Χρήσιμες ὁδηγίες ἀντιμετωπίσεως τῆς λεηλασίας ἀπὸ τὸ Δημόσιο

Χρήσιμες ὁδηγίες ἀντιμετωπίσεως τῆς λεηλασίας ἀπὸ τὸ Δημόσιο

Παιδιά, νομίζω ὅτι ὁ κύριος ΒΠ ἔχει ἀπόλυτον δίκαιον σὲ ὅσα προτείνει…

Γνωρίζουμε εδώ και χρόνια ότι η μόνη διαφορά μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του ογρανωμένου εγκλήματος ειναι η οργάνωση.

Άρα η μόνη αντίδραση σε αυτή τη συμπεριφορά είναι η απεμπλοκή.

Βήμα πρώτο:
Εμποδίζουμε την χρήση πληροφορικής από το Ελληνικό Δημόσιο, ώστε να είναι δύσκολη (και συνεπώς ακριβή) η συλλογή χρημάτων από τους πολίτες. Το κράτος πάντα επιλέγει το εύκολο από το σωστό – χρήσιμο – καλό (Βλέπε τα «πράσινα» τέλη κυκλοφορίας του Σουφλιά που έκριναν την οικολογικότητα ενός αυτοκινήτου με βάση την ημ/νια πρώτης κυκλοφορίας στην Ελλάδα – όχι πότε κατασκευάσθηκε, ή το χαράτσι του Βενιζέλου που στηρίχθηκε κυρίως στην δυνατότητα γρήγορης και εκβιαστικής εισπράξεως μέσω ΔΕΗ).

Άρα:

1α) Πάντα προτιμάτε τα χειρόγραφα έγγραφα από τα ηλεκτρονικά.
1β) προτιμάτε τα πολυσέλιδα έγγραφα, μεγάλα γράμματα, μεγάλα περιθώρια, ώστε να γεμίζετε σελίδες επί σελίδων.
1γ) Σε κάθε αλληλογραφία με το Δημόσιο επισυνάπτετε φωτοτυπίες όλης της προηγουμένης αλληλογραφίας και δικαιολογητικών. Τα πηγαίνετε κατευθείαν στο πρωτόκολλο ώστε να μην μπορεί ο υπάλληλος να ξεχωρίσει τι πρέπει να κρατήσει και τι δεν χρειάζεται.
1δ) Το fax είναι ο φίλος σας, γιατί εσείς πληρώνετε μόνο την κλήση (και αυτή ίσως είναι τζάμπα λόγω παρόχου), ενώ το κράτος πληρώνει το χαρτί. Άρα κάθε fax που στέλνετε πρέπει να έχει τουλάχιστον 20 σελίδες (ακόμα και κενές, π.χ. στην πίσω σελίδα κάθε φύλλου, βάζουμε με ένα μεγάλο Χ και την σημείωση ότι «αυτή η σελίδα ειναι κενή»).

Βήμα Δεύτερο:

Εμποδίζουμε την ηλεκτρονική επικοινωνία του Δημοσίου προς εμάς. Η εφορία το έχει βρει το κόλπο, να μας στέλνει διάφορα emails ώστε να μπορεί να επικαλείται ότι λάβαμε γνώση. Αυτό το κόβουμε μέσω του Google.

1α) Δημιουργούμε έναν νέο λογαριασμό email στο gmail (www. gmail. com) και ορίζουμε αυτή την διεύθυνση ως διεύθυνση επικοινωνίας στο Taxis και σε όλες τις άλλες δημόσιες υπηρεσίες. Ότι μήνυμα λάβετε από αυτές τις υπηρεσίες, το μαρκάρετε σαν spam (κάνετε κλικ στο κουτάκι με το !).
Αν το κάνουν αυτό πολλοί συνδρομητές του gmail, το ίδιο το gmail θα αρνηθεί να λαμβάνει emails από αυτόν τον αποστολέα (δηλ. την συγκεκριμένη δημόσια υπηρεσία) για όλους τους παραλήπτες. Έτσι θα χαθεί η δυνατότητα του δημοσίου να μας παρενοχλεί μέσω email τουλάχιστον.

Βήμα Τρίτο:
Γκρίνια στην προϊσταμένη αρχή. Ο κάθε υπάλληλος που δημιουργεί προβλήματα στον πολίτη, το κάνει με την γνώση ότι αυτός δεν υπάρχει περίπτωση να έχει πρόβλημα με την υπηρεσία. Και φυσικά ο άμεσα προϊστάμενός του τον καλύπτει. Άρα εμείς κτυπάμε το αμέσως ανώτερο επίπεδο (π.χ. γενική διεύθυνση, νομαρχία, κλπ), έτσι ώστε υπηρεσίες που έως τώρα έχουν σχετικά μικρό όγκο αλληλογραφίας να πνιγούν στις διαμαρτυρίες.

Και μην ξεχνάτε ότι κάθε επιστολή που στέλνετε πρέπει να πρωτοκολληθεί και να διαβαστεί. Άρα:

3α) Οι διαμαρτυρίες προς την ανωτέρα αρχή πρέπει να έχουν ασαφές θέμα (π.χ. γράφετε απλά ΕΠΕΙΓΟΝ, ή ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ, ή ΠΡΟΣ ΑΜΕΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ), και 2-3 εισαγωγικές παραγράφους που να μην επιτρέπουν την κατηγοριοποίηση της επιστολής. Έτσι ο αναγνώστης θα πρέπει να φθάσει στην 3η ή 4η σελίδα για να μάθει περί τίνος πρόκειται. Όσο περισσότερη δουλειά φορτώσετε στην ανωτέρα αρχή τόσο περισσότερη πίεση θα ασκηθεί στην υπηρεσία που σας δημιουργεί το πρόβλημα για να σας ξεφορτωθούν.

Αυτές οι συμβουλές δεν αποτελούν παράνομη ενέργεια, απλά αποτελούν το μόνο μέσο που μας έχει απομείνει για να σταματήσουμε τον οδοστρωτήρα που αποτελεί η δημοσία διοίκηση να μας ισοπεδώσει.

ΒΠ

 

(Visited 201 times, 1 visits today)




Leave a Reply