Διαιωνίζοντας τὸ ἔς ἔδαφος φέρειν…

Νομίζατε πώς τελειώσαμε μέ τόν Ἀλάριχο καί τά θεοδοσιανά κατάλοιπα;
Λαθεύετε… Μίαν ματιὰ νὰ ῥίξετε γύρω σας θὰ διαπιστώσετε πὼς ἡ καταστροφή, ποὺ ξεκίνησε ἐπισήμως τότε, ὄχι μόνον δὲν ἔπαυσε, ἀλλὰ ὁσονούπω κορυφώνεται.
Στὶς ἡμέρες μας δὲ ἀναγνωρίζουμε πλέον τὰ σημάδια τῆς ἀπολύτου ἰσοπεδώσεως, διότι, κατὰ πῶς φαίνεται, πολλὰ διέφυγαν τῶν βαρβάρων ἤδη καὶ πρέπει, κατὰ τοὺς κρατοῦντες, νὰ μὴν μείνῃ σκόνη ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα στὸν πλανήτη.

«…Ἔ… Μὴν μοῦ πεῖτε!!! Ὀμορφιές!!! Ἔ… Ποῦ θά εὕρισκε καλλίτερον τόπο γιά νά σταθῇ ὁ Κένταυρος ἀπό τήν μετώπη;
Δέν ὀνειρευόταν σέ ὅλην τήν …μαρμάρινη ζωή του μερικές κακόγουστες μεταλλικές κολῶνες γύρω του;  Τοὐλάχιστον…
Δέν εἶναι πολύ πιό καλά γιά τά μάρμαρα πού σκάλισε ὀ Φειδίας νά τά χώσουμε στήν ἀπομόνωσιν καί νά διοργανώνονται ἐμπρός τους «ΚΟΚΤΕΙΛ ΠΑΡΤΥ», κατά τά βρεταννικά πρότυπα; Τί λέτε;
Καὶ φυσικὰ θὰ γεμίσουν μὲ φθηνά, ἄθλια, ἀπαράδεκτα ἀντίγραφα τὸν ναὸ τῆς Παλλάδος!!!…»

Κομματιάζουν τὸν Παρθενώνα γιὰ νὰ τὸν …προστατεύσουν!!!

Ἀφῆστε δὲ τὶς μολύνσεις καὶ τὶς προσβολές…
Ἀπὸ τὴν μία οἰ γκούτσι – γκοῦτσι… ἀπὸ τὴν ἄλλην οἱ παρανοϊκοὶ  (μὲ τὶς ἀπολαβὲς ἑκατομμυρίων) γιὰ τὰ ἀγελαδο-ἀφιερώματα ποὺ γέμισαν τὶς πλατεῖες μας μὲ …πολύχρωμες ἀγελάδες, ταύρους καὶ λοιπὰ μαστοειδῆ, ἢ μὲ τὰ ἀκόμη περισσότερα ἑκατομμύρια, ἀφιερώματα στοὺς …πρόσφυγες (ποὺ ὅμως ἦσαν …ὀρδὲς ΛΑΘΡΟμεταναστῶν), ἔρχονται νὰ ὁλοκληρώσουν τὸ σκηνικό.

Ἔξω ἀπὸ τὸ ἀρχαιολογικό μας μουσεῖο, ποὺ εἶναι ἕνα πραγματικὸ κόσμημα, μία ὄασις τέχνης καὶ πολιτισμοῦ, δυσθεωρήτου πλέον, ὁ Καμίνης ἦλθε κι ἔβαλε αὐτὸ τὸ μαῦρο ἐξάμβλωμα.

Ἐὰν συγκρίνῃς τὴν τέχνη μέσα μὲ τὴν «τέχνη» ἔξω, πρέπει νὰ φύγουμε γιὰ νὰ σωθοῦμε στὰ βουνά.
Σκοταδόψυχοι!

Λιάνα Καστρινάκη

Καί μόνον αὐτό;

«…Με την έκθεση Documenta 14 που πραγματοποιείται στην Αθήνα από 8 Απριλίου έως 16 Ιουλίου, υπό τον τίτλο «Learning from Athens», τοποθετήθηκε ένα ανοιξιάτικο πρωινό του Απριλίου μια φυσικού μεγέθους μαρμάρινη προσφυγική σκηνή στον αρχαιολογικό χώρο στον λόφο Φιλοπάππου ακριβώς απέναντι από την Ακρόπολη..
Το ….«έργο» ζυγίζει 300 κιλά και μεταφέρθηκε με ειδικό γερανό τύπου αράχνης σε δύο μέρη. Η διευθύντρια του καλλιτεχνικού γραφείου της documenta μαλιστα σημείωσε ότι το συγκεκριμένο σημείο επιλέχθηκε διότι «στόχος είναι η «συνομιλία» του έργου με τον Παρθενώνα..

Η documenta του μπάτζετ των 70 εκατομμυρίων αποτελεί χοντρή business και προσφέρει τα μέγιστα στην παραπληροφόρηση, στην παραποίηση και στην παραχάραξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς…..»

πηγὴ

Ἡ ἀλλοίωσις τοῦ φυσικοῦ τοπίου…
Ἡ καταστροφὴ καὶ οἰ καταχώσεις ἀρχαίων μνημείων, ὑψίστης σπουδαιότητος κι ἀξίας…
Ἡ πολτοποίησις-κονιορτοποίησις ἀγνώστου ἀξίας καὶ σημαντικότητος θησαυρῶν, ποὺ διέλυσε ὁ «ΜΕΤΡΟπόντιξ» κι ἐξηφάνισαν ἀπὸ προσώπου γῆς οἱ …εἰδικοί!!!
Εἶναι μερικὰ ἀπὸ τὰ σύγχρονα ἐγκλήματα, τοῦ διαρκοῦς «ἔς ἔδαφος φέρειν».
Μίας καταστροφῆς ποὺ κλείνει, σὲ λίγο, τὸν κύκλο της, ἐφ΄ ὅσον κλείνει ὁ κύκλος αὐτῶν ποὺ τὴν τροφοδοτοῦσαν.
Διότι μᾶς περίσσεψε ἡ ὑπομονή… Περίσσεψε καὶ ἡ Ὕβρις τους…
Τώρα τὸν λόγο λαμβάνει ἡ Ἄτη καὶ ἡ Νέμεσις…

Φιλονόη

Σημείωσις

Ὅλοι αὐτοὶ ποὺ διαχειρίζονται τὴν δική μας κληρονομιά, δὲν εἶναι τίποτα περισσότερο ἢ λιγότερο, ἀπὸ ἀνθρωπόμορφα σκουπίδια, ποὺ ἀντιλαμβάνονται μόνον ἀπὸ καταστροφές, βρωμιά, σκοταδισμό. Ἀνθρωπόμορφα σκουπίδια ποὺ ἐπὶ πλέον μᾶς κουνοῦν τὸ δάκτυλο, ἐνᾦ παραλλήλως ἀδειάζουν τὰ δημόσια ταμεῖα μας, τὴν χώρα ἀπὸ Ἕλληνες καὶ τοὺς ἀρχαιολογικούς μας χώρους ἀπὸ μνημεῖα. Ὅλοι αὐτοὶ λειτουργοῦν ὡς ἐπόπτες τῆς ἀποικίας ποὺ ἀπεκάλεσαν «Ἑλλάς» κατ’ εὐφημισμόν, γιὰ νὰ μένουμε οἰκειοθελῶς μαντρωμένοι.

Δυστυχῶς τους τελείωσε… Εἶναι θέμα στιγμῶν πιὰ νὰ ὁλοκληρωθοῦν ὅλες ἐκεῖνες οἱ διαδικασίες τῆς ὁλικῆς καταῤῥεύσεώς τους. Ὁ κόσμος-βιτρίνα ποὺ ἔστησαν, εἰς βάρος μας, τελειώνει…
Κι αὐτὸ δὲν τὸ λέω ἐγὼ ἀλλὰ οἱ συνθῆκες. 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply