Οἱ τηλεοράσεις μας ἤ ἄλλως, οἱ ῥουφιάνοι τους.

Τηλεοράσεις πλάσμα. Ἤ ἄλλως τὰ μάτια κάποιων μέσα στὰ σπίτια μας. Μέσα στὶς ζωές μας.
Κι ἀποροῦσα… Μά πῶς εἶναι δυνατόν νά εἶναι τόσο παράλογοι καί νά καταργήσουν δικτατορικότατα κάθε ἄλλο σῆμα, πλήν τοῦ ψηφιακοῦ, μέσα σέ μίαν νύκτα; Πῶς εἶναι δυνατόν νά ὑποχρεώσουν ἐκατομμύρια ἀνθρώπους νά διαθέσουν χρήματα σέ κάτι περιττό;
Οἱ ἀπαντήσεις ἐδῶ καὶ καιρὸ ἔχουν δοθῇ.
Παρακολούθησις!
Συνήθως ἡ τηλεόρασις εὑρίσκεται στὸ κέντρο κάποιου σαλονιοῦ. Κάποιες φορὲς καὶ στὶς κρεβατοκάμαρες ἤ ἀκόμη καὶ στὶς κουζίνες.
Πῶς λοιπόν θά βάζαμε τόν «μεγάλο ἀδελφό» μέσα στά σπίτια μας;
Εὔκολο… Τηλεόρασις!!!
Μήπως καταλάβαμε τώρα γιατί τό ἀναλογικόν σῆμα καταδικάστηκε τόσο εὔκολα;
Μήπως συνειδητοποιοῦμε ἐπί τέλους πώς μόνοι μας βάζουμε τά χέρια μας καί βγάζουμε τά μάτια μας;
Μήπως ἀκόμη καί τήν καρτούλα θά τήν πάρουμε παρακαλῶντας;

 Φιλονόη.

Η τηλεόραση που σε βλέπει τι κάνεις

Η νέα γενιά των τηλεοράσεων υψηλής ευκρίνειας (HDTV) και των καλωδιακών που πωλούνται στο κοινό περιέχει δυνατότητες που δεν έχουν πολύ γίνει γνωστές από τις εταιρείες τεχνολογίας: κάμερες, μικρόφωνα και αισθητήρες που έχουν την ικανότητα καταγραφής του κάθε τι που συμβαίνει στο σαλόνι (ή στην κρεβατοκάμαρα). ¨όχι πολύ διαφορετικά από τις τηλε-οθόνες στο μυθιστόρημα του George Orwell «1984», η τηλεόραση θα είναι σύντομα σε θέση να παρακολουθεί ακόμα και να αναλύει διεξοδικά όλα τα άτομα που θα βρίσκονται στην περιοχή των τηλεοπτικών συσκευών.Η εταιρία τηλεπικοινωνιών, Verizon, κατέθεσε πρόταση για κατοχύρωση μιας νέας εφαρμογής που θα έχει ως στόχο την στοχευμένη διαφήμιση που βασισμένη σε πληροφορίες που θα συλλέγονται από την παρατήρηση της συμπεριφοράς του κοινού. Ειδικά διαμορφωμένα συστήματα κάμερας και μικροφώνων, ενσωματωμένα στις τηλεοράσεις των καταναλωτών, θα εντοπίζουν συμπεριφορές,συζητήσεις, ανθρώπους, αντικείμενα ή ακόμα και κατοικίδια που βρίσκονται κοντά στον χώρο της τηλεόρασης.
Αν το σύστημα, για παράδειγμα, καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ένα ζευγάρι τσακώνεται, τότε θα στείλει αυτήν την πληροφορία στον κεντρικό εξυπηρετητή και αυτός, με τη σειρά του, θα εμφανίσει στην τηλεόραση του σαλονιού ή σε οποιαδήποτε κινητή συσκευή, μία διαφήμιση για σύμβουλο γάμου. Αν οι πληροφορίες που συλλέξει ο «Μεγάλος Αδελφός» της Verizon, δείχνουν ότι το ζευγάρι περνάει ένα ρομαντικό απόγευμα, τότε θα εμφανιστεί διαφήμιση για ταξίδια δύο ατόμων ή για προσφορές λουλουδιών ή ακόμα και διαφημίσεις-προτάσεις ρομαντικών ταινιών.
Για πολλά χρόνια οι υπεύθυνοι τεχνολογίας ήθελαν να χρησιμοποιήσουν συσκευές όπως το Kinect της Microsoft, για να εξελίξουν τη στοχευμένη διαφήμιση, όμως η Verizon πηγαίνει τη συγκεκριμένη τεχνολογία ένα βήμα παραπέρα με τη νέα της πατέντα που περιγράφεται από την εταιρία ως «Μέθοδοι και Συστήματα για Παρουσίαση Διαφημίσεων που Σχετίζονται με την Συμπεριφορά των Χρηστών».


κόκκινος οὐρανός

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply