Κι ἄλλος τρόπος γιὰ νὰ κερδίζουν περισσότερα τὰ πολυκαταστήματα!

Ἡ  μία καταγγελία πίσω ἀπὸ τὴν ἄλλην. 

Κάποιοι τὸ παρατραβοῦν. 

Εἶδαν οἱ ἁλυσίδες πολυκαταστημάτων πὼς ὁ κόσμος στρέφεται στὰ δικά τους προϊόντα καὶ σκέφθηκαν νὰ κερδοσκοπήσουν ἀκόμη περισσότερο. 

Κι ἐκεῖ ποὺ αὐτὰ ἀκριβῶς τὰ προϊόντα ἦταν κατὰ πολὺ φθηνότερα, κατέληξαν νὰ ἔχουν αὐξηθεῖ κατὰ τοὐλάχστον 30%!

Αὐτὸ θὰ πῇ κοινωνικὴ πολιτική! 

Τί λέτε;

Φιλονόη. 

Ένα τρικ που φέρνει πολλά λεφτά στα super-markets

Το φαινόμενο παρατηρείται κυρίως από την περασμένη άνοιξη, όταν οριστικοποιήθηκε δηλαδή η μεταστροφή του καταναλωτικού κοινού προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Το φαινόμενο παρατηρείται κυρίως από την περασμένη άνοιξη. Όταν οριστικοποιήθηκε δηλαδή η μεταστροφή του καταναλωτικού κοινού προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στα ράφια των μεγάλων σούπερ μάρκετς, για λόγους οικονομίας. Τότε ήταν λοιπόν που οι διοικήσεις των μεγάλων αλυσίδων λιανικής αποφάσισαν να προχωρήσουν …αθόρυβα σε αυξήσεις τιμών στα συγκεκριμένα προϊόντα, για να αξιοποιήσουν αυτή τη στροφή.

Και κάπως έτσι, φτάσαμε σήμερα, οι ανατιμήσεις αυτές να έχουν ξεπεράσει σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα και το 30%. Βεβαίως, τα σούπερ μάρκετς, το ίδιο διάστημα έκαναν και μειώσεις στα επώνυμα προϊόντα τους. Τα οποία όμως δεν είναι αυτά τα οποία – λόγω τιμής – προσελκύουν πλέον το αγοραστικό ενδιαφέρον.

Κι έτσι οι αλυσίδες «έκαναν την καρδιά τους πέτρα» και άρχισαν να ακριβαίνουν τα έως πρόσφατα φθηνά τους προϊόντα. Αυτή τη στιγμή υπολογίζεται ότι στα ράφια των σούπερ μάρκετ κυκλοφορούν 574 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ελάχιστα απ’ αυτά έχουν μείνει έξω από το χορό των ανατιμήσεων.(βόρεια)

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

One thought on “Κι ἄλλος τρόπος γιὰ νὰ κερδίζουν περισσότερα τὰ πολυκαταστήματα!

Leave a Reply