Φασιστοκουνέλες, ληστὲς συμβόλων, ἱστορίας καὶ λογικῆς.

Φασιστοκουνέλες, ληστὲς συμβόλων, ἱστορίας καὶ λογικῆς.1Το Βήμα χθες δημοσίευσε τις απόψεις του Benjamin Abtan  προέδρου του Ευρωπαϊκού Αντιρατσιστικού Κινήματος (EGAM), που εκφράζονται με αφορμή τη δολοφονία ενός νεαρού στο Παρίσι από σκίνχεντς.

Ο Benjamin Abtan, εκφράζει και μία απορία μεταξύ άλλων: “Από την είσοδό της Χρυσής Αυγής στη Βουλή πέρσι τον Μάιο, εκφράζουμε την αλληλεγγύη της Ευρώπης προς τους έλληνες δημοκράτες όμως οι νεοναζί συνεχίζουν να ανεβαίνουν, κυρίως ανάμεσα στους νέους.”
Ας δούμε λίγο τις απόψεις του και μετά ίσως του λυθεί η απορία, αν και δογματικοί άνθρωποι δεν αλλάζουν εύκολα γνώμη.
Φασιστοκουνέλες, ληστὲς συμβόλων, ἱστορίας καὶ λογικῆς.2

1. Ο Μαίανδρος, που καπηλεύεται η Χρυσή Αυγή, δεν είναι σύμβολο εμπνευσμένο από τη σβάστικα όπως ο Benjamin Abtan νομίζει. Απλώς μέσα στην άγνοιά του, διέκρινε μια αλήθεια. Την ομοιότητα μιας ελληνικής μπορντούρας με μία άλλη, αφού ως γνωστόν ακόμη και η ίδια η σβάστικα χρησιμοποιούνταν εδώ και χιλιάδες χρόνια στην Ελλάδα, από τη Μινωική Κρήτη, μέχρι το σύγχρονο ελληνικό ποδόσφαιρο. Ο Απόλλων Σμύρνης, μέχρι τη στιγμή που πάτησε το πόδι του στον πλανήτη ο ανθρωποειδής Χίτλερ, είχε ως σύμβολό του τη Σβάστικα και δεν το είχε επειδή εφηύρε το ναζισμό πριν τους ναζί. Αλλά τα περί καπηλείας ενός ελληνικού συμβόλου από τον Α. Χίτλερ, με αποτέλεσμα να μη μπορεί πλέον να το χρησιμοποιεί ο λαός στον οποίο ανήκει, είναι λίγο ως πολύ γνωστά. Ο Μαίανδρος από την άλλη, δεν είναι μια τυχαία μπορντούρα. Εκτός των άλλων, απεικονίζει τη λαβή που αν καταφέρει άνθρωπος σε θεό, τον κατανικά. Ναι, έχει να κάνει με την προαιώνια βεβαιότητα των Ελλήνων πως ακόμη και οι θεοί μπορούν να ηττηθούν. Μια βεβαιότητα που έπλασε ελεύθερα σκεπτόμενους ανθρώπους και που οδήγησε τον Benjamin Abtan να μπορεί σήμερα να μιλά ελεύθερα. Ατόπημα μεγάλο λοιπόν η ταύτιση του Μαιάνδρου με τους Ναζί. Η καπηλεία ενός πανελλήνιου συμβόλου από ένα κόμμα-κομμάτι της άρρωστης υπαρκτής δημοκρατίας, δεν πρέπει να γίνει αφορμή ώστε ο κόσμος να το θεωρήσει ναζιστικό σύμβολο με συνέπειες σαν αυτές που υπέστη η Σβάστικα.

2. Για τον Benjamin Abtan, οι ακροδεξιοί ανά την Ευρώπη, σκοτώνουν, όπως και στην Αθήνα. Δε θα εξετάσουμε του λόγου του το αληθές. Θα πούμε μόνο πως όταν η Χρυσή Αυγή δε γέμιζε ταξί, οι τοίχοι της Αθήνας ήταν γεμάτοι με το σύνθημα “θάνατος στους φασίστες”. Και όσο κι άλλοι τοίχοι γέμιζαν, τόσο αυξάνονταν και οι πιστοί της Χρυσής Αυγής. Είναι απόλυτα βέβαιο, πως αν επί δεκαετίες κυνηγάς φανταστικούς ανεμόμυλους, αυτοί θα αυτοδημιουργηθούν. Αρχικά ως άυλες σκεπτομορφές. Στη συνέχεια, υλοποιούνται κι έτσι μπορείς και έχεις τον εχθρό που αρέσκεσαι να πολεμάς. Η ακροαριστερά, δεν είχε λόγο ύπαρξης τις τελευταίες δεκαετίες που η ακροδεξιά ήταν εξαφανισμένη. Έτσι, τη δημιούργησε, τη συντηρεί και θα τη γιγαντώσει παίζοντας ηθελημένα ή μη, πολιτικά παιχνίδια κοινωνικών συγκρούσεων. Η εξουσία, αρπάζει τις αλλοπρόσαλες ακροαριστερές απόψεις και τις διοχετεύει στις κοινωνίες δημιουργώντας… αλλοπρόσαλες ακροδεξιές απόψεις. Κι όταν θελήσει, θα τις βάλει να συγκρουστούν. Αν λοιπόν αυτός ο κύριος απορεί πως είναι δυνατόν να αυξάνονται οι ακροδεξιοί, ας κοιτάξει στα δικά του εγκεφαλικά κύτταρα. 
3. Ο αντιρατσιστής Benjamin Abtan αναφέρει επίσης: “Ολοι θυμόμαστε το μακελειό στη Νορβηγία το καλοκαίρι του 2011. Οι φασιστόσφαιρα τίμησε σαν ήρωα τον δολοφόνο αναπαράγοντας το ρατσιστικό του ντελίριο για τον ευρωπαϊκό εμφύλιο που πρέπει να πολεμήσουν οι λευκοί χριστιανοί εναντίον των μεταναστών και των μουσουλμάνων. ” Αλήθεια; Επειδή ο τρελός της Νορβηγίας άρχισε να σκοτώνει… Νορβηγούς, τον τίμησε η φασιστόσφαιρα και άρα φασιστικά ήταν τα κίνητρά του; Δε γνωρίζουμε αν τον τίμησε η φασιστόσφαιρα, αλλά αν τον τίμησε, τόσο μυαλό έχει η φασιστόσφαιρα και ο Benjamin Abtan, τόσο μακριά φτάνουν. Τα κίνητρα του τρελού, ήταν ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ. Όπως και των περισσότερων τρελών του πλανήτη που ποτίζουν κάθε τόσο το χώμα κοινωνιών που δε βρίσκονται σε πόλεμο, με αίμα αθώων. Και οι αντιρατσιστικές απόψεις που προστατεύουν τις ανά τον κόσμο ακραίες θρησκευτικές ανοησίες, είναι οι ηθικοί αυτουργοί όλων αυτών των εγκλημάτων παρέα με όσους εμπνεύστηκαν τις μισαλλόδοξες απόψεις των θρησκειών, τις οποίες με σθένος προστατεύει ο πρόεδρος του ευρωπαϊκού  “αντιρατσιστικού” κινήματος.
4. Και συνεχίζει: Πρέπει να θέσουμε εκτός νόμου τις ακροδεξιές οργανώσεις που ευθύνονται για τον φόνο του Κλεμάν.” Υπάρχουν όμως κι άλλες οργανώσεις που ευθύνονται για τέτοιους φόνους και δεν είναι ακροδεξιές. Και εξηγούμαστε…
Αν η υπαρκτή δημοκρατία, προκειμένου να αυτοπροστατευθεί, τολμήσει και βάλει φραγμούς στην έκφραση ιδεών, οφείλει να μην εξαιρέσει από τους περιορισμούς τις αντιρατσιστικές φανφάρες. Γιατί ο αντιρατσιστικός λόγος έτσι υπερβολικά όπως εκφράζεται σήμερα, πετυχαίνει τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που διαλαλεί πως ποθεί. Οι αντιρατσιστές της Ευρώπης, έχουν ταχθεί στην υπεράσπιση των ανά ανά τον κόσμο φασιστών και της ανά τον κόσμο μισαλλοδοξίας. Η τακτική αυτή,  είναι μια τεράστια φασιστοκουνέλα Ευρωπαίων, που θα μεγαλώσει και θα φάει τις δυτικές κοινωνίες όπως ο Γάλος έφαγε το Μπαρμπαμπρίλιο. Όντας πατερίτσα του φασισμού και της μισαλλοδοξίας των μη Ευρωπαίων, βάπτισε φασισμό και ρατσισμό ακόμη και την αρχική διστακτικότητα των κοινωνιών να αποδεχτούν αμέσως και χωρίς όρους τους διαφορετικού τρόπου σκέψης και ζωής μετανάστες. Μια αντίδραση που γέννησε και συντηρεί το φασισμό και τη μισαλλοδοξία των Ευρωπαίων. Η αρχική διστακτικότητα, ήταν πάντα εκεί όπου συνέβη βίαιη μίξη διαφορετικών πολιτισμών. Άρα είναι ίδιον ανθρώπου και θα παρατηρείται πάντα σε ανάλογες καταστάσεις. Αν όμως δε βρει αντίπαλο τις υπεραντιρατσιστικές φανφάρες, εξομαλύνεται με το χρόνο. Κλασικό παράδειγμα η ΜΗ αυτόματη αποδοχή των Μικρασιατών από τους Έλληνες της κυρίως Ελλάδας. Τα πρώτα χρόνια, οι Μικρασιάτες αντιμετωπίστηκαν χειρότερα από ότι οι πρώτοι Αλβανοί μετανάστες, παρόλο που όλοι τους θεωρούσαν Έλληνες και είχαν κάθε λόγο να τους δεχτούν. Όμως, στην επαφή με το ξένο, οι Έλληνες της κυρίως Ελλάδας αντέδρασαν εχθρικά. Μπροστά στην άκρατη μετανάστευση των τελευταίων ετών, οι ανιστόρητοι αντιρατσιστές χωρίς να λαμβάνουν υπόψη την αλήθεια της ιστορίας και τα έμφυτα ελαττώματα του ανθρώπινου όντος, έπιασαν από τα μούτρα όσους δίστασαν να αποδεχτούν αβίαστα τη νέα τάξη πραγμάτων που απαιτούσε κλειστά παράθυρα, συστήματα συναγερμών και περιορισμό κυκλοφορίας. Τους βάπτισαν ρατσιστές και φασίστες και τους φόβους τους αναίτιους. Οι αντιρατσιστές, δικαιολογούσαν -χρησιμοποιώντας παράλογα επιχειρήματα ή απλώς μένοντας σιωπηλοί- όλες τις παρανομίες των αλλοδαπών, αλλά σε κάθε αντίδραση των φοβικών Ευρωπαίων, όχι απλά δε σιωπούσαν, όχι απλά δεν απευθύνθηκαν σε αυτούς με αγάπη, αλλά έκαναν ότι μπορούσαν προκειμένου να αυξήσουν την πόλωση, κυρίως εκτοξεύοντας βαρύτατες κατηγορίες. Έτσι, αντί συν τω χρόνω να επέλθει η εξομάλυνση και η ένταξη τελικά ακόμη και των παράνομων φασιστών και μισαλλόδοξων μεταναστών της Ασίας στις ευνομούμενες πολιτείες της Δύσης, δημιουργήθηκαν από ανάδραση στρατόπεδα. Οι κατηγορούμενοι, μετεξελίχθηκαν σε όσα τους κατηγόρησαν πως ήταν. Και οι ανοιχτόμυαλοι αντιρατσιστές, σε φασιστοκουνέλες!

Ἀναπτήρας ἀπὸ ξύστρα

Νά συμφωνήσω ἀπόλυτα μέ τόν Ἀναπτήρα;
Θὰ συμφωνήσω…
Δὲν γίνεται νὰ κρυβόμαστε πίσω ἀπὸ τὸ δάκτυλό μας.
Δὲν γίνεται νὰ κοροϊδεύουμε ὁ ἕνας τὸν ἄλλον.
Στὴν χώρα μας οὐδέποτε εἶχαν «ῥεῦμα» οἱ φασίστες. Οὔτε οἱ ἀκροαριστεροὶ εἶχαν ῥεῦμα. Ἤμασταν πάντα τῆς μέσης ὁδοῦ ἄνθρωποι…
Κι ἐκεῖ, στὴν μέσο ὁδό, μᾶς προέκυψαν τὰ φασιστόμουτρα τῆς ΝΔουλας καὶ τοῦ μΠατΣοΚ, φορῶντας ὁ κάθε ἕνας ἀπὸ αὐτοὺς τὸ προσωπεῖο του καὶ ἐναλλάσσοντας μεταξύ τους τὶς μίζες. Ἐὰν πράγματι ἤμασταν κάτι ἄλλο, κάτι ἄλλο θὰ εἴχαμε νὰ ἐναλλάσσεται στὶς κεντρικὲς ἐξουσίες.
Αὐτὰ γενικῶς…
Εἰδικῶς δὲν θὰ τὸ ἀναλύσω περισσότερο σήμερα.
Σήμερα θὰ παραμείνω στὶς παπαρολογίες ποὺ ἀναλύει ὁ Ἀναπτήρας γιὰ νὰ μπορέσουμε νὰ συνειδητοποιήσουμε τὸ πόσο πολὺ μᾶς παίζουν ἀκόμη καὶ σήμερα.
(Visited 143 times, 1 visits today)




2 thoughts on “Φασιστοκουνέλες, ληστὲς συμβόλων, ἱστορίας καὶ λογικῆς.

  1. Αὐτόματη εἰδοποίηση σύνδεσης: Φασιστοκουνέλες, ληστὲς συμβόλων, ἱστορίας καὶ λογικῆς. | Φιλονόη καὶ φίλοι......

  2. Αὐτόματη εἰδοποίηση σύνδεσης: Φασιστοκουνέλες, ληστὲς συμβόλων, ἱστορίας καὶ λογικῆς. | Ἡ Φιλονόη καὶ οἱ φίλοι της

Leave a Reply