Χρῆμα, πολὺ χρῆμα, πίσω ἀπὸ τὴν …«ἔνταξιν τῶν ῥομᾶ»!!!

Λογικὴ τοῦ …παραλόγου καὶ τῆς ἐπιβραβεύσεως τοῦ ἐγκλήματος!!!
Μὰ πρῶτα πρῶτα χρῆμα… Πολὺ χρῆμα…

Διαβάσαμε, ἀκούσαμε καὶ σχολιάσαμε τὴν ἀπόφασιν τῆς …κυβερνήσεως (ποιός ἦλθε;) νὰ παραχωρήσῃ στοὺς γύφτους/ῥομᾶ/ἀθιγγάνους τὸ δικαίωμα τῆς εἰσαγωγῆς στὰ ΑΕΙ τῆς χώρας… (ναί, λέμε κι ἀνέκδοτα…!!!)

εἰκόνα

Κι ἐπεὶ δὴ οἱ περισσότεροι ἐκ τῶν συμπολιτῶν μας, βαθύτατα ἐξοργισμένοι, κατεφέροντο (γιὰ μίαν ἀκόμη φορά) κατὰ τῆς (ἂς ποῦμε) κυβερνήσεως, ἐφ΄ ὅσον τὰ δικά τους παιδιά, στὴν πλειοψηφία τους, δὲν εἶναι ῥομᾶ/γῦφτοι/ἀθίγγανοι καὶ «σφαγιάζονται/θυσιάζονται/κατακρεουργῶνται» στὸν βωμὸ τοῦ πτυχίου, ἀπεφάσισα νὰ …ἐμβαθύνω, κάπως στὸ θέμα μας.

Ἂς ξεκινήσουμε μὲ αὐτό, ποὺ εἶναι, στὴν πραγματικόητα, ἡ διαπίστωσις τῆς δικτατορίας τῶν ἀμαθῶν καὶ τῶν ἀμορφώτων.
Κι ἀναφερόμεθα μόνον σὲ αὐτοὺς ποὺ ἔχουν κάποιες διαπιστευμένες γνώσεις κι ὄχι γιὰ αὐτοὺς ποὺ «ὅ,τι δηλώσουν εἶναι»:

ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΗΣ ΑΜΑΘΕΙΑΣ

Την περασμένη εβδομάδα, από τις 2 έως τις 5 Μαρτίου, διεξήχθη στους Δελφούς το 2ο Ετήσιο Οικονομικό Φόρουμ.<--break->Παρευρέθηκαν 250 και πλέον προσωπικότητες, για να συζητήσουν 41 θέματα που αφορούν στην πορεία του κόσμου, της Ευρώπης και της χώρας μας. Από τις αλλαγές στην διεθνή γεωπολιτική ισορροπία ισχύος και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η περιοχή της ανατολικής Μεσογείου έως τα συνταγματικά διλήμματα και τις μακροπρόθεσμες προοπτικές αναπτύξεως της Ελλάδας. 

Συμμετείχαν ανώτατα στελέχη της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, υψηλόβαθμα στελέχη παγκοσμίων φορέων, όπως η Παγκόσμια Τράπεζα, το Ευρωπαϊκό Ταμείο Επενδύσεων, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ο Ευρωπαϊκός ΣΔΟΕ και επικεφαλής διεθνών δεξαμενών σκέψεως με μεγάλη επιρροή, νυν και πρώην πρωθυπουργοί, υπουργοί και πολλοί σημαντικοί εκπρόσωποι της εγχώριας και διεθνούς ακαδημαϊκής κοινότητας.

Αφήνοντας κατά μέρος όσα αφελή ειπώθηκαν όσον αφορά στην πιθανότητα να αποτελέσει το Φόρουμ των Δελφών την μήτρα για την κυοφορία μιας πολιτικής κινήσεως, αντιμετωπίζει κάποιος ένα πολύ σοβαρό παράδοξο: Γιατί όλοι αυτοί, που θεωρούνται η ελίτ της χώρας, δεν μπορούν να πείσουν την κοινωνία; Γιατί με όσα σοβαρά είπαν αδυνατούν να καλλιεργήσουν τα εκσυγχρονιστικά επιχειρήματα-ερείσματα που θα νικήσουν τον λαϊκισμό; Μήπως αποτελούν και οι ίδιοι μέρος του προβλήματός μας με τα πεπραγμένα τους, γεγονός που αναπόφευκτα τους στερεί και την δυνατότητα να αποτελέσουν και μέρος της λύσεως;

Ελπίζω στην σύντομη παρουσία τους στον «ομφαλό της Γης» – κατά τους προγόνους μας- να μην διέλαθε της μελέτης τους μια συμβολική τόσο για την αυτογνωσία όσο και για την αυτοκριτική τους πληροφορία: Στον ναό του Απόλλωνος στους Δελφούς, εκεί όπου ευρἰσκετο ο ωοειδής λίθος με τον οποίο παραστάθηκε ο ομφαλός, στην κορυφή του αετώματος της κεντρικής ανατολικής πύλης, ευρίσκετο και το Δελφικό Εψιλον, ένα αρχαιοελληνικό σύμβολο που σχετίζετο με την μύηση του ανθρώπου στο φως, μαζί με το «ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ» (γνώρισε τον εαυτό σου) στην κάτω αριστερή γωνία και το «ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ» (να μην υπερβάλεις) στην κάτω δεξιά του ιδίου αετώματος.

Η πληροφορία αυτή θα τους βοηθούσε να αντιληφθούν καλύτερα τις εξαιρετικές επισημάνσεις του ιστορικού Γιώργου Δερτιλή στην διάλεξή του με θέμα «Η τυραννία της αμαθείας». Σε αυτήν είπε μεταξύ άλλων: «Η δικτατορία των αμαθών πλησιάζει. Σήμερα από τα πανεπιστήμιά μας αποφοιτούν ημιμαθείς σε ποσοστό 50%-75%. Αυτό το πλήθος είναι η μεγαλύτερη δεξαμενή εκλογέων. Αν προσθέσουμε τους αναπόφευκτους βλάκες, αυτό είναι το εκλογικό σώμα που επιβραβεύει τους δημαγωγούς. Ο αμαθής βλαξ είναι κοινός και γνώριμος τύπος ανθρώπου. Εύκολα θα δεχθεί να υπηρετήσει έναν δημαγωγό και θα υποδουλωθεί σε έναν δημαγωγό μεγάλο. Η δικτατορία των αμαθών πλησιάζει. Ποιος Καποδίστριας θα δολοφονηθεί ή θα κυλισθεί στην λάσπη της αμαθείας;»

Γι’ αυτήν την «δικτατορία των αμαθών», άμεσο απότοκο της διαβρώσεως του εκπαιδευτικού συστήματος σε όλα τα πεδία και σε όλες τις βαθμίδες, έχουν ευθύνες πολλοί από τους συνέδρους του φόρουμ. Διότι ανέχθηκαν την σταδιακή και μεθοδευμένη υποβάθμιση της Παιδείας κατά την 30ετία που άρχισε το 1980, δεν συμμετείχαν σε αυτήν και δεν αντιστάθηκαν επαρκώς όταν έπρεπε.

Υποβάθμιση που επιδρά αποσυνθετικά για την δημοκρατία. Όπως συμπληρώνει ο ίδιος ο καθηγητής: «Δίχως κριτική σκέψη ελάχιστα μπορεί να συνεισφέρει κάποιος στην δίκαιη και εύρυθμη λειτουργία της κοινωνίας και της δημοκρατίας. Προφανώς επειδή μόνο με αυτήν διακρίνουμε το σημαντικό από το ασήμαντο, το ωραίο από το άσχημο, το καλό από το κακό, το δίκαιο από το άδικο».

Τούτων δοθέντων, αποκτά θλιβερή επικαιρότητα για τις ημέρες μας ο χρησμός του Μαντείου των Δελφών προς τον αυτοκράτορα Ιουλιανό: «Εἴπατε τῷ βασιλεῖ, χαμαὶ πέσε δαίδαλος αὐλά, οὐκέτι Φοῖβος ἔχει καλύβην, οὐ μάντιδα δάφνην, οὐ παγὰν λαλέουσαν, ἀπέσβετο καὶ λάλον ὕδωρ». (Πείτε στον βασιλιά ότι ο αυλός έχει πέσει στο χώμα. Ο Φοίβος δεν έχει πια σπίτι, ούτε δάφνη μαντική, ούτε και πηγή που μιλά, γιατί στέρεψε το νερό που μιλούσε.)

Γιώργος Κ. Στράτος

*Δικηγόρος – δημοσιογράφος
δημοκρατία

Ἐγὼ πάλι θεωρῶ, ἐδῶ καὶ χρόνια, πὼς ἡ δικτατορία τῆς ἀμαθείας ἤδη ὑφίσταται καὶ δὲν ἀναμένεται, παρὰ μόνον νὰ κορυφωθῇ πλέον διαφαίνεται (καὶ τελικῶς νὰ αὐτό-κατά-στραφῇ/σπαραχθῇ!).
Δὲν περίμενα βέβαια νὰ παρευρεθοῦν σὲ συνέδριο οἱ συν-ὑπαίτιοι (καί, σὲ κάποιες περιπτώσεις, ἐμπνευστές, αὐτῆς τῆς δολιοφθορᾶς), γιὰ νὰ ἀποτιμήσουν τὸ ἔγκλημά τους τῶν τελευταίων δεκαετιῶν, ὡς …παρατηρητές, κάνοντας διαπιστώσεις καὶ δηλώνοντας …παρουσίες, διότι τὰ τρωκτικὰ φροντίζουν νὰ κρύβονται καὶ νὰ σφυρίζουν ἀδιάφορα κι ὄχι νὰ συμπεριφέρονται ὡς …ἄσχετοι. Ξέρουν τὰ ἐγκλήματά τους, ἔχουν ἀπόλυτον ἐπίγνωσιν τῶν ἐπιπτώσεων αὐτῶν τῶν ἐγκλημάτων καὶ θὰ κληθοῦν, συντόμως, νὰ λογοδοτήσουν, ὅσο κι ἐὰν σήμερα περιφέρουν τὰ ἄχρηστά τους σαρκία σὰν κάτι σημαντικὸ καὶ σπουδαίον, ὑποκρινόμενοι πὼς …ἔπιναν καφὲ ὅταν (μόνο του προφανῶς) τὸ ἔγκλημα κατὰ τῆς χώρας κορυφώνετο.
Διότι τὰ μνημόνια (καὶ οἱ περελκόμενοι αὐτῶν νόμοι) εἶναι ἀποτέλεσμα κυρίως τοῦ συστήματος ἀπαιδείας, ποὺ ἐκπαίδευσε, δεκαετίες τώρα, στρατιὲς ὑπακούων καὶ προθύμων δουλοποιημένων καταναλωτῶν.

Φυσικά… Αὐτὰ ἦσαν ἀναμενόμενα, ἀπὸ τὴν στιγμὴ ποὺ ἔκανε τὴν ἐμφάνισίν του ὁ καλὰ ἀμοιβόμενος προκτορισμός.
Τὰ παιδιὰ τοῦ πSoros σήμερα, ἀλλὰ στὴν πραγματικότητα τὰ παιδιὰ τῶν τοκογλύφων, ἐδῶ καὶ αἰῶνες, ἦσαν πάντα στὴν πρώτη γραμμὴ τῆς δημοσιότητος, τῆς προβολῆς καὶ τελικῶς τῆς χειραγωγήσεώς μας.
Ἁλώνοντας δὲ τὴν παιδεία ἐπέτυχαν  νὰ ὁλοκληρωθῇ ἕνα ἀπὸ τὰ μεγαλύτερα ἐγκλήματα κατὰ τῆς Ἀνθρωπότητος, δίχως νὰ μποροῦμε, πλειοψηφικά, νὰ δοῦμε τὸν πραγματικὸ αἴτιο, μαζὺ μὲ τοὺς πραιτωριανούς του.
Κι ὅπως ἔγραφε κι ὁ φίλος Θανάσης Πολυζωΐδης, πρὸ καιροῦ…:

Ῥοκφέλερ καὶ κοινωνικὸς ἔλεγχος μέσῳ τῆς παιδείας

…ὅλα ἔχουν τὰ αἴτιά τους καί, ἰδίως, σοβαρότατα αἴτια (κι ὁπωσδήποτε μὲ τὸ πλουσιοπάροχον …ἀζημίωτον, ἐὰν ὄχι μὲ τὴν ἐνεργὸ συμμετοχή, τοὐλάχιστον μὲ τὴν ἐκκωφαντικὴ …σιωπή), ὅταν πίσω ἀπὸ ὅλα αὐτὰ ὑποκρύπτεται, ἐλέγχοντας καὶ καθορίζοντας τὰ πάντα, τὸ ἵδρυμα Ῥοκφέλερ. Λογικὸ ἀποτέλεσμα κατεγράφη στὸ ἐν λόγῳ συνέδριον.
Τί λέτε;

Πᾶμε παρακάτω τώρα.
Τὸ παιδί σου, τὸ παιδί μου, τὸ παιδὶ τοῦ κάθε Ἕλληνος πολίτου, ποὺ διαβιεῖ στὸ φορολογικὸ Νταχάου τῆς Εὐρώπης, θὰ κληθῇ νὰ παρακολουθήσῃ δώδεκα ἐτῶν ἐκπαίδευσιν, ποὺ στὴν οὐσία σημαίνει ἀπόλυτος λοβοτομή, ἐφ΄ ὅσον γιὰ παιδεία δὲν συζητᾶμε. Τὸ μόνιμον πρόβλημα τοῦ ὑπουργείου ἀπαιδείας, μαζὺ φυσικὰ καὶ τῶν «γλωσσολόγων» (ἤ, ὀρθότερα, γλωσσοκαταστροφέων), μαζὺ μὲ τοὺς …«φωστῆρες»-διαμορφωτές/σχεδιαστές/ἐπιβλέποντες τοῦ ἐκπαιδευτικοῦ προγράμματος, μαζὺ μὲ τὴν συμμορία τῶν πρακτόρων τοῦ πSoros, τὰ συνδικαλιστοκοπρόσκυλα καὶ τοὺς ἐντεταλμένους σὲ συγκεκριμένες ἀποστολὲς ἀνθέλληνες, ἔχουν μετατρέψῃ μίαν κοινωνία σὲ σκουπιδόμαζα. Ἀγνοοῦμε τὴν γλῶσσα μας, τὴν ἱστορία μας, βασικὲς γνώσεις φυσικῶν ἐπιστημῶν, μαθηματικῶν κι, ὁπωσδήποτε, σὰν φυσικὴ ἐξέλιξις κι ἀποτέλεσμα αὐτῶν, ἀπωλέσαμε ὁριστικῶς τὸ δικαίωμά μας στὴν λογική, στὴν αὐτοσυντήρησιν καὶ στὴν αὐτοδιάθεσιν…!!!
Εἵμαστε μαζάνθρωποι πού, ἄλλος περισσότερο κι ἄλλος λιγότερο, ἔχουμε φάῃ τόσο σκουπίδι, γιὰ νὰ μποροῦμε πλέον νὰ θεωροῦμε τὸ ἀναγκαῖον ὡς …ἐπικίνδυνον καὶ τὸ καλὸ ὡς …καταστροφή μας!!!

πηγὴ

…ἀλλὰ μαθαίνουμε γιὰ ἔμφυλες ταὐτότητες, πολυχρωμοπολυπολιτιστικὲς κοινωνίες καὶ …ῥατσισμό.
Μέσα στὰ μαθήματα ποὺ μᾶς ὑπεσχέθησαν ἦταν καὶ τὸ μάθημα τῆς …φορολογικῆς συνειδήσεως…

πηγὴ

…ἐνᾦ, παραλλήλως, δρομολογεῖται ἡ …ἀπεμπλοκὴ τῶν ὑποψηφίων σπουδαστῶν καὶ μαθητῶν (κάθε βαθμίδος) ἀπὸ τὴν …ψυχοφθόρο διαδικασία τῶν ἐξετάσεων. Ὅλοι ἴδιοι. Ὅλοι σκουπίδια, μηδενικὴ ἀριστεία, ἄρνησις ἐπιβραβεύσεως καὶ μαζικὴ παραγωγὴ …«ἐπιστημο(ύ)νων!!!.

Καταδιώκεται πολὺ συνειδητῶς ἡ ἀριστεία κι ἐὰν κάποιο παιδί, στὰ τόσα καὶ τόσα, παρουσιάζῃ κάποιο ἰδιαίτερον ταλέντο (σὲ ὁποιονδήποτε τομέα: φυσική, μουσική, μαθηματικά, ζωγραφική, γυμναστικὴ ἀκόμη καὶ …χορό!!!), θὰ σπεύσῃ σύμπασα ἡ διδασκαλική/συνδικαλιστική/πSoroπρακτορίστικη κοινότης νὰ τὸ ἐξαφανίσουν, ἐὰν δὲν ἐπιτύχουν νὰ τὸ καθυποτάξουν. Κι ἐὰν οἱ γονεῖς δὲν ἔχουν τὴν οἰκονομικὴ δυνατότητα, νὰ στηρίξουν τὸ ἰδιαίτερον τάλαντο τοῦ παιδιοῦ τους, θὰ καταλήξῃ κι αὐτὸ κύτταρον τῆς σκουπιδομάζης.
Γενικῶς ἡ τυραννία τῶν ἀμαθῶν καὶ τῶν ἠλιθίων ἰσχύει ἤδη καί, μάλιστα, τοὺς πληρώνουμε ἐπὶ πλέον ὡς …φωστῆρες.
Τὸ σύνδρομον τῆς Στοκχόλμης σὲ ὅλο του τὸ μεγαλεῖον.

Κι ἐρχόμεθα στὰ γεγονότα τοῦ Μενιδίου.
Τί ἔχουμε ἐκεῖ;
Δύο κοινωνίες. Ἡ μία κοινωνία εἶναι αὐτὴ ποὺ πληρώνει φόρους, ποὺ διώκεται μέσα στὸ φορολογικό μας Νταχάου καὶ ποὺ ὑπομένει κάθε εἴδους ἀναλγησία εἰς βάρος της, ὅπως κάθε ἄλλος Ἕλλην στὴν ἐπικράτεια, ἐνᾦ ἐπὶ πλέον συμβιώνει μὲ τὴν ἐγκληματικότητα, τὸν βασικὸ διακινητὴ ναρκωτικῶν τῆς Ἀττικῆς καὶ τὴν ἀπειλὴ ἔως καὶ (κατὰ τὴν πρόσφατο δολοφονία τοῦ Μαρίου, κάποια …«στραβή» ποὺ ἐπέφερε) θάνατο!!!

Ὁ φερόμενος ὡς δράστης τῶν πυροβολισμῶν κυκολοφορεῖ ἐλεύθερος, κατόπιν φυσικὰ μίας δίκης γιὰ …ἀποικίες.
Ὁ Μάριος χάθηκε.
Ἡ οἰκογένεια τοῦ παιδιοῦ θρηνεῖ.
Ἡ τοπικὴ κοινωνία ἀγανακτώντας βγῆκε στοὺς δρόμους.
Τὰ πρακτόρια τοῦ πSoros, γνωστὰ κουκουλοφορεμένα, ἔσπευσαν νὰ δόσουν τὸ σύνθημα τῆς φιμώσεως καὶ τῆς ἐπαυξήσεως τῆς τρομοκρατίας εἰς βάρος τῶν κατοίκων…
Οἱ γῦφτοι /ῥομᾶ/ἀθίγγανοι κυκλοφοροῦν, κουνοῦν τὸ δάκτυλο καὶ ἐπὶ πλέον ἀπειλοῦν, ἐνᾦ κάποιοι πληρώνονται γιὰ νὰ …στραβοκυττάζουν, μὲ ἐπαγγελματικὸ τρόπο!!!

Ξε-στραβώνει τὸ εἶδος τῆς ἐγκληματικότητος ὁ μπαλάφας.

Ὕπουλη μεθόδευσις πίσω ἀπό τούς κουκουλοφόρους τοῦ Μενιδίου;

Ἡ (ἂς ποῦμε) κυβέρνησις περευρέθη στὸ τρικολόρε πανηγυράκι τοῦ πSoros, ἐνᾦ ἐκπρόσωπός της ἀνεφέρθη σὲ …«στραβή», ἀν τὶ νὰ συμπαρασταθῇ στοὺς γονεῖς καὶ στοὺς κατοίκους τοῦ Μενιδίου.
Ἕξι ὑπουργοὶ ἔσπευσαν νὰ ἀνακοινώσουν μέτρα …ὑπὲρ τῶν ῥομᾶ/γύφτων/ἀθιγγάνων…
Καὶ φυσικὰ οἱ κάτοικοι, ποὺ ἔφαγαν ξῦλο, χημικὰ κι ἀπειλὲς γιὰ τὶς ζωές τους, ἐκτὸς ἀπὸ τὸν θρῆνο γιὰ τὴν ἀπώλεια, ἔχουν νὰ ἀντιμετωπίσουν, ἐπὶ πλέον καὶ τοὺς (ἂς ποῦμε) κυβερνητικοὺς παράγοντες, ποὺ ἀν τὶ νὰ σπεύσουν νὰ λύσουν τὸ πρόβλημα, ἔρχονται νὰ τὸ μεγιστοποιήσουν.

πηγὴ

Τὸ πρόβλημά τους, ἐν ὀλίγοις, δὲν εἶναι ἡ ἐγκληματικότης, ἀλλὰ ἡ …ἀπουσία παιδείας (εἶπαν!!!).
Ὀρθῶς, θὰ ἔλεγα, ἐὰν συζητούσαμε γιὰ πραγματικὴ παιδεία.
Ὅταν ὅμως συζητᾶμε γιά ἕνα σύστημα ἀπαιδείας, πού μόνον του μέλημα εἶναι ἡ παραγωγή γενιτσάρων, τί ἀκριβῶς ἐννοοῦν οἱ …φωστῆρες;
Θέλετε νά σᾶς ἀπαντήσω ἐγώ, ἤ καταλάβατε ἤδη;

Ἄδικα λοιπὸν τὰ δάκρυα καὶ οἱ κραυγές, ὅλων αὐτῶν ποὺ ἐθίγησαν ἀπὸ τὰ νέα μέτρα εἰσαγωγῆς γύφτων/ῥομᾶ/ἀθιγγάνων στὰ Πανεπιστήμια καὶ στὶς Ἀστυνομικὲς Σχολές.
Ἄδικη ἡ ὀργή.
Ἄδικη ἡ ἐπὶ πλέον στοχοποίησις.
Τὸ πρόβλημά τους, ὡς (ἂς ποῦμε) …κυβερνώντων, δὲν εἶναι ἡ πάταξις τῆς ἐγκληματικότητος, ἡ ὀρθὴ καὶ δικαία ἀστυνόμευσις, ἡ εὐνομία, τὸ δίκαιον, ἡ ἡρεμία κι ἀσφάλεια τῶν ὑπολοίπων κατοίκων τῆς περιοχῆς καὶ ἡ στοχοποίησις τῶν ναρκωτικῶν.
Εἶναι ἡ ποινικοποίησις τῆς ὁπλοκατοχῆς, ἡ φίμωσις τῶν λοιπῶν κατοίκων καὶ ἡ ὅσο τὸ δυνατὸν βελτίστη παραγωγὴ νέων γενιτσάρων, μέσα καὶ ἀπὸ τὴν κοινωνία τῶν ῥομᾶ/γύφτων/ἀθιγγάνων, μὲ τὸν ἀντίστοιχο μανδύα ποὺ ἐνδύονται ἅπαντες οἱ ἀπόφοιτοι αὐτοῦ τοῦ συστήματος παραγωγῆς ἀμορφώτων, γενιτσάρων, πιστῶν στοὺς ἐντολεῖς τους καὶ προθύμων σφαγέων κάθε …«ἀντιφρονούντος». Νομίμως πάντα ὅλα αὐτά… Καὶ μὲ …γραβάτα!!!
Καὶ πάντα μὲ τὸ …ἀζημίωτον!!!

Διότι, πῶς νά τό κάνουμε…
Ἐπὶ πλέον τῶν παραπάνω, εἶναι καὶ πάρα πολλὰ τὰ λεφτὰ …Ἄρη, εἴπαμε.

πηγὴ
(σελὶς 98)

Ἡ ἐντολὴ τῆς «ἐνσωματώσεως» ἐδόθη ἀπὸ τὴν …Παγκόσμια Τράπεζα…!!!
«Ἐλπιδοφόρες τακτικές» τιτλοφορεῖται ἡ τακτική.

πηγὴ
(σελίδες 3 καὶ 10)

Δὲν γίνεται νὰ μένουν τὰ σαπρόφυτα τοῦ τΣΥΡΙΖΑ ἐκτός.
Ἐδῶ ἕνας ντάλιος εἶχε ἀνακαλύψῃ τὴν μηχανὴ κοπῆς …χρήματος καὶ εἶχε, ἐκτὸς ἀπὸ ὅλες τὶς ἄλλες ὀργανώσεις/κινήματά του, ἐπὶ πλέον καὶ τὸ κίνημα τῶν ῥομᾶ. Αὐτὸ ντέ… ποὺ ἔπεσε στὴν Ῥόδο (κι ὄχι μόνον) γιὰ νὰ φάῃ κάτι …φιλετάκια. Οἱ ῥομᾶ/ἀθίγγανοι/γῦφτοι φυσικὰ πῆραν …τίποτα, ἀλλὰ αὐτὸ εἶναι δευτερεῦον!!! Ἡ μηχανὴ ἔφαγε τὸν ἄμπακο…!!!

Βοτανικὸς χωρίς …ἀστέγους καί μέ τέμενος; (α)

Ποιός κρύβεται πίσω ἀπό τήν «Στέγη Ἀστέγων» Βοτανικοῦ; (4)

Ποιός κρύβεται πίσω ἀπό τήν «Στέγη Ἀστέγων» Βοτανικοῦ; (1)

Συνεπῶς; Τί μᾶς ἀνεκοίνωσαν εἴπαμε;
Πώς θά ἐνταχθοῦν οἱ παραβατικοί;;;
Ἄμ πῶς… ὁπωσδήποτε..
Ἐπιδοτήσεις θὰ τσιμπήσουν, πέραν τῶν 175 ἑκατομμυρίων, ποὺ ὑπελόγιζαν. Εἶναι, βλέπετε, μεγάλο τὸ …ἔργο ποὺ θὰ παράξουν καὶ ἀπαιτῶνται πρόσθετα κονδύλια. Τὰ προηγοέυμενα δὲν ξέρουμε ποῦ κατέληξαν, ἀλλὰ αὐτὸ εἶναι δευτερεῦον, ἐφ΄ ὅσον κάποιοι ἔφαγαν καλά. Ὄχι ἐμεῖς, μὰ σίγουρα σπουδαῖοι καὶ τρανοί. Μὲ ἢ χωρὶς γραβάτες, ἀλλὰ καλὰ ἐκπαιδευμένα λαμόγια γιὰ νὰ κάνουν τὴν νύκτα νὰ φαίνεται γιὰ ἡμέρα.

Λογική λοιπόν τοῦ …παραλόγου καί τῆς ἐπιβραβεύσεως τοῦ ἐγκλήματος;
Ὄχι… Λογικῆ τῆς μάσας καὶ τῆς ἁρπακτῆς, μὲ πρόσχημα τὸ …ὁ,τιδήποτε καὶ τὸν ὁποιονδήποτε, ἀρκεῖ νὰ ἔχῃ δοθῇ ἡ ἐντολὴ ἀπὸ τοὺς κεντρικοὺς τραπεζίτες.
Πολλὰ τὰ προσχήματα, ἀλλὰ ἕνας ὁ σκοπός: τὸ πλιάτσικο!!!

Φιλονόη

Υ.Γ.1. Πατριῶτες… μὴν φοβᾶστε. Τὰ πανεπιστήμια, τὰ σχολεῖα, ἀλλὰ καὶ ὅλο τὸ σύστημα ἐκπαιδεύσεως δὲν γίνεται νὰ χειροτερεύσῃ, διότι εἶναι ἔτσι δομημένο, ποὺ θὰ κατασκευάζῃ δούλους, ἀνεξαρτήτως τῆς ἐμφανίσεώς του. Ἁπλῶς τώρα θὰ ἐνταχθοῦν στὴν δουλοκατασκευή, ἐπισήμως, μερικοὶ ἀκόμη. Ἐννοεῖται πὼς τὸν λογαριασμὸ ἐμεῖς θὰ τὸν πληρώσουμε, ἀλλὰ αὐτὰ εἶναι ψιλὰ γράμματα. Σημασία ἔχει νὰ ῥέῃ τὸ χρῆμα πρὸς τοὺς πραιτωριανοὺς γιὰ νὰ παράγονται διαρκῶς καὶ στὸν αἰῶνα τὸν ἅπαντα ὑπάκουες σκουπιδομάζες.

Υ.Γ.2. Μήπως νά «σκαλίζαμε» λίγο τίς Μ.Κ.Ο. πού ἐνασχολοῦνται μέ τά …«ἐνταξιακά» γιά νά μάθουμε περισσότερα, ἀναφορικῶς μέ τό ποιοί, πῶς καί γιατί κόβονται τόσο πολύ γιά τέτοιου εἴδους …«ἐντάξεις»;

(Visited 186 times, 1 visits today)




Leave a Reply