Τώρα ὅμως θυμήθηκαν τὴν ἑλληνικότητα τοῦ φεστιβᾶλ…

Τώρα ὅμως θυμήθηκαν τὴν ἑλληνικότητα τοῦ φεστιβᾶλ...Τώρα πίσω-πίσω θυμήθηκαν τὴν ἑλληνικότητα τοῦ Φεστιβὰλ (ποὺ ἀπειλοῦσε νὰ μᾶς κάνῃ βελγικό, ἀκόμη καὶ ἀπὸ τὸν τίτλο νὰ ἀφαιρέσῃ τὸ «Ἑλληνικό», ὁ ἀποικιοκράτης Βέλγος) ὅλοι οἱ λιβανιστὲς τοῦ Γιώργου Λούκου κ.λπ. «προοδευτικοί» Ἕλληνες καλλιτέχνες;

ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ.

Ὅταν μιλούσαμε κάποιοι λίγοι γιὰ τὴν ἑλληνικότητα τοῦ Φεστιβὰλ καὶ τὴν ταυτότητα καὶ παράδοσι τῆς Ἐπιδαύρου, αὐτοὶ μᾶς ἔλεγαν ἐπαρχιῶτες ἐθνικιστές. Καί τί ἐπεδίωκαν ὅλα αὐτά τά χρόνια;

«Η Επίδαυρος φιλοξενεί τα πάντα εκτός από αρχαίο δράμα»

Συνέντευξις τοῦ -πάντοτε εὐστόχου καὶ δηκτικοῦ- Ἰάσωνος Τριανταφυλλίδου στὸ «Παρόν», 21-8-2011:

«Δεν βλέπετε πού έχει καταντήσει το Ελληνικό Φεστιβάλ ο κ. Λούκος; Φθάσαμε στο σημείο να καμαρώνουν οι αδαείς και κομπλεξικοί κουτόφραγκοι για τον Ριχάρδο, λησμονώντας τα 55 χρόνια της ανεκτίμητης ιστορίας του. Το έχει κάνει σφουγγαρόπανο ο κ. Λούκος. Έχει απαξιώσει ακόμη και το Ηρώδειο κι έχει βρει μια αποθήκη στην Οδό Πειραιώς που δεν θα πήγαιναν εκεί ούτε τριτοκοσμικοί. Ο κ. Λούκος επαίρεται όπως θα έκανε ένας ατζέντης που έχει καλό πράμα για να πουλήσει κι όχι ένας καλλιτεχνικός διευθυντής με ολοκληρωμένη καλλιτεχνική άποψη. Όπως και ο κ. Χουβαρδάς, πήρε το Εθνικό Θέατρο και το έκανε θέατρο Αμόρε σε γιγαντισμό.»

Καὶ προσθέτει ὁ Στέφανος Ληναῖος:

«Αυτοί που ανέθεσαν το Ελληνικό Φεστιβάλ στον ατζέντη κ. Λούκο, έχουν διαβάσει την βλάσφημη φράση του σε μια κυνική συνέντευξή του: (Ελευθεροτυπία, 2008); «Δεν νομίζω ότι το θέατρο της Επιδαύρου είναι ιερότερο απ’ οποιοδήποτε άλλο»!
Και ρωτάμε: Είναι δυνατόν να κρατάνε ακόμα στην θέση του, αυτό τον κύριο;»

Μάλιστα. Γι᾿ αὐτὸ τοὺς ἔπιασε ὁ πόνος. Γιὰ νὰ φιλοξενῇ ἡ Ἐπίδαυρος τὰ πάντα ἐκτὸς ἀπὸ ἀρχαῖο δράμα, διότι «δὲν εἶναι ἱερότερη ἀπὸ ὁποιοδήποτε ἄλλο θέατρο».

Καὶ ἐρωτῶ. Οἱ Γερμανοὶ ποὺ ἔχουν τὸ περίφημο φεστιβὰλ τοῦ Μπαϊρόιτ ὅπου παίζουν ΜΟΝΟΝ Βάγκνερ, ἐδῶ καὶ ἕναν αἱῶνα, δέν βαρέθηκαν; Ἢ εἶναι… ρατσιστές; Μά, τὰ ἄλλα εἴδη τέχνης παίζονται σὲ χιλιάδες θέατρα καὶ φεστιβάλ, στὴν Ἑλλάδα καὶ σὲ ὅλον τὸν κόσμο, μὲ τὶς ἴδιες καὶ καλλίτερες προϋποθέσεις. Πειράζει τό Μπαϊρόιτ νά εἶναι ἀφιερωμένο στόν Βάγκνερ, καί στό εἶδος του νά εἶναι τό κορυφαῖο στόν κόσμο, καί ἡ Ἐπίδαυρος στό ἀρχαῖο δράμα, καί στό εἶδος της νά εἶναι ἡ κορυφαία στόν κόσμο;

Τώρα ποὺ παραιτήθηκε ὁ Γιὰν Φὰμπρ ἄνοιξε ὁ δρόμος στὸν Παπακαλιάτη.

Τὸ Φεστιβὰλ θὰ παραμείνῃ ἑλληνικό.

Ἐπὶ τέλους, θὰ παρουσιασθῇ στὴν Ἐπίδαυρο τὸ δράμα τοῦ Ἀφγανοῦ gay πρόσφυγα ποὺ τὸν κυνηγᾷ ὁ κακὸς Ἕλληνας ρατσιστὴς ὁμοφοβικὸς χρυσαυγίτης.

Μπουρλᾶς Φειδίας

εἰκόνα

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply