Βιομηχανικοῦ ἐπιπέδου δουλεμπορία ὡς …«μετανάστευσις»!!!

Βιομηχανικοῦ ἐπιπέδου δουλεμπορία ὡς ...«μετανάστευσις»!!!14Τό ἔχουμε ἤ ὄχι ἀκόμη;

Ὅταν φωνάζαμε ὅτι οἱ Μ.Κ.Ο. εἶναι παραμάγαζα τοῦ Σόρος…
Ὅταν λέγαμε ὅτι εἶναι μία καλὰ στημένη μπίζνα, μὲ πολλὰ λεφτά…
…μάλλιαζε ἡ γλῶσσα μας νὰ λέμε πὼς ἄλλο οἱ πρόσφυγες κι ἄλλο οἱ λαθρομετανάστες (ποὺ ἀνάμεσά τους ἔχουν ἤδη ἐντοπισθεῖ, σὲ ἄπειρες περιπτώσεις, μέλη τοῦ ISIS ἠ γενικότερα ἀκραῖοι ἰσλαμιστές)…
… ὅταν βραχνιάζαμε νὰ φωνάζουμε ὅτι τὸ προσφυγικό, ἔτσι ὅπως ἔχει στηθεῖ σήμερα, εἶναι ὅπλον ἀσυμμέτρου πολέμου καὶ ὅτι ὑπάρχουν ὁλόκληρες μελέτες, ἀπὸ ἀμερικανικὰ πανεπιστήμα καὶ δεξαμενὲς σκέψεως…
…ἤμασταν ἀκραῖοι, συνωμοσιολόγοι, ἀπάνθρωποι, χωρὶς αἰσθήματα καὶ φασίστες…

Πᾶρτε τώρα στὴν μάπα τοὺς «φιλανθρώπους» τῶν Μ.Κ.Ο., ἀνάμεσα στοὺς «Ἰατροὺς χωρὶς Σύνορα» (Médecins Sans Frontières) καὶ Save the Children.
Γιὰ αὐτὴν εἶχα ἀναρωτηθῆ ἀπὸ τὸ 2015:

Μ.Κ.Ο. πού σώζουν παιδιά ἤ καλοστημένες …ἐπιχειρήσεις κατασκοπείας καί ἐλέγχου κρατῶν;

Κάτι Παράξενο Συμβαίνει στην Μεσόγειο – ΜΚΟ μεταφέρουν λαθραία μετανάστες στην Ευρώπη σε βιομηχανική κλίμακα (VIDEO)

Μετάφραση ο Γιώργος του Κλικ

Επί δυο μήνες, χρησιμοποιώντας το marinetraffic.com, παρακολουθήσαμε τις κινήσεις πλοίων ιδιοκτησίας δυο ΜΚΟ και δεδομένα από το data.unhcr.org. Παρατηρήσαμε τις καθημερινές αφίξεις Αφρικανών μεταναστών στην Ιταλία. Αυτό που βρήκαμε ήταν μια μεγάλη απάτη και μια παράνομη επιχείρηση διακινήσεως ανθρώπων.

ΜΚΟ, λαθρέμποροι και μαφία σε συνεννόηση με την ΕΕ μετέφεραν χιλιάδες παρανόμων (μεταναστών) στην Ευρώπη υπό την δικαιολογία διασώσεως ανθρώπων και με την βοήθεια της ιταλικής ακτοφυλακής που συντόνιζε τις δραστηριότητές τους.

Οι λαθρέμποροι ανθρώπων, επικοινωνούν με την Ιταλική ακτοφυλακή προκαταβολικά για να λάβουν υποστήριξη και να αναλάβουν το αμφίβολο φορτίο τους. Τα πλοία των ΜΚΟ οδηγούνται στο «σημείο διασώσεως» ακόμα και αν αυτοί που πρέπει να διασωθούν ευρίσκονται ακόμα στην Λιβύη. Τα 15 πλοία που παρακολουθήσαμε και ανήκουν ή έχουν ενοικιασθεί από ΜΚΟ παρατηρήθηκαν να αφήνουν τα ιταλικά λιμάνια τους, να κατευθύνονται νότια, να σταματούν λίγο πριν φθάσουν στις λιβυκές ακτές, να φορτώνουν το ανθρώπινο φορτίο τους, και να επιστρέφουν πίσω 260 μίλια προς Ιταλία παρόλο που το λιμάνι του Zarzis στην Τυνησία ευρίσκεται μόλις 60 μίλια από το σημείο διασώσεως.

Οι οργανώσεις για τις οποίες μιλάμε είναι: MOAS, Jugend Rettet, Stichting Bootvluchting, Médecins Sans Frontières, Save the Children, Proactiva Open Arms, Sea-Watch.org, Sea-Eye και Life Boat.

Η πραγματική πρόθεση εκείνων που ευρίσκονται πίσω από τις ΜΚΟ δεν είναι σαφής. Ο στόχος τους μπορεί να είναι το χρήμα, και δεν θα μας έκανε εντύπωση αν συνέβαινε κάτι τέτοιο. Μπορεί επίσης να υπάρχουν πολιτικά κίνητρα. Οι δραστηριότητες της οργανώσεως MOAS, με έδρα την Μάλτα, που διακινεί κόσμο προς Ιταλία είναι η καλλίτερη εγγύηση ότι οι μετανάστες δεν θα εμφανισθούν στις ακτές της Μάλτας. Η MOAS διοικείται από έναν Μαλτέζο αξιωματικό του ναυτικού γνωστό στην Μάλτα για την κακομεταχείριση των μεταναστών. Είναι επίσης πιθανόν αυτές τις οργανώσεις να τις διαχειρίζονται αφελείς «φιλάνθρωποι» που δεν καταλαβαίνουν ότι προσφέροντας τις υπηρεσίες τους λειτουργούν σαν μαγνήτης για κόσμο από την Αφρική και έτσι, θέλοντας και μη, προκαλούν περισσοτέρους θανάτους, χωρίς να αναφέρουμε ότι οι ενέργειες τους αποσταθεροποιούν την Ευρώπη.

Όσο και ευγενείς και να είναι οι προθέσεις αυτών των οργανώσεων, οι δραστηριότητλες τους είναι εγκληματικές καθώς οι περισσότεροι από αυτούς τους μετανάστες δεν έχουν τις προϋποθέσεις για άσυλο και θα καταλήξουν στους δρόμους στην Ρώμη ή το Παρίσι και θα υπονομεύσουν την σταθερότητα της Ευρώπης ανεβάζοντας τις κοινωνικές εντάσεις που υποκινούνται από τον ρατσισμό.

Οι Βρυξέλλες έχουν φτιάξει μια ειδική νομοθεσία που προστατεύει εκείνους που διακινούν ανθρώπους από διώξεις. Σε ένα ειδικό κομμάτι της αποφάσεως της ΕΕ με τίτλο «Έρευνα και Διάσωση», το κείμενο λέει ότι «οι κάτοχοι ιδιωτικών πλοίων και οι ΜΚΟ που βοηθούν σε θαλάσσιες διασώσεις στην Μεσόγειο Θάλασσα δεν διακινδυνεύουν να τιμωρηθούν επειδή προσφέρουν αυτή την βοήθεια».

Κατά τους δυο μήνες της παρατηρήσεώς μας, καταγράψαμε τουλάχιστον 39.000 Αφρικανούς που μεταφέρθηκαν λαθραία στην Ιταλία, πράγμα που έγινε με την πλήρη συναίνεση των Ιταλικών και Ευρωπαϊκών αρχών.

Πλοία που χρησιμοποιούνται μόνιμα από τις ΜΚΟ έξω από τα παράλια της Λιβύης
Βιομηχανικοῦ ἐπιπέδου δουλεμπορία ὡς ...«μετανάστευσις»!!!1Το Phoenix είναι ένα από τα δυο πλοία της MOAS. Παρατηρείται κανονικά στα εγχώρια ύδατα της Λιβύης. Είναι νηολογημένο στο Belize, της Νοτίου Αμερικής. Εντούτοις ανήκει και λειτουργεί σε Μαλτέζους που το χρησιμοποιούν για μεταφορά μεταναστών στην Ιταλία. Website: MOAS

 

Βιομηχανικοῦ ἐπιπέδου δουλεμπορία ὡς ...«μετανάστευσις»!!!2Το Topaz Responder, μήκους 51 μέτρων για επιχειρήσεις αμέσου ανάγκης με δυο λέμβους διασώσεως υψηλής ταχύτητας. Χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα. Είναι ένα από τα τρία φέρι που μπορούν να μεταφέρουν 100αδες ανθρώπους σε ένα «ταξείδι». Είναι νηολογημένο στα Νησιά Marshall. Website: MOAS

 

Βιομηχανικοῦ ἐπιπέδου δουλεμπορία ὡς ...«μετανάστευσις»!!!3Το Iuventa είναι νηολογημένο υπό την σημαία της Ολλανδίας και το κατέχει η γερμανική ΜΚΟ Jugend Rettet. Website: Jugend Rettet.

 

 

Βιομηχανικοῦ ἐπιπέδου δουλεμπορία ὡς ...«μετανάστευσις»!!!4Το Golfo Azzurro χρησιμοποιείται από την Ολλανδική ‘Boat Refugee Foundation’. Το Golfo Azzurro λειτουργεί υπό σημαία Παναμά. Η Boat Refugee Foundation ναυλώνει το πλοίο για ένα συμβολικό ποσό. Website: Bootvluchteling.

 

Βιομηχανικοῦ ἐπιπέδου δουλεμπορία ὡς ...«μετανάστευσις»!!!15Το Dignity 1 είναι νηολογημένο υπό σημαία Παναμά. Πιστεύουμε ότι ανήκει στους Γιατρούς χωρίς Σύνορα. Website: MSF.

 

 

Βιομηχανικοῦ ἐπιπέδου δουλεμπορία ὡς ...«μετανάστευσις»!!!5Το Bourbon Argos, ένα πλοίο των Γιατρών χωρίς Σύνορα. Είναι ένα από τα τρία πλοία που χρησιμοποιούνται για την μεταφορά του κόσμου από μικρότερα πλοία, στην Ιταλία. Είναι νηολογημένο υπό σημαία Λουξεμβούργου. Website: MSF.

 

Βιομηχανικοῦ ἐπιπέδου δουλεμπορία ὡς ...«μετανάστευσις»!!!6Το Aquarius είναι ένα από τα πολλά πλοία των Γιατρών χωρίς Σύνορα. Είναι νηολογημένο υπό την σημαία του Γιβραλτάρ. Website: MSF.

 

 

Βιομηχανικοῦ ἐπιπέδου δουλεμπορία ὡς ...«μετανάστευσις»!!!16Το Vos Hestia πλοίο έρευνας και διασώσεως, μισθωμένο από την φιλανθρωπική οργάνωση Save The Children, όπως πολλά πλοία των ΜΚΟ είναι υπό την επίβλεψη της Ιταλικής Ακτοφυλακής. Website: Save the Children.

 

Η Βιομηχανικοῦ ἐπιπέδου δουλεμπορία ὡς ...«μετανάστευσις»!!!7Proactiva Open Arms διαχειρίζεται το Astral. Παρατηρήσαμε το Astral πολλές φορές σε λιβυκά χωρικά ύδατα. Το πλοίο εξαφανίσθηκε συχνά από τα websites εντοπισμού του AIS. Website: Proactiva Open Arms.

 

Βιομηχανικοῦ ἐπιπέδου δουλεμπορία ὡς ...«μετανάστευσις»!!!8Το MS Sea-Watch I ανήκει σε μια οργάνωση με βάση το Βερολίνο. Συνεργάζεται στενά με το Watch The Med, ένα υπερεθνικό δίκτυο ανθρώπων που πολεμούν εναντίον του καθεστώτος συνόρων στην Ευρώπη και απαιτούν ελεύθερη και ασφαλή πρόσβαση στην Ευρώπη. Website: Sea-Watch.

 

Βιομηχανικοῦ ἐπιπέδου δουλεμπορία ὡς ...«μετανάστευσις»!!!9Το MS Sea-Watch II ανήκει σε μια οργάνωση με βάση το Βερολίνο. Συνεργάζεται στενά με το Watch The Med, ένα υπερεθνικό δίκτυο ανθρώπων που πολεμούν εναντίον του καθεστώτος συνόρων στην Ευρώπη και απαιτούν ελεύθερη και ασφαλή πρόσβαση στην Ευρώπη. Website: Sea-Watch.

 

Βιομηχανικοῦ ἐπιπέδου δουλεμπορία ὡς ...«μετανάστευσις»!!!10Το Audur είναι νηολογημένο υπό σημαία Ολλανδίας. Δεν γνωρίζουμε σε ποιον ανήκει το πλοίο.

 

 

Βιομηχανικοῦ ἐπιπέδου δουλεμπορία ὡς ...«μετανάστευσις»!!!11Το MS Sea-Eye ανήκει στην Sea-Eye-eV. Ο Michael Buschheuer από το Regensburg της Γερμανίας και μια ομάδα φίλων ίδρυσαν την μη κερδοσκοπική οργάνωση θαλασσίου διασώσεως Sea-Eye-eV. Website: Sea-Eye.

 

 

Βιομηχανικοῦ ἐπιπέδου δουλεμπορία ὡς ...«μετανάστευσις»!!!12Το Speedy είναι ένα ταχύπλοο που ανήκει στην Sea-Eye-eV. Το πλοίο έχει κατασχεθεί από την Λιβυκή κυβέρνηση. Website: Sea-Eye.

 

 

Βιομηχανικοῦ ἐπιπέδου δουλεμπορία ὡς ...«μετανάστευσις»!!!13Το Minden ανήκει στην γερμανική οργάνωση LifeBoat. Το πλοίο είναι νηολογημένο υπό σημαία Γερμανίας. Website: Lifeboat.

 

 

Περισσότερες πληροφορίες:

Τον Οκτώβριο ανακαλύψαμε ότι 4 ΜΚΟ έπαιρναν κόσμο μέσα στα χωρικά ύδατα της Λιβύης. Έχουμε αποδείξεις ότι αυτοί οι λαθρέμποροι κοινοποιούσαν την δράση τους εκ των προτέρων στις Ιταλικές αρχές. Δέκα ώρες πριν φύγουν οι μετανάστες από την Λιβύη, η Ιταλική ακτοφυλακή καθοδηγούσε τις ΜΚΟ στο σημείο «διασώσεως»: Πλήρης περιγραφή “Caught in the act: NGOs deal in migrant smuggling”

Η οργάνωση MOAS έχει στενές επαφές με την “Blackwater”, διάσημο στρατιωτικό εργολάβο των ΗΠΑ, τον στρατό των ΗΠΑ και το ναυτικό της Μάλτας. Πλήρης περιγραφή: “The Americans from MOAS ferry migrants to Europe”

Υπάρχει πλήρης περιγραφή για τα εμπλεκόμενα πλοία: “NGOs Armada operating off the coast of Libya” και για το πως ο κόσμος ενθαρρύνεται να έλθει στην Ευρώπη: “Death road to Europe promoted on the web”

Via GEFIRA

Πηγή: GEFIRA μέσω zerohedge

τελευταία ἔξοδος

Εδώ εκπαιδευθήκαμε στον εθελοντισμό, τζάμπα εντελώς δουλειά για να πλουτίζουν τα τσακάλια πίσω από τις Μ.Κ.Ο..
Πόσο τρυφερό να απασχολείσαι συνεχώς, να δωρίζεις τον εαυτό σου, να πληρώνεσαι με ευχαριστίες αλλά τις υποχρεώσεις σου μόνο σε χρήμα.
Δικαιώματα κομμένα αλλά ραμμένα στα μέτρα εκμεταλλευτών.
Στην χώρα των σφαλμάτων

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply