Ὥρα ἀντικαταστάσεως ὅλων τῶν κλασσικῶν ὀχημάτων

Μιᾶς καὶ μιλᾶμε πλέον γιὰ τὰ αὐτοκίνητα καὶ ἠλεκτροκίνηση, ἂς δοῦμε λίγο τὸ ποιὸ ἀκριβῶς εἶναι τὸ μέλλον τους.

Ὀλες οἱ αὐτοκινητοβιομηχανίες σήμερα ἐπενδύουν τεράστια ποσὰ στὰ ἠλεκτρικὰ αὐτοκίνητα.
Η Mercedes Benz, ἡ Tesla, ἡ Volvo καὶ ἡ Volkswagen ἀνεκοίνωσαν τὴν σχεδιαζομένη θεαματικὴ αὔξηση τῆς παραγωγῆς τους σὲ ἠλεκτροκίνητα αὐτοκίνητα μέχρι τὸ 2020-25.
Ὁπότε εἶναι δεδομένο πὼς μὲ τέτοιες ἐπενδύσεις τὸ μέλλον τῆς αὐτοκινήσεως θὰ εἶναι ἀμιγῶς ἠλεκτρικό.

Ἤδη οἱ περισσότερες εὐρωπαικὲς χῶρες ἀνακοινώνουν προγράμματα ἀπαγορεύσεως κινητήρων βενζίνης καὶ ντίζελ μέχρι τὸ 2030.

Ἡ νέα ὀλλανδικὴ κυβέρνησις ἤδη τὸ ἀνεκοίνωσε κι τὴν σκυτάλη ἔλαβε ἡ Γαλλία στὴν συνέχεια, καθὼς κι ἄλλες εὐρωπαϊκὲς χῶρες.

Μόνον ἠλεκτροκίνητα θὰ κινοῦνται στὸ Παρίσι ἔως τὸ 2030, ἐνᾦ στὴν Ὀξφόρδη ἀπὸ τὸ 2020.

Σὲ πρῶτο στάδιο ἐφαρμογῆς τῶν σχεδίων, προβλέπεται ἤδη ἀπὸ τὸ 2020, τὰ ταξί, τὰ ἰδιωτικὰ αὐτοκίνητα, τὰ ἐλαφρὰ ἐμπορικὰ ὀχήματα καὶ τὰ λεωφορεία, νὰ ἀντικατασταθοῦν μὲ κινητῆρες μηδενικῶν ἐκπομπῶν, δηλαδὴ ἠλεκτοκίνητα.

Γιὰ αὐτὸ βέβαια, πρὸς τὸ παρόν, διώχνουν, ἄρον τὸν ἄρον, τὰ ντιζελοκίνητα ὀχήματά τους.
Καί, δὲν χρειάζεται νὰ μαντέψετε σὲ ποιὲς χῶρες καταλήγουν ὅλα αὐτὰ τὰ «τελειωμένα» πλέον αὐτοκίνητα ντίζελ.
Ῥίξτε ἁπλῶς μίαν ματιὰ στὶς μάντρες τῶν αὐτοκινήτων γύρω σας καὶ θὰ  καταλάβετε.

Θεοφανάκης Στέφανος

Leave a Reply