Ὑπερήφανοι μόνον γιά τόν Ἀνετοκοῦμπο;

Ὑπερήφανοι μόνον γιά τόν Ἀνετοκοῦμπο;

 

Ὄχι, δὲν εἶναι μόνον γιὰ αὐτὸν ὑπερήφανοι… Βασικῶς δὲν ἔχουν κάτι γιὰ τὸ ὁποῖον νὰ εἶναι ὑπερήφανοι…
Ὀρθότερα τοὺς κουράζουν αὐτὰ τὰ περὶ ὑπερηφανείας… Γιὰ τὴν ἀκρίβεια δὲν γνωρίζουν τὴν λέξι…
Ἤ ἀκόμη ὀρθότερα, τὸ παίζουν πὼς  εἶναι μόνον γιὰ αὐτὸν ὑπερήφανοι, διότι δὲν μποροῦν νὰ βροῦν τίποτα καλλίτερο μέσα στὶς ὀρδὲς τῶν βαρβάρων. Κι αὐτὸν τὸν φουκαρᾶ τὸν ἔψαξαν πάρα πολὺ γιὰ νὰ τὸν παρουσιάσουν. Ξέρετε πόσα χρόνια ἀναζητοῦν ἕνα Ἀνετοκοῦμπο; Πάλι καλὰ ποὺ τὸν πέτυχαν…
Θὰ μποροῦσε νὰ περάσῃ ὅλη τους ἡ ζωὴ δίχως νὰ τὸν βροῦν…

Ἀνεζήτησαν βλέπετε κάποιον ἐπιστήμονα… Τίποτα!
Κάποιον φιλόσοφο… Τίποτα!
Κάποιον τέλος πάντων ποὺ νὰ μὴν ἐγκληματῇ, νὰ μὴν ὑποβιβάζῃ, νὰ μὴν καταστρέφῃ… Τίποτα…
Συνεπῶς;
Τί θά μᾶς παρουσιάσουν; Τό ἐάν ὁ πισινός τους εἶναι ἐμπρός ἤ πίσω; Μά τί λέτε;

Ἔπρεπε νὰ βροῦν κάτι γιὰ νὰ βλέπουμε τὸ καλὸ τῆς ὑποθέσεως…
Κι ἐφ΄ ὅσον ὅλοι μας ἔχουμε περιορίσῃ τὸ βλέμμα μας στὸ τὶ χρῶμα εἶναι τὸ βρακὶ τῆς τάδε ἤ τὸ σκάφος τοῦ δείνα ἤ ἡ ΠΟΡΣΕ τοῦ παρατάδε, ἔ, πῶς νά τό κάνουμε; Τὸ παλληκάρι ἦταν μπερεκέτι…
Ἀφήνουν τά μπερεκέτια νά πέσουν χαμέ; Δὲν τὰ ἀφήνουν.
Ἰδίως ἐὰν αὐτοὶ ποὺ μᾶς «κυβερνοῦν» εἶναι τοῦ ἐπιπέδου τοῦ Ἀντωνάκη καὶ τοῦ GAPάτου.

Τώρα γιὰ τὸ ἐὰν κάνουν καλῶς…
Τί νά σᾶς πῶ;
Ἡ ἱστορία θὰ δείξῃ…

Φιλονόη.

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Κανονικός πίνακας”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Υπερήφανοι μόνο για τον Αντετοκούμπο;

Τα ΜΜΕ δεν σταμάτησαν να επαναλαμβάνουν το πόσο διδακτική είναι η περίπτωση του Γιάννη Αντετοκούμπο. Ήταν η εβδομάδα που αν κάποιος έκανε το λάθος να πιστέψει τα ΜΜΕ, θα είχε την εντύπωση ότι στην Ελλάδα τις τελευταίες δεκαετίες έχει μεταναστεύσει μόνο ο κ. Αντετοκούμπο.

Με την υπόθεση Αντετοκούμπο δημιουργείται ένα ερώτημα: Τι ήταν αυτό που έκανε την συγκεκριμένη περίπτωση να είναι τόσο εξαιρετικά κατάλληλη σε ότι αφορά το θέμα της μετανάστευσης στην Ελλάδα; Γιατί, για παράδειγμα, δεν αφορά το μεταναστευτικό θέμα η περίπτωση του Αφγανού που έσπρωξε την φοιτήτρια στο γκρεμό στην Κέρκυρα; Γιατί δεν αφορά το μεταναστευτικό, η περίπτωση του Πακιστανού που σκότωσε το ζευγάρι στο Αλιβέρι Ευβοίας, πρώτα τον σύζυγο και μετά την γυναίκα «όταν συνέθλιψε το κεφάλι της, στην αυλή του σπιτιού, την ώρα που εκείνη προσπαθούσε να ξεφύγει»;

Πόσο συχνά βλέπετε τα ΜΜΕ να ασχολούνται με το μεταναστευτικό κάθε φορά που συμβαίνει ένα ακόμα στυγερό έγκλημα με θύτη αλλοδαπό; Γιατί η καθημερινότητα του Έλληνα με τους φόνους, τους βιασμούς, τους ξυλοδαρμούς, τις ληστείες και τις κλοπές δεν αφορά την συζήτηση για το μεταναστευτικό; Γιατί το κόστος στον Έλληνα φορολογούμενο για την εκπαίδευση και την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη των μεταναστών δεν δημιουργεί ρεπορτάζ και άρθρα για το μεταναστευτικό; Γιατί το γεγονός ότι Έλληνες γονείς δεν μπορούν να βάλουν τα παιδιά τους σε ένα παιδικό σταθμό, επειδή οι θέσεις είναι πιασμένες από παιδιά αλλοδαπών, δεν απασχολεί την κα Τρέμη και τον κ. Πρετεντέρη;

Γιατί η κα Τρέμη και ο κ. Πρετεντέρης δεν είναι υπερήφανοι και για τον Ιλίρ Κούπα και τους άλλους Αλβανούς δραπέτες που κυκλοφορούν ελεύθεροι από τον Μάρτιο; Έστω και αν συλληφθούν εντός της εβδομάδας, όλο και κάποιο παγκόσμιο ρεκόρ θα έχουν σπάσει. Γιατί δεν γεμίζουν τα στήθη τους με υπερηφάνεια μιας και το 63% των κρατουμένων στις φυλακές είναι αλλοδαποί;

Η πικρή αλήθεια είναι ότι τα ΜΜΕ επιτρέπουν την συζήτηση για το μεταναστευτικό μόνο όταν νομίζουν ότι το γεγονός που καλύπτουν ωφελεί την πολυπολιτισμική τους ατζέντα. Έτσι η ειδική και σπάνια περίπτωση Αντετοκούμπο είναι καθόλα σχετική για το μεταναστευτικό, αλλά όχι η άγρια και αλματώδη αύξηση της εγκληματικότητας που αγγίζει σχεδόν κάθε Έλληνα.

Προσφάτως η Ελβετία πέρασε δρακόντειους νόμους για την λαθρομετανάστευση και νέους αυξημένους περιορισμούς στην χορήγηση ασύλου. Να σημειώσουμε εδώ, ότι η Ελβετία σε καμμία περίπτωση δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε εμείς. Καμμία χώρα στην Ευρώπη δεν αντιμετωπίζει το δικό μας πρόβλημα σε τόση μεγάλη έκταση και βαθμό. Παρόλα αυτά, η μια μετά την άλλη, παίρνουν αυστηρά μετρά για την ανακοπή της λαθρομετανάστευσης και τον επαναπατρισμό όλων όσων έχουν ήδη εισβάλει στις χώρες τους. Μόνο στην Ελλάδα, την χώρα με το μεγαλύτερο πρόβλημα απ’ όλους, είναι αποδεκτό από την κυβέρνηση, την πολιτική τάξη γενικότερα και τα ΜΜΕ να εισβάλει στην χώρα όποιος και όποτε θέλει. Μόνο στην Ελλάδα το να επιβληθεί ο νόμος και η τάξη, να αποφασίσουμε εμείς ποιος μπαίνει και πότε, να έχουμε μια μεταναστευτική πολιτική με αποκλειστικό γνώμονα το συμφέρον του Έλληνα πολίτη θεωρείται ρατσισμός.

Η περίπτωση του κ. Αντετοκούμπο δεν είναι άσχετη με το μεταναστευτικό. Όμως, ποιος λογικός άνθρωπος μπορεί να μας πει είναι ότι αντιπροσωπευτική του όλου φαινομένου; Επίσης, κάθε λαθρομετανάστης που εισβάλει στην Ελλάδα δεν είναι απαραιτήτως ένας ακόμα στυγερός εγκληματίας. Δυστυχώς, όμως, ένας σημαντικός αριθμός είναι. Αν ελέγχαμε τα σύνορα μας, αν υπήρχαν αυστηροί περιορισμοί και έλεγχοι, αν επιλέγαμε εμείς ποιος μπαίνει και πως, τότε οι εξαιρέσεις του σήμερα θα ήταν ο κανόνας του αύριο.

Ναπολέων Λιναρδᾶτος ἀπὸ ἀντίβαρον

Υ.Γ.1. Οὐδέποτε ἀκύρωσα τοὺς καλούς. Ἁπλῶς χρειάζομαι κι ἐγώ, ὅπως καὶ κάθε κοινωνία, φίλτρα. Ξέρετε, αὐτὰ ποὺ κάθε σοβαρὴ πολιτεία θέτει, ἐὰν ἐπιθυμῇ μετανάστες ἀπὸ ἄλλες χῶρες. Δυστυχῶς φίλτρα δὲν ὑπάρχουν. Ἄρα μέσα στὴν τόση σαπίλα χάνονται, δυστυχῶς, καὶ οἱ ὅποιοι καλοί.

Υ.Γ.2. Κύττα χαρὰ τὸ σαφρακιασμένο τὸ Ἀντωνάκι… Τί ἔγινε; Στὴν πρίζα τὸν ἔβαλαν; Καὶ μὴ χειρότερα νὰ λέμε…

Υ.Γ.3. Ἀγαπητὲ Ναπολέοντα, θὰ σὲ παρακαλοῦσα, ὅπως λογικὰ τὰ γράφεις, ἔτσι λογικὰ νὰ ἐξηγήσῃς αὐτὰ σὲ κάποιον «ἀνθρωπιστή». Κι ἐὰν ἀκούσῃ, σφῦρα μου…

(Visited 29 times, 1 visits today)




Leave a Reply