Ἔως καὶ οἱ λύκοι δὲν ἄντεξαν (τὸ χέβυ μέταλ) κι ἔφυγαν….

Τὸ διαβάσαμε κι αὐτὸ:

13χρονος ἔδιωξε τούς λύκους μὲ μουσική …..χέβυ μέταλ! ( βαρύ μέταλλο;;;)

Καὶ φυσικά ἔσπευσαν ἄπαντες νὰ τὸν ..δοξάσουν καὶ νὰ ὑμνήσουν τούς καλλιτέχνες-δημιουγούς!!!

Πᾶτε καλά μωρέ;

Μουσική εἶναι αὐτό ποὺ ἐξημερώνει τὸν νοῦ τοῦ ἀνθρώπου! Ἀκόμη καὶ τὰ θηρία τὸ ἀντιλαμβάνονται καὶ τὴν …ἀπόλαμβάνουν ὅταν ὑπάρχῃ!

Ἐτοῦτο τὸ ἔκτρωμα δὲν εἶναι μουσική!

Καταστροφέας συνειδήσεων κι ἀντιλήψεων εναι!

Ἔως καὶ τὰ θηρία ἐτρόμαξαν κι ἔφυγαν!!!

Φαντασθεῖτε τὶ γίνεται μὲ τὰ μυαλά ὅσων τὴν ἀκοῦν…..

Σὲ ἄλλον πλανήτη θὰ εὑρίσκονται πλέον….

Καλήν ἀφύπνισιν πατριῶτες!!!

Φιλονόη.

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

2 thoughts on “Ἔως καὶ οἱ λύκοι δὲν ἄντεξαν (τὸ χέβυ μέταλ) κι ἔφυγαν….

  1. Δεν ξέρω που το διάβασες αλλα είναι λάθος και ευτυχώς η επιστήμη έχει αποδείξει ότι τα ζώα και περισσότερο οι λύκοι δεν ακούν τα ίδια με εμάς.

    οποτε ο χαρακτηρισμός {Ἐτοῦτο τὸ ἔκτρωμα δὲν εἶναι μουσική!} μάλλον παραπέμπει σε χριστιανούς που εξυβρίζουν ότι δεν τους αρέσει…όπως το radio…την tv …το internet…όλα σατανικά εργαλεία.

    το heavy metal και όλα είδη παρόμοιας μουσικής εκτος ελαχιστων εξαιρέσεων έχουν πολύ καλύτερη μελωδία από τα ντάπα-ντούπα που ακούν οι νέοι σήμερα και ως γνωστης μουσικής (ακόμα και Βυζαντινής) σε διαβεβαιώνω ότι το άρθρο είναι τουλάχιστον λάθος εάν όχι αισχρό.

    πάραυτα το μέρος που έγιναν τα test με τους ηχους ήταν στην Ρωσία και ο ήχος δεν είχε να κάνει με μουσική αλλα με ηχους που ο άνθρωπος δεν ακούει σε όλο το μήκος τους.
    πράγματι χρησιμοποιήθηκε 1 κασετόφωνο και κασέτα που απεστάλη από ερευνητικό κέντρο και όντως έδιωξε τους λύκους.
    ο 13 χρόνον νεαρός ήταν 21 και ήταν ο γιος του αγρότη που είχε πρόβλημα.
    οι λύκοι ακούγοντας τους ηχους νόμισαν ότι υπήρχε άλλη αγέλη λύκων εκεί και δεν ξαναπλησιασαν.

    Γενικότερα είναι αποτυχία το παραπάνω άρθρο χωρίς να αναφέρεις πηγες αλλα μονο κατηγοριες για κάτι που διάβασες.

    να είσαι ποιο προσεκτικός στο μέλλον για τα post σου εάν θες να κρατάει το site/blog μια σχετική σοβαροφάνεια.

    ευχαριστώ για την φιλοξενία

    • Οἱ “πηγὲς” ποὺ ζητᾶς εἶναι μέσα στό ἄρθρο μὲ ὑπογράμμισι.
      Νὰ περάσῃς τὸ ποντίκι σου ἀπό ἐπάνω γιὰ νὰ τὶς ἀναγνωρίσῃς.
      Ὅσο γιὰ τὸ ἐὰν εἶναι μουσική ἤ ὄχι ὅλο αὐτό, ἀπαντῶ πρὸς ὥρας: περί ὀρέξεως, κολοκυθόπιτα.
      Τὰ συμπεράσματα μου (προσωπικά φυσικά) βασίζονται σὲ παρατηρήσεις, καταγραφὲς ἐπιστημονικές καὶ κάποια γεγονότα καὶ συνοψίζονται στὰ:
      1ον. ἡ κατάστασις ποὺ “ἀφήνει” μία τέτοια μουσική τὸν ἀκροατή.
      2ον. ἡ ἱκανότης ἀντιλήψεως ποὺ ἀναπτύσσεται ἢ ὄχι ἀπό τὴν συνεχή ἀκρόασι τέτοιας μουσικῆς.
      3ον. τὰ ἀποτελέσματα ἄλλων μουσικῶν ἀκουσμάτων σὲ ἄλλους ἀκροατὲς.

      Ἐπίσης ἡ ἐπιστήμη ἔχει ἀποδείξει καὶ κάποια ἄλλα ποὺ παντελῶς ἀγνοεῖς, ὡς φαίνεται ἀπό τὰ γραφόμενά σου. Κι αὐτὰ ποὺ ἔχει ἀποδείξει ἔχουν νὰ κάνουν μέ θεραπευτικές “ἱκανότητες” ἀκουσμάτων ποὺ φυσικὰ σὲ καμμίαν περίπτωσι δὲν προέρχονται ἀπό τὸν χῶρο ποὺ θαυμάζεις!
      Ὅσο γιὰ τὴν “σοβαροφάνεια”…
      Ἄς τὴν ἀφήσουμε καλλίτερα! Δὲν μὲ διέκρινε, ὑπό αὐτὰ τὰ πρίσματα, ποτὲ!
      Προτιμοῦσα τὴν σοβαρότητα!

Leave a Reply