Περὶ τοῦ δυστυχήματος τῆς Αἰγίνης

Περὶ τοῦ δυστυχήματος τῆς Αἰγίνης

Σοῦ ἀντιγράφω σχόλιό μου σὲ νῆμα φίλου:

«Συνήθως εἶναι μικτὲς οἱ ἀσφάλειες, ἀλλὰ δὲν εἶναι ἐκεῖ τὸ θέμα.
Τὸ πιὸ πιθανὸ νὰ μὴν ὁδηγοῦσε ὁ παπποῦς, τοῦ τὰ φορτώνουν γιὰ  αὐτὸ καὶ ἐπικαλέστηκαν γενικῶς μὴ δικιά του ἀμέλεια, ἀπὸ τὶς λίγες φωτογραφίες ποὺ εἶδα τὸ σκάφος πρέπει νὰ εἶναι monterey κοντὰ στὰ 30 πόδια, ἄκουσα πολλοὺς «εἰδικούς» ἀλλὰ δὲν ἄκουσα τὸ πιὸ προφανὲς καὶ λογικὸ γιὰ ἐμέναν.

Ναί, 21 μίλια εἶναι πολλὰ γιὰ τὸ σημεῖο αὐτό, ἀλλὰ σὲ αὐτὰ τὰ σκάφη καὶ σὲ αὐτὰ τὰ μέτρα συμβαίνει τὸ ἑξῆς: ἀπὸ τὰ 15 ἕως τὰ 20+ μίλια ἡ πλώρη τοῦ σκάφους ὑψώνεται μὲ ἀποτέλεσμα ὁ χειριστὴς νὰ μὴν ἔχῃ καλὴ ὀρατότητα καὶ πόσο μᾶλλον ἐὰν κάθεται στὸ κάθισμα, ἕνας ἔμπειρος χειριστής, ὅσο καὶ παπποῦς νὰ  εἶναι, εἴτε θὰ τὸ κράταγε κάτω ἀπὸ 12 μίλια εἴτε θὰ τὸ πάταγε σὲ δευτερόλεπτα 25+.
Ἐὰν εἶχε πλανάρη θὰ τὸ ἔβλεπε τὸ καΐκι, δὲν ὑπάρχει περίπτωσις.
Γιὰ αὐτὸν τὸν λόγο ἄλλωστε ἔπαθε καὶ τόσο λίγες ζημιές. Γιατὶ πήδηξε ἀπὸ ἐπάνω του. Δὲν κάρφωσε.

Γιὰ ἐμέναν καθαρὰ θέλουν νὰ βγάλουν λάδι κάποιον/ους.»

Μπάμπης Οἰκονόμου

εἰκόνα

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply