Νὰ εἰσαχθοῦν στὸ Δημοτικὸ τὰ ἀρχαῖα Ἑλληνικά.

Εἶναι τὸ λιγότερον ποὺ μποροῦμε νὰ ἀπαιτήσουμε!
Στὴν Ἀγγλία τὰ παιδιά, ἀπὸ ὅπου καὶ ἡ φωτογραφία, διδάσκονται ἀπὸ τὸ δημοτικὸ τὴν δική μας μητρική.
Κι ἐδῶ πασκίζουν οἱ ἀνεγκέφαλοι νὰ μᾶς μάθουν ἔως καὶ …σουαχίλι.
Δὲν εἶναι κακὸ νὰ εἶναι κάποιος πολύγλωσσος. Εἶναι ὅμως πάρα πολὺ κακὸ νὰ μὴ μποροῦμε νὰ μάθουμε σωστὰ τὴν γλῶσσα μας.

Φιλονόη.

Νὰ εἰσαχθῇ στὸ Δημοτικὸ Σχολεῖον ἡ ἀρχαία Ἑλληνικὴ γλῶσσα καί, μέσῳ τῆς ἀρχαίας Ἑλληνικῆς Γραμματείας, μαζὺ μὲ τὴν Ἱστορία, ἡ ὁποία πρέπει νὰ ξανὰ γραφῇ, νὰ διδάσκεται ὡς ζωντανὴ κι ὄχι ὡς νεκρὰ γλῶσσα, ἀπὸ ἱκανοὺς καὶ γνῶστες διδασκάλους, ἐπὶ δωδεκαετίᾳν, ἐνᾦ ταὐτοχρόνως νὰ καταργηθῇ ἡ διδασκαλία τῆς ἑβραϊκῆς μυθλογίας.
Οἱ ξένες γλῶσσες νὰ διδάσκονται μόνον στὴν περίοδο τοῦ Λυκείου, μεταβατικῶς δέ, νὰ καθαρίσουμε τὴν νεοελληνικὴ γλῶσσα ἀπὸ ἀκαθαρσίες, νὰ ἀπαλλαγοῦμε ἀπὸ τὶς ξενόγλωσσες ἐπωνυμίες τῶν ἑταιρειῶν, τὶς ξενικὲς πινακίδες στοὺς δρόμους, ἀπὸ τὸν ξενικὸ (δηλαδὴ τὸν μαζικὸ) τρόπο ζωῆς.

Ἐπειδή, ἐν τέλει, βάρβαρος εἶναι ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος δὲν ὁμιλεῖ τελείως ἢ δὲν αἰσθάνεται τὴν (τελεία στὴν ἀρχαία της μορφὴ) Ἑλληνικὴ γλῶσσα, εἶναι ἐκεῖνος ποὺ δὲν ἀντιλαμβάνεται, συνεπῶς καὶ δὲν ἐφαρμόζει τὸν Ἑλληνικὸ Λόγο καί, ὄχι βεβαίως ἐκεῖνος ποὺ δὲν εἶναι πολίτης αὐτοῦ ἐδῶ τοῦ κράτους.

Ζὴν Ζᾶν

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply