Διεφθαρμένοι ἐπιστήμονες στὴν ὑπηρεσία τῆς καπνοαπαγορεύσεως (β)

Μέσα στὸ 2017 ἐπεβλήθησαν καὶ στὴν χώρα μας διὰ «νομοθεσίας» ἄσχετες καὶ νοσηρὲς εἰκόνες στὰ πακέτα τῶν τσιγάρων, πούρων, καπνῶν πίπας κτλ.
Ἂς δοῦμε ἀναλυτικὰ τὸ πῶς ἀκριβῶς ἐπεβλήθηκαν τέτοιοι… «νόμοι». Καὶ ἀπὸ ποιούς.
[Ὑπ’ ὄψιν, ὅ,τι ἰσχύῃ γιὰ τὶς ἀλλοιωμένες καὶ ὑβριστικὲς «νομοθεσίες» ποὺ ἐπέβαλαν Καπνοαπαγόρευση, ἰσχύει καὶ γιὰ ὅλα τὰ ἄλλα ὑβριστικά].

Δευτέρα Ἀνάρτησις:

Ἡ κατασκευὴ φοβίας, ἐνοχῶν καὶ ἐξαρτημένων ἀντανακλαστικῶν ἀντιδράσεων (ἐλεγχομένων μὲ λέξεις-κλειδιά), σὲ πάρα πολλοὺς τομεῖς τοῦ ἀνθρωπίνου βίου, συνέβη σὲ πολὺ γρήγορο σχετικὰ χρονικὸ διάστημα. Τὸ διεφθαρμένο ἐπιστημονικὸ κατεστημένο καὶ ἡ διανομὴ τῶν προσεκτικὰ κατασκευασμένων ψευδῶν του ἀπὸ τὰ διεθνῆ ΜΜΕ εἶχαν πολὺ πιὸ φρικτὰ ἀποτελέσματα σὲ τεράστιο ἀριθμὸ ἀνθρώπων (πρώην «ἀνθρώπων» πιά καὶ νῦν συντριμμιῶν…), κι ἀπὸ αὐτὰ ποὺ ἀνέμεναν οἱ …Κοσμοδιορθωταὶ (εἰρωνικὴ ὀνομασία ἀπὸ τὸν Ἰ. Πασσᾶ).

«Ακόμη δεν έχετε αντιληφθεί ότι δεν υπάρχει πλέον υγεία (τουλάχιστον σύμφωνα με τον ανόητο ορισμό που δίνει η Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας) αλλά απλώς διαφορετικές διαβαθμίσεις ασθενείας;

Πολύ απλά: είστε ασθενής και δεν το έχετε καταλάβει. Ευτυχώς που το κατάλαβαν άλλοι για λογαριασμό σας…

«Δέκα χρόνια ζωής στερεί το τσιγάρο από τους καπνιστές, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πιο μακροχρόνιας έρευνας σχετικά με το θέμα» (Το Βήμα, 23.6.2004).
Post hoc, ergo propter hoc, έλεγαν οι αρχαίοι Λατίνοι

…Ήδη η ιδιόρρυθμη Σινγκαπούρη δείχνει τον Μεγάλο Φωτεινό Δρόμο που Όλοι Μαζί θα Τραβήξουμε. Θυμάστε κάτι που έγραφα σε παλαιότερη Επικαιρότητα; Ήγγικεν η ώρα. Στην Σινγκαπούρη τα πακέτα των τσιγάρων στολίζονται πλέον από υπέροχες φωτογραφίες: «Πνευμόνια μέσα στην πίσσα, καρδιές εμφραγματικών, νεκρά μωρά, οικογένειες ορφανές ποζάρουν επάνω από επιγραφές του τύπου «Το κάπνισμα σκοτώνει μωρά. Διάκοψέ το. Το κάπνισμα προκαλεί καρκίνο των πνευμόνων. Διάκοψέ το».».

Το νέο σύνθημα που πρέπει να ευρίσκεται στα χείλη όλων: «Διάκοψέ το, το γ…μένο, δεν μπορώ, δεν μπορώ να το υπομένω!». Απ’ ό,τι άκουσα θα κυκλοφορήσει και σε CD.»

Θανάσης Βέμπος

Καί:

«Πλησιάζει και η ώρα που τα πακέτα των τσιγάρων θα καλύπτονται σχεδόν εξ ολοκλήρου από ανατριχιαστικές εικόνες που σκοπό έχουν να συνετίσουν τους καπνιστές. Το μεγαλοφυές σχέδιο των ηλιθίων γραφειοκρατών των Βρυξελλών βρίσκεται εν πλήρει εξελίξει.

«Εάν αυτές οι εικόνες προβάλοντο στην τηλεόραση, σίγουρα θα είχαν την ένδειξη «αυστηρώς ακατάλληλον», επισημαίνει η Ελευθεροτυπία (14.11.2004), δημοσιεύοντας και μια μικρή πρόγευση.
Είναι όμως για το καλό μας… »

Θανάσης Βέμπος

Οἱ φωτογραφίες ἢ τὰ γραφιστικὰ ποὺ συνοδεύουν τὰ περισσότερα ἄρθρα τῶν διεθνῶν ΜΜΕ εἶναι ψεύτικες καὶ εἰδικὰ μελετημένες γιὰ πρόκληση ἐλεγχομένων συνειρμῶν. Οἱ εἰκόνες ἄνοστων λαχανικῶν καὶ σαλατῶν σὲ ἄρθρα «ὑγιεινῆς διατροφῆς» ὑπονοοῦν ὅτι οἱ μπριζόλες, τὰ ζυμαρικὰ ἢ τὰ γλυκὰ εἶναι «ἀνθυγιεινά» – ἔτσι γιὰ νὰ μὴν ἀπορεῖτε πῶς ἐξαπλώθη ἡ χορτοφαγικὴ ἐμμονή.
Ποιός δέν ξέρει σήμερα τούς περιφήμους «μαύρους πνεύμονες» πού, ὑποτίθεται, ὅτι προκαλεῖ τὸ κάπνισμα; Πόσοι ὅμως ἔχουν ἀντιληφθεῖ ὅτι πρόκειται γιά γραφιστικό τέχνασμα, καὶ ὅτι δέν ὑφίστανται «μαῦροι πνεύμονες» ἀπό τό κάπνισμα, στήν πραγματικότητα;

ΥΓ: Μὴν ξεχνοῦμε ὅτι πίσω ἀπ’ ὅλα αὐτὰ ὑφέρπει ὁ πουριτανικὸς προτεσταντισμός: τὸ εὐχάριστο, εὔγευστο, ἡδονικὸ κτλ. εἶναι «ἁμαρτωλό», ἀλλὰ καὶ τὸ δυσάρεστο, ἄνοστο, καὶ ὀδυνηρὸ εἶναι «ἐνάρετο». Ἀλλὰ δὲν μποροῦν νὰ ποῦν ξεκάθαρα κάτι τέτοιο, ἔτσι τὸ «ἐνάρετο» βαπτίζεται «ὑγιεινό» καὶ τὸ «ἁμαρτωλό» ὡς «ἀνθυγιεινό» καὶ σερβίρεται μὲ μπόλικο ἐπιστημονικὸ θετικισμό, γιὰ νὰ φαίνεται τρέντυ στὸν 21ο αἰῶνα. Παλαιὲς κι ἀπηρχαιωμένες σκοταδιστικὲς ἀντιλήψεις, μὲ τεχνοκρατικὸ περιτύλιγμα.

The Black Lung Lie

«Goebbel’s techniques down to algorithmic science:

In describing their “behavioral” methods of persuasion, Nix gives the example of a private beach owner who wishes to keep the public out. He might, Nix says, put up an “informational” sign that seeks to inform attitudes, such as: “Public beach ends here: private property.” Or he could seek “to probe an altogether much more powerful, underlying motivation” by putting up a sign that says “Warning: shark sighted.” The threat of being eaten by a shark, Nix claims, will be more effective. Similarly, in videos made by Cambridge Analytica’s research wing, the Behavioral Dynamics Institute, the group describes strategies for appealing directly to people’s underlying fears and desires in ways that are continuous with the insights of behavioral economics, but that seem less scrupulous about employing lies or half-truths to influence System One motivations.» 

nybooks.com

Φρούριον

(Visited 154 times, 1 visits today)




Leave a Reply