Βαθύτατα σάπιος κοινωνικὸς ἱστός…

Ἀκούω καὶ διαβάζω αὐτὲς τὶς ἡμέρες τὰ ὅσα λέγονται καὶ γράφονται, ἀπὸ διαφόρους, γιὰ τὸ ἀτύχημα μὲ τὴν πόρσε καὶ τὸ δράμα τῆς γνωστῆς οἰκογενείας…
…καὶ μὲ πιάνει βαθειὰ θλίψις….!!!

Τόσο μῖσος; Τόσος φθόνος; Τόσος σαρκασμός καί χαιρεκακία γιά τούς «ἄλλους», πού ἔχουν καταφέρει κάτι περισσότερο;
Τόσοι πολλοί ἀμόρφωτοι, ἄξεστοι κι ἀγενεῖς κυκλοφοροῦν γύρω μας, σέ αὐτό τό θέατρο σκιῶν;

Μία πολὺ ἄῤῥωστη κοινωνία… Ἕνας βαθύτατα σάπιος κοινωνικὸς ἱστός, ἐν πλήρῃ ἀποσυνθέσει…
Καὶ καλά… Τὸ οἰκονομικὸ πρόβλημα θὰ τὸ ξεπεράσουμε, ἀργὰ ἢ γρήγορα.
Ἀλλὰ μὲ αὐτό, τὸ κοινωνικὸ καὶ τὸ ἠθικό, πῶς θά τά καταφέρουμε ἀνώδυνα κι ἀναίμακτα;

Ἀπέκτησαν λόγο οἱ χυδαῖοι καὶ οἱ ἄξεστοι καὶ μολύνουν τὰ πάντα στὸ πέρασμά τους.
Ἡ ἀκεραιότης καὶ ἡ ἀλήθεια ἐξ ἄλλου κτίζονται καὶ δὲν χαρίζονται.

Θεοφανάκης Στέφανος

Υ.Γ. Εὐχαριστῶ τὴν Νίνα Παυλίδου γιὰ τὴν φωτογραφία

 

(Visited 508 times, 1 visits today)




4 thoughts on “Βαθύτατα σάπιος κοινωνικὸς ἱστός…

  1. πολυ λαθος η τοποθετηση σας κυριε θεοφανακη πολυ πιο λαθος απο αυτην που παρατηρειτε ….. ειναι καυτο ομως το θεμα το οποιο θιγετε…. και θα ηθελα να τοποθετηθω αλλα φοβαμαι οτι δεν ειναι τοσο απλο και πιθανως να υποπεσω σε ολισθημα αναλογο με το δικο σας….. ας ειναι … δεν ξερω κατα ποασο το εχετε κανει αλλα προσπαθω να μελετησω ολες τις πιθανες προβαλομενες οπτικες γωνιες και ακομα περισσοτερες , ωστε να διευρυνθει οσο το δυνατον ο οριζοντας τοσο σε πλατος οσο και σε βαθος…. η στρεβλωση της δικαιοσυνης στο βαθος του χρονου , με πολιτικα θεσμοθετημενη αδικια εμπεριεχει βιαιη εκτονωση … Στην προκειμενη τραγωδια υπαρχουν θυματα αλλα δεν διαφαινεται με σαφηνεια εκ πρωτης οψεως ο θυτης…. ετσι το ρολο του θυτη τρεχουμε να παιξουμε εμεις οι υπολοιποι ως μετοχες ενος ευρυτερου γεννοκτονικου εγκληματος!!!! στην επιμερους θεωρηση, το δυναμικο του εγκληματος βρισκεται στη στρεβλη πεποιθηση: -[Τόσος σαρκασμός καί χαιρεκακία γιά τούς «ἄλλους», πού ἔχουν καταφέρει κάτι περισσότερο;
    Τόσοι πολλοί ἀμόρφωτοι, ἄξεστοι κι ἀγενεῖς κυκλοφοροῦν γύρω μας, σέ αὐτό τό θέατρο σκιῶν]- Αν λοιπον αυτη η πεποιθηση ειχε πολεμηθει επαρκως απο τη δικαιοσυνη μην επιτρεποντας το αμαρτημα του νταβατζη… ουτε οι μεν θα ησαν νεκροι ουτε οι δε, ουτε πολλοι αλλοι πριν αλλα και μετα που οσωνουπω επικειται σεισμος οπως πολυ σωστα παρατηρειτε , αλλα που ειναι αδυνατον να αποφυγουμε θυσιαζοντας προβατοποιημενους αδαεις, στα προταγματα ενος πολιτισμου σοφτ ζουγκλας , πολυ πιο αναλγητης απο την πραγματικη που στηριζεται στους νομους της φυσης, ενω η προπαγανδιστικα πολιτισμενη που επικαλεισθε , σ αυτους της εκτροπης παραφυσην!!!

    • Δὲν καταλαβαίνω τὸ σημεῖον διαφωνίας σας.
      Ὁ κύριος Θεοφανάκης καταδεικνύει τὴν ξεπεσμένη μας ἀντιληπτικότητα καὶ μόνον. Ποῦ εἶναι τό πρόβλημα;

  2. Για να θυμηθούμε λιγάκι τα ιστορικά ανάλογα της προεπαναστατικής Γαλλίας του 1847 και της Ρωσίας του 1917, της φτώχιας της οικονομικής καταπίεσης και της αδυναμίας επιβίωσης και τι επακολούθησε και ελάτε μετά να συζητήσουμε πόση οργή κρύβει ένας Έλληνας με 350 ευρώ μηνιάτικο για 60 με 70 ώρες δουλειάς την εβδομάδα. Λεφτά που δεν του φτάνουν για να μπαλώσει ούτε το παλιό του παντελόνι. Όταν βλέπετε τέτοια σχόλια για κάποιον νεκρό που εκπροσωπούσε έναν προκλητικό τρόπο ζωής με ακριβά αυτοκίνητα και διακοπές στα χιονοδρομικά αυτά είναι ο ατμός της χύτρας και κάτι άλλο δείχνουν που δεν έχει καμιά σχέση με ανωτέρα αισθήματα. Μήπως να περιμένουμε οσονούπω και τις εκρήξεις; Και όταν σκάει το καζάνι δεν σώζουν ούτε τα αριστερά ούτε τα δεξιά τσίγκινα σωβρακάκια.

    • Διαφωνῶ ὁριζοντίως καὶ καθέτως. Στὸν θάνατο ἐμπρὸς εἴμαστε ὅλοι ἴσοι. Οἱ Ἕλληνες οὐδέποτε προσέβαλαν νεκρούς.

Leave a Reply