Ἡ μάχη κατὰ τῆς κάρτας τοῦ φακελλώματος εἶναι μάχη Ὅλων μας!!!

Κάρτα πολίτου, καθὼς καὶ κάρτα ὅλων τῶν ὑπηρεσιῶν τοῦ Δημοσίου, τῶν τραπεζικῶν συναλλαγῶν καὶ τῆς Δημοσίου Ὑγείας σημαίνει φακέλλωμα, ἀπόλυτος ἐξάρτησις ἀπὸ τὶς ὀρέξεις παρανοϊκῶν καὶ τελικῶς ἀπόλυτος φίμωσις κάθε φωνῆς ποὺ θὰ ἐκφέρη ἀντίλογον!!!
(Ὄχι ἀπαραιτήτως φωνῆς ἀνατρεπτικῆς, ἀλλὰ σίγουρα φωνῆς δικαίου καὶ ἰσονομίας.)
Φακέλλωμα, σὲ ἁπλᾶ ἑλληνικά, σημαίνει ἄπειρα πράγματα, ταὐτοχρόνως μὰ κυρίως ἀδρανοποίησις τοῦ ὁποιουδήποτε γιὰ τὸ ὁ,τιδήποτε. Ποιός θά τολμήση νά ἀντιδράσῃ γενικῶς καί εἰδικῶς, ἐάν γνωρίζῃ πώς μία δική του …«ἀντίδρασις» θά σταθῇ ὡς ἀφορμή …ἀκυρώσεώς του ὡς πολίτου;

Κι ὅλα αὐτά γιά τήν …ἀσφάλειά μας;;
Ὅπως δῆλα δή ὅλα τά ἄλλα …«καλά», ποὺ ἔχουμε ὑποστεῖ, δίχως νά συμφωνήσουμε, ἀπό αὐτά τά ὑπανθρωποειδῆ πού καταστρέφουν τίς ζωές μας, τήν χώρα καί τόν πλανήτη;

Γιὰ νὰ γίνω πιὸ σαφής, ἄς παραθέσω μερικὰ ἀπὸ τὰ στοιχεῖα ποὺ ἤδη ἔχουν δεῖ τὸ φῶς τῆς δημοσιότητος:

  1. Ὁ ΑΜΚΑ συνδέεται μὲ τὴν κάρτα ὑγείας, τοὺς τραπεζικούς μας λογαριασμοὺς (παρακαλῶ;;;;) ἀλλὰ καὶ τὴν ἐφορία (τί;;;).
    Τώρα πιά, βάσει τῶν νέων «νομομαγειρεμένων» δεδομένων σημαίνει σύνδεσις τοῦ ΑΜΚΑ ΚΑΙ μὲ τὴν κάρτα φιλάθλου, τὴν κάρτα ἀναλήψεως, τὴν κάρτα συναλλαγῶν ἀλλὰ καὶ ὁποιαδήποτε ἄλλην κάρτα πού, τάχα μου, …διευκολύνει τὴν ζωή μας. Διότι, κακὰ τὰ ψέμματα…
    Οἱ ἀγοραστικές μας συνήθειες θὰ κρίνουν τὸ ἐὰν θὰ μᾶς ἀσφαλίζουν, ἤ ὄχι, στὰ συστήματα ὑγείας τους. (Ποιός πολεμᾶ τό τσιγάρο εἴπαμε;;;)

    Μέ ποιάν λογική ὅμως ὁ φίλαθλος, γιὰ παράδειγμα, πρέπει νά καταθέτῃ καί τόν ΑΜΚΑ του, ὅταν πάῃ στό γήπεδο; Δέν ἔχει ἤδη καταθέσει τά στοιχεῖα του, ἀγοράζοντας τήν κάρτα ἐλευθέρας εἰσόδου;
    Ναί, σαφῶς. Ἀλλὰ δὲν ἀρκεῖ. Ἐάν, γιὰ παράδειγμα, εἶναι ὁλίγον …ἀντιδραστικός, γιὰ τὰ δεδομένα τῆς πολιτείας τῶν τραπεζιτῶν, κι ὄχι τοῦ γηπέδου, ἀνὰ πάσᾳ στιγμὴ …ἀκυρώνεται. Τοῦ κόβουν καὶ τὴν κάρτα μὰ καὶ τὴν …ὕπαρξιν, ἐφ΄ ὅσον ὅταν κάποιος πολυαντιδρᾶ (οὐσιαστικῶς κι ὄχι ὡς καλοπληρωμένος πρακτορίσκος) μὲ ἕνα ΚΛΙΚ παύει νὰ ὑπάρχῃ. Πολὺ εὔκολα… Σὲ μία στιγμή.

    Ανακοίνωση της ORIGINAL κατά της κάρτας φιλάθλουἩ μάχη κατὰ τῆς κάρτας τοῦ φακελλώματος εἶναι μάχη Ὅλων μας!!!1

    Με ανακοίνωσή της, μέσω facebook, η ORIGINAL παίρνει θέση κατά της κάρτας φιλάθλου. 

    Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει: 

    ΤΩΡΑ κάρτα φιλάθλου ΑΥΡΙΟ κάρτα πολίτη
    ΞΥΠΝΑ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ-ΑΝΤΙΣΤΑΣΟΥ !
    Το περασμένο καλοκαίρι ψηφίσθηκε και τέθηκε σε ισχύ ακόμα ένας αθλητικός νόμος. Μεταξύ άλλων θεσπίστηκε από 1.1.2016 και η υποχρεωτική κατοχή της «Κάρτας Φιλάθλου» για όποιον επιθυμεί να παρακολουθήσει αγώνα/ες επαγγελματικών πρωταθλημάτων.
    Μάλιστα αποτελεί και προαπαιτούμενο η κατοχή και επίδειξή της όχι μόνο για την προμήθεια ΕΝΟΣ και για ΜΙΑ μόνο φορά μεμονωμένου εισιτηρίου αλλά από 1.1.2016 και ο προκάτοχος κάρτας διαρκείας ουσιαστικά «χάνει» την θέση του αν δεν συμμορφωθεί με την διάταξη αυτή και δεν εκδώσει τέτοια κάρτα!!
    Για την έκδοσή της απαιτείται η καταβολή του ποσού των 2 ευρώ η προσκομιδή της ταυτότητας, του ΑΜΚΑ, και φωτογραφία τύπου διαβατηρίου !!
    Τα εν λόγω στοιχεία υποχρεούται η κάθε επαγγελματική ομάδα (ΠΑΕ, ΚΑΕ, ΤΑΑ) με δική της επιμέλεια (και δικούς της υπαλλήλους) να τα συλλέγει και να τα καταχωρεί σε βάση δεδομένων(!!) η οποία θα καταλήγει σε ευρύτερη βάση δεδομένων(!!!!) η οποία με την σειρά της θα είναι διαθέσιμη στον «άγνωστο μέχρι στιγμής» διαχειριστή της αλλά σίγουρα (βλ. τη σχετική Υπ.Απόφαση) στην Δ.Ο.Υ.(!!!!!!!!!!)
    Πολύ απλά αν πάει κάποιος στο γήπεδο και έχει ένα χρέος στο Δημόσιο το ειδικό τσιπάκι που θα έχει η εν λόγω κάρτα και θα ενημερώνει αυτόματα τη ΔΟΥ είναι σίγουρο πως θα του δημιουργήσει άλλα-άσχετα με τον αγώνα που πήγε να δει-προβλήματα..!!!

    Εύλογα γεννιούνται ερωτήματα και ενστάσεις για την συνταγματικότητα αυτού του μέτρου…
    1.Σε όλη αυτή την συλλογή τόσων προσωπικων δεδομένων, ΠΟΙΟΣ θα είναι ο διαχειριστής αυτής της Υπερ-βάσεως δεδομένων και για ΠΟΣΟ χρονικό διάστημα;;;
    2.Ποια λογική έχει η σύνδεση ενός φιλάθλου με το ΑΜΚΑ και φυσικά η σύνδεση του ΑΜΚΑ με την Δ.Ο.Υ ;;; !!!!!!!
    3.Τι θα γίνει με αυτούς που ΔΕΝ έχουν ΑΜΚΑ πχ. κάτοικοι εξωτερικού;;;Αυτοί δεν θα θεωρούνται φίλαθλοι και δεν θα μπορούν να παρακολουθήσουν αγώνες;;;
    4.Για ποιον λόγο παύουμε να θεωρούμαστε φίλαθλοι και ΜΟΝΟ με την έκδοση αυτής της κάρτας επανακτούμε αυτήν την ιδιότητα που ΕΛΕΥΘΕΡΑ και δημοκρατικά έχουμε ΟΛΟΙ οι Ελληνες πολίτες από την ημέρα που γεννιούμαστε;;;
    5.Αν άνετα και όμορφα περάσει αυτή η κάρτα μήπως μετά το ίδιο άνετα κ όμορφα έρθει και περάσει και η κάρτα πολίτη με δεκάδες άλλες στερήσεις ελευθερίας και προσωπικών δεδομένων;;;

    Το πρώτο που σκέφτεται κάποιος είναι ότι το μέτρο φτιάχτηκε για να κτυπήσει την βία στα γήπεδα!! Είναι φρόνιμο όμως να υπενθυμιστεί πως στον ίδιο αθλητικό νόμο (ν.2725/1999) υπάρχουν ειδικές αυστηρότατες διατάξεις για την βία στα γήπεδα και πως δυνάμει αυτών των διατάξεων έχουν καταδικαστεί και φυλακιστεί δεκάδες φίλαθλοι και πολλοί περισσότεροι εκτίουν παρεπόμενες ποινές παραμένοντας στο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής τους κατά την ώρα του αγώνα της ομάδας τους. Άρα δεν τίθεται καν θέμα καταπολεμήσεως της βίας με την εν λόγω κάρτα.

    Για ΟΛΑ αυτά λοιπόν η ORIGINAL 21 ανακοινώνει πως όπως και στο ματς με τον ΠΑΟΚ, ΔΕΝ θα προμηθευτεί εισητήρια για σήμερα, ΔΕΝ θα βρεθεί στις αγαπημένες μας κερκίδες στην επιστροφή της Βασίλισσας στους ευρωπαϊκούς αγώνες και θα συγκεντρωθεί ΕΞΩ από το κλειστό του ΟΑΚΑ (πλευρά ηλεκτρικού).
    Είμαστε σίγουροι πως η νίκη εντός παρκέ θα μας γλυκάνει κάπως την απουσία μας..
    «…Μοναδική βασίλισσα, σε όλη την Ευρώπη…»

    ΑΕΚ 365

  2. Οἱ τράπεζες ἤδη, μὲ τὰ ὅσα μᾶς βάζουν νὰ ὑπογράφουμε (τὰ ψιλὰ γράμματα) μᾶς ἔχουν ἁλυσοδέσει στὰ συμβόλαιά τους κι ἐάν, γιὰ ὁποιονδήποτε λόγο, ἀπαιτήσουμε τό δίκαιον καὶ τὸ ἠθικό, μᾶς …ἀκυρώνουν. Σβήνουν τὰ ὅσα ἀποδεικνύουν τὸν λογαριασμό μας, τὴν περιουσία μας, τὴν προσωπική μας ἱστορία, τὴν ὕπαρξίν μας, τὴν προσωπικότητά μας καὶ τὴν ὅποια ἐργασία μας.
    Ἀναγκαζόμεθα, ὅταν μποροῦμε καὶ ὅταν δὲν εἴμαστε ἀπελπισμένοι, νὰ στραφοῦμε νομικῶς κατὰ τῆς τραπέζης γιὰ νὰ ἀξιώσουμε τὰ αὐτονόητα. Ὅταν μποροῦμε ὅμως κι ὅταν τολμοῦμε. Διότι ἡ γενικοτέρα κατάθλιψις συνιστᾶ μίαν κοινωνία παθητικῶν θυμάτων, ποὺ σιγὰ σιγά, οὐδεὶς θὰ τολμᾶ νὰ ἀντιδρᾶ γιὰ τὰ αὐτονόητα.
    Κι ἐὰν κάποιος, ἐφ΄ ὅσον ἀκόμη ἀντέχῃ ἤ τολμᾶ, στραφῇ κατὰ τῶν τραπεζῶν, διεκδικώντας τὴν ἐφαρμογὴ τῶν ἰσχυόντων νόμων, ἔχει ἐλάχιστες πιθανότητες ἐπιτυχίας στὴν …ἀντίδρασίν του καὶ διατρέχει τὸν κίνδυνο νὰ στραφῇ ὅλος ὁ πολιτικοκομματικὸς μηχανισμὸς ἐναντίον του.
    Δὲν συζητᾶμε γιὰ συνθῆκες ὁμαλῆς λειτουργίας τοῦ κράτους φυσικά, ἀλλὰ γιὰ τὶς σημερινές, τὶς ὑπάρχουσες, ποὺ ἐντὸς αὐτῶν μόνον οἱ ἀπατεῶνες καὶ οἱ διαπλεκόμενοι ἔχουν πιθανότητες ἐπιβιώσεως.
    Οἱ τράπεζες οὐσιαστικῶς εἶναι αὐτὴν τὴν στιγμὴ ὁ βασικὸς ἀφέντης τῶν κρατῶν καὶ κυρίως τοῦ ἑλλαδοκαφριστάν.
    Μὰ κυρίως εἶναι ὁ δικός μας ἀφέντης.
    Οἱ φερόμενοι ὡς «διαπλεκόμενοι», ποὺ σὲ κάθε περίπτωσιν παραμένουν ἀτιμώρητοι, εἶναι ἐκεῖνοι οἱ πραγματικοὶ δεσμοφύλακές μας, ποὺ ἔχουν τὸ ἀκαταδίωκτον.
    Πρὸς τοῦτο, ὅποιος δὲν …βολεύεται μὲ τὸ καθεστώς τους, …διαγράφεται μὲ συνοπτικὲς διαδικασίες.

    Ἡ δέσμευσις λογαριασμῶν, γιὰ ψίλου πήδημα, ἀκόμη καὶ γιὰ ποσὰ ποὺ εἶναι πολὺ μικρότερα τῶν φερομένων ὡς χρεῶν, εἶναι μία πραγματικότης, ποὺ κυρίως οἱ πράγματι ἔντιμοι κι ἀγαθοὶ συμπολῖτες μας, ἔχουν βιώσει μὲ πολλοὺς τρόπους.
    Τὸ Σύνταγμα ἔχει γίνει κουρελόχαρτο, τὸ δικαίωμα ἐπιβιώσεώς μας ἐλέγχεται καὶ ὁρίζεται ἀπὸ τοὺς ἔχοντες στὰ χέρια τους τοὺς κεντρικοὺς ὑπολογιστές, ποὺ συγκεντρώνουν ὅλα τὰ προσωπικά μας στοιχεῖα κι ἐμεῖς παραμένουμε ἕρμαια στὰ χέρια τους καὶ στὶς ὀρέξεις τους.
    Οἱ νόμοι, οἱ συνταγματικοὶ νόμοι, ἔχουν ἀκυρωθεῖ καὶ πλέον ἰσχύουν ὅλες αὐτὲς οἱ ἐντολὲς ποὺ οἱ τραπεζῖτες δίδουν, ὡς νόμοι. Κι ἐντὸς αὐτοῦ τοῦ πλαισίου, ἐκτὸς ἀπὸ τὴν ἀνελευθερία μας, ποὺ ἤδη ἰσχύει, τώρα, ἐπισήμως, στοχεύεται καὶ τὸ ΦΥΣΙΚΟ μας δικαίωμα στὴν ὕπαρξιν.
    «…Δηλαδή, πρακτικά, καταρχήν κατάσχεση επί του μισθού ή της συντάξεως δεν μπορεί να γίνει με δέσμευση του ποσού «στην πηγή του», προτού δηλαδή καταβληθεί στον δικαιούχο (οφειλέτη). Ωστόσο, ο μισθός ή η σύνταξη, και αν ακόμα κατατίθεται σε τραπεζικό λογαριασμό, είναι ακατάσχετα μέχρι την επόμενη ημέρα της καταθέσεως και για το ύψος στο οποίο (ο μισθός ή η σύνταξη) ανέρχονται. Δεν εξαιρείται της κατασχέσεως το ποσό που υπερβαίνει έναν μηνιαίο μισθό ή μία σύνταξη του οφειλέτη. Επίσης, δεν εξαιρείται της κατασχέσεως αν το καταβληθέν ποσό παραμείνει στον τραπεζικό λογαριασμό πέραν της επομένης ημέρας από εκείνη που καταβάλλεται.
    Σε κάθε περίπτωση, πάντως, ο μισθός ή η σύνταξη δεν μπορεί να δεσμεύεται ή να κατάσχεται αμέσως μόλις καταβληθεί. Πρέπει το αναλογούν ποσό να παραμείνει εντός του λογαριασμού πέραν της επομένης της ημέρας καταβολής για να είναι δυνατή η κατάσχεσή του….»
    πηγή«…«Καταθέσεις σε πιστωτικά ιδρύματα σε ατομικό ή κοινό λογαριασμό είναι ακατάσχετες μέχρι του ποσού των χιλίων διακοσίων πενήντα (1.250) ευρώ μηνιαίως για κάθε φυσικό πρόσωπο και σε ένα μόνο πιστωτικό ίδρυμα.»…
    α) μειώθηκε το όριο του ακατάσχετου ποσού μισθών, συντάξεων και ασφαλιστικών βοηθημάτων των οφειλετών του Δημοσίου από χίλια πεντακόσια (1.500) ευρώ σε χίλια (1.000) ευρώ, ενώ για ποσά άνω των χιλίων (1.000) ευρώ έως χίλια πεντακόσια (1.500) ευρώ επιτρέπεται η κατάσχεση επί του ½ αυτών και τέλος για ποσά άνω των χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ επιτρέπεται η κατάσχεση επί του συνόλου του υπερβάλλοντος των χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ ποσού και
    β) μειώθηκε το ακατάσχετο ποσό στις καταθέσεις φυσικών προσώπων σε πιστωτικά ιδρύματα για έναν και μοναδικό ατομικό ή κοινό λογαριασμό και σε ένα μόνο πιστωτικό ίδρυμα από χίλια πεντακόσια (1.500) ευρώ σε χίλια διακόσια πενήντα (1.250) ευρώ μηνιαίως, για ενημέρωσή σας και ενιαία εφαρμογή αυτών….
    Ειδικότερα:
    1) Με την περίπτωση 8α της υποπαραγράφου Δ.1 της παραγράφου Δ του Μέρους Β’ του άρθρου 2 του ν. 4336/2015 αντικαθίσταται η περίπτωση ε’ της πρώτης παραγράφου του άρθρου 31 του ν.δ. 356/1974 (Κ.Ε.Δ.Ε.) και εξαιρούνται της κατάσχεσης εις χείρας τρίτων οι απαιτήσεις από μισθούς, συντάξεις καθώς και κάθε είδους ασφαλιστικά βοηθήματα που καταβάλλονται περιοδικά, εφόσον το ποσό αυτών μηνιαίως, αφαιρουμένων των υποχρεωτικών εισφορών, είναι μικρότερο από χίλια (1.000) ευρώ, στις περιπτώσεις δε που υπερβαίνει το ποσό αυτό επιτρέπεται η κατάσχεση για τα χρέη προς το Δημόσιο επί του ½ του υπερβάλλοντος ποσού των χιλίων (1.000) ευρώ και μέχρι του ποσού των χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ, ενώ για ποσά άνω των χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ επιτρέπεται η κατάσχεση επί του συνόλου του υπερβάλλοντος ποσού των χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ. Η διάταξη εφαρμόζεται τόσο στις κατασχέσεις που επιβάλλονται μετά την έναρξη ισχύος της (δηλ. από 19-08-2015), ανεξάρτητα από το χρόνο γένεσης των απαιτήσεων του Δημοσίου καθώς και στις ήδη επιβληθείσες ενεργείς κατασχέσεις για τις απαιτήσεις (από μισθούς, συντάξεις και κάθε είδους ασφαλιστικά βοηθήματα) του οφειλέτη έναντι του τρίτου που γεννώνται από την έναρξη ισχύος της (δηλαδή κατασχέσεις για τις οποίες ο τρίτος έχει προβεί σε θετική δήλωση και υφίστανται αποδοτέα από αυτόν ποσά στο Δημόσιο με βάση τις προγενέστερες διατάξεις).
    Διευκρινίζεται ότι στην έννοια των υποχρεωτικών εισφορών εμπίπτουν οι υποχρεωτικές ασφαλιστικές εισφορές και τυχόν υποχρεωτικές κρατήσεις που επιβάλλονται με νόμο, όπως είναι οι υποχρεωτικές κρατήσεις του άρθρου 38 του ν. 3986/2011, ενώ δεν εμπίπτουν ο παρακρατούμενος Φ.Μ.Υ., το παρακρατούμενο ποσό έναντι της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης του άρθρου 29 του ν. 3986/2011 καθώς και τυχόν παρακρατήσεις από δάνεια.
    Σημειώνεται ότι στην περίπτωση που ο οφειλέτης του Δημοσίου λαμβάνει σύνταξη, μισθό ή ασφαλιστικό βοήθημα από δύο ή περισσότερους φορείς, για την επιβολή της κατασχέσεως κατά τα ρητώς αναφερόμενα στην ως άνω διάταξη νόμου λαμβάνεται υπόψον το συνολικό ποσό αυτών. Για τις κατασχέσεις που θα επιβληθούν μετά την έναρξη ισχύος της παραπάνω διατάξεως, θα πρέπει στο κατασχετήριο να προσδιορίζεται το ακριβές ποσό που κατάσχεται (όχι ποσοστό), ώστε να εφαρμόζονται οι περιορισμοί που τίθενται στον νόμο, δηλαδή το συνολικό ποσό που απομένει στον οφειλέτη να μην είναι μικρότερο από τα ανωτέρω ρητά καθορισθέντα όρια…»
    ὁδηγὸς τοῦ πολίτου

    Μπορούν οι Δ.Ο.Υ. να εισπράξουν οφειλές προς άλλα κράτη;
    Ναι και συγκεκριμένα οφειλές από:
    α) ΦΠΑ, Εισόδημα, Φόρους Περιουσίας, προς τα κράτη μέλη της Ε.Ε., σύμφωνα με την 2008/55 οδηγία της Ε. Κ. (Ευρωπαϊκή Κοινότητα).
    β) όσες προβλέπονται από διακρατικές συμβάσεις, κυρίως φόρο εισοδήματος και φόρο κεφαλαίου.
    Μπορούν να ληφθούν τα προβλεπόμενα από τον ΚΕΔΕ μέτρα για την είσπραξη οφειλών υπέρ τρίτων και Νομικών προσώπων, βεβαιωμένες στις Δ.Ο.Υ.
    Ναι, μπορούν να ληφθούν τα προβλεπόμενα από τον ΚΕΔ μέτρα για είσπραξη των 0φειλών υπέρ τρίτων Νομικών Προσώπων, εκτός από κατάσχεση σε μισθούς και συντάξεις.
    πηγή

    Χρωστάς στο Δημόσιο; Έρχεται κατάσχεση μισθών, συντάξεων και καταθέσεων!

    Την δυνατότητα να προχωρά σε κατασχέσεις με ένα e-mail βάζει σε εφαρμογή το υπουργείο Οικονομικών από την 1η Οκτωβρίου, καθώς στις 30 Σεπτεμβρίου λήγει το προσωρινό καθεστώς αναστολής κατασχέσεων και πλειστηριασμών.

    Σε πρώτη φάση το μέτρο θα αφορά σε όσους έχουν μη ρυθμιζόμενες ληξιπρόθεσμες οφειλές υψηλότερες των 70.000 ευρώ.

    Σύμφωνα με το «Έθνος», η δέσμευση του τραπεζικού λογαριασμού θα γίνεται εντός 24 ωρών από την αποστολή του μηνύματος από την Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων και εντός επτά ημερών τα ποσά θα αποδίδονται στο Δημόσιο.

    Λόγω και των capital controls το μόνο που μπορούν να κάνουν για να γλυτώσουν την κατάσχεση όσοι χρωστούν στην εφορία ποσά άνω των 70.000 ευρώ και έχουν καταθέσεις στις τράπεζες, είναι να εντάξουν τις οφειλές τους στην πάγια ρύθμιση των 12 δόσεων.

    Το νέο σχέδιο θα εκτυλίσσεται σε τρία βήματα:

    1. Η ΓΓΔΕ θα στέλνει ηλεκτρονικά στις τράπεζες τα στοιχεία των οφειλετών του Δημοσίου με συνολική ληξιπρόθεσμη οφειλή άνω των 70.000 ευρώ.

    2. Οι τράπεζες υποχρεούνται να προβαίνουν αυθημερόν στις ενέργειες που απαιτούνται για την δέσμευση των χρημάτων που βρίσκονται ή κατατίθενται στους λογαριασμούς μέχρι του ύψους της οφειλής.

    3. Μετά την δέσμευση και εντός δύο ημερών ενημερώνεται για το ύψος του δεσμευθέντος ποσού η φορολογική διοίκηση, η οποία οφείλει να επιβάλει εντός πενθημέρου κατάσχεση, ειδάλλως το πιστωτικό ίδρυμα προβαίνει σε άρση της δεσμεύσεως.

    «…Η εναγομένη τράπεζα γνώριζε ότι το ποσό που κατατέθηκε στον λογαριασμό μισθοδοσίας της εναγούσης αποτελούσε την σύνταξή της ως πολύτεκνης μητέρας και το Δώρο Πάσχα καταβληθέν από το ΙΚΑ και ότι τα ποσά αυτά ήταν ακατάσχετα μέχρι την επομένη της καταβολής τους. Επίσης η εναγομένη γνώριζε ότι τα ποσά αυτά δεν ήταν δυνατόν να εκχωρηθούν και ήταν μη νόμιμος και συνεπώς άκυρος ο όρος στην σύμβαση δανείου και καταναλωτικής πίστεως περί αυτόματης χρεώσεως του λογαριασμού της εναγούσης στην τράπεζα από την ημέρα που η τελευταία απέκτησε τα μετρητά. Η γνώση της τράπεζας προκύπτει από προηγούμενη καταδίκη της από την Επιτροπή Καταναλωτή για το ίδιο θέμα. Κρίθηκε ότι η τράπεζα παρανόμως αφαίρεσε μονομερώς από τον λογαριασμό της εναγούσης ποσό που αντιστοιχούσε σε οφειλές από δάνειο και πιστωτική κάρτα….»
    Γιῶργος Φραγκούλης
    Φυσικά, γιὰ νὰ ἀντιλαμβανόμεθα τὸ ποὺ εὑρισκόμεθα, ἀλλὰ καὶ τὸ ποῦ μᾶς ὁδηγοῦν, δὲν ἔχουμε πλέον νὰ κάνουμε μὲ ἰσοκατανομὴ τῶν φόρων, τῶν εἰσφορῶν καὶ τῶν ὑποχρεώσεων, ἰδίως σὲ μία χώρα ποὺ ἔχει καταστραφεῖ καὶ ποὺ ἐντός της, ὅλοι μας, ἄλλος περισσότερο κι ἄλλος λιγότερο, καλούμεθα νὰ ἐπιβιώσουμε.
    Πλὴν ἐλαχίστων λοιπόν, ποὺ «ἔχουν τὶς ἄκρες» τους, ὅλοι οἱ ὑπόλοιποι διωκόμεθα κι ἐπισήμως πλέον, γιὰ φοροδιαφυγή, ἀκόμη κι ἐὰν ἀποδεδειγμένα πάντα πληρώναμε ὅλες τὶς ὑποχρεώσεις μας στὸ ἀκέραιον καὶ μὲ τὸ παραπάνω.
    Ἄνθρωποι ποὺ δὲν ἔχουν εἰσόδημα, ἐργασία καὶ διατρέφονται ἀπὸ τὰ συσσίτια, θεωροῦνται ὑπόχρεοι στὶς ἐφορίες, ἐφ΄ ὅσον ἀφ΄ ἑνὸς τοὺς θεωροῦν ὡς ἔχοντες τὸ (ἐλάχιστον ποσὸν διαβιώσεως) τριχίλιαρο ἐτησίως, ἀκόμη κι ἐὰν δὲν τὸ ἔχουν. Ἀλλὰ ἀκόμη κι ἐὰν τὸ ἔχουν λάβει, ἀκριβῶς ἐπεὶ δὴ τὸ ἔλαβαν, ἀνεξαρτήτως τοῦ ἐὰν ἔχουν καὶ προστατευόμενα μέλη, (παιδιά, γέροντες, συζύγους) θεωροῦνται …εἰσοδηματίες καὶ φορολογοῦνται κανονικότατα, μόνον καὶ μόνον ἐπεὶ δὴ …ἀναπνέουν!!!
    Αὐτὸ μάλιστα τὸ φαινόμενον ἐξαπλώνεται ῥαγδαίως ὁπουδήποτε, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ καταλήξουμε, ἐντὸς ὁλίγου, νὰ θεωροῦμε εἰσοδηματιὲς τοὺ ἀπόρους καὶ τοὺς ἀστέγους.

  3. Οἱ κατασχέσεις οἰκιῶν καὶ λοιπῶν περιουσιακῶν στοιχείων εἶναι ἤδη «νομομαγειρεμένη» κι ὁ κάθε ἀνισόῤῥοπος ἤ ἐμπαθής, ἤ ἀκόμη καὶ ὁ ἁπλὸς «τυπικὸς ὑπάλληλος» προχωρᾶ σὲ κατασχέσεις, δίχως νὰ διώκεται ποινικὰ καὶ δίχως νὰ κινδυνεύῃ μὲ μηνύσεις. Βλέπετε ἔχουν λάβει ἀσυλία, ἀνάλογον αὐτῆς ποὺ ἔχουν τὰ κουδουνισμένα, ὅλοι αὐτοὶ ποὺ πιστὰ ὑπηρετοῦν τοὺς ἀπατεῶνες.
    Κι ἐνᾦ οἱ ἄστεγοι πολλαπλασιάζονται…
    Κι ἐνᾦ οἱ αὐτόχειρες ἐπίσης πολλαπλασιάζονται…
    Κι ἐνᾦ οἱ ἄποροι κοντεύουν νὰ γίνουν πλειοψηφία…
    Ἐν τούτοις χρωστοῦν καὶ τῆς …Μιχαλοῦς, βάσει τῶν ἄνωθεν ἐντολῶν, ποὺ λαμβάνουν τὰ κουδουνισμένα.
    Καὶ φυσικὰ ἡ Γενικὴ Γραμματεία Ἐσόδων, ποὺ θὰ ὄφειλε, λογικῶς, νὰ συγκεντρώνῃ τὸ ὅποιο μετρητὸς πρὸς ὄφελος τοῦ Δημοσίου συμφέροντος, ἐν τούτοις παραμένει ἀναξέλεκγτη, τὸ κράτος παραμένει μὲ ἄδεια ταμεῖα καὶ τὰ ἔσοδα τῆς ἐν λόγῳ ὑπηρεσίας ταξειδεύουν πρὸς …ἄγνωστον κατεύθυνσιν. Παραλλήλως οἱ ἐντολὲς τῆς κυρίας Σαββαΐδου εἶναι τέτοιες, ποὺ νὰ μὴν …ἐνοχλοῦνται οἱ «δικοί τους», ἀκόμη κι ἐὰν βεβαιωμένα, χρωστοῦν φόρους, ἀπὸ φοροδιαφυγὴ κι ἀπάτες, ἀκόμη καὶ γιὰ τοκογλυφία, ποὺ φθάνουν στὰ ὀγδόντα ἐκατομμύρια.
    «…Το πρόβλημα όμως της GENNET είναι άλλο: Έχει δεχθεί πρόστιμο 78 εκατομμυρίων ευρώ για συμμετοχή σε τοκογλυφία και έκδοση εικονικών τιμολογίων ήδη πριν από 2,5 χρόνια. Το ελληνικό κράτος όμως δεν δείχνει καμμία καούρα να εισπράξει το ποσό.Η υπόθεση έχει ήδη αποκαλυφθεί (μας πρόλαβαν για 2 ημέρες) από το FMVoice.gr Η εταιρεία GENET έδινε στην ΟΔΕΤΗΝ Ν.ΠΕΤΡΙΔΗ -σύμφωνα με τους ελεγκτές εφοριακούς (αλλά και την ίδια την ΟΔΕΤΗΝ)- δάνεια που εμφανίζονταν σαν εμπορικές συναλλαγές αγοράς καπνού. Τα στοιχεία δείχνουν ότι η GENNET πρέπει να παρήγαγε πολύ και ακριβό καπνό στην Αθήνα τον οποίο πουλούσε στην επαρχία. Κάποια στιγμή η ΟΔΕΤΗΝ δεν κατάφερνε πλέον να πληρώνει τους τόκους που, σύμφωνα πάντα με τον έλεγχο, κυμαίνονταν μεταξύ του 38% και του 208% και αυτοκαταγγέλθηκε στην εφορία δίνοντας στοιχεία για τα εικονικά τιμολόγια.Μετά την έρευνα στην Θεσσαλονίκη της ΟΔΕΤΗΝ και της GENNET η εφορία προχώρησε σε αναλυτικό αναδρομικό έλεγχο και της εταιρείας του κυρίου Τσουκαλίδη η οποία, περιέργως, φαινόταν να έχει ελεγχθεί για την επίμαχη περίοδο χωρίς να έχει βρεθεί το παραμικρό πρόβλημα. Με τον επανέλεγχο όμως τα στοιχεία ήταν πολλά και αδιαμφισβήτητα, οπότε η έρευνα προχώρησε και στο επόμενο επίπεδο: Την Αθήνα.Ο έλεγχος συνεχίστηκε και στην Αθήνα η οποία κατέληξε στο ίδιο ακριβώς συμπέρασμα που είχαν καταλήξει και οι εφοριακές αρχές της συμπρωτεύουσας. Το συνολικό ύψος των προστίμων για την δράση της GENNET ανήλθε στα 78 εκατομμύρια ευρώ και τώρα το μόνο που έμενε ήταν να εκδοθεί η κρίση των βιβλίων της ως ανακριβών από την αρμόδια αρχή, προκειμένου οι φόροι να βεβαιωθούν και να γίνουν απαιτητοί. Ε λοιπόν αυτό το χαρτί εκκρεμεί εδώ και 2,5 χρόνια!….
    …Λίγο πριν την εκδίκαση της υποθέσεως στα δικαστήρια η Κατερίνα Σαββαΐδου, που υποτίθεται ότι είναι υπεύθυνη για την συγκέντρωση όσο το δυνατόν περισσοτέρων εσόδων, αντί να αποστείλει το έγγραφο για την κρίση των βιβλίων ώστε τα πρόστιμα να γίνουν απαιτητά (η κρίση είναι δεσμευτική) έκανε κάτι άλλο. Ζήτησε τον επανέλεγχο της υποθέσεως από την αρχή!»

    Ἡ Κατερίνα Σαβαΐδου καὶ τὸ βαθὺ κράτος τῶν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ φοροφυγάδων!!!

Συνοψίζοντας.

  1. Ἡ κάρτα τοῦ ΔΟΥΛΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ πολίτου ἦλθε γιὰ νὰ μείνῃ καὶ νὰ μᾶς καταστήσῃ ὅλους ΔΟΥΛΟΥΣ μὲ τὴν βούλα καὶ τὴν σφραγίδα καὶ τὴν ἀπόλυτο καὶ ἀμέριστον συναίνεσίν μας. (Ἀκολουθεῖ καὶ τὸ τσιπάκι, γιὰ τὴν ἐπομένη γενεά, ποὺ θὰ ἔχη ἀποδεχθεῖ πλήρως τὴν καρτούλα τῶν Δούλων!!! Ἤδη μέσα στὰ σχολεῖα τους διδάσκεται αὐτὸ ὡς κάτι …φυσικό!!!)
    Διότι μὲ τὸν τρόπο ποὺ τὴν παρουσιάζουν οἱ κάθε λογῆς ἀλεξιάδηδες, εἶναι βασικὸ ἐργαλεῖο ἀνακοπῆς τῆς φοροδιαφυγῆς, ἄν καὶ γνωρίζουν, θαυμάσια, πὼς ἐὰν πράγματι ἤθελαν κάτι τέτοιο, θὰ τὸ εἶχαν ἐπιτύχη, ἐφ΄ ὅσον μόνον ἡ λίστα Λαγκὰρτ, ἀλλὰ καὶ ὅλες οἱ ἄλλες, οἱ ἀντίστοιχες, ἀναμένουν …ἀρχειοθέτησιν.
    Τὸ …μάρμαρο θὰ τὸ πληρώσουμε ὅπως πάντα ἐμεῖς καὶ τὸ βαθύ, κομματικό, διαπλεκόμενον κράτος τους θὰ παραμείνη ὡς εἶχε ἀπὸ ἀρχῆς τῆς δημιουργίας του.
    παρανόμως ὁρίζουσα φοροδιαφυγὴ σήμερα εἶναι ἀποτέλεσμα τῆς δικῆς τους ἀτιμίας καὶ λεηλασίας, ἀλλὰ σὲ ἐμᾶς κουνοῦν τὸ δάκτυλο.
  2. Συγκεντρώνουν ὅλα μας τὰ στοιχεῖα σὲ μίαν κάρτα καὶ σὲ μίαν ὑπηρεσία, μὴ ἐπιτρέποντάς μας νὰ γνωρίζουμε τὸ ποιὸς διαχειρίζεται αὐτὰ τὰ στοιχεῖα. Αὐτοὶ μποροῦν νὰ γνωρίζουν ἀκόμη καὶ τὸ τὶ χρῶμα βρακὶ φοροῦμε, ἀλλὰ ἐμεῖς δὲν γίνεται νὰ γνωρίζουμε ἀκόμη καὶ τὰ ὀνόματα τῶν ἀπατεώνων, τῶν οἰκονομικῶν δολοφόνων καὶ τῶν πραγματικῶν δολοφόνων. (Βλέπε ὑπόθεσιν Ἀσπιώτου-Ὁ …«προστατευόμενος» ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ἦταν …«ἀνώνυμος» καὶ …«ἐπαναστάτης»!!!).
  3. Τὸ γήπεδον, οἱ ὅποιες προσωπικὲς ἐπιλογές, οἱ ἀρέσκειες εἶναι θέματα ποὺ ἀπαγορεύεται, σταδιακῶς, νὰ τὰ ὁρίζουμε ἐμεῖς.
    Τὰ κατοικίδιά μας ἤδη, γιὰ παράδειγμα, εἶναι ὑποχρεωμένα νὰ φέρουν τσιπάκι, ὄχι φυσικὰ γιὰ τὴν προστασία τους, ἐφ΄ ὅσον αὐτοὶ ποὺ νομομαγειρεύουν …χέστηκαν γιὰ τὰ ζωάκια*, μὰ καὶ γιὰ κάθε ἔκφρασιν τῆς ζωῆς γενικότερα, ἀλλὰ γιὰ τὴν μελλοντική μας ἐπίσης ἐπὶ πλέον φορολόγησιν. (Ὅποιος ἀγαπᾶ τὰ κατοικίδια ὑποχρεοῦται στὸ νὰ πληρώνῃ πολὺ ἀκριβὰ αὐτὴν τὴν ἀγάπη!!!)
    Ἡ ἀγορὰ καυσίμων, ἡ λαϊκὴ ἀγορά, ἡ ἀγορὰ εἰδῶν πρώτης ἀνάγκης γενικῶς, καταγράφονται ἤδη, ἀρχειοθετοῦνται καὶ ἐλέγχονται. Σαφῶς καὶ ὅλη ἡ ἀγορὰ τροφίμων, ποὺ ἀποδεδειγμένα μᾶς δηλητηριάζει, εἶναι …δική τους ὑπόθεσις, ἀλλὰ ἐμεῖς δὲν ἔχουμε δικαίωμα ἀπόψεως.
    Οἱ μὴ «πατενταρισμένοι» σπόροι εἶναι δική τους ὑπόθεσις κι ὅποιος τολμᾷ νὰ καλλιεργήσῃ δίχως τοὺς δικούς τους σπόρους, εἶναι αὐτομάτως παράνομος.

    Ἡ βόλτα στὴν ἐξοχή, ὁ περίπατός μας σὲ μία πλατεία, οἱ συνομιλίες μας, οἱ συναναστροφές μας, οἱ σκέψεις μας, ἀκόμη καὶ τὸ τὶ θὰ δοῦμε στὴν τηλεόρασιν ἤ στὴν ὀθόνη τοῦ ὑπολογιστοῦ μας, εἶναι καταγεγραμμένα, ἐλεγχόμενα καὶ σαφῶς κατευθυνόμενα. (Κᾶντε μίαν ἀναζήτησιν, μὲ κάποιαν μηχανὴ ἀναζητήσεως, γιὰ κάποιο προϊόν, ἔτσι… τυχαίως, γιὰ νὰ διαπιστώσετε πὼς ἀπὸ ἐκεῖ καὶ πέρα θὰ σᾶς βομβαρδίζουν μὲ διαφημίσεις τῶν σχετικῶν προϊόντων.)
    Αὐτοὶ ἀποφασίζουν τὸ τὶ θὰ ἀγαπᾶμε, τὶ θὰ μισοῦμε, τὶ θὰ ἀγοράζουμε, τὶ δὲν θὰ ἀγοράζουμε, τὶ θὰ πληρώνουμε, τὶ θὰ ἀφήνουμε ἀπλήρωτο, 
    Κι ὅλα αὐτὰ καταγράφονται καὶ ἐνσωματώνονται, σὰν πληροφορίες, στὴν καρτούλα τους.
    Πληροφορίες ποὺ ὄχι μόνον ἀδυνατοῦμε νὰ ἐλέγξουμε, ἀλλὰ ἐπὶ πλέον τὶς διαχειρίζονται ψυχασθενεῖς, ψυχοπαθεῖς καὶ μισάνθρωποι, πρὸς ὄφελός τους καὶ εἰς βάρος μας.

Ἡ φορολογικὴ συνείδησις, γιὰ νὰ ὑπάρξῃ, σωστά, πρέπει νὰ διδάσκεται σωστά.
Πρέπει ὅλοι, σὲ κάθε τομέα τοῦ δημοσίου καὶ ἰδιωτικοῦ βίου, νὰ εἶναι ἔντιμοι καὶ νὰ μὴν ἐκμεταλλεύονται τὰ παραθυράκια τῶν «νόμων» πρὸς ἴδιον ὄφελος, ἤ τὶς ὅποιες ὁλιγωρίες τῆς πολιτείας.
Ὅλες αὐτὲς λοιπὸν οἱ κορῶνες ἄς μένουν.
Τὸ θέμα μας δὲν εἶναι ἡ φοροδιαφυγὴ ἀλλὰ ἡ δουλοποίησίς μας.

Οἱ δράσεις κατὰ τῆς κάρτας τοῦ ΔΟΥΛΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ πολίτου εἶναι ὑποχρεωτική, ἐὰν θέλουμε νὰ διατηρήσουμε τμῆμα ἤ ὅλην τὴν ἐλευθερία μας.
Κάθε προσπάθεια καταπολεμήσεως αὐτοῦ τοῦ ὑπανθρώπου μέσου εἶναι ὑποχρέωσίς μας κι ὀφείλουμε νὰ τὴν στηρίζουμε.
Δὲν ἔχει νὰ κάνῃ μὲ τὶς ἀνοησίες τῶν ἀλεξιάδηδων ἀλλὰ μὲ τὸ ἐὰν θὰ μπορέσουμε ἐμεῖς, ἀλλὰ κυρίως οἱ ἐπερχόμενες γενεές, νὰ γευθοῦν τὴν πολυπόθητη ἐλευθερία, ποὺ συστηματικῶς μᾶς στεροῦν τὰ ὑποκείμενα τῆς σημερινῆς κρατούσης τάξεως.

Φιλονόη

 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply