Δημοπρατούμενον Ἔργον: “Νὰ τελειώνουμε μὲ τοὺς Ἕλληνες”.

Ὑπουργεῖον ἀ-Παιδείας καὶ ἀ-Πολιτισμοῦ

Χρόνια τώρα τ θέμα τς παιδείας στν λλάδα πονάει πολ! λο κα μεγαλύτερα χτυπήματα πο δηγον στν μνημοσύνη κα τν παιδευσι ναν λα, ποος μως κόμη δν μπορε ν καταλάβει τ κριβς χει δρομολογηθε ες βάρος του!

Προσφάτως, μία γνωστ μου, ταν νθουσιασμένη πο τ παιδ της π τν Α΄Δημοτικο θ μάθαινε τν γγλικ! σο κι ἐὰν προσπαθοσα ν τς ξηγήσω τν καταστροφ πο συντελεται στ μυαλ ατο το δυσμοίρου παιδιο, τόσο πι ετυχς ταν κυρία! Στ τέλος πελπίστηκα! Τόσα ξέρει επα, τόσα καταλαβαίνει! να κόμη παιδ χαμένο! μως, χω τ δικαίωμα ν τ κάνω; χουμε λοι μες τ δικαίωμα ν τ κάνουμε ατ; Ποι; Ν διαφορομε! Ν μν μιλομε! Ν μν πασχίζουμε ν γνωστοποιήσουμε τν λήθεια σ σο τ δυνατν περισσοτέρους; Τ χουμε ατ τ δικαίωμα;

Ἐὰν σκεφτετε μ μοναδικ κριτήριο τ γενικ συμφέρον, θ πετε πς χι, δν τ χουμε! Κάθε χαμένο παιδ εναι νας λιγότερος λλην! νας λιγότερος ποψήφιος γι τν λεύθερη λλάδα πο λοι νειρευόμαστε! Εναι μία λλάς μικρότερη κατ ναν τολάχιστον λληνα!

Στ πουργεον -Παιδείας χουν ξεκινήσει τν λοκλήρωσι τν διαμαντοπουλοδραγωνείορρεπούσειων ργων! Ο ποφάσεις χουν ληφθε κα ναζητον τν τρόπο πο θ μς τ παρουσιάσουν δίχως ν χουν πολλος τριγμος! δικ μας δύναμις; ντίδρασις! ρνησις ποδοχς τούτων τν νέων ποφάσεών τους πο πιθυμε ν καταβαραθρώσ τν παιδεία μας κα ν τν στείλ σ θωμανικ πίπεδα!

Διαβστε τ παρακάτω ρθρα! Εναι συγκλονιστικ! Κα δυστυχς, πέρα γι πέρα ληθιν!

Φιλονόη.

Δημοσιεύτηκε σήμερα άρθρο στο ΒήμαOnline με τίτλο: “Μέγαρο Μαξίμου. Οι μυστικές συσκέψεις για την τομή στην παιδεία”. Διαβάζοντας το γεννιούνται διάφορες απορίες μαζί με μία φρίκη για το εξάμβλωμα που ετοιμάζεται.

  • Γιατί οι συσκέψεις για τις τομές στην παιδεία είναι μυστικές;
  • Τί το μυστικό κρύβει το ψηφιακό σχολείο, το ψηφιακό βιβλίο, η ψηφιακή τάξη;
    Ποιός ο ρόλος του Κροάτη επιχειρηματία που συμμετείχε στην σύσκεψη;
  • Από πότε οι επιχειρηματίες συμμετέχουν σε υπουργικές συσκέψεις στο Μαξίμου;
  • Ο Γερουλάνος με ποιές αρμοδιότητες συμμετέχει σε θέματα που άπτονται των εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων; Μήπως η συμμετοχή του αφορά τον ρόλο του στα θέματα επενδύσεων και ανάπτυξης;
  • Τί έγινε στο Υπουργείο Παιδείας; Ξεπουλάμε; Βρήκαμε λεφτά για αρλούμπες, βρήκαμε και τους επιχειρηματίες και κάνουμε τα μυστικά μας deals πουλώντας εκσυγχρονισμό;
  • Μαθαίνουμε πως όλη η συζήτηση έγινε στα Αγγλικά. Φαντάζομαι πως θα είμαστε η πρώτη χώρα που θέματα της εθνικής της παιδείας και δη της ελληνικής συζητιώνται στα Αγγλικά και μάλιστα επί πέντε ώρες.
  • Για ποιό λόγο στις συνεδριάσεις συμμετέχουν μόνο Αμερικάνοι «σοφοί»; «Σοφοί» άλλων εθνικοτήτων δεν υπάρχουν; Οι Έλληνες «σοφοί» που ήτανε;  Μήπως οι Έλληνες «σοφοί» δεν διαθέτουν το κατάλληλο budget για επενδύσεις στην παιδεία;
  • Οι άλλες χώρες, με εκπαιδευτικά συστήματα πιο ώριμα και προηγμένα, είναι οπισθοδρομικές και δεν εφαρμόζουν τα φρου φρου και αρώματα και τα μεγαλοπιάσματα τα δικά μας τα μεταμοντέρνα;

 

Έγινε επίσης “εκτενής συζήτηση και για το τι σημαίνει σήμερα να είσαι εκπαιδευτικός, καθώςόπως δήλωσαν οι εκπρόσωποι του υπουργείου Παιδείας, ο δάσκαλος και ο καθηγητής έχουν χάσει σήμερα τον έλεγχο στη διδασκαλία τους”. Για άλλη μία φορά κατά την προσφιλή συκοφαντική τακτική του Υπουργείου ήρθαν οι εκπρόσωποι του να μας πούνε εάν έχουμε ή όχι έλεγχο της διδασκαλίας και το τί είναι δάσκαλος. Να τους υπενθυμίσουμε πως παρά τις συνεχείς τους προσπάθειες να διαλύσουν τα σχολεία και τις τάξεις οι εκπαιδευτικοί εξακολουθούμε να μαθαίνουμε στα παιδιά γράμματα. Από ανθρώπους που έχουν δει την τάξη σε φωτογραφίες δεν δεχόμαστε διαπιστώσεις, κριτική και συμβουλές.Πόσο μάλλον όταν νομίζουν πως σπαταλώντας αφειδώς χρήματα και μετατρέποντας την εκπαίδευση σε διαρκές video game θα αποκτήσουμε και «μικρές ιδιοφυίες».

Οι εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις γίνονται με μυστικές συμφωνίες στο Μαξίμου, με συμμετοχή επιχειρηματιών και αποκλειστικά αμερικανών συμβούλων. Η πολιτική ηγεσία της Ελλάδας αντιδρά σαν τους ιθαγενείς που χαίρονται με τις χάντρες και τα καθρεφτάκια που τους δίνουνε. «Είσαστε πολυ μπροστά», τους λέει ο Αμερικάνος. Παγόνι οι δικοί μας. Καλό θα ήταν οι Αμερικάνοι σύμβουλοι να ασχοληθούν με τα χάλια της χώρας τους κάποια στιγμή, για τα οποία ευθύνονται οι πολιτικές που προωθούν και εδώ.

Δεν είμαστε για πούλημα και δεν καταπίνουμε χωρίς να σκεφτούμε τα «εκσυγχρονιστικά» σχέδια, που οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια σε παθητικούς και αγράμματους πολίτες. Και σε τελική ανάλυση ας μας πούνε επιτέλους στο Υπουργείο αυτή την ψηφιακή τάξη σε λυόμενα και τριτοκοσμικά σχολεία την οραματίζονται; Και πόσους μαθητές θα έχει μέσα; Πεντακόσιους;

Άλλα είναι τα προβλήματα της παιδείας. Τα ξέρουν.Τα αγνοούν και όχι μόνο αυτό, αλλά φορτώνουν την ήδη σοβαρή κατάσταση και με καινούρια θέματα. Όταν τελειώσει αυτός ο παραλογισμός μέσα στον οποίο ζούμε το τοπίο θα θυμίζει βομβαρδισμένες συνοικίες της Βαγδάτης και εμείς θα γυρνάμε στα χαλάσματα με τους μαθητές μας σαν τρελοί.

 

Ελένη Παπαδοπούλου

Υ.Γ. Διαβάστε το άρθρο στο Βήμα. Είναι πραγματικά πολύ διαφωτιστικό για το τί μέλλει γενέσθαι και για τον τρόπο που κυβερνάται η χώρα, μάλλον για το ποιός κυβερνάει αυτό τον τόπο.

 

ΤΕΥΧΗ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ : “ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ”

ΔΙΕΘΝΕΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΚΑΡΤΕΛ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟΙΚΙΩΝ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΑΛΟΓΩΝ

ΑΝΑΔΟΧΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
“ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ” 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Το έργο αφορά στη διαγραφή της μνήμης του Ελληνικού λαού.
Η διαγραφή θα γίνει κυρίως μέσω των παρακάτω αξόνων, αλλά και με όσους πιθανώς να ζητηθούν αργότερα και δεν περιλαμβάνονται στην παρούσα σύμβαση. Για αυτούς, θα συμφωνηθεί ιδιωτικά πρόσθετο εργολαβικό αντάλλαγμα. Οι άξονες αυτοί είναι:
Αλλοίωση των βιβλίων που διδάσκονται στα σχολεία, προβολή κουλτούρας ξένης προς τον Ελληνικό λαό.  Αλλαγή των βιβλίων ιστορίας με νέα βιβλία, που θα αναφέρουν ιστορικά γεγονότα λίγο διαφορετικά από ότι σήμερα. Τελικός σκοπός είναι η αλλαγή της ιστορίας της Ελλάδας ώστε οι μελλοντικοί “Ελληνες” να μην ξέρουν τι να πιστέψουν, να μην πιστεύουν τίποτα και να αφανιστούν ολοκληρωτικά, μέσω αφομοίωσης, ομογενοποίησης και διαίρεσης σε ομάδες άλλες από την Εθνική. (Ενδεικτικά μόνο αναφέρονται οι ποδοσφαιρικές, οι κοματικές, κ.λ.π.)
Το έργο θα υποστηριχθεί από αλλαγή του συστήματος παιδείας. Η αλλαγή του εκπαιδευτικού συστήματος δεν περιλαμβάνεται στην παρούσα σύμβαση. Η προβολή ανηθικότητας, λαγνείας, φόβου, αίσχους και εν γένει ρηχότητας συμπεριλαμβάνονται στο εργολαβικό αντικείμενο της παρούσας.
ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
Δεκτοί γίνονται όλοι οι οργανισμοί τηλεπροβολής, πολυμέσων, εκδοτικοί οίκοι καταχωριμένοι στο αρχείο πιστών στη νέα τάξη που τηρείται κεντρικά. Δεν γίνονται δεκτοί επιστήμονες που διαχειρίζονται χρήματα από δικά μας ευρωπαϊκά ταμεία.
ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΟ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ
Οι ενδιαφερόμενοι, εφόσον πληρούν τα τυπικά προσόντα, θα προσφέρουν:
1. Ενα κατ΄αποκοπή τίμημα για τη συμμετοχή τους στη διαδικασία και την ταλαιπωρία που υφίστανται για να φέρουν εις πέρας όλα αυτά.
2. Μηνιαίες πληρωμές  μέσω άλλων συμβάσεων τηλεοπτικής προβολής από τα τραπεζικά ιδρύματα και τις υπόλοιπες εταιρίες των ομίλων.
3. Συμφωνία “μπόνους” για επι μέρους στόχους.

ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ
ΑΓΝΩΣΤΟΣ (Αλλα δεν είναι πρόβλημα, δείτε αμέσως παρακάτω).

ΠΗΓΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
Φορολόγιση των Ελληνων αποίκων.

ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Προκαταβολή: 90%
Εκδοση νέων βιβλίων για όλες τις τάξεις του δημοτικού: 10%
ΙΣΧΥΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ
Ο ανάδοχος θα πρέπει να αλλάζει τα βιβλία ιστορίας συνεχώς, και να βομβαρδίζει με όλα τα μέσα (ενδεικτικά μόνο αναφέρονται οι τηλεοπτικοί σταθμοί, οι εταιρίες ραδιοφωνίας, περιοδικός τύπος κ.λ.π.) με ανθελληνικά μηνύματα με συνεχώς αύξουσα ένταση τον Ελληνικό λαό, μέχρι να ξεχάσει ο Ελληνικός λαός ποιος είναι.
ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ
Η επέκταση της σύμβασης μέχρι να ξεχάσει ολόκληρος ο υπόλοιπος κόσμος τον Ελληνικό λαό, θα αποτελέσει αντικείμενο νέας σύμβασης.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Εμπνευσμένο από το βιβλίο του γέλιου και της λήθης του Μίλαν Κούντερα

ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑΣ

Το διαγωνισμό θα κερδίσει ο ΣΚΑΙ. Οι υπόλοιποι μην απογοητεύεστε, έχει για όλους.

Θαλαμοφύλαξ

(Visited 9 times, 1 visits today)




Leave a Reply