Δὲν γίνεται νὰ γίνουν ὅλα γκρί… οὔτε τὸ μαῦρο ἄσπρο…

Ἡ ἰσοπέδωσις! Ἡ γκριζοποίησις! Ἡ ἐξαφάνισις τῆς κάθε ἰδιαιτερότητος!
Ἔι, ψίτ,πανηλίθιοι..  Ὅλα τὰ δάκτυλα δὲν εἶναι ἴδια!
Ὅλα τὰ μυαλὰ δὲν ἔχουν τὶς ἴδιες δυνατότητες!
Ὅλοι οἱ λαοὶ δὲν ἔχουν τοὺς ἴδιους προορισμούς!
Ὑπάρχουν ὅλα τὰ χρώματα στὴν Φύσιν!
Ὑπάρχουν κι ὅλα τὰ ἀρώματα!
Ὑπάρχουν καὶ ὅλων τῶν εἰδῶν τὰ ζῶα…
Γίνεται νά κάνῃς τόν λέοντα πετεινό;
Τήν μαϊμοῦ κατσίκα;
Ἤ μήπως τόν ἐλέφαντα ποντικό;

Νούμερα… Αὐτὸ εἶστε!
Τώρα τρέχετε διότι δὲν προλάβατε νὰ τὰ ἰσοπεδώσετε ὅλα!  Τρέχετε σὰν ἀφιονισμένοι! Σὰν ὑστερικοί!
Ἔι, ψίτ, ὅ,τι προλάβατε προλάβατε!
Ὅσους Γενιτσάρους φτιάξατε, φτιάξατε…
Ὅσην καταστροφὴν μπορούσατε νὰ προκαλέσατε τὴν προκαλέσατε…
Ἔχουμε ἤδη μπεῖ στὴν φάσιν τῆς ἀντιστροφου μετρήσεως…
Ἀκόμη χρησιμοποιοῦμε τὴν λογική, πρὸ κειμένου νὰ ἐξηγήσουμε τὰ αὐτονόητα…
Σὲ λίγο ὅμως δὲν θὰ μιλᾶμε ἐμεῖς ἀλλὰ ἡ

Ν Ε Μ Ε Σ Ι Σ!!!

Φιλονόη. 

Υ.Γ. Ἡ μαϊμοῦ ὅσο ὑψηλότερα ἀνεβαίνει, τόσο καλλίτερα φαίνεται ὁ κῶλος της!

Το μαύρο άσπρο

Αυτό προσπαθούν να μας παρουσιάσουν οι διάφοροι ψευδοπροοδευτικάριοι. Να μας πουν δηλαδή ότι το μαύρο δεν είναι μαύρο αλλά είναι άσπρο. Πώς; Παρουσιάζοντας μας διαφόρους μαύρους για Έλληνες, μέσα από την δολία  παρερμηνείαν του Ισοκράτους, ότι δήθεν οι μετέχοντες της Ελληνικής παιδείας είναι Έλληνες. Σε αυτό έχουμε ήδη αναφερθεί εδώ.

Είναι βέβαιον ότι η Ελληνική παιδεία δεν είναι Ελληνοποιητική διότι δεν είναι θαυματουργή. Θαύματα στην Ελλάδα δεν γίνονται. Στην Ελλάδα ισχύει το συν Αθηνά και χείρα κίνει. Θαύματα με μάνα εξ ουρανών και με γαίες της επαγγελίας  δεν υπάρχουν στην Ελλάδα, αλλού μπορεί, στην Ελλάδα όχι.

Αυτό βεβαίως εάν είχαμε Ελληνική παιδεία στα σχολεία μας, γιατί μάλλον στην παιδεία που δίνουμε στα ελληνόπουλα γίνονται και θαύματα. Μέσα σε αυτά τα θαύματα μπορεί ο Κεμάλ να ήταν ένας φιλέλλην, οι Έλληνες να συνωστίστηκαν στο λιμάνι της Σμύρνης και επίσης μπορεί ένας μαύρος να είναι Έλλην.

Γιατί δεν γίνεται να είναι Έλλην ένας μαύρος; 
Γιατί ουδέποτε ήταν μαύροι οι Έλληνες. Από τα ομηρικά χρόνια υπάρχει η λέξις Αιθίοψ σήμαινε την καμένη όψη. Ο Ηρόδοτος αναφέρεται στην Αιθιοπία ως χώρα της Λιβύης (Αφρικής) στην νότιο θάλασσα.

Τι σημαίνει Αιθίοψ; Σημαίνει όπως είπαμε καμένη όψη.

Ήταν κάτι σύνηθες να έχει κάποιος καμμένη μούρη; 
Όχι, καθώς εάν ήταν σύνηθες δεν θα τους ονόμαζαν καμενομούριδες αλλά κανονικο-μούριδες.
Η μαύρη όψις είναι και πάντα ήταν ΞΕΝΗ προς την Ελληνική πραγματικότητα. Από την αρχαιότητα δηλαδή ακόμη ένας Έλλην δεν ήταν μαύρος.

Το κείμενο δεν είναι ρατσιστικό. Δεν λέμε κάτι κακό για τους μαύρους. Απλώς λέμε ότι Έλλην και μαύρος δεν γίνεται. Μια χαρά άνθρωποι είναι, καλές ψυχές, χαμογελαστοί και ομιλητικοί ΟΜΩΣ Έλληνες δεν είναι γιατί δεν γίνεται να είναι.

Έχει εφευρεθεί μια νέα λέξις για να περιγράψει τους μαύρους ανθρώπους, η οποία να μην τους αποκαλεί “ρατσιστικώς” μαύρους. Οι προοδευτικάριοι λοιπόν ανακάλυψαν την λέξη “έγχρωμος“.
Σήμερα λ.χ. δεν λέμε ο μαύρος ποδοσφαιριστής αλλά ο έγχρωμος ποδοσφαιριστής.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ μεγαλύτερη ανακρίβεια από αυτήν και μεγαλύτερο ψεύδος.

Καταρχήν το να μην αποκαλεί κάποιος τον μαύρο μαύρο είναι από μόνο του ρατσιστικό γιατί είναι σαν να θεωρεί το μαύρο ως κάτι κακό. Είναι και μάλιστα υποκριτικό. Δηλαδή το ότι οι ίδιοι οι αντιρατσιστές μη αποκαλώντας το μελανό (αυτή είναι η Ελληνική λέξις για το μαύρο) με το όνομα του, δηλώνει ή αχρωματοψία ή βλακεία ή ρατσισμό. 
Ο μέλανας στης όψη άνθρωπος είναι μαύρος και αυτό δεν αλλάζει. Δεν είναι κακό αλλά τι να κάνουμε; Είναι μαύρος.

Μάλιστα το ίδιο βλακώδες είναι και να αποκαλείς τον ανάπηρο, άνθρωπο με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ). Δεν υπάρχει πιο μεγάλη βλακεία από αυτήν. Εμείς οι πόντιοι πάντοτε ήμασταν απαλλαγμένοι από τέτοια συμπλέγματα (κόμπλεξ). Λέμε τον κωφό κωφό, τον κωτσό κωτσό (κουτσός), τον άνθρωπο με το κομμένο χέρι, άνθρωπο με κομμένο χέρι. Πως να τον πούμε δηλαδή;;  Άνθρωπο με ειδικές ανάγκες;

Τέτοιες ιδιότητες πέρασαν και στα ονόματα τα οποία ενίοτε υποδηλώνουν την διαφορετικότητα. Η διαφορετικότητα στον Ελληνικό χώρο δεν αποκρύπτεται αλλά τονίζεται.

Όταν κάποιος λ.χ. βλάχος ζούσε σε ένα χωριό Σαρακατσάνων τότε αυτός ο βλάχος ονομαζόταν από την κοινότητα ως τέτοιος. “που πάμε;”, “Στον βλάχο”. Έτσι βγήκαν τα διάφορα ονόματα όπως Βλάχος, Σαρακατσάνης, Βλαχόπουλος, Κρητικός κλπ.
Είναι προϊόν ρατσισμού αυτά τα ονόματα; Είναι ρατσιστικό το όνομα Γερμανός; Μήπως το όνομα Ράπτης είναι ρατσιστικό ως προς το επάγγελμα; Μήπως το όνομα Ήσυχος είναι ρατσιστικό ως προς την συμπεριφορά; Ή μήπως είναι όλα τα ονόματα ρατσιστικά γιατί δηλώνουν καταγωγή; Μήπως είναι ρατσιστικά ονόματα όπως Κοντοκώστας, Κουτσονίκος, Κοντομηνάς, Κουτσομήτης, Κούλογλου κ.α.;

Οι Έλληνες ουδέποτε φοβήθηκαν την αλήθεια και δεν έμπλεξαν στον γόρδιο δεσμό του καθωσπρεπισμού. Έτσι λοιπόν και ο μαύρος είναι μαύρος και όχι έγχρωμος.

Τι θα πει έγχρωμος;
Θα πει ότι κάποιος έχει χρώμα. Δηλαδή οι άλλοι (εμείς) τι είναι; Άχρωμοι;
Για να είμαστε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΚΡΙΒΕΙΣ εάν κάποιος είναι άχρωμος αυτός δεν είναι ο λευκός άνθρωπος αλλά ο μαύρος.
Διότι τι είναι το μαύρο; Το μελανόν δηλώνει όχι την παρουσία χρώματος αλλά την ΑΠΟΥΣΙΑ χρώματος.
Αρκεί να κάνουμε την ακόλουθη εργασία. Αν επισκεφτούμε μια σελίδα χρωματικών συνθέσεων (έστω αυτή) θα δούμε ότι για να παραχθεί το μελανό χρώμα πρέπει να μηδενίσουμε ΟΛΕΣ τις χρωματικές συνιστώσες.
Δηλαδή το μελανόν προκύπτει από την εξίσωση:

ΜΕΛΑΝΟΝ = 0 • Ερυθρόν + 0 • Κυανόν + 0 • Πράσινον = RGB (0,0,0).

Με λίγα λόγια ο μαύρος δεν είναι ο έγχρωμος αλλά είναι ο ά-χρωμος. 
Εκτός εάν το “έγχρωμος” αποτελεί ένα είδος ειρωνικού ευφημισμού και είναι προϊόν αντιρατσιστικού ρατσισμού.
Πιο σωστό βεβαίως είναι να λέμε τα σύκα-σύκα, την σκάφη-σκάφη και τον μαύρο-μαύρο.

Τον αράπη κι άν τον πλύνεις το σαπούνι σου χαλάς, λέει μια παροιμία.
Αυτό που κάνουν οι ψευδοπροοδευτικοί είναι να προσπαθούν να πλύνουν τον αράπη. Και θα χαλάσουν βεβαίως πολλά σαπούνια χωρίς να το καταφέρουν.

Η κατηγορία που εξαπολύει ο ψευδοπροοδευτικός χώρος είναι ότι οι ρατσιστές (όπως αποκαλούν αυτούς που λένε τα σύκα -σύκα και την σκάφη-σκάφη) προσδίδουν τίτλο τιμής στην λέξη Έλλην.

Βρε ηλίθιοι ψευδοπροοδευτικάριοι, εάν κάποιος προσδίδει τίτλο τιμής στους Έλληνες δεν είναι οι ρατσιστές αλλά οι αντιρατσιστές.
Απόδειξις: Έστω ότι έχουμε ένα ποτήρι λάδι, ένα ποτήρι νερό και ένα ποτήρι λαδόνερο.
Ποιός αποδίδει τίτλο τιμής στο λάδι; Αυτός που κρατάει το ποτήρι με το λάδι ή αυτός που προσπαθεί να πουλήσει το λαδόνερο ως λαδί ή μήπως αυτός προσπαθεί να πουλήσει το νερό ως λάδι;
Το λάδι δηλαδή είναι λάδι, τ΄ελάδ εν ελάδ (να πούμε και κανένα ποντιακό). Δεν προσπαθεί να αλλάξει και δεν έχει ανάγκη να αποκτήσει τίτλο τιμής. Ποιος είναι ο απατεώνας;
Αυτός που πουλάει το λάδι για λάδι ή αυτός που πουλάει το νερό για λάδι;
Και ποίος είναι αυτός που αποδέχεται ότι το λάδι είναι υψηλοτέρας αξίας από το νερό;
Ποιος λοιπόν προσδίδει τίτλο τιμής στο λάδι;

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος απατεώνας; Αυτός που πουλάει ένα άλογο για άλογο ή αυτός που θέλει να πουλήσει έναν ημίονο για άλογο;
Είπε κανένας ότι το μουλάρι είναι καλύτερο από το άλογο; Ναι το είπε.
Ποιος; Το είπε αυτός που θέλει να πουλήσει ένα μουλάρι για άλογο.
Άρα; Ποίος είναι ο ρατσιστής;

Και ποίος είναι το κορόιδο;
Αυτός που αγόρασε ένα άλογο για άλογο ιππασίας ή αυτός που του πάσαραν το μουλάρι για ίππο;
Ή μήπως δεν είναι επίσης κορόιδο αυτός που ήθελε μουλάρι για υλοτόμηση και του έδωσαν ένα άλογο ιππασίας;

Ο νοθευτής είναι αυτός που προσδίδει τίτλο τιμής, γιατί ο νοθευτής ενδιαφέρεται να πουλήσει φύκια για μεταξωτές κορδέλες.  Έχουν ανάγκη οι μεταξωτές κορδέλες; Τα φύκια είναι αυτά που έχουν το πρόβλημα. Τα φύκια χρειάζονται προώθηση και μάρκετιγκ.

ΕΛΕΟΣ πια με τις αντιραστιστικές βλακείες.
Μάλιστα ρατσισμός δεν υπάρχει. Υπάρχει η αλήθεια. Ο αντιρατσισμός έχει ανάγκη να αυτοπροσδιοριστεί και για να το επιτύχει εφηύρε την έννοια του ρατσισμού για να αποκτήσει υπόσταση.

Δεν θα αργήσει η ημέρα που το Αλβανός τουρίστας (δύο λέξεις) θα πάψει να είναι το συντομότερο ανέκδοτο της ιστορίας. Υπάρχει και μονολεκτικό ανέκδοτο. Ο αντιρατσιστής. (Στράβων)

 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply