Ἐπιλεκτικοὶ συμμαχικοὶ βομβαρδισμοὶ κατὰ τὸν Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Ἐπιλεκτικοὶ συμμαχικοὶ βομβαρδισμοὶ κατὰ τὸν WW2.

(καὶ κάποιοι βομβαρδισμοὶ ποὺ ἐλάχιστα συζητήθηκαν)

Μὲ τὴν κήρυξη τοῦ πολέμου ἀπὸ τὶς ΗΠΑ, ἡ RAF ἀναλαμβάνει τοὺς νυκτερινοὺς βομβαρδισμοὺς τῶν γερμανικῶν πόλεων, ἐνῶ ἡ ἀμερικανικὴ ἀεροπορία ἀναλαμβάνει τοὺς ἡμερησίους βομβαρδισμοὺς ἀκριβείας, στρατιωτικῶν καὶ βιομηχανικῶν στόχων.

Ἡ ἀμερικανικὴ ἀεροπορία ἐλέγχεται ἀπὸ τὸν ὑπουργὸ πολέμου Henry Stimson, ποὺ ἔχει παρέμβει στὸν Roosevelt γιὰ νὰ μπλοκάρῃ τὶς διώξεις τῶν Rockefellers γιὰ τὴν χρηματοδότηση καὶ τὸν ἐξοπλισμὸ τῶν ναζὶ καὶ ποὺ ἀργότερα θὰ προωθήση μιὰν «ἥπια» εἰρήνη μὲ τὴν ναζιστικὴ Γερμανία.

Ο John McCloy, δικηγόρος τοῦ Rockefeller καὶ πρῴην σύμβουλος τοῦ Mussolini, διορίζεται ὑφυπουργὸς στὸν τομέα πληροφοριῶν.

Ο Robert Lovett, ὑψηλόβαθμο στέλεχος τοῦ Harriman, συνεταῖρος καὶ φίλος τοῦ χρηματοδότη τῶν ναζὶ Prescott Bush, στην ναζιστικὴ τράπεζα, Brown Brothers, Harriman, διορίζεται ὑφυπουργὸς στον πόλεμο στον ἀέρα.

McCloy καὶ Lovett, ἰδρύουν τὴν Committee of Operations Analysts (COA), για τὸν προσδιορισμὸ τῶν στόχων τῶν βομβαρδιστικῶν τῶν ΗΠΑ.

Ἐξέχον μέλος τῆς ἐπιτροπῆς, ὁ Guido Perera, δικηγόρος στὴν δικηγορικὴ ἑταιρεία τοῦ φιλοναζιστοῦ βουλευτοῦ Burton K. Wheeler, μὲ στενὲς σχέσεις μὲ τοὺς Mellons καὶ Rockefellers, τοὺς δύο μεγαλυτέρους τροφοδότες πολεμικοῦ ὑλικοῦ στοὺς ναζί, πού, συμπτωματικά, τοὺς ἀνήκουν οἱ πλέον προφανεῖς καὶ σπουδαῖοι στρατιωτικοὶ στόχοι στὴν Γερμανία.

Ἄλλο ἐξέχον στέλεχος τῆς COA, εἶναι ὁ Arthur Roseborough, τῆς δικηγορικῆς ἑταιρείας Sullivan and Cromwell, ποὺ πρωτοστάτησε στὶς συμφωνίες καρτὲλ μεταξὺ τῶν ναζὶ καὶ τῶν ἀμερικανικῶν ἐπιχειρήσεων. Ἂν μὴ τὶ ἄλλο, ὁ Artie σίγουρα γνωρίζει ποῦ εὑρίσκονται οἱ στόχοι.

O Guido Perera, συνδεδεμένος μὲ τὸν Mellon, παίζει σημαντικὸ ῥόλο στὴν ἀπόφαση νὰ μὴν βομβαρδισθοῦν οἱ γερμανικὲς μονάδες ἠλεκτροπαραγωγῆς, ποὺ προμηθεύουν μὲ ἠλεκτρισμὸ τὰ ἐργοστάσια τῆς Alcoa, ἰδιοκτησίας τοῦ Mellon, ποὺ τροφοδοτοῦν τοὺς ναζὶ μὲ ἀλουμίνιο γιὰ τὴν παραγωγὴ πολεμικῶν ἀεροσκαφῶν καὶ βομβῶν.

Ἄλλα ἐργοστάσια ποὺ βομβαρδίσθησαν, γιὰ τὰ μάτια, ἢ ἐθίγησαν …διόλου, ἦσαν τὰ ἐργοστάσια συνθετικῶν καυσίμων τῆς Standard Oil-IG Farben, ποὺ ἂν κατεστρέφοντο, ἡ πολεμικὴ μηχανὴ τῶν ναζὶ θὰ σταματοῦσε νὰ λειτουργῇ ἀπὸ τὴν ἑπομένη ἡμέρα. Μέχρι τὸ τέλος τοῦ πολέμου, τὰ ἐργοστάσια τῶν Rockefeller/Farben, κατὰ ἕναν μυστήριο τρόπο δὲν ὑπέστησαν ζημίες, πέραν τῆς τάξεως τοῦ 15%.

Συμπτωματικά, ἐξοργιστικὴ ἀστοχία τῶν ἀμερικανικῶν βομβαρδιστικῶν, παρετηρήθη καὶ στὰ ἐργοστάσια τῶν Ford-Farben στὴν Cologne, ποὺ ἐπεβίωσαν τῶν βομβαρδισμῶν, ὅταν οἱ περιοχὲς γύρω τους εἶχαν ξεθεμελιωθῆ. Αὐτὸ τὸ φαινόμενον ἀστοχίας, ἔκανε τοὺς Γερμανοὺς ἀμάχους, νὰ χρησιμοποιοῦν τὰ ἐργοστάσια, ποὺ ὑπὸ ἄλλες συνθῆκες θὰ ἤσαν πολεμικὸς στόχος πρώτης προτεραιότητος, σὰν ἀντιαεροπορικὰ καταφύγια.

Συμπτωματικά, ἐπίσης, ἴδια ἐξοργιστικὴ ἀστοχία ἐπεδείχθη καὶ μὲ τὸ ἐργοστάσιο ῥαντὰρ τῆς General Electric στο Koppelsdorf.

Ὡστόσο τὸ ἐργοστάσιο παραγωγῆς ναζιστικῶν πολεμικῶν ἀεροσκαφῶν τοῦ Henry Ford στὸ Poissy τῆς κατεχομένης Γαλλίας, ἤταν λιγότερο τυχερό, καθὼς τὸν Μάρτιο τοῦ 1942, Βρετανοὶ πιλότοι, σὲ ἐπίδειξη σκοπευτικῆς δεινότητος καὶ δρώντας ἀνεξέλεγκτοι ἀπὸ τὴν COA, προεκάλεσαν βαρύτατες ζημίες.

Φωτογραφίες τῶν φλεγομένων ἐρειπίων ἐμφανίζονται στὰ ἀμερικανικὰ media, ποὺ ὡστόσο «ξεχνοῦν» νᾶ ἐπισημάνουν τὸ ἰδιαίτερα ἐνδιαφέρον γεγονός, ὅτι τὸ ἐργοστάσιο τῶν ναζιστικῶν ἀεροσκαφῶν, ἀνήκει σὲ ἕνανα ἀπὸ τοὺς μεγαλυτέρους διαφημιζομένους στὰ media, τὴν Ford Motor Company στὸ Dearborn, Michigan.

Ἡ προδοτικὴ γαλλικὴ κυβέρνησις τοῦ Vichy, περιέργως ἀποζημιώνει τὸν κάτοχο ναζιστικοῦ μεταλλίου Henry Ford, μὲ 38 ἑκατομμύρια γαλλικὰ φράγκα, κάτι ποὺ ἐπίσης τὰ ἀμερικανικὰ media «ξεχνοῦν» νὰ ἀναφέρουν στοὺς ἀναγνῶστες τους, ἐνῶ κανονικά, ὑπεύθυνοι γιὰ τὴν καταβολὴ ἀποζημιώσεως, θὰ ἔπρεπε νὰ εἶναι οἱ Βρετανοί, ποὺ ἐπὶ τέλους, ἔκαμαν τὴν ζημία.

Περὶ τὸ τέλος τοῦ πολέμου στὴν Εὐρώπη, περισσότερες ἀπὸ τὸ 80% τῶν ἀστικῶν κατοικιῶν στὴν Γερμανία, ἔχουν καταστραφεῖ ἀπὸ τοὺς βομβαρδισμούς, ἐνῶ οἱ ἀντίστοιχες ζημιὲς τῶν στρατιωτικῶν ἐργοστασίων καὶ βιομηχανιῶν, εἶναι ἀμελητέες.

Τὸ 1945 ἡ βιομηχανικὴ παραγωγὴ μειώνεται κατὰ 20%, καὶ αὐτὸ δὲν ὀφείλεται σὲ βομβαρδισμούς, ἀλλὰ περισσότερο σὲ προβλάματα μεταφορῶν, καθὼς ἡ RAF ἔχει τὴν ἀκατονόμαστη συνήθεια νὰ βομβαρδίζῃ τὶς σιδηροδρομικὲς γραμμές.

Τὸ 1967, ἐπὶ προέδρου Johnson, οἱ ἀμερικανικὲς ἐπιχειρήσεις ποὺ παρεσκεύαζαν ὅπλα γιὰ τοὺς ναζί,  θὰ ἀποζημιωθοῦν γιὰ τὶς ὅποιες ζημίες προεκάλεσαν στὶς ἐγκαταστάσεις τους στὴν Γερμανία, τὰ βομβαρδιστικὰ τῶν ΗΠΑ.

Ἡ General Motors παίρνει $33 ἑκατομμύρια, ἡ IT&T, $27 ἑκατομμύρια καὶ ἡ Ford $1 ἐκατομμύριο.

Ἐπίσης, σὰν ἀπὸ θεία παρέμβασις, τὸ τεράστιο συγκρότημα στὴν Frankfurt τῆς συνεταίρου τῶν Rockefellers στὸ Auschwitz, IG Farben, παρέμεινε ἐντελῶς ἄθικτο μετὰ πέντε χρόνια πολέμου, σὲ σημεῖο ποὺ νὰ χρησιμοποιηθῇ ὡς ἀρχηγεῖο τῶν συμμάχων, ὅταν κατέλαβαν τὴν πόλη.

Ἐπὶ σχεδὸν 2,5 χρόνια, ἡ ΕΣΣΔ μόνη της ἀντιμετωπίζει τὴν λυσσαλέα ἐπίθεση τῶν ναζὶ καὶ οἱ ἰσχυρισμοὶ τοῦ Stalin, ὅτι οἱ καπιταλιστὲς σύμμαχοί του, δὲν ἀσχολοῦνται μὲ τὸν πόλεμο, γιατὶ τοὺς ἐνδιαφέρει ἡ μεγιστοποίησις τῶν ζημιῶν τῆς ΕΣΣΔ, ἀρχίζουν νὰ προβληματίζουν κάποιους στὴν Δύση.

Wehrmacht καὶ Luftwaffe, πλήρως ἐξοπλισμένες καὶ ἐφοδιασμένες μὲ καύσιμα, ἰδίως ἀπὸ ἀμερικανικὲς ἐπιχειρήσεις, αὐτὲς ποὺ ἡ USAAF δὲν ἔχει στοὺς στόχους της, μετὰ ἀπὸ τὶς ὁδηγίες τῆς COA, ῥίχνονται ἀπερίσπαστες ἐναντίον τῆς ΕΣΣΔ, ποὺ ἐρειπώνεται καὶ θρηνεῖ 20 ἑκατομμύρια νεκρούς.

Ὅταν κάποτε οἱ σύμμαχοι ἀρχίζουν νὰ σκέφτονται νὰ εἰσβάλουν στὴν Εὐρώπη, ἐπιλέγουν τὸν μαζικὸ βομβαρδισμὸ γερμανικῶν πόλεων, ὅπως ἡ Dresden, ἰσοπεδώνοντας πόλεις καὶ ἐξοντώνοντας χιλιάδες ἀμάχων, ἀλλὰ αὐτὸ ἦταν προτιμότερο ἀπὸ τὸ νὰ ἰσοπεδωθοῦν Standard Oil-IG Farben, General Motors, Alcoa, General Electric, Sperry, RCA, IT&T καὶ Ford.

Καὶ βέβαια εἰσηγητὴς τῶν βομβαρδισμῶν ἀμάχων ἦταν ὁ Robert Lovett τῆς COA, ποὺ ἦταν σημαντικὸς γιὰ τὴν χρηματοδότηση καὶ τὸν ἐξοπλισμὸ τῶν ναζί, μέσῳ τῆς Harriman bank τῶν Brown Brothers.

Βρεταννία καὶ ΗΠΑ, διαπράττουν ἕνα ἀπὸ τὰ πλέον φρικτὰ ἐγκλήματα τοῦ 2ου παγκοσμίου πολέμου, ὅταν βομβαρδίζουν μὲ ἐμπρηστικὲς βόμβες τὴν Dresden, ὅπου εἴχαν μαζευθῆ ἑκατοντάδες χιλιάδες πρόσφυγες.

Οἱ στρατιωτικοὶ στόχοι μέσα ἢ γύρω ἀπὸ τὴν πόλη καὶ μαζὺ μιὰ ζωτικῆς σημασίας σιδηροδρομικὴ γέφυρα, δὲν κτυπήθηκαν.

Οἱ βομβαρδισμοὶ δημιουργοῦν μία καταιγίδα φωτιᾶς, ποὺ καταστρέφει 13 τετραγωνικὰ μίλια, τοῦ ἱστορικοῦ κέντρου τῆς πόλεως καὶ σκοτώνει περισσοτέρους ἀπὸ 25.000 ἀμάχους, ἐνῶ κάποιοι ἀνεβάζουν τὸν ἀριθμὸ στοὺς 250.000. Οἱ νεκροὶ καίγονται καθὼς δὲν ὑπάρχουν ζωντανοὶ γιὰ νὰ τοὺς θάψουν.

Ἡ ἀλήθεια γιὰ τὸν βομβαρδισμὸ μὲ ἐμπρηστικὲς βόμβες, ἀποσιωπήθηκε. Ἡ ἐπίσημη ἱστορία τῆς πολεμικῆς ἀεροπορίας τῶν ΗΠΑ, δὲν ἀναφέρει κἂν τὸν βομβαρδισμό, ἐνδεχομένως γιατὶ δὲν ἐνημερώθηκε ἐπίσημα ἀπὸ τοὺς Γερμανούς. Καὶ ἀφοῦ οἱ Γερμανοὶ προφανῶς γνώριζαν τὶ συνέβη, στόχος τῆς συσκοτίσεως ἦταν νὰ μείνουν οἱ Ἀμερικανοὶ στὴν ἄγνοιά τους.

Τὸ πρωὶ πάντως ποὺ ἠκολούθησε τοὺς δύο ἀρχικοὺς βομβαρδισμούς, ἔρχεται ἕνας τρίτος ἀπὸ τὰ «American B17 Flying Fortresses», ποὺ συνοδεύετο ἀπὸ μαχητικὰ Mustang, τῶν ὁποίων οἱ πιλότοι, πολυβολοῦν τὰ πλήθη ποὺ τρέχουν νὰ βροῦν καταφύγιο στὶς ὄχθες τοῦ Ἔλβα καὶ μακρυὰ ἀπὸ τὰ φλεγόμενα κτίρια.

Ἐπιλεκτικοὶ συμμαχικοὶ βομβαρδισμοὶ κατὰ τὸν Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.

Στὸ στόχαστρο τῶν γενναίων πιλότων μπαίνουν ἀκόμη καὶ τὰ ζῷα τοῦ ζωολογικοῦ πάρκου τῆς πόλεως.

Ἑξήντα ἀπὸ τὰ βομβαρδιστικὰ τοῦ 3ου κύματος βομβαρδισμῶν, βομβαρδίζουν λίγο, ἀλλὰ κατὰ λάθος καὶ τὴν Prague, Czechoslovakia, 60 μίλια μακρυὰ ἀπὸ τὴν Dresden, σκοτώνοντας περισσοτέρους ἀπὸ 700 πολῖτες.

Καὶ κάποιοι περίεργοι βομβαρδισμοὶ ποὺ δὲν συζητήθησαν.

Τὸ 1943, ἡ Κορσικὴ τὰ καταφέρνει καὶ μετὰ ἀπὸ τέσσερα χρόνια πολέμου, δὲν ἔχει βομβαρδισθεῖ, μέχρι τὴν μοιραία ἡμέρα.

Καθὼς οἱ ναζὶ ἐκκενώνουν τὴν Bastia, παρτιζάνοι τοῦ νησιοῦ τοὺς ἐπιτίθενται.

Συμπτωματικά, ὅταν καὶ ὁ τελευταῖος Γερμανὸς ἔχει σκοτωθεῖ ἢ αἰχμαλωτισθεῖ καὶ ἡ Bastia εἶναι ὑπὸ τὸν ἔλεγχο τῶν παρτιζάνων, πέφτουν χωρὶς λόγο στὴν πόλη οἱ πρῶτες βόμβες τοῦ πολέμου, συμπτωματικὰ ἀπὸ τὶς ΗΠΑ, σκοτώνοντας ἀδιευκρίνιστο ἀριθμὸ ἀμάχων πολιτῶν καὶ συμπτωματικὰ καὶ παρτιζάνων.

Τὰ βομβαρδιστικὰ JU88 τῆς Luftwaffe, μὲ μηχανὲς τῆς General Motors, ἐπιτίθενται σὲ ἐμπορικὰ πλοῖα τῶν συμμάχων, στὸ Bari, Italy.

Ἕνα ἀμερικανικὸ πλοῖο, τὸ John Harvey, ἐκρήγνυται. Ἐλάχιστοι ἀξιωματοῦχοι γνώριζαν ὅτι τὸ πλοῖο μετέφερε 500 τόννους ἀερίου μουστάρδας, ποὺ ἐλευθερώθη στὴν ἀτμόσφαιρα, σκοτώνοντας ἐκατοντάδες πολῖτες καὶ ναῦτες τοῦ Bari καὶ στέλνοντας στὰ νοσοκομεῖα χιλιάδες ἄλλους.

Τὸ ἐπεισόδιο θὰ καλυφθῆ μὲ τὸν συνήθη τρόπο, γιὰ κέποιες δεκαετίες.

Διίτι, τί νά γύρευε τέτοια ποσότης ἀερίων σέ ἕνα ἐμπορικό πλοῖο;

Πολυζωΐδης Θανάσης

πολυτονισμὸς Φιλονόη

(Visited 133 times, 1 visits today)




Leave a Reply