Ὅταν ὁ «Ἥλιος πέθαινε…»

Μικρὸ θέμα γιὰ σκέψι:

Πολλὲς ἀπὸ τὶς προχριστιανικὲς θεότητες εἶχαν γεννηθεῖ στὶς 25 Δεκεμβρίου.
Στὶς 21/22 Δεκεμβρίου ἔχουμε τὸ χειμερινὸ ἡλιοστάσιο.
Ἐκεῖνες τὶς ἡμέρες, συμβολικὰ ἔλεγαν οἱ ἀρχαῖοι πὼς ὁ Ἥλιος «πέθαινε».
Μέχρι νὰ ἔρθῃ  ἡ 25η Δεκεμβρίου, ὁ Ἥλιος εἶχε φανερὰ πιὰ ξανὰ ἀρχίσει τὸ συμβολικὸ ταξείδι του  πρὸς τὸ καλοκαίρι καὶ ἔτσι, οἱ ἀρχαῖοι ἔλεγαν πὼς ὁ Ἥλιος«γεννιόταν» στὶς 25 Δεκεμβρίου.
Τὰ Χριστούγεννα, λοιπόν, εἶναι ἄλλη μία παγανιστικὴ ἑορτή.

Συνεχίζουμε:
Γύρω στὶς 25 Μαρτίου, τὴν παλαιὰ σταθερὴ ἡμερομηνία τοῦ Πάσχα, ὁ Ἥλιος μπαίνει στὸ ἀστρολογικὸ ζώδιο τοῦ Κριοῦ.
Κατὰ τὴν ἡμερομηνία αὐτή, οἱ ἀρχαῖοι συνήθιζαν νὰ θυσιάζουν ἀρνιά, ἐπειδὴ ἐπίστευαν πὼς αὐτὸ θὰ ἰκανοποιοῦσε τοὺς θεοὐς τους, εἰδικὰ τὸν Ἤλιο, καὶ θὰ ἐξησφάλιζαν ἄφθονη σοδειά.
Ἢ ἐὰν προτιμᾶτε, ἐπίστευαν πὼς τὸ αἷμα τοῦ ἀρνιοῦ θὰ ἐξέπλενε τὶς ἁμαρτίες τους.
Γι’ αὐτὸ  σὲ ὅλους τοὺς μεσσίες ποὺ ἀναστένοντο ἐθυσίαζαν ἀρνὶ καὶ μετὰ τὸ  ἔτρωγαν.
Ἀρνὶ τρῶμε τὸ πάσχα καὶ ὄχι ταῦρο. Ἀπὸ τὰ παραπάνω ποὺ ἔγραψα οἱ 3 ἡμέρες, ἀπὸ 22 Δεκεμβρίου μέχρι 25 Δεκεμβρίου ὁ Ἥλιος «πέθαινε». Ἀνεστένετο, γεννιόταν μετὰ αὐτὲς τὶς τρεῖς ἡμέρες.

Τώρα, γιατί τό γράφω;
Γιατὶ ἀπὸ ἐδῶ πῆραν οἱ ἀρχαῖοι τὸν θάνατο τῶν πολλῶν μεσσιῶν, που ἔμειναν 3 ἡμέρες στὸ σκοτάδι, τὸν Ἅδη καὶ μετὰ ἀνεστῂθησαν. Ὅταν ἀνεσταίνοντο τοὺς ἔβαζαν στὸ κεφάλι φωτοστέφανο. Φωτοστέφανο ἔβαζαν σὲ ὅλους τοὺς μεσσίες ποὺ ἐσταυρώθησαν γιὰ νὰ μᾶς σώσουν  καὶ εἶναι περισσότεροι ἀπὸ 50 οἱ ἐσταυρωμμένοι ἀνεστημένοι.
Γιατὶ φωτοστέφανο;
Γιατὶ ἤθελαν νὰ δείξουν τὶς ἀκτῖνες τοῦ ἡλίου.
Πολλὲς φορὲς στὰ φωτοστέφανα ἔχουν καὶ ἀκτῖνες.
Ἐπάνω ὁ θεὸς Ἥλιος.

περιοδικὸν ἀναζήτησις

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply