Καί γιατί τόση ἀγωνία γιά τήν αὔξησι τῶν διοδίων;

Μά δέν καταλάβαμε;
Πάλι χαρίζουν…
Βέβαια, τὸ νὰ χαρίζῃ κάποιος κάτι ποὺ δὲν τοῦ ἀνήκει, εἶναι μία πολὺ μεγάλη ὑπόθεσις, ποὺ χρήζει διερευνήσεως…
Ὅμως στὴν παρούσα φάσι τὸ πρόβλημα τους δὲν ἦταν μόνον ἡ ἐπανεκκίνησις τῶν μεγάλων ἔργων ἀλλὰ καὶ τὸ νὰ μπορέσουν νὰ «σβήσουν» τὰ χρέη τῶν μεγαλοεργολάβων. (Ἔχουμε ξανακάνῃ ἀναφορὲς σχετικὲς στὶς ἀντι-εἰδήσεις.)

Πάντως, ἔως τὸ 2038 οὔτε χρῆμα θὰ εἰσπράξουν τὰ Δημόσια ταμεῖα ἀπὸ τοὺς μεγαλοεργολάβους, οὔτε φυσικὰ ἐμεῖς θὰ μποροῦμε νὰ διακινοῦμε τὰ ὀχήματά μας δίχως νὰ τοὺς ἀκουμπᾶμε ἕναν σκασμὸ λεφτά. (Θυμᾶστε τίς Ντροπολογίες Ῥέππα; Ἔ… ἀπὸ ἐκεῖ ξεκίνησε ἡ ἐξάπλωσις τῶν διοδίων!)
Τί κάνουμε;
Καμαρώνουμε τὶς παπαρολογίες τους…
Ἔτσι κι ἀλλοιῶς λίγα τὰ ψωμιά τους ἀκόμη…
Νὰ περιμένουμε πάντως συντόμως καταῤῥεύσεις…
Ἀφῆστε ποὺ ζήτησαν, οἱ ἀναίσθητοι, νὰ ἔχουν οἱ ἴδιοι δωρεὰν διελεύσεις…
Τέτοιες ἐξεφτιλισμένες κουδουνίστρες εἶναι…

Φιλονόη

Κρυφό δωράκι 7,5 δισ. ευρώ

Το δημόσιο «χάρισε» στους εργολάβους τα έσοδα από τα διόδια μέχρι το 2038, στο πλαίσιο των… σκληρών διαπραγματεύσεων για την επανεκκίνηση των έργων. Στις Βρυξέλλες ο Μ. Χρυσοχοΐδης για να ενημερώσει τον Ολι Ρεν.

Σε 7,5 δισ. ευρώ ανέρχονται τα αναμενόμενα έσοδα από τα διόδια που απεμπόλησε το Δημόσιο, με χρονικό ορίζοντα το 2038, στο πλαίσιο των «σκληρών» διαπραγματεύσεων με τους εργολάβους για την επανεκκίνηση των έργων στους τέσσερις αυτοκινητόδρομους!

Η κρυφή αυτή απώλεια για τα άδεια κρατικά ταμεία πέρασε στα… μουγκά, αλλά αποκαλύφθηκε από την έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου, η οποία συνοδεύει την κατάθεση των τεσσάρων συμβάσεων στη Βουλή. Το «δωράκι» συμπληρώνει τον «χορό» των δισ. προς τους εργολάβους και περιορίζει τα μελλοντικά έσοδα του Δημοσίου στα 9 δισ. ευρώ.

Το σχετικό νομοσχέδιο συζητείται σήμερα στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή και αναμένεται να επικυρωθεί από την Ολομέλεια σε μία εβδομάδα, τηρώντας την… παράδοση του «κατεπείγοντος» που ακολουθούν Ν.Δ.-ΠΑΣΟΚ. Αυτή τη φορά λόγω της ανάγκης να εγκριθούν από τις Βρυξέλλες οι αλλαγές στα κονδύλια του ΕΣΠΑ, που αφαιρέθηκαν από άλλα έργα για χάρη των αυτοκινητόδρομων. Σήμερα, ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης θα βρεθεί στις Βρυξέλλες για να παρουσιάσει τις τελικές συμφωνίες στον επίτροπο Ολι Ρεν.

ἐφημερίς τῶν συντακτῶν

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

One thought on “Καί γιατί τόση ἀγωνία γιά τήν αὔξησι τῶν διοδίων;

Leave a Reply