Τώρα ἔπιασε τὸ ΠΑΜΕ κόψιμο γιὰ τὰ παιδιά μας!!!

Στὴν ἀνακοίνωσί τους καταγγέλουν τὸ ὑπουργεῖο γιὰ τὰ προβλήματα ποὺ θὰ ἀντιμετωπίσουν τὰ παιδιά, ἐὰν συμπτυχθοῦν τμήματα.
Γράφουν γιὰ ἀσθένειες, γιὰ ἀτυχήματα, γιὰ δυσκολία στὴν μάθησι…
Καὶ ἴσως νὰ εἶχαν δίκαιον, ἐὰν ἀκριβῶς ἀπὸ κάτω δὲν ἀπαιτοῦσαν διορισμοὺς ἐκπαιδευτικῶν, δὲν ἀξίωναν νέες αἴθουσες καὶ νέα νηπιαγωγεῖα κι ἐὰν δὲν …παρέμεναν στὴν κοσμάρα τους!
Ἰδέα δὲν ἔχουν γιὰ τὸ ὅ,τι ὁ κόσμος καίγεται κι αὐτοὶ …κτενίζονται!!!

Ἄλλως τε, τὸ μόνιμό τους πρόβλημα παραμένει ὁ διορισμός. Νέες θέσεις, διασφάλισις τῶν κεκτημένων τους, νέες αὐξήσεις… Ὅσο γιὰ τὰ παιδιὰ ποὺ πεινουν, ναί, μᾶς τὰ ἔχουν φέρῃ κι αὐτὰ ἐμπρὸς ἐμπρός, ἄν καὶ οἱ ἴδιοι μᾶλλον ζορίζονται γιὰ τὸ δικό τους πορτοφόλι κι οὐδόλως γιὰ τὰ παιδιά…
Ἀφῆστε δὲ ποὺ διαρκῶς τὰ παιδιὰ βάζουν στὴν μέσι…
Ἐάν πράγματι νοιάζονταν, τώρα θυμήθηκαν τό σύστημα ἀπαιδείας; Ποιοί; Αὐτοί πού γράφουν τόν Ὀκτώβριο Ὀχτώβριο; Ποιοί; Αὐτοί πού ἐνδιαφέρθηκαν μόνον γιά νά μήν ἀπολυθοῦν ὅποιοι ἀνώμαλοι καί παιδεραστές βεβαιωμένα βρίσκονται στό δημόσιο ἀκόμη καί διδάσκουν παιδιά;
Ποιοί, αὐτοί πού τούς ἔτσουξε τό πρόβλημα τῆς Πατρῖδος ὅταν διεπίστωσαν πώς οἱ ἐπόμενοι ἀπολυμένοι θά εἶναι οἱ ἴδιοι;

Καὶ φυσικὰ δὲν τὰ ἔχω μὲ τὸ ΠΑΜΕ. Σιγὰ τὶς προσωπικότητες. Οὔτε μὲ κάποιον ἀπὸ ὅλους αὐτοὺς τὰ ἔχω. Γενικῶς ὅμως δὲν ἔχουν κανένα δικαίωμα νὰ βγαίνουν, βάζοντας στὴν μέσι τὰ δικά μας παιδιά, καὶ νὰ προκαλοῦν ἀμέτρητα προβλήματα. Ποιοί; Οἱ παρτάκηδες…
Ἄν τε… Πολλὰ μᾶς τὰ ἔχουν κάνῃ…
Ἀγράμματοι, ἀνήθικοι, ἄχρηστοι, ἄσκεφτοι, ἀπάτριδες καὶ συμφεροντολόγοι.
Ἄει ἀπὸ ἐδῶ… Σούργελα…

Φιλονόη.

ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών: Συναγερμός! Συγχωνεύουν τμήματα-Καταργούν οργανικές θέσεις

ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ! ΣΥΓΧΩΝΕΥΟΥΝ ΤΜΗΜΑΤΑ

ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ!

  Το Υπουργείο έστειλε με σχετικό έγγραφο (44506 /Δ4/02-04-2013) που απέστειλε στους Περιφερειακούς Διευθυντές Π.Ε. & Δ.Ε.  Εκπαίδευσης αναφέρει πως «μεγάλος αριθμός σχολικών μονάδων διατηρεί αυξημένη οργανικότητα, η οποία είναι δυσανάλογη με το μαθητικό δυναμικό». Μάλιστα, αποστέλλονται και πίνακες στα σχολεία με στήλη η οποία αναφέρει τι οργανικότητα θα έπρεπε να έχει κάθε σχολική μονάδα βάσει του μαθητικού της δυναμικού.

  Να θυμίσουμε ότι πριν από δυο μήνες δόθηκε εντολή στους διευθυντές των δημοτικών και τις προϊσταμένες νηπιαγωγείων σε όλη την Ελλάδα, να συμπληρώσουν πόσοι μαθητές χωράνε σε κάθε αίθουσα στο survey! Μάλιστα σύστημα έδινε 2 τ.μ. για κάθε νήπιο-προνήπιο και 1,5 τ.μ. για κάθε μαθητή δημοτικού!

Είναι φανερό που στοχεύουν, σαρωτικές συμπτύξεις/ συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολείων άμεσα και χάσιμο οργανικών θέσεων!

           Οι μαθητές μας δεν είναι μήλα για να μπουν σε τελάρα.

 Είναι παιδιά με ανάγκες και δικαιώματα.

Η εξέλιξη αυτή θα φέρει:

  • Επιπλέον υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας με αρνητικές συνέπειες στη μόρφωση των παιδιών των λαϊκών οικογενειών.
  • Νέους κινδύνους ασθενειών σε μια περίοδο που η πρόσβαση στις δομές της υγείας δυσκολεύει.
  • Περισσότερα ατυχήματα για τους μαθητές λόγω έλλειψης χώρου.
  • Γενικά η διαβίωση των μαθητών θα χειροτερέψει. Επιπλέον θα δυσκολέψει η μετακίνηση των μαθητών, αφού θα είναι υποχρεωμένοι να διανύουν χιλιόμετρα ως το σχολείο, αφού πολλά θα κλείσουν!
  • Ταυτόχρονα θα χαθούν χιλιάδες οργανικές θέσεις. Επιβεβαιώνουν και από την πλευρά αυτή την πρόθεσή τους να μηδενίσουν τους μόνιμους διορισμούς και να ελαχιστοποιήσουν την πρόσληψη αναπληρωτών. Τα χιλιάδες κενά θα τα καλύψουν με αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών, δηλαδή θα αυξήσουν την απλήρωτη εργασία.

Αυτό είναι το νέο σχολείο της αγοράς, της ημιμάθειας και των επιχειρήσεων.

Φτάνει πια! Η μόρφωση είναι δικαίωμα όχι εμπόρευμα.

Εδώ και τώρα να αποσύρει το Υπουργείο Παιδείας το αίτημα της συμπλήρωσης της στήλης αυτής.

Καμία σύμπτυξη-συγχώνευση σχολείων και τμημάτων.

Μαζικοί διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των κενών.

15 νήπια-προνήπια ανά νηπιαγωγό και δάσκαλο Α και Β τάξης. 20 μαθητές ανά δάσκαλο στις υπόλοιπες τάξεις του Δημοτικού.

Ίδρυση νέων νηπιαγωγείων και σχολείων.

Διεκδικούμε:

Έκτακτη χρηματοδότηση για την κάλυψη των οξυμένων άμεσων αναγκών των σχολείων.

Κτηριακή και υλικοτεχνική υποδομή αλλά και εποπτικά μέσα για την κάλυψη όλων των αναγκών της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Ενιαία αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση υψηλού επιπέδου, με βάση τις κατακτήσεις της επιστήμης και της τεχνολογίας, για όλα τα παιδιά.

Αθήνα 5/4/2013

ἄλφα βῆτα.

Υ.Γ.1.  Ἄφησα τὴν ὀρθογραφία τους ὡς εἶχε. Ἀπὸ τὸ πῶς γράφουν τὸ κτίριο, βγάζει ὁ καθεὶς τὰ συμπεράσματά του. Συνδικαλισμὸς κι ἅγιος ὁ θεός… Γιὰ παιδεία… Χαιρετίσματα…

Υ.Γ. 2. Καλά, ὄχι, δὲν εἶναι γιὰ γέλια… Γιὰ κλάματα εἶναι…

Υ. Γ.3. Πράγματι… Οἱ μαθητὲς δὲν εἶναι μῆλα γιὰ νὰ μποῦν σὲ τελάρα. Πράγματι…. Ἀλλὰ αὐτὸ ἔπρεπε νὰ τὸ εἶχαν σκεφθῇ νωρίτερα… Τώρα, ἄν καὶ δὲν εἶναι μῆλα, σίγουρα κοντεύουν νὰ γίνουν ζόμπι, ἀπὸ τέτοιους ἐκπαιδευτικούς, ποὺ ὅμως δὲν ἔχουν εὐθύνη γιὰ τὸ σύστημα ἐκπαιδεύσεως, κι ἀπὸ τὸ σύστημα ἀπαιδείας.

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply