Ἐπίκαιρη Ἐρώτηση τῆς Ρεπούση γιὰ τοὺς …Μουσουλμάνους!

netakias

Η κυρία Ρεπούση, η ομοϊδεάτισα και σύμμαχος του Αδωνι Γεωργιάδη και του Βορίδη, που δεν θέλει τις Θείες Εικόνες στα σχολεία και την Πρωϊνή Προσευχή….

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ….

Θέλει από την άλλη πλευρα ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΑΦΟΡΑ ΣΕ…ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ

ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΙΑ ;

ΟΧΙ !

ΤΟ ΛΕΝΕ ΝΕΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΑΞΗ !

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Θέμα: Σχετικά με την μη εισαγωγή εκπαιδευτικών για τα σχολεία της μουσουλμανικής μειονότητας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ

Κύριε Υπουργέ,

Η εκπαίδευση των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη είναι κατοχυρωμένη από τη Συνθήκη της Λωζάννης του 1923 και τα Πρωτόκολλά της, το Ελληνικό Σύνταγμα και μια πλειάδα νομοθετικών και κανονιστικών ρυθμίσεων. Ειδικότερα, η μέριμνα για τη μειονότητα αφορά τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια η Πολιτεία προχώρησε στη λήψη μέτρων θετικής διάκρισης για την τριτοβάθμια εκπαίδευση με στόχο την επαρκέστερη ένταξη στην ελληνική κοινωνία των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας. Στο πλαίσιο αυτό, και μετά την κατάργηση την Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης (ΕΠΑΘ), η εκπαίδευση των δασκάλων των τουρκόγλωσσων προγραμμάτων ανατέθηκε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Ωστόσο, ενώ την περσινή ακαδημαϊκή χρονιά εισήχθησαν 21 φοιτητές και φοιτήτριες αυτής της κατηγορίας στο εν λόγω τμήμα, στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των φετινών εισαγωγικών εξετάσεων δεν συμπεριλαμβάνονται φοιτητές και φοιτήτριες μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης.

Επειδή η μειονοτική εκπαίδευση είναι κατοχυρωμένη συνταγματικά και απορρέει από διεθνείς συμβάσεις οι οποίες δεσμεύουν τη χώρα, επειδή η ένταξη των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας στην ελληνική κοινωνία συνδέεται άμεσα με τη βελτίωση της εκπαίδευσής τους και επειδή η εισαγωγή φοιτητών και φοιτητριών στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ προάγει την διδακτική επάρκειά τους προς όφελος της μειονότητας και της ενσωμάτωσής της,

ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ

Πώς εξηγείται η μη εισαγωγή φοιτητών και φοιτητριών της μουσουλμανικής μειονότητας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ κατά τις φετινές εισαγωγικές εξετάσεις; Προτίθεται ο κ. Υπουργός να αναλάβει κάποια πρωτοβουλία για να επανορθώσει την παράλειψη αυτή ή μήπως η συγκεκριμένη ενέργεια συνιστά αλλαγή πολιτικής σχετικά με την εκπαίδευση δασκάλων για τα σχολεία της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης;

Η ερωτώσα βουλευτής

ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ

.

http://wp.me/p9GCU-2Gy

(Visited 13 times, 1 visits today)




Leave a Reply