Οἱ τρεῖς προσπάθειες τοῦ Σιωνισμοῦ γιὰ τὴν ἀνεξαρτητοποίησιν τῆς Μακεδονίας.

Ὅταν οἱ  Ἑβραῖοι τῆς Θεσσαλονίκης ἀντιμετώπισαν τὸ δίλημμα τοῦ ποῦ θὰ παραδώσουν τὴν πόλι, (πόλις τους γιὰ αὐτούς!!!) δίστασαν μέν, ἐπέλλεξαν δὲ τοὺς Ἕλληνες, ἀπὸ τοὺς Βουλγάρους, διότι τοὺς θεωροῦσαν λιγότερο βαρβάρους. Ἀφῆστε δὲ ποὺ πίσω ἀπὸ τὴν Βουλγαρία πάντα εὑρίσκετο μία Ῥωσσία μὲ πόθους γιὰ λιμάνι στὴν Μεσόγειο. 

Ὅταν ὅμως διεπίστωσαν πὼς οἱ Ἕλληνες ἦλθαν γιὰ νὰ μείνουν ξεκίνησαν νὰ ἀνακινοῦν θέμα ἀνεξαρτήτου Μακεδονίας. Σὲ αὐτὴν τὴν λογικὴ βασίστηκαν ὅλα τὰ ἀριστερὰ κόμματα καὶ ὅλες οἱ δράσεις τῶν ἐγχωρίων ὑπαλλήλων τους. Βλέπετε, οὐδέποτε ἔπαυσαν νὰ σχεδιάζουν καὶ νὰ κόπτονται γιὰ τὸ μακεδονικό. Ἡ Μακεδονία μὲ τὴν Θεσσαλονίκη πρωτεύουσα, κατ’ αὐτοὺς πάντα, τοὺς ἀνήκει. 
Τὸ γιατί… Ἀφῆστε τό…
Δὲν θὰ κάτσουμε τώρα νὰ ἀσχοληθοῦμε σοβαρὰ μὲ τὸν κάθε παρανοϊκὸ τοῦ πλανήτου…

Φιλονόη. 

 Υ.Γ. Τρεῖς προσπάθειες τοῦ σιωνισμοῦ; Γιὰ νὰ θυμηθοῦμε καὶ κάτι ἄλλο… Πόσες προσπάθειες ἔχει κάνῃ στόν τόπο ἡ ἀριστερά νά καταλάβῃ τήν ἐξουσία καί νά παραδώσῃ τήν Μακεδονία; Χμμμ….

Οι τρείς προσπάθειες του Σιωνισμού για την ανεξαρτητοποίηση της Μακεδονίας

Το «Μακεδονικό ζήτημα» τέθηκε ουσιαστικά όταν οι Έλληνες απελευθέρωσαν την Θεσσαλονίκη από τους Τούρκους και ανέλαβαν την εξουσία στην πόλη. Η τότε εβραϊκή κοινότητα της πόλης, δεν ήθελε σε καμμιά περίπτωση να αναγνωρίσει τους Έλληνες σαν κυρίαρχους στην πόλη αλλά και την ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας γιατί πίστευαν πως η ανάπτυξη της πόλης οφειόταν στην εβραϊκή κοινότητα και ότι «η μοίρα της πόλης συνταυτίζεται με την κοινότητά τους, κινητοποιούνται διεθνώς για την εξεύρεση λύσης που θα διασφαλίζει τη θέση τους» (Ρένα Μόλχο-Οι Εβραίοι της Θεσσαλονίκης).

Βέβαια οι Εβραίοι, γνωστοί παγκοσμίως δεν είναι για τον πολιτισμό και την ανάπτυξη των περιοχών που διαμένουν, αλλά για την ικανότητά τους να δανείζουν και σκλαβώνουν με τα δάνειά τους, τους πληθυσμούς των περιοχών αυτών.

«Στα 1821, κατά την έκρηξη της ελληνικής επανάστασης, πολλοί χριστιανοί της Θεσσαλονίκης συνελήφθησαν. Για την απελευθέρωσή τους, οι Τούρκοι αξιωματούχοι εισέπραξαν ως λύτρα 440.000 γρόσια. Για να συγκεντρώσουν αυτό το ποσόν οι χριστιανοί, δανείσθηκαν από Εβραίους τραπεζίτες προς 30-50% επιτόκιο, με ενέχυρο τιμαλφή και σκεύη των ναών, λαμβάνοντας μετρητά το ένα δεύτερο ή ένα τρίτο της αξίας. Δυστυχώς δεν ξέρουμε από ποιούς τραπεζίτες».

Εκμεταλλεύονται την φτώχεια στις διάφορες περιοχές που έχουν πληγεί από πολέμους που ο Διεθνής Σιωνισμός και οι Τραπεζίτες προκαλούν σε όλες τις περιοχές της Γής ανεξαρτήτου φυλής ή έθνους.
Η πρώτη προσπάθεια για να επιτευχθεί η ανεξαρτησία της Μακεδονίας πραγματοποιείται από τους Εβραίους το 1927 όταν εντός της ελληνικής Βουλής οι Εβραίοι ιδρυτές και βουλευτές του ΚΚΕ Αβραάμ Μπεναρόγια και Κούν Βεντούρα θέτουν θέμα ανεξαρτητοποιήσεως του ευρύτερου χώρου της Μακεδονίας.
Η δεύτερη πραγματοποιήθηκε από τον Γιόζιπ Μπρόζ Τίτο, και τον Υπουργό Εξωτερικών της Γιουγκοσλαβίας, οι οποίοι ήταν και οι δύο εβραϊκής καταγωγής, που υποστήριζαν την άμεση δημιουργία Μακεδονικού κράτους. Την ίδια εποχή 1945-6 πρέπει να σημειωθεί ό,τι οι πιέσεις του Αμερικανο-ισραηλινού λόμπι μέσω Εβραίων γερουσιαστών πίεζε τους πολιτικούς της Ελλάδας να δεχθούν την κατάσταση αυτή στο Μακεδονικό γιατί αλλιώς δεν θα βοηθούσαν οικονομικά την Ελλάδα.

Η τρίτη προσπάθεια λαμβάνει χώρα στις ημέρες μας. Εκατομμύρια δολλάρια δαπανούνται στα Σκόπια από τον Εβραίο Τζόρτζ Σόρος. Ο επίσης Εβραίος Ροκφέλλερ, πρώτος ύψωσε την σημαία των Σκοπίων στο μέγαρο της οικογένειας στη Νέα Υόρκη, ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου «Καρνέγκι», Μόρτον Αμπράμοβιτς προπαγανδίζει ασταμάτητα υπέρ των Σκοπίων, ο πρώην πρέσβης των ΗΠΑ στην Αθήνα, Ρίτσαρντ Μπέρνς εβραϊκής καταγωγής, επίσης παίρνει θέσεις υπέρ των Σκοπίων και πολλοί άλλοι γνωστοί και μη εξαιρετέοι επιφανείς Εβραίοι προωθούν την «Μακεδονία» μέσα από Ιδρύματα και Διεθνείς Οργανισμούς.

Την ίδια στιγμή που υποκριτικά «μάχονται» για το Μακεδονικό ζήτημα, υπονομεύουν κατά τον χειρότερο τρόπο τις Ελληνικές θέσεις σε όλους τους διεθνείς οργανισμούς που ελέγχουν. Ο πρώην πρωθυπουργός Σημίτης, ισχυρίζεται ότι το Μακεδονικό θα λυθεί «με αμοιβαίες υποχωρήσεις» και «συνεργασία», δηλώνοντας ότι «η συζήτηση γύρω από το όνομα των Σκοπίων δεν οδηγεί πουθενά», προαναγγέλλοντας την επερχόμενη μειοδοτική υπαναχώρηση.

Οι αμερικανοτραφείς πολιτικοί της Ελλάδας σήμερα προωθούν την σύνθετη ονομασία. Τα τέσσερα απο τα 5 κόμματα της Βουλής (ΝΔ,ΠΑΣΟΚ,ΣΥΡΙΖΑ,ΚΚΕ) συμφωνούν στην σύνθετη ονομασία για τα Σκόπια.
Είδαμε στα σχολικά βιβλία χώρα «Μακεδονία». Την ίδια στιγμή Εβραίοι καθηγητές Πανεπιστημίων της Αμερικής διδάσκουν ότι οι Έλληνες έκλεψαν την γη των Μακεδόνων. Παρ’ όλα αυτά πολλοί Έλληνες της Αμερικής είναι φίλοι με τους Εβραίους της Αμερικής.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα επ’ αυτού, είναι η περίπτωση της μεταπτυχιακής ερευνήτριας του Πανεπιστημίου του Πρίνστον,  Αναστ. Καρακασίδου, η οποία υπό την προτροπή και συνεπικουρία του Εβραίου ανθρωπολόγου Χέρτσφελντ, πανεπιστημιακού καθηγητή του Χάρβαντ, παρουσίασε μία ιστορική ανθρωπολογική εργασία, δια της οποίας αμφισβητεί την Ελληνική προέλευση των Μακεδόνων.

Η ΥΠΕΞ Ντόρα Μπακογιάννη συναντήθηκε με την ΥΠΕΞ Κοντολίζα Ράϊς, πρόσφατα και η Ράϊς ανέφερε δύο φορές την Μπακογιάννη ώς ΥΠΕΞ του Ισραήλ. Η Μπακογιάννη έσπευσε να την διορθώσει και «η Αμερικανίδα υπουργός, δικαιολογήθηκε διπλωματικά, λέγοντας ότι εκτιμά τις προσπάθειες της Ντόρας και των ελληνικών διπλωματικών αποστολών στις ΗΠΑ να τιμούν ότι έχει σχέση με το Ολοκαύτωμα, περισσότερο και από τους Ισραηλινούς, Εβραίους και μή, στις ΗΠΑ. Μάλιστα, ανάφερε χαρακτηριστικά ότι ”μπορεί οι διπλωμάτες σου, με πρώτον και καλύτερο τον πρέσβη σου στην Ουάσιγκτον και οι Οργανώσεις σας εδώ να μην τιμούν τις ελληνικές εθνικές επετείους ή να εργάζονται γιά την αναγνώριση γενοκτονιών εις βάρος των Ελλήνων, αλλά σε ό,τι έχει σχέση με το Ολοκαύτωμα, πρωτοστατούν και το εβραϊκό λόμπι μόνο καλά λόγια έχει να πει γιά σένα”.

Λέτε τυχαία να μπερδεύτηκε η Κοντολίζα; Ή μήπως οι σχέσεις κάποιων Ελλήνων πολιτικών με τους Εβραίους είναι τόσο καλές που δεν μπορούν να ξεχωρίσουν οι Αμερικάνοι αν είμαστε Εβραίοι ή Έλληνες;

Η αλήθεια είναι ότι η Θεσσαλονίκη και η ευρύτερη Μακεδονία από τη στιγμή που έφτασαν την εποχή της Τουρκοκρατίας Εβραίοι από την Ισπανία, αποτελεί στόχο για τους Εβραίους Σιωνιστές που έχουν μόνο καλά λόγια να λένε για τη Θεσσαλονίκη. Βέβαια όπως αναφέραμε παραπάνω οι Εβραίοι δεν χάρηκαν καθόλου όταν ο ελληνικός στρατός κατέλαβε την πόλη και από τότε προσπαθούν με χίλιους δύο τρόπους να ανεξαρτητοποιηθεί η «Μακεδονία του Αιγαίου» από την Ελλάδα για να την αρπάξουν μελλοντικά αυτοί.

πηγή

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

6 thoughts on “Οἱ τρεῖς προσπάθειες τοῦ Σιωνισμοῦ γιὰ τὴν ἀνεξαρτητοποίησιν τῆς Μακεδονίας.

  1. Ὅλα ὐτὰ ωστὰ μὲ τὴν προϋπόθεσιν ὅτι δὲν πρέπει νὰ συγγχέεται ὁ Σιωνισμὸς μὲ τοὺς Ἑβραίους. Κάλλιστα δύνανται νὰ μετ΄σχουν καὶ αὐτοὶ ὅπως μετέχουν καὶ Ἕλληνες, καὶ Γάλλοι, καὶ Ἄγγλοι καὶ Ἀμερικανοὶ καὶ πάντες γενικῶς. Λόφος σιῶν ἐξ ἄλλου εἰς τὴν ἑλλνικὴν εἶναι ὁ λόφος τῶν θεῶν καθ’ ὅτι δωριστὶ σιὸς=θεὸς. Ἀλλὰ ἄς μὴ ἐπεκταθῶ διότι θὰ τραβήξῃ πολύ.

    • Νικόλα, τὰ πέρὶ σιωνισμοῦ κι ἑβραίων τὰ ἔχουμε διαχωρίσῃ. Τὸ πρόβλημα εἶναι νὰ ἀντιμετωπιστῇ αὐτὴ ἡ πληγὴ τῆς ἀνθρωπότητος.

      • Εἰς τοῦτο συμφωνῶ ἀπολύτως. Εἰς τὸ ἄρθρον ὅμως δὲν διαχωρίζονται. Καὶ τοῦτο εἶναι παγίς διότι στρέφουμε ἀλλοῦ τὴν προσοχήν μας.

      • Τὸ γνωρίζω. Ἐγὼ μεταφέρω τὴν πληροφορία καὶ τοποθετοῦμε. Οἱ διαφορετικὲς θεωρήσεις ὑπογράφονται ἀπὸ ἄλλους.

Leave a Reply