Σχολικὰ μαθήματα πολυπολιτισμοῦ καὶ ἐθνομηδενισμοῦ!

Κυττᾶξτε…
Ἔχω μεγαλώσῃ σὲ ἄλλους τόπους, μὲ ἄλλους πολιτισμοὺς καὶ διαφορετικὲς κοινωνικὲς ἀντιλήψεις.
Αὐτὸ ὅμως οὐδέποτε μὲ ὁδήγησε στὸ νὰ μὴ θαυμάζω καὶ νὰ μὴ λατρεύω τοὺς δικούς μου προγόνους.
Οἱ πολιτισμοί, οἱ ἀντιλήψεις καὶ οἱ κοινωνικὲς δομὲς τῶν λοιπῶν κοινωνιῶν οὔτε μὲ ἐπηρέασαν οὔτε δὲν μὲ ἐπηρέασαν.  Παρατηροῦσα πάντα, «ἀγόραζα» εἰκόνες καὶ ὁπτικές, ἀλλὰ τὸ πρίσμα μου παρέμενε αὐτὸ ποὺ μοῦ περέδωσαν οἱ γονεῖς μου καὶ οἱ παπποῦδες μου. 
Διατηρῶ φιλίες μὲ ἀνθρώπους ἀπὸ ὅλα τὰ μήκη καὶ πλάτη τῆς γῆς, παιδιόθεν.
Θαυμάσιες σχέσεις. Ἐξακολουθοῦμε νὰ ἐκτιμοῦμε ὁ ἔνας τὸν ἄλλον, νὰ ἀγαπᾶμε τὶς ἀναμνήσεις μας καὶ νὰ προσπαθοῦμε συχνὰ πυκνὰ νὰ ἐπικοινωνοῦμε. Αὐτοὶ ὅμως παρέμειναν αὐτὸ ποὺ ἡ Φύσις τους τοὺς ᾡρισε κι ἔγὼ παρέμεινα αὐτὸ ποὺ ἡ δική μου Φύσις μοῦ ᾣρισε. Ἑλληνίς.

Οὐδέποτε ἕνας Γερμανός ἤ Ἄραβας ἤ Αἰγύπτιος ἤ Κοῦρδος ἤ Παλαιστίνιος ἤ Νοτιοαμερικανὸς θὰ μποροῦσε νὰ κλάψῃ ἤ νὰ συγκινηθῇ μὲ τὴν μελέτη τῆς βιογραφίας τοῦ Καραϊσκάκη. Ἐγὼ ὅμως κάθε φορὰ ποὺ ἀναφέρομαι στὸ ὄνομά του δακρύζω. Ὅπως κι ἐγὼ δὲν μπορῶ νὰ αἰσθανθῶ αὐτὰ ποὺ ὅλοι αὐτοὶ αἰσθάνονται γιὰ τοὺς δικούς τους ἥρωες. 
Πῶς θά γινόταν νά ἀλλάξουμε τίς μνῆμες μας καί τήν πληροφορία πού κουβαλᾶμε;
Δίχως νὰ ἀκυρώνουμε ὁ ἕνας τὸν ἄλλον ἐξακολουθοῦμε νὰ τιμοῦμε τὸ παρελθόν μας καὶ ἐπάνω σὲ αὐτὸ νὰ δομοῦμε τὸ αὔριο. 
Εἰλικρινῶς, αὐτὲς οἱ σχέσεις μου, οἱ πολυπολιτισμικές, μὲ ἐσημάδεψαν. Ὄχι διότι μοῦ ἄλλαξαν τὴν πορεία μου ἀλλὰ διότι μὲ ἔμαθαν νὰ σέβομαι τὰ πάντα καὶ τοὺς πάντες, ἀνεξαρτήτως τοῦ ἐὰν συμφωνῶ ἤ ὄχι μαζύ τους. 
Μεγάλη ὑπόθεσις ὁ σεβασμός.
Μεγάλη καὶ δυσεύρετος… Ἰδίως στὸ Ἑλλαδοκαφριστάν.

Φιλονόη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ!!..Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!

Κύριε Τ….
Θα ήθελα να σας εκφράσω ορισμένες απόψεις μου με αφορμή ένα κείμενο που πρόσφατα διδάχτηκαν τα παιδιά μας και υπάρχει στο βιβλίο εργασιών της Γλώσσας της Β΄Γυμνασίου. Φέρει τον τίτλο «Πώς θέλουμε ένα σύγχρονο σχολείο…» Το κείμενο αναφέρεται λοιπόν στην ανάγκη ενός εκπαιδευτικού προγράμματος το οποίο θα έχει σκοπό την καλλιέργεια της αγάπης στην πατρίδα και το σεβασμό για τις άλλες πατρίδες. Παρακάτω όμως λέει: «Η νοσηρή αγάπη προς την πατρίδα, η προγονολατρεία, ο εθνικισμός, η ξενοφοβία και η εθνική αλαζονεία δεν έχουν θέση στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο, γιατί συγκρούονται με την βαθύτερη ουσία του ελληνισμού και υπονομεύουν την πρόοδο της πατρίδας μας».

Και εδώ γεννιούνται ποικίλα ερωτήματα όπως :
1)Τί θα πει «νοσηρή αγάπη για την πατρίδα»; Μήπως το να την αγαπάς τόσο ώστε να δίνεις τη ζωή σου γι αυτήν; Αυτό δεν έκαναν οι Έλληνες στην αρχαία αλλά και την νεότερη ιστορία; Αυτή η αγάπη δεν τους ξεσήκωνε να πολεμήσουν αδιαφορώντας για τη ζωή τους; Έτσι δεν άλλαξαν τη ροή της ιστορίας; Αν δεν είχαν δώσει το αίμα τους με κίνητρο αυτήν την αγάπη, θα ήμασταν ακόμη κάτω από τον ζυγό των κατακτητών (Περσών, Τούρκων, Γερμανών).
2)Επίσης με τον όρο «προγονολατρεία» τι εννοεί; Γιατί αναφέρεται σ’ αυτό ως κάτι αρνητικό και οπισθοδρομικό; Από πότε είναι κακό να αποδίδεις τιμές στους προγόνους, στους προπάτορές σου, σ’ αυτούς δηλαδή από τους οποίους κατάγεσαι;
3)Γιατί για την λέξη «εθνικισμός» έχει επικρατήσει η αρνητική έννοια του όρου αφού σημαίνει και : « Η άποψη που ενθαρρύνει την έκφραση και την καλλιέργεια της εθνικής συνείδησης, η αφοσίωση των ατόμων στο έθνος στο οποίο ανήκουν, χωρίς καμιά διάθεση υποτίμησης ή περιφρόνησης άλλου έθνους, εθνισμός, πατριωτισμός».(ΛΕΞΙΚΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ- ΑΠΘ ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη)
4)Όσον αφορά την «ξενοφοβία» κανένας δεν θέλει ούτε του αρέσει να φοβάται. Γιατί όμως ο φόβος προς το άγνωστο και το ξένο, το οποίο είναι κάτι φυσιολογικό στον άνθρωπο, ακούγεται σαν ψυχική ασθένεια ή ποινικό αδίκημα; Άποψή μου είναι ότι κάθε λαός είναι υπέροχα μοναδικός και ωραίος. Αυτό που συντελείται όμως στη πατρίδα μας τα τελευταία χρόνια, είναι μια εισβολή, ένας εποικισμόςξένων ανθρώπων, η μετακίνηση των οποίων είναι υποκινούμενη και εξυπηρετεί τα συμφέροντα λίγων, οι οποίοι με σημαία τον ανθρωπισμό και τα πανανθρώπινα δικαιώματα, προωθούν μια παγκοσμιοποιημένη κοινωνία χωρίς σύνορα, χωρίς εθνική ταυτότητα, όπου θα μπορούν να εκμεταλλεύονται τον πλούτο και τους ανθρώπους κάθε χώρας. Δεν δίνουν δεκάρα για τα τεράστια προβλήματα ανεργίας, βίας και εγκληματικότητας που δημιουργούνται σε ντόπιους και αλλοδαπούς από αυτήν την μετακίνηση πληθυσμών. Σκοπός τους είναι η όσο γίνεται πιο φθηνή εργασία χωρίς δικαιώματα Παράλληλα εμείς και τα παιδιά μας υποβαλλόμαστε σε μια κατήχηση-προπαγάνδα μέσα από τα ΜΜΕ αλλά και τα σχολικά βιβλία, η οποία κάθε μορφή αντίδρασης σε όλο αυτό, την βαπτίζει «ρατσισμό», «ξενοφοβία» «εθνικισμό »!
5) Με τη φράση «εθνική αλαζονεία» τι εννοεί; Μήπως την υπερηφάνεια που είναι φυσικό αλλά και ωραίο να έχει κάθε άνθρωπος για την πατρίδα και το έθνος στο οποίο ανήκει;
Όλοι οι παραπάνω όροι θεωρώ ότι είναι κατασκευασμένοι, φορτισμένοι με αρνητική σημασία με σκοπό την προπαγάνδα και δεν έχουν καμία σχέση με το ποιόν του λαού μας.
Κύριε Τ….
Ποιός είναι λοιπόν ο σκοπός των σύγχρονων εκπαιδευτικών προγραμμάτων; Εγώ διαβλέπω μια τάση στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο, να χαλαρώσει η εθνική συνείδηση, να αποδεχτούμε ότι θ’ αλλάξει η εθνική ομοιογένεια, να υποβαθμιστούν και να αλλοιωθούν η ελληνική γλώσσα και η Ιστορία (έχω πολλά παραδείγματα επ’ αυτού, και από σχολικά βιβλία του Δημοτικού τα οποία διδάχθηκε η κόρη μου). Με άλλα λόγια να απομακρυνθούν οι νέες γενεές σιγά σιγά από τις ρίζες μας.
Κύριε Τ….
Σας γράφω όλα τα παραπάνω, όχι με διάθεση να επέμβω στο έργο σας, αλλά για να εκφράσω ως γονιός τις ανησυχίες μου στο δάσκαλο του παιδιού μου. Θεωρώ ότι παρόλο που τα νέα σχολικά βιβλία έχουν γραφεί σύμφωνα με τις επιταγές ενός πολιτικού συστήματος που προωθεί αρχές και θέσεις της παγκοσμιοποίησης , κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να προβληματίσει τα παιδιά πάνω σε ζητήματα και έννοιες που εκείνος θέλει.
Αν θέλετε λάβετε υπόψη τις σκέψεις, τις απόψεις και τις ανησυχίες μου.
Σας ευχαριστώ
Θ.Σ
ἀπόρρητον
Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

5 thoughts on “Σχολικὰ μαθήματα πολυπολιτισμοῦ καὶ ἐθνομηδενισμοῦ!

  1. Γνωρίζεις Φιλονόη ποῖος εἰλικρινῶς ἐπένθησε ἐπὶ τριήμερον καὶ ἔκλαυσε τὸν Καραϊσκάκην; Ὁ Κιουταχῆς!
    Τέλος πάντων!…
    Κατὰ τὴν προσωπικήν μου ἄποψιν, ὁ Γεώργιος Ἴσκος, ἤ Καραΐσκος ὅπως ὁ ἴδιος ὑπέγραφε, δηλαδὴ ὀρφανὸς Ἴσκος, ἤ Καραϊσκάκης ὅπως ἔμεινε εἰς τὴν ἱστορίαν, εἶναι ὁ μέγιστος τῶν ἡρώων τοῦ Ἑλληνικοῦ Πανθέου ἀπὸ καταβολῆς ἐλληνικοῦ ἔθνους, καὶ τοῦτο διότι ὑπῆρξεν ὁ μόνος ὅστις ἐνίκησε τὸν ἰσχυρότερον ἐχθρόν:Τὸν ἐαυτόν του!! Καὶ αὐτὴ ἡ πτυχὴ τῆς προσωπικότητός του εἶναι ἐκείνη ἡ ὁποία μὲ συγκινεῖ περισσότερον. Εἶναι συνεπῶς φυσικὸν ἡ μελέτη μιᾶς τοιαύτης μοναδικῆς προσωπικότητος νὰ ἐνοχλῆ τὸ σύστημα τὸ ὁποῖον μετέρχεται παντὸς μέσου διὰ τὴν ὑποβάθμισίν της.

    Τέλος, ἡ πλέον ἀκριβὴς καὶ τεκμηριωμένη βιογραφία τοῦ ἥρωος εἶναι αὐτὴ τοῦ Γιάννη Βλαχογιάννη τὴν ὁποίαν σου συνιστῶ ἀνεπιφυλάκτωεςνὰ ἀναζητήσης ἄν δὲν τὸ ἔχεις ἤδη πράξει.

  2. Φιλονοη, η επιστολη της κ. Θ.Σ , που αναρτηθηκε ποιο επανω, ειναι οσο ποτε αλλοτε επικαιρη, αλλα εσταλη στον Δασκαλο, δλδ σε λαθος προσωπο. Πρεπει να ειχε σταλει οχι μονον στους κυβερνωντες αλλα και σε αυτους που εγκρινουν την υλη των σχολικων βιβλιων, που φερονται ως αρμοδιοι.

    Θα μου πει κανεις ομως τι νοημα εχει να σταλει μια τετοια επιστολη π.χ. στον σημερινο Υπουργο Παιδειας, οταν γνωριζουμε τι σημαινει Λοβερδος, που ειναι συνωνημο των Ρεπουση, Διαμαντοπουλου, Δραγωνα, Δημου, Γιαννακου κ.α. και σε ποιους οφειλεται η απαραδεκτη παραποιηση της Ιστοριας μας και η καταργηση της Πατριδογνωσιας, κατασταση η οποια δυστυχως εντεινεται απο μερα σε μερα και η ζημεια που προκαλει στο Εθνος μας ειναι ανεπανορθωτη ….

    Φιλονοη, χαιρομαι που εισαι ακουραστη στην αντληση θεματων απο ιστορικες αλλα και μυθολογικες πηγες, που με τον τροπο που τις αναζωογονεις, προβαλλεις τη σημασια τους και το μεγαλειο των Ελληνων για εποχες που αλλοι Λαοι ακομη και σημερα δεν ειναι καν σε θεση να γνωριζουν αν τοτε υπηρξαν…..

    Αθανατη Ελλας. Ατελειωτη πηγη Πολιτισμου, παροτι ορισμενοι κατ ονομα Ελληνες φροντιζουν με καθε ευκαιρια να τον αποτιμησουν…..

    Ντροπη τους!

    Ξενοκρατης απο Βιεννη

    • Νὰ εἶσαι καλὰ Ξενοκράτη.
      Ἡ μητέρα καλῶς ἔπραξε, ἐφ΄ ὅσον μία φωνὴ εἶναι φωνὴ βοόντος ἐν τῇς ἐρήμῳ….
      Δυστυχῶς ὅμως καὶ στὸ ὑπουργεῖο νὰ πήγαινε εὐγενικὰ θὰ τῆν …ξαπόστελναν. Τὸ πρόγραμμα λέγεται «ἀπο-συνειδητότης» κι ἀφορᾶ σὲ ΟΛΟΥΣ τοὺς λαοὺς τοῦ πλανήτου. Δὲν εἶναι μόνον ἐδῶ.

Leave a Reply