Ὅταν τὸ φίδι τὸ τρέφῃς στὸν κόρφο σου……

Περὶ τῆς ἀνιστορηκότητος τῶν σκοπιανῶν ἔχουμε γράψει κι ἔχουμε ξαναγράψει. Ἄλλως τε, δὲν εἴμαστε οἱ μόνοι. Κάθε ἱστορικός, συνειδητοποιημένος Πανεπιστημιακὸς καὶ κάθε πολίτης ποὺ σέβεται τὸν ἑαυτόν του, σὲ παγκόσμιο ἐπίπεδο, ξεκαρδίζεται στὰ γέλια μὲ τὶς τόσες ἀνοησίες. 

Περὶ «δικῶν μας» ἐφιαλτῶν ἐπίσης ἔχουμε γράψει ἀρκετά… 

Σήμερα ὁ φίλος Νικόλαος μᾶς προλογίζει ἕνα ἄρθρο-παρουσίασι τῶν σκοπιανολάγνων «ἑλληνο-γενῶν»…. Τὰ συμπεράσματα δικά σας…

Φιλονόη.

φωτογραφία

Κ
ρεῖσον δὲν νοσεῖν ἢ θεραπεύειν

Πρόκειται περὶ νόσου βαρυτάτης. Ἀνιάτου. Καὶ ἄν δὲν εἶναι νόσος, ἔ, τότε εἶναι νομοτέλεια. Ποῖαν ἄλλην ἐξήγησιν νὰ δώσῃ κανεὶς καλή μου Φιλονόη; Ὑπάρχει ἕνας Κολοκοτρώνης; τσούπ, ἀπὸ πίσω του δέκα Νενέκοι. Ὑπάρχει ἕνας Ρωμανὸς Διογένης; τσούπ, ἀπὸ πίσω του δέκα Ἰωάννηδες Δοῦκες. Ὑπάρχει μία συμπολιτεία (Ἀχαϊκή, Σοῦλι, κλπ.); τσούπ, ἀπὸ πίσω δέκα Καλλικράται καὶ ἄλλοι τόσοι Πηλιογούσιδες. Καὶ πάει λέγοντας…
Καὶ ἰδοὺ ἡ νέα ὀπώρα (φροῦτον) ἐμφανίζομένη εἰς τὸ τέλος τοῦ συνημμένου ἐγγράφου ὅπως αὐτὸ ἀντεγράφη απὸ http://www.macedoniahellenicland.eu/content/view/1933/1/lang,el/  
Ἤ μήπως θὰ ἔπρεπε ἁπλῶς νὰ παρηγορούμεθα ἀπὸ τοὺς λόγους τοῦ Εὐριπίδου (Ἱππόλυτος):
«κρεῖσον δὲ νοσεῖν ἤ θεραπεύειν·
Τὸ μὲν ἐστὶν ἁπλοῦν, τῷ δὲ συνάπτει
λύπη τε φρενῶν χερσίν τε πόνος.
πᾶς δ’ ὀδυνηρὸς βίος ἀνθρώπων,
κοὐκ ἔστι πόνων ἀνάπαυσις».
Μ’ ἔπιασαν πάλι τὰ διαβόλια!
Ἔρρωσο
Νικόλαος

Επιστήμονες “ραπανάκια” και μισθωμένος ψευδομακεδονισμός
Οι πρόσφατες ανεγέρσεις μνημείων και αγαλμάτων ηρώων ξένων χωρών στα Σκόπια, προκάλεσε πολλές και ποικίλες αντιδράσεις. Αυτές που προκαλούν έκπληξη ωστόσο είναι εκείνες των θιασωτών και ενθουσιαστών του “Μακεδονικού” θεάτρου του παραλόγου, οι οποίοι μάλλον κατάλαβαν πλέον ότι δημιούργησαν ένα τέρας.
Θα ξεκινήσουμε με τον Βλαντιμίρ Μίλτσιν (Vladimir Milcin), εκτελεστικό διευθυντή του Open Society Foundation του Σόρος στα Σκόπια, ο οποίος είπε πως: 
“Αυτή η προσπάθεια για την ανοικοδόμηση του Μακεδονικού έθνους καταστρέφει σίγουρα τις πιθανότητες για συμβιβασμό με την Ελλάδα”. Ο Μίλτσιν σημείωσε επίσης ότι ο Επίτροπος διεύρυνσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Στέφαν Φούλε (Stefan Füle), αποκάλεσε το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου “πρόκληση” και άφησε να εννοηθεί για πρώτη φορά ότι η κίνηση της πΓΔΜ προς την Ευρώπη πήγαινε προς τα πίσω. Αλλά ούτε ο Μίλτσιν, ούτε ο δυτικός διπλωμάτης που επέμεινε να παραμείνει ανώνυμος, πιστεύουν ότι κάτι τέτοιο θα αποτρέψει τον Γκρουέφσκι. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Μίλτσιν”Απλά πυροδοτεί τη δύναμή του και την εικόνα ότι είναι ο τελικός και μόνος υπερασπιστής του Μακεδονικού ονόματος, ταυτότητας και πολιτισμού”.

Ο Ραφίς Αλίτι (Rafis Aliti), Αλβανός, πρώην αντάρτης και τώρα αναπληρωτής πρόεδρος του κοινοβουλίου (!), δήλωσε ότι η διαμάχη για το όνομα ανησυχεί τους Αλβανούς, επειδή “δεν θα υπάρξουν προοπτικές για το μέλλον, δεν θα υπάρξει ασφάλεια και ξένες επενδύσεις.”

Ο δε “αρχαιολόγος” του Υπουργείου Πολιτισμού των Σκοπίων, Πάσκο Κούζμαν (Pasko Kuzman), αποκαλύπτει, ίσως άθελα του, την αιτία πίσω από την εμμονή μακεδονοποίησης του σλαβικού κρατιδίου: 

“Το δέλεαρ του Μακεδονικού μύθου έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια. Ο Αλέξανδρος έχει στηρίξει το έθνος στην τραυματική εμπειρία της ελεύθερης αγοράς, της πολιτικής σύγκρουσης και την ανεξαρτησίας. Ο Αλέξανδρος κατέκτησε τον κόσμο. Θα εγκταταλείπατε ποτέ κάτι τέτοιο; Δεν νομίζω!”

Δείτε βίντεο χρηματοδοτούμενο από την κυβέρνηση των Σκοπίων για το πρόγραμμα Σκόπια 2014

Δείτε επίσης, επίσημο κυβερνητικό βίντεο σχετικό με το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου

Ωστόσο, η αδρή χρηματοδότηση των διαφόρων αγαλμάτων ξένων ηρώων που ανεγείρει η κυβέρνηση Γκρουέφσκι, παρά το εξαιρετικό ποσοστό ανεργίας και φτώχειας στην χώρα, δεν αρκεί από μόνη της να “μακεδονοποιήσει” το σλαβικό κρατίδιο. Χρειάζονται κυρίως συγκεκριμένοι άνθρωποι, σε καίριες θέσεις, ικανές να προωθήσουν την προπαγάνδα του ψευδομακεδονισμού. Ένας από αυτόυς τους ανθρώπους είναι και η ελληνίδα Βασιλική Π. Νεοφώτιστου, ανθρωπολόγος στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης στο Μπάφαλο, η οποία μελετά την πολιτική ταυτότητα στην πΓΔΜ, που η ίδια αποκαλεί “Μακεδονία”.

“Αυτός είναι ένας τρόπος για να επιβεβαιώσει η Μακεδονία την εθνική ύπαρξη της. Η Μακεδονία θέλει να προωθήσει τη θέση ότι είναι ο ακρογωνιαίος λίθος του Δυτικού πολιτισμού,” δήλωσε η “ελληνίς” Βασιλική Νεοφώτιστου σχετικά με την ανέγερση του αγάλματος του Μεγάλου Αλεξάνδρου στα Σκόπια. 

Ίσως βέβαια το γεγονός ότι μια ελληνίδα (κατ’ όνομα) αποκαλεί την πΓΔΜ ως Μακεδονία, να οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι συμμετέχει σε συνέδρια, συν-χρηματοδοτούμενα από το Open Society Foundation (πανταχού παρών ο Σόρος), όπως το παρακάτω, το οποίο έλαβε χώρα πρόσφατα στην πΓΔΜ, όπου βλέπουμε το Ίδρυμα Konrad Adenauer, σε συνεργασία με τα CRPM, TTF OSI, και FES να διοργανώνουν τριήμερο συνέδριο αφιερωμένο στην 10η επέτειο από την υπογραφή της Συμφωνίας Πλαισίου της Οχρίδας.

One Decade after the Ohrid Framework Agreement. 

Lessons (to be) learned from the Macedonian Experience
Hotel Continental, Skopje, 24-26 June 2011

Διαβάστε σχετικά και εδώ 
Παρενθετικά αναφέρουμε ότι στο συνέδριο αυτό έλαβαν μέρος και οι Νικόλαος Παπακώστας (Ινστιτούτο Διεθνών και Οικονομικών Σχέσεων) και Νεόφυτος Λοϊζίδης (νυν ΕΛΙΑΜΕΠ), λέκτορας στο Κέντρο Επίλυσης Εθνοτικών Συγκρούσεων στο Queen’s University Belfast. Ας δούμε τι έλεγε ο κ. Λοϊζίδης πριν μερικά χρόνια σε άρθρο του στην Ελευθεροτυπία με τίτλο“Εξωτερική πολιτική και επίδοξοι ηγέτες”

Τους Νεοφώτιστου και Λοϊζίδη τους συναντάμε ακόμη παλαιότερα.. Πού; Στο Second Annual Socrates Kokkalis Graduate Student Workshop on Southeastern Europe, February 11-12, 2000. Lower Auditorium, Center for European Studies, Harvard University, όπου μαθαίνουμε ότι η κ. Νεοφώτιστου υπήρξε ενεργότατο μέλος του Ελληνικού Παρατηρητηρίου του Ελσίνκι.. 
 

όπως διασταυρώσαμε άλλωστε κι εδώ 

Όπως αναφέρεται στο βιογραφικό της, από την περίοδο μάλιστα που ήταν υπότροφος στο Ίδρυμα Κόκκαλη στο Χάρβαρντ, η κυρία Νεοφώτιστου μιλάει Μακεδονικά (!), Αλβανικά, Ελληνικά, Αγγλικά και Γαλλικά.
Σε πιό πρόσφατο βιογραφικό της από αποθηκευμένη σελίδα στο διαδίκτυο, διαβάζουμε:

Born in the U.S. in 1972, Vasiliki P. Neofotistos holds a PhD from and has been a lecturer in Social Anthropology at Harvard University. At present she is Assistant Professor in anthropology at SUNY at Buffalo.She holds a BA in Communication and Mass Media from Panteion University of Social and Political Sciences, Athens, Greece (1995) as well as a Master of Studies in Social Anthropology from Oxford University, UK (1997).

She has worked as a full-time media monitor for the project “Media Freedoms and Hate Speech” –part of an International Helsinki Federation project– for Greek Helsinki Monitor and Minority Rights Group, Greece (09/95 – 05/96); she has also worked as a teaching assistant at Tufts University (1998-99) and a teaching fellow at Harvard (1999-00).

She spent twenty months (06/1999-08/1999 and 03/ 2000- 07/2001) in the capital city of Skopje, Republic of Macedonia conducting her dissertation fieldwork research on the social processes of ethnic identity building and the construction of difference between the two major ethnic groups in the country, Macedonians and Albanians. Neofotistos speaks Macedonian, Albanian, Greek, English and French. She became a TFF Peace Antenna in 2001 and TFF Associate in 2003.

Σύμφωνα με τα γραφόμενα, η κ. Νεοφώτιστου γεννήθηκε στην Αμερική, επέστρεψε στην Ελλάδα όπου και αποφοίτησε από την Πάντειο, και κατόπιν έφυγε στην Αμερική ως υπότροφος στο Ίδρυμα Κόκκαλη για να συνεχίσει τη θητεία της στο Ελληνικό Παρατηρητήριο του Ελσίνκι μαζί με τα υπόλοιπα  καλά παιδιά του Σόρος, για να συνεχίσει αργότερα στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, συμμετέχοντας ωστόσο σε συνέδρια χορηγούμενα απο το Open Society Foundation..

Η Βασιλική Νεοφώτιστου είναι γνωστή ωστόσο από παλιά στους έχοντες γνώσιν.. Να τι έγραψε γι’αυτήν σε άρθρο της στην εφημερίδα Μακεδονία με τίτλο “Ακαδημαϊκή εικονικότητα”, η ύπατη πρόεδρος των Παμμακεδονικών Ενώσεων, κυρία Νίνα Γκατζούλη:

“Η δρ. Βασιλική Νεοφώτιστου στην εισήγησή της “Ο Μέγας Αλέξανδρος και η μυθική πατρίδα” υπαινίχθηκε πως ο εκπαιδευτικός Θανάσης Λερούνηςπλησίασε τη φυλή των Καλάς στο Αφγανιστάν με εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το οποίο χρηματοδοτήθηκε από τα ελληνικά υπουργεία και έτσι δημιουργήθηκε ο μύθος των Καλάς ως απογόνων των στρατιωτών του Μ. Αλεξάνδρου. Αντιθέτως, όπως ισχυρίστηκε, η “Μακεδονία” πλησίασε τη φυλή των Hunza το 2008 με ιδιωτική πρωτοβουλία. Η δρ. Νεοφώτιστου χρησιμοποιούσε διαρκώς τον όρο “Μακεδονία” και όχι “Δημοκρατία της Μακεδονίας” δημιουργώντας την εντύπωση πως ολόκληρη η περιοχή της Μακεδονίας, Ελλάδας και Βουλγαρίας δηλαδή, ανήκει στη γείτονα χώρα. Η δρ. Νεοφώτιστου, ενώ αναφερόταν στη χώρα των Σκοπίων ως “Μακεδονία”, αποκαλούσε μόνο τους Σλάβους Μακεδόνες, ενώ τους αλβανούς πολίτες της “Μακεδονίας” τους αποκαλούσε Αλβανούς,γεγονός επιστημονικά απαράδεκτο.”
Εμβαθύνοντας την έρευνα μας, διαπιστώσαμε πως η κ. Νεοφώτιστου συνδέεται με το πολιτικό κόμμα Πράσινοι/Ουράνιο Τόξο (Green/Rainbow party)  Ηνωμένων Πολιτειών (σας θυμίζει κάτι;), του οποίου υποψήφια στις τελευταίες εκλογές ήταν η Jill Stein, της οποίας την εκλογική εκστρατεία χρηματοδοτούσε η Βασιλική Νεοφώτιστου όπως μπορείτε να δείτε εδώ και εδώ 

 

Τους Πράσινους/Ουράνιο Τόξο ΗΠΑ ομως άρχισε να χρηματοδοτεί και ο πάντα “φιλάνθρωπος” Σόρος, όπως διαβάζουμε στα παρακάτω άρθρα:

Soros, Lewis and Other Big Donors Abandon Democrats For Progressives and Weed

Many Big Donors to Democrats Cut Support

Σε όσους μας κατηγορήσουν για “θεωρίες συνομωσίας” θα αντιτείνουμε το γεγονός ότι οι συμπτώσεις παραείναι πολλές για να μην τις αναφέρουμε έστω.

Οι Σκοπιανοί της Διασποράς το γιόρτασαν διαβάζοντας το άρθρο/παρουσίαση της Βασιλικής Νεοφώτιστου που δημοσιεύθηκε στην πανεπιστημιακή εφημερίδα του Μπάφαλο. Δεν συναντούν βλέπετε συχνά τέτοιου είδους “έλληνες”.. Το άρθρο δημοσιεύθηκε στον σύνδεσμο http://www.buffalo.edu/reporter/current/columns/letters.html που όμως πλέον δεν λειτουργεί. Ωστόσο μπορείτε να δείτε τις χαρές των Σκοπιανών εδώ 

Παραθέτουμε το άρθρο:

“Balkans’ breakup sparks career path

Neofotistos studies ethnic relations between Macedonians, Albanians

By KEVIN FRYLING
Reporter Staff Writer

Growing up in Greece in the 1980s and ’90s, Vasiliki Neofotistos had a front row seat to the breakup of the Balkans following the collapse of the Socialist Federal Republic of Yugoslavia.

She says the urge to learn more about the political and social upheaval to the north became the first step on a career path in political anthropology.

“I’m interested in questions of power in societies, conflict resolution and policy making,” says Neofotistos, an assistant professor in the Department of Anthropology, College of Arts and Sciences, who joined the UB faculty last fall. “I’ve conducted research in the Republic of Macedonia and studied inter-ethnic relations between Macedonians and Albanians living in the country.”

She focuses on the relations between these two ethnic groups because of their political struggles for state power after the collapse of socialism, she says, but notes that Turks, Bosnians, Serbs and Roma are also among the fascinating blend of “different backgrounds, histories and languages” that make their home in the Balkans.

Her longest trip to the Republic of Macedonia took place from March 2000 to August 2001 while working as a doctoral field researcher—a time in which she experienced firsthand the turmoil of the infamous, months-long conflict that broke out between Macedonian security forces and the ethnic Albanian National Liberation Army.

“It was a dangerous time because all the embassies were evacuating personnel and all foreigners were sent out of the country,” she recalls. “I decided to stay on [because] I was in the capital (Skopje) and there was no conflict in the capital. But it arrived within five miles of the city, so it could have gone badly.

“I also felt a moral responsibility to stay on,” she adds, “My friends and informants looked at me and thought that as long as I stayed, the situation would improve. Somehow, I had become a walking icon of stability and my leaving would completely disappoint them.”

That the conflict did not erupt into civil war helped reinforce her view that Albanians and Macedonians as individuals take political rhetoric targeted toward their respective ethnic groups with “a grain of salt.”

“There was a lot of hate speech against Albanians on the collective level,” she says about the time she spent in a Macedonian neighborhood in Skopje. “Yet, I found that people had friends who were Albanian.” She points out that most of the anger seemed directed at immigrants or “newcomers” who had entered the nation in recent decades.

“Macedonians and Albanians lived together under socialism for many years,” Neofotistos says. “There is something more going on than ancient hatred in the Balkans.”

The second half of her fieldwork was spent in an Albanian neighborhood to balance her research. “Everyone was saying, ‘Don’t go,'” she says, “which was one of the reasons I wanted to.” That the cautions were baseless—she found the neighborhood as safe as the Macedonian neighborhood in which she previously had lived—illustrates the ethnic prejudices that remain unresolved.

“I think that you cannot have successful attempts to resolve conflict and successful democracy-building without an intimate knowledge of the history and culture of the people and societies in which you work,” she says, explaining that contextual knowledge about others gives anthropologists something valuable to offer policy maker—not only about the Balkans, but about other troubled regions around the world as well.

The best insights in the field come from simply engaging in everyday activities and conversations, adds Neofotistos, who is fluent in Macedonian and Albanian, as well as Greek and English.

“As an anthropologist, it’s imperative that you have the opportunity to go into the field and do research,” she says, noting that strong support of faculty research is one of the biggest reasons she came to UB. “One of the greatest things about anthropology is that you have the opportunity to see the world through the eyes of other people…and enlarge the way you see the world. It treats everyone on equal terms and recognizes that possibilities for enrichment come from every person.”

A graduate of the Panteion University of Social and Political Sciences in Athens and the recipient of a master’s degree from Oxford and doctorate from Harvard, Neofotistos has been a teaching fellow at Harvard and a visiting professor at the Catholic University of America in Washington, D.C. She also served as a postdoctoral fellow at the Harriman Institute at Columbia University in 2004 and an advisor on ethnic relations for the United Nations Development Programme in 2003.

Her current projects include a book manuscript on strategies of conflict avoidance in the Republic of Macedonia based on her doctoral research and a larger-scale project that will explore collective memory and reconciliation in the Balkans after the collapse of socialism. She also teaches graduate and undergraduate classes, including “Violence and the Nation-state,” a popular undergraduate class she developed at Harvard.

It’s really rewarding to see that you’ve helped young people think critically about the world in which they live,” she says. “I’m having a very positive experience teaching at UB.”

Although she jokes that she’s still learning the ins and outs of campus as she takes the Metro Rail and UB Stampede from her home in the Elmwood Avenue area to her office in the Ellicott Complex, Neofotistos says she has been pleased to find Buffalo a great place to work and live, especially as someone who enjoys the arts and an urban environment.

“It’s great to step outside my apartment and stroll around all the restaurants and cute boutiques on Elmwood,” she says. “There are so many things going on around Buffalo. I was surprised to find out that there are so many activities and cultural events.”

Στο παραπάνω άρθρο απάντησε ο Έλληνας καθηγητής, κ. Ελευθέριος Μέρμιγκας.

“I disagree with some of the statements made by Vasiliki Neofotistos in an article (“Balkans’ breakup sparks career path”) published in the May 17 issue of the Reporter.

Neofotistos talks about Macedonia as if it is a nation. As a Macedonian Greek, I take issue with that. Macedonia is a province of Greece.

Neofotistos also calls Macedonia a republic, which is not correct and ignores historical facts.

Finally, she is wrong when she states that she is fluent in the Macedonian language. There is no such language as Macedonian; people living in that part of the former Yugoslavia speak Slavic. Anyone specializing in languages will verify that.

Sincerely,

Elfie Mermigas
Department of Pathology and Anatomical Sciences”

Και η απάντηση της κ. Νεοφώτιστου, η οποία μάλλον δεν έχει ενημερωθεί για το γεγονός ότι τα Ηνωμένα Έθνη αναγνωρίζουν το κράτος με την προσωρινή ονομασία “Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας”, διότι διαφορετικά δεν θα παρουσίαζε τέτοια άγνοια.  Δεν μιλούμε για προκατάληψη, διότι αυτή έχει τεκμηριωθεί με όλα τα παραπάνω.

“In response to the letter published in the June 7 Reporter in which Eleftherios Mermigas responded to the interview I recently gave to the Reporter, I would like to address the following three misconstructions that appear in the letter (Click here for interview; click here for letter).


First, in my interview with the Reporter, I made no reference to the geographical province of Greece that is called Macedonia. Rather, I discussed my scholarly work in the Republic of Macedonia, Greece’s neighboring country to the north.
Second, my use of the term “Republic of Macedonia” is consistent with the official name with which the United Nations has recognized the country in question (with the exception of Greece, which still prefers the name “Former Yugoslav Republic of Macedonia”) since its emergence as an independent nation-state in 1991, shortly after the dissolution of Yugoslavia. Finally, the term “slavic” does not denote one language, as Mr. Mermigas wrongly argues in his letter, but rather a branch of the Indo-European language family that includes, among others, Russian, Bulgarian, Polish, Serbian and Macedonian.

Sincerely,

Vasiliki Neofotistos
Assistant Professor
Department of Anthropology”

Αντί επιλόγου: Σαν ραπανάκια βλέπουμε να ξεφυτρώνουν οι πεμπτοφαλαγγίτες ψευτοδιανοούμενοι “πολίτες του κόσμου”, ανθέλληνες μισθοφόροι που σκοπό έχουν να πλήξουν με απανωτά κτυπήματα τον Ελληνισμό στο σύνολο του. Ωστόσο, θα πρέπει να γνωρίζουν οι υπάλληλοι των γνωστών κέντρων και παράκεντρων πως δε θα καταφέρουν αυτό που επιδιώκουν, γιατί τα κίνητρα τους προέρχονται από την τσέπη τους με την οποία γνώμονα χτίζουν σταδιοδρομία δήθεν επιστημονική. Θα πρέπει να γνωρίζουν ότι κανένας επιστήμονας δεν εδραιώθηκε στήνοντας θεωρίες επάνω στο ψεύδος διότι η αλήθεια και το δίκαιο έχουν από τη φύση μεγαλύτερη δύναμη από το ψέμμα και το άδικο. Επιστήμονες τύπου Νεοφώτιστου, σίγουρα δεν θα μείνουν γνωστοί παρα μόνο για την γελοιοποίηση της Επιστήμης που έχουν κληθεί να υπηρετήσουν. Όπως είπε και ο Λουκιανός, η Ιστορία δε μπορεί ούτε στιγμή να ανεχθεί το ψέμμα, καθώς η τραχεία αρτηρία, σύμφωνα με τους γιατρούς, δεν ανέχεται ότι μπεί σ’ αυτή, ενώ καταπίνουμε…
Ανεξάρτητο Ελληνικό Δίκτυο
Μακεδονία, Γῆ Ἑλληνική

(Visited 57 times, 1 visits today)




Leave a Reply