Ἐπιστολὴ πρὸς τοὺς «Ῥάδιο Ἀρβύλα».

Εν ζηνί αδελφή, Θεία Φιλονόη, ΧΑΙΡΕ !!!

Θα ήθελα μέσα από την ηλεκτρονική σου ιστοσελίδα να απευθύνω προς τους ευαίσθητους πατριώτες, (του ράδιο αρβύλα) τους φιλέλληνες που κόπτονται δήθεν, για την γλώσσα μας (αυτή την εποχή είναι πολύ της μόδας οι ΔΗΘΕΝ !!!) , αντί λοιπόν να προτρέπουν τους νέους να εγκαταλείψουν τα greeklish, με τα οποία και εγώ διαφωνώ κάθετα, να μην προσποιούνται τους ανεύθυνους για την κατάντια της γλώσσας μας, αλλά να κάνουν την αυτοκριτική τους και να αναλάβουν υπεύθυνα το μερίδιο που τους αναλογεί !!!.

Αναρωτιέμαι κάθε φορά που παρακολουθώ την πράγματι κατά τα άλλα αξιόλογη εκπομπή τους, γιατί να μην  υπάρχει στο πλατό μια λέξη γραμμένη στα ελληνικά ;

Μουσική, διαφημιστικά, ατάκες, συνθήματα, τα περισσότερα είναι ξενόγλωσσα.

Το περίεργο είναι ότι τα κείμενα που γράφονται από τους νέους στα λεγόμενα greeklish δεν αλλάζουν ούτε το ηχητικό ούτε το νοηματικό περιεχόμενο τους, εκείνο που αναμφισβήτητα καταστρέφουν είναι το ορθογραφικό μέρος και πράγματι είναι πολύ σοβαρό, όμως τα ξενόγλωσσα κείμενα που προωθούν μέσα από την εκπομπή του ράδιο αρβύλα, δεν αλλοιώνουν απλά την Θεϊκή γλώσσα μας αλλά την εκτοπίζουν, και την εκμηδενίζουν, διότι ούτε το νοηματικό περιεχόμενο παραμένει , αλλά ούτε και το ηχητικό της.

Ελπίζω στο εξής εάν θέλουν να συμβάλουν πράγματι στην διατήρηση της ελληνικής γλώσσας ας αναλάβουν τις ευθύνες τους για την διατήρηση της και όχι για την αντικατάσταση της !!!        

Εκτός και εάν τους ενοχλούν τα greeklish επειδή φαίνεται να είναι ένας τρόπος προσωρινής άμυνας, η οποία καθυστερεί την πλήρη αντικατάσταση της γλώσσας μας από τα Αγγλικά!!!  την γλώσσα που επιμόνως χρησιμοποιούν μετά μανίας στις εκπομπές τους, αν δεν είναι έτσι ας το διαψεύσουν αποδεικτικά !

Εδώ λοιπόν για τα greeklish πιθανόν να ισχύει :   ΤΟ ΜΗ ΧΕΙΡΟΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟ.

Σε ευχαριστώ για την φιλοξενία, και εύχομαι όλοι μα όλοι να φροντίσουν να μη χαθεί ο μοναδική Θεϊκή γλώσσα της ανθρωπότητος.

Και πάλι Χαίρε

 

ΘΕΟΣ

(Visited 12 times, 1 visits today)




6 thoughts on “Ἐπιστολὴ πρὸς τοὺς «Ῥάδιο Ἀρβύλα».

  1. Πρέπει να το σχολιάσω αυτό.

    Αυτή η επιστολή, είναι ένα εκπληκτικό κείμενο, γραμμένο με όλους τους νόμους της προπαγάνδας :
    – Άπόπειρα απόσπασης της ευνοίας της πρός ήν απευθύνεται.
    – Αμέσως μετά, ευθεία εφόρμηση κατά του δευτερεύοντος στόχου (η τετράδα της Αρβλύλας) και απαξίωσή του με επιτηδευμένες εκφράσεις.
    – Εν συνεχεία, ανεπαίσθητος διαφθορά των αντιθέτων επιχειρημάτων, τόση όση χρειάζεται γιά την αντιστροφή της πραγματικότητας.
    – Ανάπτυξη επιχειρημάτων, πάνω ακριβώς στην προηγηθείσα αντιστροφή.
    – Τέλος, ευθεία συνηγορία υπέρ του πρωτεύοντος στόχου, ήτοι της διατήρησης των greeklish και, κατά συνέπειαν, εξ ίσου ευθεία επίθεση κατά του υπερτέρου στόχου, που δεν είναι τίποτε άλλο, παρά η ίδια η Ελληνική γλώσσα.

    Είναι πράγματι εκπληκτικό αυτό το κείμενο.
    Με την άδειά σας, θα το κρατήσω γιά περαιτέρω μελέτη, ώστε να αντιστοιχίσω σε κάθε φράση του, τον ανάλογο κανόνα της προπαγάνδας που έχει εφαρμοσθεί.

    • Στὸ [email protected] θὰ μὲ ἐνδιέφεραν τὰ συμπεράσματά σου.
      Πάντως, κρίνοντας ἀπό τὸ πρόσωπο ποὺ τὴν ἔγραψε, τό ὁποῖον ἐκτιμῶ βαθύτατα γιὰ τὸ ἦθος του, νομίζω πώς ἐὰν τὸ ἔκανε μὲ αὐτὲς τὶς ὑποδομὲς νὰ ὑποκρύπτονται ἀπό πίσω, τότε, θά τόν ἐκτιμήσω ἀκόμη περισσότερο.

  2. Αγαπητή,
    δεν θα επιθυμούσα μία δημόσια ανταλλαγή απόψεων, να καταστή ιδιωτική.
    Θα απαντήσω από εδώ λοιπόν.
    Το πλέον κρίσιμο στοιχείο της γλώσσας, η ρίζα της, είναι η ορθογραφία. Ειδικώτερα δε γιά την Ελληνική γλώσσα, η οποία διατηρεί ακεραία την σχέση μεταξύ σημαίνοντος και σημαινομένου.
    Αν αναλύσης οποιαδήποτε σύνθετη λέξη, θα διαπιστώσης ότι, αν γραφή στα greeklish, αποδομείται ολοσχερώς και χάνη κάθε ρίζα με την αρχική της προέλευση.

    Παρέκβαση : Τα παιδιά μου, πρό αρκετών ετών, βελτιώθηκαν κατά 80% και πάνω στην ορθογραφία τους, όταν τους έμαθα τις προθέσεις που είχα διδαχθή ο ίδιος. Άλλο “είσοδος” και άλλο “είσωδος” ή “ήσοδος” κ.λ.π. Πολύ περισσότερο, isodos, γιά να διατηρηθή το φωνητικό και νοηματικό περιεχόμενο που ισχυρίζεται ο επιστολογράφος σου. Τέλος παρέκβασης.
    ΄
    Δεν αντιλαμβάνομαι το επιχείρημα που διατυπώνεται στο επίμαχο μήνυμα, το οποίο το κατανοώ κάπως έτσι :
    “Οι Αρβύλες, μιλάνε τα Αγγικά ως Αγγλικά. Αυτό, αποτελεί υπονόμευση της Ελληνικής γλώσσας. Τα greeklish, αποτελούν το τελευταίο οχυρό πρίν απο την αντικατάσταση της γλώσσας”.
    Δεν κατανοώ πώς προκύπτει το γεγονός, να υπονομεύει κάποιος την δική του γλώσσα όταν μιλάει δημόσια μία ξένη γλώσσα σύμφωνα με τους κανόνες της, ενώ δεν συμβαίνει το ίδιο όταν γράφη την δική του γλώσσα χωρίς κανέναν κανόνα.
    Μου είναι αδύνατον να συλλάβω τη λογική συνάφεια αυτού του δίδυμου ισχυρισμού.

    Εσύ η ίδια, γράφεις στο πολυτονικό στο Διαδίκτυο, χάρις στην τεχνολογία. Και μάλιστα, αυτά που γράφεις, μπορεί να τα διαβάση ο καθένας οπουδήποτε στον κόσμο, χωρίς να χρειάζεται κανένα απολύτως ιδιαίτερο πρόγραμμα ή Λειτουργικό σύτημα.
    Κάποτε, αυτό ήταν αδύνατο.
    Όταν λοιπόν η τεχνολογία δίνει τις λύσεις, μου φαίνεται αδιανόητο να συνεχίζη κάποιος να γράφη την γλώσσα του με ξένο αλφάβητο, αποδομώντας το σημαντικώτερο δομικό στοιχείο της, την ορθογραφία.
    Όταν είναι τεχνολογικώς δυνατόν να γράφης Ελληνικά και, να τα διαβάζη την ίδια στιγμή οποιοσδήποτε στον κόσμο γνωρίζει Ελληνικά, είναι αυτόχρημα παράλογο το επιχείρημα ότι, τα greeklish είναι η τελευταία άμυνα της γλώσσας μας, πρίν την αντικατάστασή της.

    Εν τέλει,

    Agapiti Filonoi, ime eytixis gia th sinomilia mas.
    Ντιαρ Φιλονοι, αϊμ χαπι φορ αουρ κονβερσασιον.

    Και τα δύο, είναι παράλογα.
    Μόνο που, ο Άγγλόφωνος, δεν θα έγραφε ποτέ μία φράση όπως η ανωτέρω.
    Εμείς γιατί;

    Ευχαριστώ γιά την προσοχή σου.

    • Ἐνδιαφέρουσα τοποθέτησις. Ὅπως βλέπεις ἀδυνατῶ νὰ δεκτῶ τὰ greeklish ὡς μέσον ἐκφράσεως.
      Ἀλλὰ οἱ Ἀρβῦλες εἶναι «ὕπουλα» τοποθετημένοι σὲ πολλά ζητήματα καὶ καθίστανται συνολικῶς «ὕποπτοι». Συνεπῶς, ἡ προσπάθειά τους νὰ ἐπιστρέψουμε στὴν Ἑλληνική, ὡς μεμονωμένο περιστατικό ἴσως νὰ περνᾶ στὰ ψιλά γράμματα, ἀλλὰ ἐὰν τὸ δοῦμε ὡς τμῆμα συνολικῆς στάσεως, εἶναι παρατηρήσιμο, ἐλέγξιμο καὶ μᾶλλον ἀποδομήσιμο.
      Τώρα γιὰ τὴν ἐπιστολή, γνωρίζοντας τὸν τρόπο ποὺ γράφουν οἱ νέοι, θὰ ἔλεγα πὼς ἐκτὸς ἐξαιρέσεων ποὺ ἀγνοοῦν ὀρθογραφία πλήρως, γενικότερα ἡ βαρβαρική τους γραφή περιέχει ὀρθογραφία καὶ θὰ μπορούσαμε νὰ τὸ δοῦμε κι ὡς προπύργιο. Ὅλα βέβαια ὑπὸ συγκεκριμένα πρίσματα.

  3. Αγαπητέ μου έχω την αίσθηση ότι ψάχνεις για φαντάσματα του παρελθόντος, η εποχή της προπαγάνδας ή καλύτερα της μαύρης προπαγάνδας φαίνεται ότι, ή δεν έχεις καταλάβει πως έχει περάσει, ή είσαι όργανό της, και ότι οι απόψεις του καθενός είναι ελεύθερες καθοδηγητών, κριτών,κλπ. Γιατί όταν η άποψη κάποιου ενοχλεί επειδή αποδεδειγμένα λέει την αλήθεια θα πρέπει να είναι υποχρεωτικά όργανο κάποιων ;
    Μήπως κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια;
    Βρήκες κάπου στο κείμενο μου πρόταση που να λέει ότι αποδέχομαι τα greeklish ; Γιατί τέτοια δριμεία εναντίωση,μήπως προσπαθείς να γίνεις υπερασπιστής του παραλόγου δημιουργώντας και εσύ ΔΗΘΕΝ προπαγανδιστές;
    Σε πληροφορώ ότι άδικα σκηνοθετείς σενάρια με πύργους και φαντάσματα του παρελθόντος, τα πράγματα είναι απλά αρκεί να σεβαστής και τις απόψεις των άλλων γιατί τα αστυνομικά σενάρια που πλάθεις ευρίσκονται στην σφαίρα της φαντασίας σου και μόνον, σύνελθε λοιπόν και ψάξε να βρεις το πρόβλημα σου αλλού.εκτός και εάν προτιμάς να αντικαταστήσουμε την Ελληνική με την Αγγλική,ιδού το δίλημμα !

  4. Κατά την άποψή μου, αρκετές από τις διαφωνίες μας ως κοινωνίας, οφείλονται κυρίως στην εγγενή σχέση μας με τον Λόγο, την Λογική.
    Εξηγούμαι :
    Οι Δυτικοί, σε γενικό πλαίσιο, αποδέχονται ένα πλήθος λογικών αρχών, τις οποίες έχουν εκπαιδευθεί να θεωρούν ως οιωνεί αξιώματα, μη επιδεχόμενα αμφισβήτησης ή λογικού ελέγχου.
    Έτσι, δεν εξετάζουν το λογικό υπόβαθρο πάνω στο οποίο είναι θεμελιωμένες. Υπό αυτή την έννοια, τους είναι πολύ εύκολο να συμφωνούν μεταξύ τους σε κοινές αρχές και κοινές θέσεις.

    Αντίθετα εμείς, ως απόγονοι του Αριστοτέλους(;) και του Σωκράτους, ελέγχουμε αυθορμήτως και την λογική βάση πάνω στην οποία εδράζεται κάθε κοινή αρχή μη φειδόμενοι ακόμα και των θεωρουμένων ως αξιωμάτων.
    Αυτό, μας οδηγεί, κατά έναν τρόπο, σε ποικίλες εκδοχές και εκφάνσεις ως πρός τα αίτια των καταστάσεων που βιώνουμε.
    Είναι και αυτό ένα μέρος της ιδιοσυστασίας μας ως κοινωνίας.

    Λοιπόν, εν κατακλείδι, μπορεί ο αρχικός επιστολογράφος να εκφράζει αυθορμήτως μία πτυχή του όλου θέματος, ωστόσο η επιστολή του, ηθελημένα ή όχι αδιάφορο, έχει όλα τα χαρακτηριστικά της προπαγάνδας και, κυρίως το βασικώτερο : την εξ αρχής απαξίωση του φορέα της ιδέας.

    Ευχαριστώ γιά την συνομιλία

Leave a Reply