Ῥῆσος, ὁ οἰκιστὴς τῆς Ἀμφιπόλεως καὶ τὸ δόρυ

Δὲν μοῦ ἀρέσει νὰ ἐπαναλαμβάνομαι. Ἔχω γράψει ὅτι δὲν κάνω ἀνάρτηση, ἐὰν δὲν εἶναι 100% τεκμηριωμένη. Ἔτσι, δὲν θέλω ὑποδείξεις στὴν δουλειά μου, γιὰ δῆθεν μὴ ἐπαρκὲς ἀποδεικτικὸ ὑλικό. Τὸ μυαλό μου πάει στὸ πονηρό. Στὸ κάτω κάτω, ἐὰν πρόκειται γιὰ ἀρχαιολογικὴ τεκμηρίωση, δὲν εἶναι ἀπαραίτητον τὸ 100%. Οἱ ἀρχαιολόγοι ποὺ προσεγγίζουν τὸ 3% ξέρουν.

Ποιός ἔχει τήν ἀπαίτηση γιά τό ἀπόλυτο, σέ γεγονότα πού συνέβησαν πρό χιλιάδων ἐτῶν; Μπορεῖ νὰ μοῦ γράψῃ κάποιος πόση ἐπί τοῖς 100 τεκμηρίωση ἔχει ὁ τάφος τοῦ Φιλίππου στήν Βεργίνα καί οἱ Αἰγές στόν ἴδιον χῶρο; Ὁ τάφος τῆς Εὐρυδίκης καί Θεσσαλονίκης πάλι ἐκεῖ; Ὑποδείξεις κι ἐξυπνάδες λοιπὸν ἐκεῖ καὶ ὄχι μόνον. Δὲν εἶμαι ὑποχρεωμένος νὰ ξέρω τὰ ὀνοματεπώνυμα καὶ τὶς διευθύνσεις τῶν θυμάτων σὲ Χιροσίμα καὶ Ναγκασάκι, ὅμως, πρὸς λύπη ἀρκετῶν, κι αὐτὰ τὰ ξέρω. Ὅ,τι, κατὰ τὴν κρίση μου, κρατῶ πίσω, μέσα σὲ ἕνα καθεστὼς ἀνικανότητος καὶ ἀναξιοπρεπείας, ἀνήκει μόνον σὲ σκοπιμότητα δική μου.

Εὐριπίδης, Ῥῆσος, 468-473

«ἐπειδἂν ἐχθρῶν τήν δ’ ἐλευθέραν πόλιν θῶμεν θεοῖσί τ’ ἀκροθίνι’ ἐξέλῃς, ξὺν σοὶ στρατεύειν γῆν ἐπ’ Ἀργείων θέλω καὶ πᾶσαν ἐλθὼν Ἑλλάδ’ ἐκπέρσαι δορί, ὡς ἂν μάθωσιν ἐν μέρει πάσχειν κακῶς».

Τὸ ἄλογο καὶ τὸ πέος (1,4), ἀνήκει στὸν Ῥῆσο καὶ δὲν εἶναι ἔτσι γιατί εἶδε μίαν ὡραία φοράδα. Οἱ ἀρχαῖοι ἐφρόντισαν νὰ τὸν ἀναπαραστήσουν μὲ τὸ δόρυ (4), ὅπως τὰ ἀρχαία γραπτὰ μᾶς ὑποδεικνύουν. Τὸ πίσω μέρος τῶν νομισμάτων, εἶναι σχεδιάγραμμα γιὰ τὸ ποῦ εὑρίσκετο τὸ μνημεῖον του κι ἀκόμη τὸ μαλλί του εἶναι σγουρό, ὅπως καὶ τοῦ  Φιλίππου!!!
Εἶναι ἄρα γέ συμπτωματικό ἤ κάτι συνέδεε αὐτούς;
Αὐτὰ μόνον ὁ Κόττης τὰ ξέρει.

Τσίντσιφος Ἀστέριος

Υ.Γ. Θέλω νὰ εὐχαριστήσω τὸν καλό μου φίλο Κωνσταντῖνο Κόττη, γιὰ τὸ ἀπόσπασμα τοῦ Εὐρυπίδου. Ἡ θεολογία τῶν ἀρχαίων ἀπὸ μέρους του καὶ τὰ νομίσματα ἀπὸ τὴν ἄλλην, ἀποκαλύπτουν τοὺς ἀρχαίους. Αὐτὸ ποὺ ἀρχαιολόγοι κι ἀρχιτέκτονες, ὡς ἀναρμόδιοι, οὐδέποτε εἶναι δυνατὸν νὰ ἐπιτύχουν.

ευχαριστήσω τον καλό μου φίλο Κωνσταντίνο Κόττη, για το απόσπασμα του Ευριπίδου. Η θεολογία των αρχαίων από μέρους του και τα νομίσματα από την άλλη, αποκαλύπτουν τους αρχαίους. Αυτό, που αρχαιολόγοι και αρχιτέκτονες ως αναρμόδιοι, δεν είναι δυνατόν ποτέ να επιτύχουν.

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply