Ὑπουργὲ Γιάννη Πανούση, τό πρόγραμμα κατά τοῦ ἐκφοβισμοῦ περιλαμβάνει καί τούς δασκάλους;

Ὑπουργὲ Γιάννη Πανούση, τό πρόγραμμα κατά τοῦ ἐκφοβισμοῦ περιλαμβάνει καί τούς δασκάλους;Τὶς τελευταῖες ἑβδομάδες ἀκούω, διαβάζω …«διαβιῶ» τὰ πάντα μέσα ἀπὸ ἕνα πρίσμα ΜΠΟΥΛΙΝΓΚ  (κατὰ τὶς νεοελληνικοῦρες).
Δῆλα δὴ μέσα ἀπὸ ἕνα πρίσμα κανονικοῦ ἐκφοβισμοῦ.
Τηλεοράσεις (ποὺ ΔΕΝ βλέπω), ῥαδιόφωνα (ποὺ δὲν ἀκούω) καὶ διαδίκτυον (ποὺ διαβάζω) πλημμύρισαν ἀπὸ ὁδηγίες γιὰ προσφορᾶ συμβουλῶν, φροντίδος καὶ προστασίας σὲ …ἀνυπεράσπιστα πλάσματα. Ἔως καὶ εἰδικὰ προγράμματα στὰ σχολεῖα πραγματοποιήθησαν, μὲ σκοπὸ τὴν ἀποτροπὴ καὶ τὸν στιγματισμὸ τοῦ κάθε εἴδους ἐκφοβισμοῦ.

Κι ὅλα αὐτά, ἐὰν ἦσαν εἰλικρινῆ, καλῶς συνέβησαν καὶ συμβαίνουν.
Κι ἀκόμη καλλίτερα θὰ ἦταν τὸ νὰ μὴν ξανασχοληθοῦμε μαζύ τους ἀπὸ τώρα καὶ στὸ ἐξῆς, εὐελπιστώντας πὼς σιγὰ σιγά, μὲ κάποιο μαγικὸ ῥαβδί, ἡ βία θὰ ἐξαλειφθῆ ἀπὸ τὶς κοινωνίες μας διὰ παντός.

Μὰ ἐφ΄ ὅσον ἀκόμη συζητᾶμε γιὰ ὑπαρκτὴ βία, καλὸ θὰ ἦταν νὰ μπορούσαμε νὰ βλέπαμε ὅλες τὶς σκοτεινὲς γωνίες ποὺ τὴν ἀποκρύβουν ἀπὸ τὸ βλέμμα, ἀκόμη καὶ …βουλευτῶν ἤ …ὑπουργῶν.
Κι ἐδῶ εἶναι τὸ θέμα μας σήμερα. Τὸ …περιορισμένο ὀπτικὸ πεδίον τῶν …κυβερνώντων καὶ τῶν νομοθετῶν μας.

Ἀκούσαμε λοιπὸν γιὰ ἐκφοβισμὸ καὶ βία ἀπὸ παιδιὰ  πρὸς παιδιά.
Ἀκούσαμε γιὰ ἐκφοβισμὸ καὶ βία ἰθαγενῶν πρὸς ἀλλοδαπούς.
Ἀκούσαμε γιὰ ἐκφοβισμὸ καὶ βία τῆς ἀστυνομίας-κράτους κατὰ τῶν πολιτῶν.
ΔΕΝ ἀκούσαμε ὅμως γιὰ ἐκφοβισμὸ καὶ βία ἐκπαιδευτικῶν κατὰ μαθητῶν.
Δῆλα δή… Γιὰ νὰ λέμε τὰ πράγματα μὲ τὸ ὄνομά τους, ΔΕΝ ἀκούσαμε κάποιον ἀπὸ τοὺς σεβαστοὺς ἐκπροσώπους μας νὰ ἀναφέρεται στὴν καθημερινότητα τῆς βίας ποὺ ὑπομένουν χιλιάδες παιδιά, ὄχι μόνον ἀπὸ τὸ οἰκογενειακό τους περιβάλλον, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τοὺς ἰδίους τοὺς δασκάλους τους, ἤ ἀκόμη καὶ τὸ ἐκπαιδευτικὸ σύστημα.
Ἕνα ἐκπαιδευτικὸ σύστημα ποὺ προστατεύεται  καὶ παραμένει στὸ ἀπυρόβλητο.
(Ἄλλως τὲ δὲν εἶναι καὶ πολὺ μακρυὰ ἐκεῖνες οἱ καταγγελίες γιὰ ἀνικάνους ἐκπαιδευτικούς, ἐκπαιδευτικοὺς ποὺ ἐκκρεμοῦν εἰς βάρος τους σοβαρότατες καταγγελίες, ἀκόμη κι ἐκφοβισμοῦ ἤ παιδεραστίας, ποὺ ὅμως ΔΕΝ μετακινοῦνται ἀπὸ τὶς θέσεις τους, διότι τὰ συνδικαλιστικά τους ὄργανα τοὺς προστατεύουν.)

Τὸ θέμα μας λοιπὸν ὑπουργὲ σήμερα εἶναι ἡ βία, ὁ ἐκφοβισμὸς καὶ ἡ ἄνευ ὁρίων κατάχρησις ἐξουσίας εἰς βάρος μικρῶν παιδιῶν, ἀπὸ τοὺς ἰδίους τοὺς ἐκπαιδευτικούς τους, ποὺ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ὄφειλαν νὰ τὰ προστατεύσουν ἀπὸ τὴν βία καὶ τὸν ἐκφοβισμό…
Παιδιὰ ποὺ κανονικὰ θὰ ἔπρεπε νὰ ἀντιμετωπίζονται ἰσότιμα καὶ ἰσόνομα μὲ ὅλα τὰ ὑπόλοιπα παιδιά, ἀλλὰ παρ’ ὅλα αὐτὰ ἀδικοῦνται καθημερινῶς. Καὶ δὲν ἀδικοῦνται ἀπὸ ἄλλα παιδιά, ἀλλὰ ἀπὸ τοὺς ἰδίους τοὺς δασκάλους, ποὺ ἐσεῖς, ὡς κυβέρνησις, ἐξουσιοδοτήσατε νὰ τὰ προστατεύσουν ἀπὸ κάθε εἴδους ἐκφοβισμό.

Πῶς γίνεται ὅμως νά διδάξῃ κάποιος δάσκαλος σέ ἕνα παιδί τήν ἀγάπη, τόν σεβασμό καί τήν ἰσότητα, ὅταν οἱ διακρίσεις εἰς βάρος του προέρχονται ἀπό τόν ἴδιο τόν δάσκαλο;

Ἄς περάσουμε ὅμως σὲ λεπτομέρειες ὑπουργέ.
Στὶς 14 Μαΐου εἴχαμε δημοσιεύσει αὐτό:

«…Επειδή διατηρούσα κάποιες επιφυλάξεις απέναντι στις καταγγελίες του Θανάση Τσακάλη και μη θέλοντας να πιστέψω ότι είναι δυνατόν μια δασκάλα, και μάλιστα η διευθύντρια ενός Δημοτικού σχολείου, να απαγορεύει στον διαζευγμένο πατέρα να βλέπει το παιδί του, κατά την διάρκεια ενός διαλείμματος, αδιαφορώντας μάλιστα επιδεικτικά στην σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας που επιτρέπει στον γονέα που έχει την επιμέλεια του παιδιού να το βλέπει κατά την διάρκεια του σχολικού διαλείμματος, ακόμη και μέσα στον προαύλιο χώρο του σχολείου (αριθμός Φ.7/517/127893/Γ1/13-10-2010), πήγα εχθές (13.5.2015) στο Β’  Δημοτικό Σχολείο Πετρουπόλεως και έγινα μάρτυς της απίστευτης συμπεριφοράς της κυρίας Γεωργίας Σιώρα, η οποία, μόλις είδε τον νεαρό Δημήτρη Τσακάλη να πλησιάζει στην καγκελλόπορτα της εισόδου, τον τράβηξε μακριά απαγορεύοντάς του να δει τον πατέρα του! Φώναξα το όνομα της διευθύντριας, ζητώντας της να εξηγήσει τους λόγους αυτής της απαράδεκτης συμπεριφοράς της, αλλά εκείνη προσποιήθηκε ότι δεν άκουσε, γυρίζοντας την πλάτη της και προσέχοντας να μην πλησιάσει ο νεαρός Δημήτρης Τσακάλης στην καγκελλόπορτα του σχολείου!…»

Ὁ σχολικὸς ἐκφοβισμὸς κατὰ ἑνὸς ἐντεκάχρονου…

Τὸ παραπάνω κείμενον συνοδεύεται κι ἀπὸ αὐτὴν τὴν καταγγελία, ἡ ὁποία προέρχεται ἀπὸ …συναδέλφους ἐκπαιδευτικοὺς τῆς ἐν λόγῳ δασκάλας, κι ὄχι ἀπὸ κάποιον πατέρα ποὺ θέλει νὰ προστατεύσῃ τὸ παιδί του:

«…Θέμα: «Καταγγελία του Δ.Σ. του Συλλόγου μας στη Διευθύντρια του 2ου Δημοτικού Σχολείου Πετρουπόλεως κ. Σιώρα Γεωργία».

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. ΓΛΗΝΟΣ» καταγγέλλει την αυταρχική, αντιπαιδαγωγική και αντιδημοκρατική συμπεριφορά, αντίληψη και στάση της διευθύντριας του 2ου Δημοτικού Σχολείου Πετρουπόλεως κ. Σιώρα Γεωργίας.

Η πρακτική που ακολουθεί είναι διοικητή στρατώνα και όχι διευθύντριας  σχολείου. Θεωρεί το σχολείο τσιφλίκι της, αυθαιρετεί διαρκώς και λειτουργεί στην λογική του «αποφασίζομεν και διατάσσομεν».

Περιφρονεί, παρακάμπτει και ακυρώνει τον σύλλογο διδασκόντων.
Έχει αρνηθεί κατ’ επανάληψιν να συγκαλέσει τον Σύλλογο παρ’ όλο που ζητείται από την πλειοψηφία των συναδέλφων του Σχολείου, περιφέροντας μόνο στα διαλείμματα το βιβλίο πρακτικών απαιτώντας να το υπογράψουν.
Συντάσσει από μόνη της αυθαίρετα και παράνομα – ως ένας άλλος Αρβανιτόπουλος –  πράξεις αναθέσεως και εκβιάζει τους συναδέλφους να μπουν στα κενά τους να «απασχολήσουν» τους μαθητές.
Επιδεικνύει άκρως προσβλητική και υβριστική συμπεριφορά απέναντι σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς. Έφθασε μάλιστα στο σημείο να μην παραδίδει μαθητές στους γονείς τους λέγοντας απλά δεν σας τα δίνω και διατάσσοντας τους συναδέλφους να μην τολμήσει κάποιος να ανοίξει την πόρτα.
Με την στάση της ανάγκασε πολλούς συναδέλφους, με πολλά χρόνια υπηρεσίας στο σχολείο αυτό, να πάρουν μετάθεση μην αντέχοντας την αυταρχική συμπεριφορά της. 
Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Πετρουπόλεως ταλαιπωρείται εδώ και χρόνια με πολλά εξωσχολικά προβλήματα. Σ’ αυτά έρχεται να προστεθεί και το πρόβλημα της αντιλήψεως της κ. Σιώρα ότι το σχολείο της ανήκει….»

Τὸ Ἐκπαιδευτικό, Πολιτειακὸ καὶ Δικαστικὸ κατεστημένο ἀπέναντι σὲ ἕναν …11χρονο!!!

Συνεπῶς…
Ἔχουμε μία διευθύντρια δημοτικοῦ σχολείου ποὺ ἐκφοβίζει ἕνα 11χρονο παιδί, ἀλλὰ καὶ τὸν πατέρα αὐτοῦ τοῦ παιδιοῦ.
Δῆλα δή… Ἔχουμε ἐκφοβισμό, ἤ ἄλλως, ὅπως λέγεται στὴν «νεοελληνική» ΜΠΟΥΛΙΝΓΚ, ἀλλὰ οὐδὲ ἕνας ἐνδιαφέρεται, ἀπὸ τοὺς ὑπευθύνους, γιὰ τὴν ἐξάλειψίν του. Μάλιστα ἡ διευθύντρια αὐτὴ ἐλέγχει τὸ πρόγραμμα διδαχῆς κι ἐνημερώσεως κατὰ τοῦ …ἐκφοβισμοῦ.
Μήπως βάλαμε τόν λύκο νά φυλᾶ τά πρόβατα ὑπουργέ;
Τί ἀκριβῶς συμβαίνει ὑπουργέ;
Δύο μέτρα καί δύο σταθμά γιά τούς πολῖτες αὐτῆς τῆς χώρας ἔχουμε ἔδῶ; Ἤ λάθος κατάλαβα;

Ἔχουμε κι ἄλλα ὑπουργέ, ποὺ σιγὰ σιγά, ὅσο κυλᾶ ὁ καιρός, ἀποσαφηνίζονται στὶς δικαστικὲς αἴθουσες. Δὲν ζητᾶμε νὰ τοποθετηθῇς γιὰ αὐτά.
Ἔχουμε αὐτό:

Ὅπως κι αὐτό:

Ἡ ἐξόντωσις τῶν παιδιῶν τοῦ Τσακάλη στὸ στόχαστρο τῆς …«πολιτείας»!!!

Ἤ κι αὐτό:

Στὸ πρόσωπο τοῦ Τσακάλη διώκονται ὅλοι οἱ Ἕλληνες.

Μὰ δὲν θὰ ἀσχοληθοῦμε σήμερα μὲ τὶς κομματικὲς γραμμὲς τοῦ ὁποιουδήποτε. Θὰ ἀσχοληθοῦμε ΜΟΝΟΝ μὲ τὸ πρόγραμμα κατὰ τοῦ ἐκφοβισμοῦ, ποὺ ἔχουν δοθεῖ ὁδηγίες νὰ παρακολουθήσουν ὅλα τὰ δημοτικὰ σχολεῖα τῆς χώρας.
Μεταξὺ αὐτῶν τῶν παιδιῶν καὶ τὰ παιδιὰ τοῦ κάθε Τσακάλη.
Ἕναν ἐκφοβισμὸ ποὺ τελικῶς μᾶλλον τὸν χρησιμοποιοῦν κάποιοι πρὸς …ἴδιον ὄφελος κι ὄχι πρὸς ὄφελος τῆς κοινωνίας.

Μήπως ἔφθασε ἡ στιγμή ἐπί τέλους νά ἀσχοληθῇ κάποιος ὑπεύθυνος σοβαρά μέ τήν περίπτωσιν ὑπουργέ;
Μήπως ἕνα παιδί ἔντεκα ἐτῶν ΔΕΝ φταίει σέ κάτι, γιά νά πληρώνῃ τίς ἐμπάθειες τοῦ κάθε …(ἄς ποῦμε) ἐμπαθοῦς;

Φιλονόη

φωτογραφία

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply