Ἦταν ὁ Μωάμεθ ὁ πορθητής χριστιανός;

 

Ἦταν ὁ Μωάμεθ ὁ πορθητής χριστιανός;1χω διαβάσει πάρα πολλά γι ατ τ θέμα κα οπόψεις διίστανται. Κάποιοι τν χαρακτηρίζουν ς κρυπτοχριστιαν κα κάποιοι λλοι πλς φίλα προσκείμενον.
πως κι ἐὰν εχαν τ θεολογικά του μως, χει μεγάλο νδιαφέρον παρακάτω νάρτησις, διότι προσθέτει π πλέον στοιχεα, γνωστα στος πολλούς.

Πάντως παραμένει τρώτημα: άν ταν χριστιανός, τότε γιατί ταν κρυπτοχριστιανός καί δέν θησε τόν λαό νά λλαξοπιστήσ
άν πάλι  δέν ταν χριστιανός, τότε πώς δικαιολογεται τόσο μεγάλη του πεποίθησις, τν ποίαν πιβεβαιώνουν κα τ διάφορα κχωρητήρια, ,τι ταν μόνος κληρονόμος τς νατολικς ωμαϊκς ατοκρατορίας; 
Κι άν ντως εναι τσι, δλα δή κληρονόμος, μήπως ατό δικαιολογε καί τήν στάσιν του ναντι τοδερατείου; Μήπως τσι ξηγονται καί κάποια λλα ρωτήματα πού οδες τολμ νά θέσ κι χουν νά κάνουν μέ τά ποίμνια;

Φιλονόη.  

Που βρίσκεται ο τάφος του Πορθητή και τι βρήκαν μέσα;

«Μήπως ο Πορθητής ήταν Χριστιανός;»

Μ’ αυτόν τον προκλητικό τίτλο εμφανίστηκε στα περίπτερα στις 19 Ιανουαρίου του 1991 το τουρκικό περιοδικό Ακτουέλ. Το περιοδικό παρουσίασε τη θεωρία όη ο Μωάμεθ ο Πορθητής ήταν κρυπτοχριστιανός. Το βέβαιο πάντως είναι ότι η μητέρα του ήταν χριστιανή και ο ίδιος Αλεβής.

Όταν πήρε την Κωνσταντινούπολη κι εγκατέστησε τον ανθενωτικό Γεννάδιο στο θρόνο του Οικουμενικού Πατριαρχείου, τον επισκεπτόταν συχνά στο Μοναστήρι της Παμμακάριστου, όπου και είχαν θεολογικές συζητήσεις. Κάποιες μαρτυρίες τον θέλουν να εκκλησιάζεται κρυφά σε ορθόδοξο ναό, ενώ προς το τέλος της ζωής του διέθετε στα ιδιαίτερα διαμερίσματα του ένα πλήρως εξοπλισμένο εκκλησάκι!

Το βασικότερο, πάντως, επιχείρημα που συνηγορεί για τη χριστιανική ιδιότητα του Μωάμεθ προέρχεται από το βιβλίο του Τούρκου συγγραφέα Ρεσάτ Εκρέμ Κοτσού, “Οθωμανοί Ηγεμόνες”, όπου φιλοξενείται η μαρτυρία του Τούρκου πολιτικού Κεμάλ Μπεγατλί. Σύμφωνα μ’ αυτόν, ο πραγματικός τάφος του Μωάμεθ βρέθηκε δίπλα από τους τάφους των βυζαντινών αυτοκρατόρων κάτω από την εκκλησία των Αγίων Αποστόλων, πάνω από την οποία οι Τούρκοι έκτισαν το Φατίχ τζαμί!

Η ανακάλυψη αυτή έγινε «τυχαία» το 1908, την εποχή του Σουλτάνου Αβδούλ Χαμίτ Β, κατά τη διάρκεια εργασιών για την επισκευή αγωγού νερού που είχε σπάσει στη συνοικία του μεγάλου τεμένους του Πορθητή.

Ἦταν ὁ Μωάμεθ ὁ πορθητής χριστιανός;2Όταν ο Σουλτάνος έδωσε εντολή ν’ ανοιχτεί ο διπλανός τάφος του Πορθητή για να καθαριστεί από τυχόν λάσπες, οι υπεύθυνοι μ’ έκπληξη διαπίστωσαν ότι στον πάτο του τάφου υπήρχε μια σιδερένια καταπακτή. Όταν την άνοιξαν, είδαν ότι μια πέτρινη σκάλα οδηγούσε στην υπόγεια αίθουσα μιας χριστιανικής εκκλησίας ακριβώς κάτω από το τζαμί!
Εκεί βρέθηκε όχι μόνον ο αληθινός τάφος του Μωάμεθ, αλλά και το σώμα του πολύ καλά ταριχευμένο, ολόιδιο με το πορτραίτο που είχε φιλοτεχνήσει ο Ιταλός ζωγράφος Μπελίνι. Μάλιστα, ο τάφος είχε πάνω του χαραγμένο το σύμβολο του σταυρού μαζί με την ημισέληνο!

Ο Μωάμεθ φαίνεται ότι προτίμησε να ταφεί ως χριστιανός και βυζαντινός βασιλιάς. 

Ο Αβδούλ Χαμίτ, πανικοβλημένος από την απρόσμενη ανακάλυψη, διέταξε να σφραγιστεί ο τάφος και να μην ανοίξει ποτέ! (πηγή)

(Visited 19 times, 1 visits today)




13 thoughts on “Ἦταν ὁ Μωάμεθ ὁ πορθητής χριστιανός;

  1. Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είχε πει: “Τί μεγάλος αυτός ο στρατηγός που θα κυριεύσει την Κωνσταντινούπολη! Τί μεγάλος που θα είναι ο στρατός του” (Hakim, al-Mustadrak, 4:422) και (Musnad, Ahmad ibn Hanbal, 4:335).

    Θέλω να πω κάτι σχετικά με την κατάκτηση της Κωνσταντινούπολης. Στο Ιερό Κοράνι στη σούρα “34:15” λέγεται: “..Μια ευτυχισμένη και όμορφη χώρα και ένας Κύριος Πολυεύσπλαχνος” (Κοράνι, 34:15).

    Το εδάφιο αυτό αναφέρεται στην περιοχή “Σαβά” της Υεμένης και στο αρχαίο βασίλειο που υπήρχε εκεί αλλά μεταφορικά αναφέρεται και στην Κωνσταντινούπολη γιατί στο εδάφιο αυτό η φράση που μεταφράζεται ως “μια ευτυχισμένη και όμορφη χώρα” είναι η φράση “μπέλντετουν ταϊγίμπατουν”. Η αριθμητική λοιπόν αξία της φράσης αυτής στα αραβικα είναι 857 αλλά 857 είναι η χρονιά 1453 σύμφωνα με το ισλαμικό σεληνιακό ημερολόγιο’ δηλαδή η χρονιά που κατακτήθηκε η Κωνσταντινούπολη!!

    • Τί μεγάλος αὐτός ὁ στρατητός πού θά κυριεύσῃ τήν Κωνσταντινούπολιν…. Τὶ μεγάλος ποὺ θὰ εἶναι ὁ στρατός του…!!!
      Ἄψογα!!! Μὲ καλύπτεις!!!
      Τὶ μεγάλα ἐγκλήματα ποὺ ἔκανε αὐτὸς ὁ στρατός!!!
      Τὶ μεγάλες καταστροφὲς ποὺ ἐπέφερε!!!
      Τὶ μεγάλες ἀλλοιώσεις ἐπέβαλε…
      Τὰ συγγράμματα, γιὰ παράδειγμα, φώτιζαν γιὰ ἑβδομάδες τοὺς δρόμους τῆς Κωνσταντινουπόλεως… Βλέπεις ὁ μεγάλος αὐτὸς στρατὸς ἀποτελεῖτο ἀπὸ ἀπολύτως βαρβάρους… Τὶ μεγάλη λοιπὸν ἡ βαρβαρότης τοῦ μεγάλου αὐτοῦ στρατοῦ!!!
      Δὲν θὰ συζητήσουμε φυσικὰ γιὰ τοὺς βιασμούς, τοὺς φόνους, τὶς δουλοποιήσεις… Ἕνας μεγάλος στρατὸς ἔχει καὶ σαρκικὲς ἀνάγκες. Καὶ φυσικὰ ἕνας μεγάλος στρατός, σὰν αὐτὸν ποὺ περιγράφεις, ἔκανε, καὶ κάνει, τὰ μεγαλύτερα ἐγκλήματα κατὰ τῆς ἀνθρωπότητος.
      Νὰ τὴν χαίρεσαι βρὲ τὴν θρησκεία σου…
      Καλὰ λέω ἐγὼ πὼς τὰ ποτάμια πρέπει νὰ βιαστοῦν. Μᾶς βρωμίσατε!

      • “Τὰ συγγράμματα, γιὰ παράδειγμα, φώτιζαν γιὰ ἑβδομάδες τοὺς δρόμους τῆς Κωνσταντινουπόλεως” Οκ….ο Μέγας Αλέξανδρος δεν έκανε κατακτήσεις, δεν έσφαξε κανέναν έ;;

      • Θὰ ἤθελα νὰ μοῦ ἐντοπίσῃς σὲ ποιὸ σημεῖο ὁ Ἀλέξανδρος κατέστρεψε κάτι ἀπὸ τὸν περσικὸ πολιτισμό. Ποιὰν πόλι τους διέλυσε, ποιὰ συγγράμματά τους κατέκαυσε, ποιοὺς πληθυσμοὺς κατέστησε σκλάβους. Καὶ φυσικὰ νὰ μοῦ τὸ ἀποδείξῃς μὲ στοιχεῖα…
        (Ἀλήθεια, γιατί σέ κάθε σου σχολιασμό ἀποδεικνύεις τό πόσο ἀνιστόρητος εἶσαι;)

      • Ναί, πρὸς τοῦτο κι ἔκαψαν τὴν βιβλιοθήκη τῆς Ἀλεξανδρείας. Ὅ,τι δῆλα δὴ ἀπέμεινε ἀπὸ τοὺς χριστιανούς, διότι τὸ κοράνι, κατὰ πῶς πιστεύετε, τὰ λέει ὅλα. Ἄρα ὅλα τὰ ὑπόλοιπα εἶναι περιττά…
        Μά σέ τί «κόσμο» ζεῖς; Σέ αὐτόν τοῦ ὀργανισμοῦ τοῦ …ΔΟΛου;

      • Ἡ βιβλιοθήκη ἐκάη-κατεστράφῃ σὲ δύο δόσεις. Ἤ ὀρθότερα σὲ …τρεῖς.
        Μία ἐπὶ Θεοδοσίου, πατριάρχης Θεόφιλος.
        Μία ἐπὶ Ἀράβων, περὶ τὸν ἕβδομο αἰώνα.
        Καὶ μία, ἡ παλαιοτέρα, ἐπὶ Ῥωμαίων.
        «Μία από τις πιο γνωστές μαρτυρίες για τη βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας προέρχεται από το 1780 περίπου και είναι αυτή του σημαντικού ιστορικού και οπαδού του Διαφωτισμού, Έντουαρντ Γκίμπον ο οποίος για την καταστροφή κατηγόρησε αποκλειστικά τους χριστιανούς κατά τη διάρκεια των γεγονότων του 391 μ.Χ. επί επισκόπου Θεοφίλου. Ιστορικοί που διακρίνουν στοιχεία προκατάληψης από τον Γκίμπον ενάντια στον Xριστιανισμό, θεωρούν ότι ο Γκίμπον, από εσφαλμένη εκτίμηση, συνέχεε τη βασιλική βιβλιοθήκη με εκείνη που βρισκόταν κοντά στον ναό του Σέραπι. Σχετικά με τις αναφορές του Γκίμπον για το θέμα αυτό, θα πρέπει να επισημανθεί ότι σε μια αντίστοιχη περίπτωση της ιστορίας, με ευκολία αθώωνε τους Άραβες για την μεγάλη μαρτυρούμενη καταστροφή βιβλίων στην Αλεξάνδρεια στις αρχές του 7ου αιώνα και είναι ενδεικτικό ένα απόσπασμα στο οποίο υπερασπίζει τους Άραβες:

        «Αν όμως, οι ογκώδεις τόμοι των διχογνωμιστών, αρειανών και μονοφυσιτών, χρησιμοποιήθηκαν πραγματικά για τη θέρμανση των δημόσιων λουτρών, ο φιλόσοφος θα παραδεχτεί χαμογελώντας ότι εντέλει θυσιάστηκαν για το καλό της ανθρωπότητας».»
        άπὸ βικιπαίδεια, στὰ γρήγορα. Μπορῶ νὰ σοῦ παραθέσω ὅμως μπόλικη βιβλιογραφία γιὰ τὰ «ἔργα καὶ τὶς ἡμέρες» τῶν καταστροφέων, καθῶς ἐπίσης καὶ πολλὲς μαρτυρίες.
        Ψᾶξε καλλίτερα. Ἐξακολουθεῖς νὰ παραμένῃς ἀνιστόρητος.

      • Καὶ κάτι ἀκόμη…
        Ὁ Ἀλέξανδρος εἶχε γιὰ δασκάλους του Ἀριστοτέληδες. Ὁ δικός σου ποιούς εἶχε; Τούς σφαγεῖς τῆς ἀνθρωπότητος;
        Διάβασε λίγο εὐρωπαϊκὴ ἱστορία. Ἀπὸ ὅπου πέρασαν οἱ δικοί σου, διότι γιὰ δικούς σου πρόκειται, αἷμα ποτίστηκε ἡ γῆ. Γιά αὐτήν τήν ἱστορία αἰσθάνεσαι ὑπερήφανος; Γιά τίς γενοκτονίες τῶν πληθυσμῶν; Γιά τήν καταστροφή τοῦ πλανήτου;
        Ἄν καὶ προσωπικῶς ἀδιαφορῶ γιὰ τὸ Βυζάντιο, καθῶς ἐπίσης καὶ γιὰ τὰ ὅσα πρεσβεύει, εἰλικρινῶς κι ἐντίμως, γιὰ κάθε ἄνθρωπο σκεπτόμενον, λογικό, ἀλλὰ πρῶτα κι ἐπάνω ἀπὸ ὅλα ἄνθρωπο, κάτι τύποι σὰν τὸν Μωάμεθ, τὸν Κεμἀλ, τοὺς πᾶπες, τοὺς αὐτοκράτοτες τοῦ Βυζαντίου, τοὺς τύπους ποὺ φανατίζουν τὰ πλήθη γιὰ νὰ ἐπιφέρουν γενικῶς γενοκτονίες, τοὺς ἔχω ἐγγεγραμμένους στὰ παλαιότερα τῶν ὑποδημάτων μου. Σκουπίδια γιὰ τὰ ὁποία ἡ Ἀνθρωπότης πρέπει νὰ ντρέπεται καὶ νὰ ἐπανορθώσῃ συντόμως. Καὶ θὰ ἐπανορθώσῃ… Διότι παρατράβηξε τὸ κακὸ μὲ τοὺς ἀνεγκεφάλους.

    • Φυσικὰ μοῦ ἀπήντησες ἤδη. Παρακαλῶ πολύ, γιὰ ἀκόμη μίαν φορά, ἄσε αὐτὸ τὸ «Γιουνάνι». Αὐτογελοιοποιεῖσαι. Βλέπεις οἱ Ἴωνες ΟΥΔΕΠΟΤΕ θὰ ἐθαὐμαζαν γενοκτόνους, γενοκτονίες καὶ δολοφόνους γενικότερα. Ὅλοι οἱ ἄλλοι ναί, οἱ Ἴωνες ΠΟΤΕ!!! Προσβάλλεις λοιπὸν καὶ τὴν μνήμη τους καὶ τὸ ὄνομά τους ἀλλὰ ἰδίως ἐσέναν, διότι ἀποδεικνύεις πὼς ἀγνοεῖς ἀκόμη καὶ τὰ βασικὰ γιὰ τὸν ἄνθρωπο Ἕλληνα.
      Κουράγιο, ἀλλὰ εἶσαι ἐν τελῶς ἀλλοῦ γιὰ ἀλλοῦ.

Leave a Reply