Τό Πυροβολικόν νά ἐπιληφθῇ τοῦ θέματος «Μέγαρο Μουσικῆς»;

Ὄχι βρὲ παπάρα!
Τὸ 1849, ὁ Βάγκνερ μαζὶ μὲ τὸν ἐξόριστον Μπακοῦνιν, μπουρλοτιάσανε τὴν ὑπέροχον μπαρὸκ Ὄπεραν τῆς Δρέσδης, διὰ λόγους …αἰσθητικῆς!
Καὶ δὼ ἀκόμη σκέπτεσαι, ὦ ὑπερμάλαξ, διὰ τὸ ἂν πρέπει τὸ ἐμπνευσμένον μας Πυροβολικὸν νὰ ἐπιληφθῇ τοῦ θέματος «Μέγαρο Μουσικῆς».
Βλέπεις ἀπαθὴς τοὺς ἐθνοβαμπίρους νὰ σοῦ ῥουφοῦν τὸ αἷμα διὰ νὰ θρέψουν μιὰν δρᾶκα πουσταρέλια καὶ τὸ φιλοσοφεῖς;

Η ΕΙΚΩΝ: «Ἡ Δρέσδη μάνα καίγεται».
ΜΟΥΣΙΚΗ: Ὕμνος Γαριβαλδινῶν. «Στὰ ὅπλα! Στὰ ὅπλα!» Μὲ τὸν Ἑρρῖκον Καροῦζον!


«Ἐγωωωώ; Στὴν ὀρχήστρα ἐγώ; Τριάντα χιλιάδες λίρες;;;» .
Ὅλον τὸ σατυρικὸν δρᾶμα τῆς Τρίτης (;) Ἑλληνικῆς Δημοκρατίας (;) εἰς μιὰν φράσιν…

καὶ Φρεάντλης

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply