Ῥῆσος, ὁ οἰκιστὴς τῆς Ἀμφιπόλεως καὶ τὸ δόρυ

Δεν μου αρέσει να επαναλαμβάνομαι. Έχω γράψει ότι δεν κάνω ανάρτηση, αν δεν είναι 100% τεκμηριωμένη. Έτσι, δεν θέλω υποδείξεις στην δουλειά μου, για δήθεν μη επαρκή αποδεικτικό υλικό. Το μυαλό μου πάει στο πονηρό. Στο κάτω κάτω, αν πρόκειται για αρχαιολογική τεκμηρίωση, δεν είναι απαραίτητο το 100%. Οι αρχαιολόγοι που προσεγγίζουν το 3% ξέρουν. Ποιος έχει την απαίτηση για το απόλυτο, σε γεγονότα που συνέβησαν πριν χιλιάδες χρόνια; Μπορεί να μου γράψει κάποιος, πόσο τοις 100 τεκμηρίωση έχει ο τάφος του Φιλίππου στην Βεργίνα και οι Αιγές στον ίδιο χώρο; Ο τάφος της Ευρυδίκης και Θεσσαλονίκης πάλι εκεί; Υποδείξεις και εξυπνάδες λοιπόν εκεί και όχι μόνο. Δεν είμαι υποχρεωμένος να ξέρω τα ονοματεπώνυμα και τις διευθύνσεις των θυμάτων σε Χιροσίμα και Ναγκασάκι, όμως προς λύπη αρκετών κι αυτά τα ξέρω. Ότι κατά την κρίση μου κρατάω πίσω, μέσα σε ένα καθεστώς ανικανότητας και αναξιοπρέπειας, ανήκει μόνο σε σκοπιμότητα δική μου.
Εὐριπίδης, Ῥῆσος, 468-473

«ἐπειδἂν ἐχθρῶν τήν δ’ ἐλευθέραν πόλιν θῶμεν θεοῖσί τ’ ἀκροθίνι’ ἐξέλῃς, ξὺν σοὶ στρατεύειν γῆν ἐπ’ Ἀργείων θέλω καὶ πᾶσαν ἐλθὼν Ἑλλάδ’ ἐκπέρσαι δορί, ὡς ἂν μάθωσιν ἐν μέρει πάσχειν κακῶς».

Το άλογο με το πέος (1,4), ανήκει στον Ρήσο και δεν είναι έτσι γιατί είδε μια ωραία φοράδα. Οι αρχαίοι φρόντισαν να τον αναπαραστήσουν με το δόρυ (4), όπως τα αρχαία γραπτά μας υποδεικνύουν. Το πίσω μέρος των νομισμάτων, είναι σχεδιάγραμμα για το που ευρίσκεται το μνημείο του και ακόμα το μαλλί του είναι σγουρό, όπως και του Φιλίππου!!! Είναι άραγε συμπτωματικό ή κάτι συνέδεε αυτούς;
Αυτά μόνον ο Κόττης τα ξέρει.

Τσίντσιφος Ἀστέριος

ΥΓ. Θέλω να ευχαριστήσω τον καλό μου φίλο Κωνσταντίνο Κόττη, για το απόσπασμα του Ευριπίδου. Η θεολογία των αρχαίων από μέρους του και τα νομίσματα από την άλλη, αποκαλύπτουν τους αρχαίους. Αυτό, που αρχαιολόγοι και αρχιτέκτονες ως αναρμόδιοι, δεν είναι δυνατόν ποτέ να επιτύχουν.

(Visited 97 times, 3 visits today)




Leave a Reply