Ἀφῆστε μας νά μάθουμε Ἑλληνικά

Ἐδῶ προσπαθοῦμε νά καταργήσουμε τά Ἑλληνικά ἐντός τῆς Ἑλληνικῆς ἐπικρατείας…….Θά σκεφτόμαστε τά παιδιά τῶν Ἑλλήνων πού μετανάστευσαν στήν Γερμανία; 

Ἀκόμα καί στήν Ἑλλάδα, οἱ σημερινοί νέοι, Ἑλληνική Γλῶσσα καί Ἑλληνική Ἱστορία διδάσκονται ἀπό τούς γονεῖς τους. Ὅσουν ἔχουν αὐτή τήν δυνατότητα καί τίς γνῶσεις. Οἱ ὑπόλοιποι εὑρίσκονται στό ἔλεος τοῦ ἀνυπάρκτου ἑλληνικοῦ κράτους, τό ὁποῖο ἔχει προσδεθεῖ στό ἇρμα τῆς παγκοσμιοποιήσεως καί θεωρεῖ ἐπουσιῶδες τήν ἐκμάθησι τόσο τῆς Ἑλληνικῆς γλώσσης, ὅσο καί τῆς Ἑλληνικῆς Ἱστορίας. 

Γίνεται προσπάθεια νά «ἁπλοποιηθῇ» ἡ γλῶσσα μας καί ἀκόμα, γίνεται προσπάθεια νά μαθαίνουν οἱ μαθητές καί φοιτητές, ἱστορία γραμμένη «ἀπό ὄλους, γιά ὅλους». Αὐτό μᾶς ὑπαγορεύει ὁ διεθνισμός καί ἡ παγκοσμιοποίησις.

Μινώταυρος

Επιστολή Ελλήνων μαθητών που ζουν στην Φρανκφούρτη επισημαίνουν τον κίνδυνο αποκοπής της Ελληνικής γλώσσας καθώς οι ώρες των Ελληνικών λιγοστεύουν στο γερμανικό σχολείο όπου φοιτούν. 

Ζητούν δε από το Ελληνικό κράτος να παρέμβει για τα Ελληνόπουλα που ζουν στο εξωτερικό και να κρατήσει ζωντανούς τους δεσμούς με τη γλώσσα και την ιστορία.

Όλα τα παραπάνω τα τονίζουν σε επιστολή τους αλλά και σε βίντεο που οι ίδιοι έφτιαξαν…

Ανοιχτή επιστολή των μαθητών του Γυμνασίου-Λυκείου Φρανκφούρτης

Πώς ζει ένας έφηβος με διπλή ταυτότητα;

Στην Ελλάδα, Γερμανός…και στη Γερμανία, Έλληνας…

Είμαστε Έλληνες. Έτσι, τουλάχιστον, νιώθουμε.
Είμαστε το μέλλον σας. Αντηχεί στ΄ αυτιά μας καθημερινά, σας ακούμε με “περηφάνια” να στηρίζετε όλες σας τις ελπίδες σε εμάς.

Έπειτα, όμως, απορούμε…!!

Πώς να θεωρούμαστε ακόμη Έλληνες όταν η δυνατότητα εκπαίδευσής μας στο ελληνικό σχολείο είναι ανύπαρκτη;

Πώς να αποτελέσουμε το μέλλον όταν σήμερα κινδυνεύουμε να αποκοπούμε από ΕΣΑΣ ,όταν κινδυνεύουμε να πάψουμε να διδασκόμαστε τη γλώσσα μας;
Διότι αυτό θα συμβεί εάν δεν αντιμετωπισθούν τα προβλήματα στην εκπαίδευση των Ελλήνων, των εκτός συνόρων.

Είμαστε μαθητές του Γυμνασίου-Λυκείου Φρανκφούρτης.

Αποτελούμε πλέον το μεγαλύτερο σε αριθμό μαθητών, ελληνικό σχολείο της Γερμανίας, καθώς και το μοναδικό που προσφέρει φοίτηση από το Δημοτικό έως και το Λύκειο. 

Οι περισσότεροι από μας τρέφουμε την ελπίδα να επιστρέψουμε στην πατρίδα μας, ακόμη και σήμερα ενώ αισθανόμαστε άμεσα τις δυσκολίες που η ελληνική κοινωνία αντιμετωπίζει.

Αυτή όμως  η ελπίδα…κι ας πεθαίνει τελευταία…κάποτε εξαντλείται. Ιδιαίτερα όταν και ένα μήνα μετά την έναρξη του σχολικού έτους το πρόγραμμα μαθημάτων δεν ξεπερνά τις τέσσερεις ώρες ημερησίως.

Και ιδιαίτερα όταν ο αριθμός των καθηγητών για Γυμνάσιο και Λύκειο δεν ξεπερνά τους δέκα, εμποδίζοντας έτσι τη διδασκαλία βασικών μαθημάτων.

Παρόλες τις προσπάθειες και τις υπερωρίες των καθηγητών μας είναι αδύνατον να καλυφθεί το πρόγραμμα.
Προσπαθούμε να δείξουμε υπομονή και κατανόηση ως προς τις συνθήκες στην Ελλάδα.

Αναρωτιόμαστε όμως, πότε θα δείξει κάποιος κατανόηση και θέληση να βοηθήσει τη δική μας κατάσταση, να νοιαστεί για το μέλλον εκατοντάδων ελληνόπουλων στο εξωτερικό.
Φρανκφούρτη, Σεπτέμβριος 2012

«…Ήδη σχεδόν ένας μήνας χωρίς καθηγητές…! (πηγή)

 

 

 

 

 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

One thought on “Ἀφῆστε μας νά μάθουμε Ἑλληνικά

  1. Δυστυχώς, υπάρχουν δεκάδες τέτοια σχολεία σε χώρες του εξωτερικού. Όχι ότι τα σχολεία πίσω στην Ελλάδα είναι καλύτερα, εκεί δεν υπάρχουν πολλές φορές ούτε οι βασικές υποδομές. Σε ένα τέτοιο σχολείο διδάσκω κι εγώ. Πολλές φορές, εδώ στα σχολεία της ομογένειας, όταν δεν επαρκούν οι δάσκαλοι κάποιος γονέας έρχεται και διδάσκει μερικές ώρες εθελοντικά. Βοηθά εμάς τους υπόλοιπους, αλλά και τα παιδιά, παρότι μπορεί να μην έχει ιδέα από διδασκαλία. Κατανοώ την έκκληση που κάνουν τα παιδιά μας προς το Υπουργείο Παιδείας, αλλά δεν πιστεύω πως θα ακούσει κανείς. Φρόντισαν εδώ και χρόνια να αποκόψουν την ομογένεια από την κυρίως Ελλάδα…

Leave a Reply