To 2003 o Σημίτης βάζει μονογραφή για τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρουπόλεως.
Το 2005 ο Καραμανλής βάζει υπογραφή και ξεκινούν επίσημα οι διαδικασίες.
Ο Γιώργος Παπανδρέου χαιρέτησε τότε την υπογραφή της συμφωνίας με την Ρωσσία.
Το 2009 εξελέγη με σύνθημα την επανεκκίνηση του έργου και λίγο μετά, σε συνεργασία με τον φιλοαμερικανό Βούλγαρο ηγέτη, έθαψαν οριστικά κάθε πιθανότητα υλοποιήσεως του αγωγού.
Σε μηδενικό χρόνο, επί Σαμαρά το 2013, υπεγράφη ο αγωγός ΤΑΡ και δύο χρόνια μετά έχουν ξεκινήσει ήδη τα έργα.
Ό,τι είναι Δυτικών συμφερόντων, χωρίς κανένα ουσιαστικό όφελος για την Ελλάδα, δεν «κολλάει» πουθενά και προχωράει στα μουλωχτά.
Δεν χρειάζεται καν να το μάθουν οι φορολογούμενοι.
Ο Τσίπρας πριν λίγες ημέρες υπέγραψε επίσης ένα είδος μνημονίου για την υλοποίηση του Turkish Stream, αλλά μέχρι να δούμε εργοτάξια σε δράση δεν χρειάζεται να χαιρόμαστε για κάτι.
Δέκα χρόνια έσερναν τον αγωγό Μπουργκάς – Αλεξανδρουπόλεως και στο τέλος τον ακύρωσαν.
Ενώ με τον ΤΑΡ τα έργα ξεκίνησαν επί τόπου.
Μοιάζουν όλα απλά επικοινωνιακά παιχνίδια, όπου τα μεγάλα λόγια περί Ελληνορωσσικών έργων χρησιμεύουν για την συγκάλυψη συμφωνιών δυτικών συμφερόντων, που υλοποιούνται ταχέως, χωρίς τυμπανοκρουσίες και χωρίς καθόλου δημοσιότητα.
Ἀποποίηση εὐθύνης
Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.