Ἥρωες καὶ Ἐφιᾶλτες!

ΗΡΩΕΣ ΚΑΙ ΕΦΙΑΛΤΕΣ

τοῦ Ἀναστασίου Στάμου

Ἡ Ἱστορία μας εἶναι γεμάτη ἀπὸ διάσημες προσωπικότητες. Πουθενὰ στὸν κόσμο δὲν συναντᾷς τέτοιον πλοῦτο Ὀνομάτων ἀνεξίτηλων στὸν χρόνο. Περσεύς, Ἡρακλῆς, Θησεύς, Ἀχιλλεύς, καὶ πάλι Λεωνίδας, Θεμιστοκλῆς, Ἀλέξανδρος, Πύρρος, καὶ πάλι Ρήγας, Κολοκοτρώνης, Μπότσαρης, Καραϊσκάκης… Τὰ παιδιά μας πρέπει νὰ νιώθουν εὐτυχῆ, διότι μποροῦν νὰ ἔχουν οἰκεῖες ἱστορικὲς προγονικὲς ἀναφορές, ἄφθονα πρότυπα πρὸς μίμησιν, ἀλλὰ καὶ παραδείγματα πρὸς ἀποφυγήν, ὥστε νὰ πορεύονται
ἀσφαλῶς στὸ μέλλον. Ἡ γνώση τῆς Ἱστορίας καθίσταται εἰδικὰ γιὰ τοὺς Ἕλληνες ἀπαραίτητη. Παρὰ ταῦτα ἀκούγεται ὅτι στὴν νέα μεταρρύθμιση τοῦ Ὑπουργείου (μὴ Ἐθνικῆς πλέον) Παιδείας τὸ μάθημα τῆς Ἱστορίας ὑποβαθμίζεται καὶ ἐξοβελίζεται (μετονομάζεται σὲ Ἀρχαιογνωσία καὶ καταργεῖται ἡ Νεωτέρα Ἱστορία).

Θυμίζουμε τὴν σπουδαία ἱστορικὴ ἀναφορὰ περὶ τοῦ ἔθνους τῶν Ἑλλήνων (ποὺ δὲν διδάσκεται φεῦ στὰ Σχολεῖα μας). «Ταύτην γὰρ οἰκοῦμεν, οὐχ ἑτέρους ἐκβαλόντες, οὐδ’ ἐρήμην καταλαβόντες, οὐδ’ ἐκ πολλῶν ἐθνῶν μιγάδες συλλεγέντες, ἀλλ’ οὕτω καλῶς καὶ γνησίως γεγόναμεν ὤστ’ ἐξ ἧσπερ ἔφυμεν, ταύτην ἔχοντες ἅπαντα τὸν χρόνον διατελοῦμεν, αὐτόχθονες ὄντες». Δηλαδὴ: «Σ’ αὐτὴν τὴν Χώρα κατοικοῦμε, χωρὶς νὰ ἔχουμε ἐκδιώξει κανέναν ἀπὸ ἐδῶ, χωρὶς νὰ τὴν ἔχουμε καταλάβει εὑρίσκοντάς την ἔρημη, οὔτε εἴμεθα μιγάδες ἀνακατεμένοι ἀπὸ διάφορα ἔθνη ἀνθρώπων. Ἀλλὰ ὑπάρχουμε καλῶς καὶ γνησίως, διότι κατέχουμε τὴν Χώρα στὴν ὁποία γεννηθήκαμε καὶ ζοῦμε καθ’ ὅλη τὴν διάρκεια τῆς Ἱστορίας μας, ἀφοῦ εἴμεθα Αὐτόχθονες».

Ἡ διακήρυξη αὐτὴ τῆς καταγωγῆς καὶ τῆς αὐτοχθονίας τῶν Ἑλλήνων ἐγράφη ἀπὸ τὸν Ἰσοκράτη, γιὰ νὰ διαβαστεῖ στὴν Ὀλυμπία ἐνώπιον ὅλων τῶν Ἑλλήνων κατὰ τὴν ἑκατοστὴ Ὀλυμπιάδα! Ἂς ἀποτελέσει τὴν ἀπάντηση στοὺς σημερινούς «μας» ἡγέτες, ποὺ πάσχουν ἀπὸ ἱστορικὴ ἀμάθεια καὶ μᾶς ἐμπαίζουν μὲ «πολυπολιτισμικὰ» πειράματα, μᾶς ὑποβαθμίζουν μὲ τὴν ἀπόδοση Ἰθαγένειας σὲ ἀλλοεθνεῖς λαθρομετανάστες, καταλαμβανόμενοι ἀπὸ μανία ἕως παράκρουση ἀνθελληνισμοῦ.

Γνωρίσαμε στὴν Ἱστορία μας, ἐκτὸς ἀπὸ ἥρωες, διάφορους ἐπίσης Ἐφιάλτες καὶ Πηλιογούσηδες, δοσίλογους καὶ προδότες. Τὴν προδοσία βέβαια, λέει τὸ γνωμικό, πολλοὶ ἀγάπησαν, ἀλλὰ τὸν προδότη οὐδείς. Ἡ ἐμπειρία τοῦ 1940 εἶναι ἄλλωστε πρόσφατη. Ἐπικὴ νίκη καὶ ἔπειτα κατοχή, ἀντίσταση καὶ ἀπελευθέρωση. Ἥρωες καὶ δοσίλογοι ξανά. Ἐπειδὴ διάγουμε κρίσιμη ἱστορικὴ περίοδο μὲ ἐξελίξεις διεθνῶς ταχύτατες, ὀφείλουμε νὰ διακρίνουμε ποιοὶ ἐμπνέονται σήμερα ἀπὸ τοὺς ἥρωες καὶ ποιοὶ ἀπὸ τοὺς ἐφιάλτες τοῦ Γένους. Στὸ νέο καθεστὼς κατοχῆς ποὺ ζοῦμε, ἀπὸ τὴν μία βλέπουμε Ἕλληνες ποὺ διακηρύσσουν τὸν ἑλληνοκεντρισμό τους, τὴν ἐθνικὴ ἀναγέννηση, τὴν αὐτονόητη ἀρχὴ ἡ Ἑλλάδα νὰ ἀνήκει στοὺς Ἕλληνες, ἀνάβοντας «Σπίθες» ἐλπίδας καὶ προοπτικῆς, ἐνῶ παρατηροῦμε ἄλλους νὰ διασύρουν συστηματικὰ καὶ κατ’ ἐξακολούθηση στὸ ἐσωτερικὸ καὶ στὸ ἐξωτερικό τους Ἕλληνες καὶ τὴν Ἑλλάδα. Νὰ ἀποκαλοῦν διεφθαρμένους τοὺς πολῖτες τῆς Χώρας, «κοπρῖτες» τοὺς δημοσίους ὑπαλλήλους, ὅτι «μαζί τα φάγαμε» τὰ κλεμμένα τοῦ δημοσίου ταμείου, ὅτι εἶναι «εὐλογία» ἡ κατοχὴ τῆς χώρας ἀπὸ τοὺς περιούσιους διεθνεῖς τραπεζῖτες…

Συμβουλεύουν ἀπὸ θέσῃ Κυβερνήτη «νὰ πάρει ὁ ἀέρας τὴν σημαία μας» στὸ Αἰγαῖο, νὰ παραδοθεῖ καὶ ἡ ὑπόλοιπη Κύπρος στοὺς Τούρκους (σχέδιο Αὐνὰν), ἐνῶ παραδίδουν τὸν ἱκέτη Ὀτσαλὰν ἡγέτη τῶν Κούρδων στοὺς δημίους του. Θεωροῦν ἀνενδοίαστα τοὺς σημερινοὺς Ἕλληνες μὴ καταγόμενους ἐκ τοῦ Γένους τῶν Ἑλλήνων, ταυτιζόμενοι μὲ τὴν παρέα Δραγώνα, Φραγκουδάκη, Ρεπούση καὶ λοιποὺς ἐθνομηδενιστές. Φθάνουν στὸ σημεῖο νὰ λοιδοροῦν τοὺς Ἀγωνιστὲς τοῦ 1821, ὁμιλῶντας μάλιστα ἐνώπιον φοιτητῶν τοῦ Πανεπιστημίου τῆς Ὀξφόρδης! Ὅλα αὐτὰ ἀποτελοῦν τὸ θέμα τῆς προσεχοῦς ἐκδηλώσεως τῆς Δάειρας, στὶς 2-2-11 (Τετάρτη ὥρα 8μμ στὸ Πνευματικὸ Κέντρο τοῦ Δήμου Ἐλευσίνας), μὲ ὁμιλήτρια τὴν Καθηγήτρια τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν Μαρία Τζάνη.

 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply