Ἐπιστολὴ καταγγελία πρὸς τὴν διευθύντρια Δημοτικοῦ Σχολείου Α.Ε.

Τὴν ἐπιστολὴ ἔλαβα πρὸ μερικῶν ὡρῶν καὶ ἀπευθύνεται στὴν διευθύντρια τοῦ Δημοτικοῦ Σχολείου, γιὰ τὸ ὁποῖον ἔγραφα πρὸ ἡμερῶν.  (Στὸ τέλος τοῦ κειμένου θὰ παραθέσω τὴν καταγγελία.)
Ἀφορᾶ στὸ Δημοτικὸν Σχολεῖον Ἀνυπάρκτου Εὐθύνης καὶ ἡ παρακάτω ἐπιστολὴ-καταγγελία εἶναι ἡ ἀπάντησις τοῦ ἑτέρου ἐκ τῶν δύο γονέων, στὴν προσπάθεια τῶν δασκάλων καὶ τῆς διευθυντρίας νὰ ἀγνοήσουν ἐπιδεικτικῶς καὶ τὴν εὐθύνη τους καὶ τὴν ὑποχρέωσιν τους.

Τὸ θέμα μόλις ξεκινήσαμε νὰ τὸ «σκαλίζουμε». 
Ἔχουμε «σκάψιμο» ἐμπρός μας καὶ κόπον μεγάλο!
Ἒως τῆς στιγμῆς ἐκείνης ποὺ θὰ γίνουν ξανὰ τὰ σχολεῖα σχολεῖα καὶ θὰ πάψουν νὰ εἶναι μέσα προπαγάνδας κι ἀποβλακώσεως, θεωρῶ πὼς ἔχουμε ΟΛΟΙ μας βαρὺ τίμημα νὰ πληρώσουμε!
Ὅλοι μας!  

Φιλονόη.

Υ.Γ.1. Γιὰ λόγους πρακτικοὺς ἀφαιρῶ τὸ τελευταῖον ὑστερόγραφον τῆς ἐπιστολῆς, καθῶς ἐπίσης ἀποκρύπτω (πρὸς ὥρας) τὰ ὀνόματα καὶ τῆς διευθυντρίας καὶ τῶν γονεών. Ἀναμένουμε ἐπίσημο καταγγελία στὴν Πρωτοβάθμιο. Μετὰ ἀπὸ τὴν ἐπίσημο καταγγελία θὰ μποροῦμε πλέον νὰ δημοσιεύσουμε καὶ τὰ ὀνόματα καὶ τὸ σχολεῖον.

Υ.Γ.2. Ἡ δασκάλα ἀφήρεσε ἀπὸ τὸ παιδάκι τὸν ῥόλο ποὺ εἶχε, ἀντικαθιστῶντας τον μὲ  ἕναν ἄλλον, οὐδεμίας σημασίας. Ἐμπάθεια; Φυσικά! Ἀλλὰ περισσότερες λεπτομέρειες συντόμως!

Κυρία Ἄλφα

Μὲ  μεγάλη ἀπογοήτευσι πληροφορήθηκα τὴν στάσι σας, ἀπέναντι στὴν πρότασι ποὺ ἔγινε ἀπὸ τὴν σύζυγό μου στὴν κυρία Βῆτα  γιὰ τὴν θεατρικὴ παράστασι τῆς Α’ τάξεως μὲ θέμα την  Ὀδύσσεια».

Ἔνοιωσα κατάπληξι ὅταν ἔμαθα ὅτι, ὄχι μόνο δὲν ἐνδιαφερθήκατε νὰ μάθετε περισσότερα γιὰ τὴν πληροφορία ποὺ εἶχε δώσει ἡ σύζυγός μου, ἀλλὰ ἀπεναντίας ὁ λόγος ποὺ τὴν καλέσατε ἦταν γιὰ νὰ τῆς κοινοποιήσετε ὅτι ὁποιαδήποτε διαφωνία μέ  τὴν ἐπίσημο γραμμὴ τοῦ ὑπουργείου εἶναι ἐκτὸς συζητήσεως.

Καὶ μάλιστα πώς, ἂν διαφωνοῦμε, νὰ μὴ φέρουμε τὸ παιδί μας στὴν παράστασι!!!!!

Προσπάθησα ν’ ἀφήσω στὴν ἄκρη τὸν θυμό μου καὶ νὰ προσπαθήσω νὰ καταλάβω τὴν στάσι σας. Τόσο δύσκολο ἦταν νὰ διαβάσετε τὸ ἐπίμαχο ἀπόσπασμα τοῦ Ὁμήρου, ἀντὶ νὰ ταμπουρωθεῖτε πίσω ἀπὸ τὸ ὑπουργεῖο καὶ τὴν ἑπιστημονικὴ ἐπιτροπή» του; Μοῦ εἶναι δύσκολο νὰ φαντασθῶ ὅτι θὰ ἤσασταν ὑπόλογη στοὺς προϊσταμένους σας, ἂν ἐπιλέγατε νὰ παρουσιάσετε τὸν Πολύφημο μὲ δύο μάτια, ἀντὶ γιὰ ἕνα, ὅπως ἔχει ἐπικρατήσει! (προτάσεις ἐπ’ αὐτοῦ στὸ τέλος τῆς ἐπιστολῆς)

Ὅμως κυρία Ἄλφα, τὸ θέμα δὲν εἶναι ἂν ἔχει δίκιο ὁ Δούκας ποὺ διατυπώνει αὐτὴν τὴν θέσι ἢ ὁ Κακριδὴς μὲ τὸν Καζαντζάκη ποὺ διατυπώνουν τὴν κατεστημένη. Ἄλλο εἶναι τὸ διακύβευμα καὶ εἶναι πολὺ σοβαρότερο.

Αὐτὸ πού  μὲ ἐνόχλησε πολύ, ἦταν ὅτι εἴχατε μιὰ εὐκαιρία ὡς ἐκπαιδευτικὸς νὰ ἐρευνήσετε ἕνα θέμα καὶ νὰ παρουσιάσετε ἐνδεχομένως κάτι διαφορετικό. Νὰ περάσετε καὶ στὰ παιδιὰ τὸ μήνυμα ὅτι ὀφείλουν νὰ ἐρευνοῦν. Νὰ ἀμφισβητοῦν, νὰ κρίνουν. Νὰ δέχονται, ἀλλὰ καὶ νὰ ἀποῤῥίπτουν.

Δὲν τὸ πράξατε. Ἀναρωτιόμουν τὸ γιατί, ὅταν τὴν ἴδια ἡμέρα, ἐκεῖ ποὺ ψώνιζα, πῆρα τὴν ἀπάντησι. Ἔλεγα στὸν ὀπωροπώλη ὅτι ὁ Ὅμηρος δὲν ἀναφέρει πουθενὰ ὅτι ὁ Κύκλωψ ἦταν μονόφθαλμος, παρ’ ὅλο ποὺ εἶναι σχολαστικὰ λεπτομερὴς στὶς περιγραφὲς ποὺ κάνει.

Μ’ ἀκούει μιὰ κυρία ποὺ ψώνιζε δίπλα καὶ μοῦ λέει: «Μὰ τὰ βιβλία τοῦ σχολείου λὲν πὼς ὁ Κύκλωψ ἦταν μονόφθαλμος!»

«Ὁ Ὅμηρος τὸ λέει;» τῆς ἀπαντῶ.

«Τὸ λὲν τὰ βιβλία τοῦ σχολείου», μοῦ ξανὰ λέει.

«Τίνος ἔργο εἶναι ἡ Ὀδύσσεια;» τῆς λέω, «Ὁμήρου Ὀδύσσεια, δὲν λέγεται;».

Μὲ κυττοῦσε σὰν ἀποσβολωμένη.

ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ!!!!

Τρόμαξα! Ἐκεῖ συνειδητοποίησα ποιόν ἀκριβῶς ῥόλο ἐπιτελεῖ ἡ «Παιδεία» στὴν χώρα μας!

Παράγει ἀνθρωπάκια ὑπάκουα, ὑπηκόους  πρόθυμους χωρὶς κριτικὴ σκέψι, ποὺ δέχονται τὴν πληροφορία ποὺ τοὺς ἔρχεται ἀπὸ «ἔγκυρες πηγὲς» καὶ τὴν καταπίνουν ἀμάσσητο! Χωρὶς φίλτρα, χωρὶς ἔλεγχο.

Γιατί νὰ τὸ κάνουν ἄλλωστε; Τὸ ἔχουν κάνει ἄλλοι γι’ αὐτούς. Ὅπως ἡ «ἐπιστημονικὴ ἐπιτροπὴ» ποὺ ἐπικαλεσθήκατε, γιὰ παράδειγμα.

Γιὰ ποιές ἐπιστημονικὲς ἐπιτροπὲς μιλᾶμε κυρία Ἄλφα;

Αὐτὴν τοῦ δικοῦ σας ὑπουργείου, ποὺ ἀποδομεῖ τὴν γλῶσσα μας δεκαετίες τώρα, καὶ κάθε φουρνιὰ παιδιῶν ἔχει πτωχότερο λεξιλόγιο ἀπὸ τὴν προηγουμένη; Πού, ἀντὶ νὰ προσπαθοῦν νὰ ἀνεβάσουν τὸ ἐπίπεδο, τραβῶντας τοὺς μετρίους μαθητὲς πρὸς τὰ ἐπάνω, το κατεβάζουν χαντακώνοντας  καὶ τοὺς καλοὺς μαθητές;

Ἢ τὴν ἄλλη «ἐπιστημονικὴ ἐπιτροπή», αὐτὴν τοῦ ὑπουργείου ὑγείας; Ποὺ προσπαθοῦν τόσον καιρὸ νὰ μᾶς πείσουν νὰ σπεύσουμε νὰ κάνουμε τὸ ἐμβόλιο (κατὰ) τῆς γρίπης τῶν χοίρων; Μὲ τὴν συνεπικουρία τῶν Μέσων Μαζικῆς Ἀποχαυνώσεως βέβαια!

Πάντα θεωροῦσα ὅτι ὁ μηχανισμὸς ἐλέγχου τῶν μαζῶν ποὺ διαθέτει τὸ Σύστημα, εἶναι τὰ ΜΜΕ καὶ ὁ μηχανισμὸς καταστολῆς εἶναι ἡ ἀστυνομία.

Ξέρετε τί κατάλαβα κυρία Ἄλφα;

Ὁ πραγματικὸς μηχανισμός  καταστολῆς ποὺ διατηρεῖ τὸ Σύστημα, προκειμένου νὰ μὴ διαταράσσονται οἱ ἰσοῤῥοπίες καὶ τὰ πλήθη νὰ κάθονται ἥσυχα καὶ νὰ «κυττοῦν τὴν δουλειά τους», εἶστε ἐσεῖς κυρία Ἄλφα.

Ὅλοι ἐσεῖς οἱ ὑπάκουοι ἐκπαιδευτικοὶ ποὺ ταΐζετε τὰ παιδιά μας μὲ ὅ,τι σᾶς δώσῃ τὸ Σύστημα, δημιουργεῖτε τοὺς αὐριανοὺς ὑπηκόους, τοὺς εἵλωτες ποὺ χρειάζονται οἱ ἐξουσιαστὲς γιὰ νὰ διατηρήσουν τὸν ἔλεγχο τοῦ πλανήτου καὶ τὰ ἄνομα κέρδη των.

Καμμία Ἀστυνομία δὲν μπορεῖ νὰ τὸ ἐπιτύχῃ αὐτό. Μόνο ἐσεῖς, τὰ πειθήνια ὄργανα τοῦ ὑπουργείου ἀ-παιδείας. 

Κι ἂν μὲ ῥωτήσετε γιατί σᾶς ἀποκαλῶ ἔτσι, σᾶς ἐρωτῶ: ἐσεῖς δὲν δηλώσατε ἐπανειλημμένως Ἀνεύθυνη γιὰ τὶς ἐπιλογὲς τῶν ἐργοδοτῶν σας (τοῦ ὑπουργείου);

Κι ἂν ἐξακολουθεῖτε νὰ ἀναρωτιέσθε, γιατί θὰ πρέπῃ νὰ ἔχετε κι ἐσεῖς εὐθύνη, σᾶς παραθέτω τὸ ἀπόσπασμα ἀπὸ τὴν Ἀσκητική του Καζαντζάκη:

«Ν’ ἀγαπᾷς τὴν εὐθύνη. Νὰ λές: ἐγώ. Ἐγὼ μονάχος μοῦ ἔχω χρέος νὰ σώσω τὴ γῆς. Ἂν δὲ σωθῇ, ἐγὼ φταίω.»

Σήμερα, στὸν καιρὸ τοῦ Μνημονίου, περισσότερο ἀπὸ ποτὲ πρέπει ν’ ἀποζητᾶμε τὴν εὐθύνη. Ὅλοι μας.

Τὸ οἰκονομικὸ θέμα, γιὰ τὸ ὁποῖο ἀντιδρᾶ κυρίως ὁ κόσμος, εἶναι μόνο ἡ κορυφή του παγόβουνου. Ὑπάρχουν πολὺ περισσότερα ποὺ πρέπει νὰ διορθωθοῦν, ἂν θέλουμε νὰ ἔχουμε προοπτικὴ ὡς ἄτομα, ἀλλὰ καὶ ὡς σύνολο. Λειτουργούσαμε ὡς λαὸς τόσα χρόνια μὲ εὐθυνοφοβία, ἄλλος λιγότερο, ἄλλος περισσότερο.

Βλέπαμε δυσμενεῖς ἐξελίξεις νὰ τρέχουν δίπλα μας καὶ δὲν ἀντιδρούσαμε. «Ἐγὼ θὰ τὸ σταματήσω;» σκεπτόμασταν. Αὐτὸ πρέπει ν’ ἀλλάξῃ!!!

Ναί, ἐσὺ θὰ τὸ σταματήσῃς!!! Ὁ κάθε ἕνας μόνος του, κι ὅλοι μαζύ!!! 

Ὁ γιατρὸς ὀφείλει νὰ προτείνῃ τὴν θεραπεία ποὺ εἶναι πιὸ ἐπωφελὴς γιὰ τὸν ἀσθενή, ἀκόμη κι ἂν ἡ κλινικὴ (ὁ ἐργοδότης του) προωθεῖ ἄλλην, πιὸ κερδοφόρα γιὰ ἐκείνην.

Ὁμοίως ὁ φαρμακοποιὸς νὰ προτείνῃ τὸ καταλληλότερο φάρμακο γιὰ τὸν ἀσθενή, ἀσχέτως του τί προωθοῦν οἱ φαρμακοβιομηχανίες.

Ὁ ἀσφαλιστὴς νὰ προτείνῃ τὸ πρόγραμμα ποὺ ἀνταποκρίνεται περισσότερο στὶς ἀνάγκες τοῦ ἀσφαλισμένου, ἀκόμη κι ἂν ἡ ἑταιρεία (ὁ ἐργοδότης του) προτιμᾷ νὰ πουληθοῦν ἄλλα προϊόντα.

Ἔτσι κι ὁ δάσκαλος, νὰ δείχνῃ ἐναλλακτικὲς ὀπτικὲς στοὺς μαθητές του, ἀκόμη κι ἂν κινεῖται σὲ ἀσφυκτικὰ πλαίσια «διδακτέας ὕλης».

Ὅλοι οἱ τομεῖς εἶναι σημαντικοί, ὁ δικός σας ὅμως εἶναι ὁ πιὸ καίριος. Ἔχετε στὰ χέρια σας τὰ κύτταρα τῆς αὐριανῆς κοινωνίας μας.

Ὁ πήχυς ἔχει σηκωθεῖ ὑψηλὰ πλέον. Δὲν σᾶς ἐπιτρέπεται λοιπὸν νὰ λειτουργεῖτε ὡς Δημοτικὸ Σχολεῖο ΕΠΕ !!!

Τολμῆστε λοιπόν!!!!

Τολμῆστε, ἀλλιῶς θὰ σᾶς προσπεράσουν οἱ ἐξελίξεις!!!!

Ν. Θ.

Γονέας

Υ.Γ. (1): Ἀσχέτως τοῦ τί θὰ πράξετε μὲ τὴν παράστασι, σᾶς δηλώνω ὅτι θὰ ἔλθω νὰ τὴν παρακολουθήσω. Εἰλικρινῶς, δὲν μὲ ἐνδιέφερε καθόλου τί ῥόλο θὰ ἔχῃ τὸ παιδί μου . Ὅμως θεωρῶ ἀπαράδεκτο καὶ ἀντιπαιδαγωγικὴ τὴν ἀλλαγὴ ποὺ κάνατε! Ἀπαιτῶ τὴν ἄμεσο ἐπαναφορὰ τοῦ ῥόλου. Σὲ ἀντίθετο περίπτωσι θὰ χρησιμοποιήσω κάθε νόμιμο μέσον.

Υ. Γ. (2): Ἂν ἀποφασίσετε νὰ ἐρευνήσετε, θὰ σᾶς παράσχω σχετικὸ ὑλικό. Ἂν ὄχι, θὰ ἐνημερώσω ὅλους τοὺς γονεῖς τῶν ἄλλων παιδιῶν καὶ θὰ τοὺς μοιράσω ἐπίσης τὸ ὑλικό, ὅπως καὶ τὴν παροῦσα ἐπιστολή.

Υ. Γ. (3): Ἰδέες γιὰ τὴν παράστασι:

Βλέπει ὁ Ὀδυσσέας τον Πολύφημο καὶ τοῦ λέει «Καλᾶ ἐσὺ δὲν εἶσαι μονόφθαλμος;»

Πολύφημος: «Ὄχι γιατί;»

Ὀδυσσέας: «Τὸ εἶχα δεῖ σὲ DVD»

Πολύφημος: «Ὁ Ὅμηρος πάντως ποὺ ἔγραψε τὸ σενάριο, δὲν λέει κουβέντα!»

Υ. Γ. (4): Ἂν νομίζετε ὅτι εἶμαι ὑπερβολικὸς μὲ τὸ θέμα των ἐμβολίων, βάλετε στὸ google τὴν φράσι shaken baby syndrome, καὶ θὰ ἐκπλαγεῖτε.

Οἱ ἰατροὶ ἐφηῦραν αὐτὸ τὸ «σύνδρομο» γιὰ νὰ δικαιολογήσουν τοὺς θανάτους ἀπὸ τὶς παρενέργειες τῶν ἐμβολίων!

 

φωτογραφία

Ἠλίθιοι, ἀνεγκέφαλοι, ἀμόρφωτοι δάσκαλοι!         

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply