Δημοπρατούμενον Ἔργον: «Νὰ τελειώνουμε μὲ τοὺς Ἕλληνες».

Χρόνια τώρα τὸ θέμα τῆς παιδείας στὴν Ἑλλάδα πονάει πολὺ! Ὅλο καὶ μεγαλύτερα χτυπήματα ποὺ ὁδηγοῦν στὴν ἀμνημοσύνη καὶ τὴν ἀπαιδευσιὰ ἕναν λαὸ, ὁ ὁποῖος ὅμως ἀκόμη δὲν μπορεῖ νὰ καταλάβει τὶ ἀκριβῶς ἔχει δρομολογηθεῖ εἰς βάρος του!

Προσφάτως, μία γνωστὴ μου, ἦταν ἐνθουσιασμένη ποὺ τὸ παιδὶ της ἀπὸ τὴν Α΄Δημοτικοῦ θὰ μάθαινε τὴν ἀγγλικὴ! Ὅσο κι ἐὰν προσπαθοῦσα νὰ τῆς ἐξηγήσω τὴν καταστροφὴ ποὺ συντελεῖται στὸ μυαλὸ αὐτοῦ τοῦ δυσμοίρου παιδιοῦ, τόσο πιὸ εὐτυχὴς ἦταν ἡ κυρία! Στὸ τέλος ἀπελπίστηκα! Τόσα ξέρει επα, τόσα καταλαβαίνει! να κόμη παιδ χαμένο! Ὅμως, ἔχω τὸ δικαίωμα νὰ τὸ κάνω; Ἔχουμε ὅλοι ἐμεὶς τὸ δικαίωμα νὰ τὸ κάνουμε αὐτὸ; Ποιὸ; Νὰ ἀδιαφοροῦμε! Νὰ μὴν ὁμιλοῦμε! Νὰ μὴν πασχίζουμε νὰ γνωστοποιήσουμε τὴν ἀλήθεια σὲ ὅσο τὸ δυνατὸν περισσοτέρους; Τὸ ἔχουμε αὐτὸ τὸ δικαίωμα;

Ἐὰν σκεφτεῖτε μὲ μοναδικὸ κριτήριο τὸ γενικὸ συμφέρον, θὰ πεῖτε πὼς Ὄχι, δὲν τὸ ἔχουμε! Κάθε χαμένο παιδὶ εἶναι ἕνας λιγότερος Ἕλλην! Ἕνας λιγότερος ὑποψήφιος γιὰ τὴν Ἐλεύθερη Ἑλλάδα ποὺ ὅλοι ὀνειρευόμαστε! Εἶναι μία Ἑλλάς μικρότερη κατὰ ἕναν τοὐλάχιστον Ἕλληνα!

Στὸ ὑπουργεῖον ἀ-Παιδείας ἔχουν ξεκινήσει τὴν ὁλοκλήρωσι τῶν διαμαντοπουλοδραγωνείορρεπούσειων ἔργων! Οἱ ἀποφάσεις ἔχουν ληφθεῖ καὶ ἀναζητοῦν τὸν τρόπο ποὺ θὰ μᾶς τὸ παρουσιάσουν δίχως νὰ ἔχουν πολλοὺς τριγμοὺς! δικ μας δύναμις; ντίδρασις! Ἡ ἄρνησις ἀποδοχῆς ἐτούτων τῶν νέων ἀποφάσεών τους ποὺ ἐπιθυμεῖ νὰ καταβαραθρώσῃ τὴν παιδεία μας καὶ νὰ τὴν στείλῃ σὲ ὀθωμανικὰ ἐπίπεδα!

Διαβᾶστε τὰ παρακάτω ἄρθρα! Εἶναι συγκλονιστικὰ! Καὶ δυστυχῶς, πέρα γιὰ πέρα ἀληθινὰ!

Φιλονόη.

Δημοσιεύτηκε σήμερα άρθρο στο ΒήμαOnline με τίτλο: “Μέγαρο Μαξίμου. Οι μυστικές συσκέψεις για την τομή στην παιδεία”. Διαβάζοντας το γεννιούνται διάφορες απορίες μαζί με μία φρίκη για το εξάμβλωμα που ετοιμάζεται.

  • Γιατί οι συσκέψεις για τις τομές στην παιδεία είναι μυστικές;
  • Τί το μυστικό κρύβει το ψηφιακό σχολείο, το ψηφιακό βιβλίο, η ψηφιακή τάξη;
    Ποιός ο ρόλος του Κροάτη επιχειρηματία που συμμετείχε στην σύσκεψη;
  • Από πότε οι επιχειρηματίες συμμετέχουν σε υπουργικές συσκέψεις στο Μαξίμου;
  • Ο Γερουλάνος με ποιές αρμοδιότητες συμμετέχει σε θέματα που άπτονται των εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων; Μήπως η συμμετοχή του αφορά τον ρόλο του στα θέματα επενδύσεων και ανάπτυξης;
  • Τί έγινε στο Υπουργείο Παιδείας; Ξεπουλάμε; Βρήκαμε λεφτά για αρλούμπες, βρήκαμε και τους επιχειρηματίες και κάνουμε τα μυστικά μας deals πουλώντας εκσυγχρονισμό;
  • Μαθαίνουμε πως όλη η συζήτηση έγινε στα Αγγλικά. Φαντάζομαι πως θα είμαστε η πρώτη χώρα που θέματα της εθνικής της παιδείας και δη της ελληνικής συζητιώνται στα Αγγλικά και μάλιστα επί πέντε ώρες.
  • Για ποιό λόγο στις συνεδριάσεις συμμετέχουν μόνο Αμερικάνοι «σοφοί»; «Σοφοί» άλλων εθνικοτήτων δεν υπάρχουν; Οι Έλληνες «σοφοί» που ήτανε;  Μήπως οι Έλληνες «σοφοί» δεν διαθέτουν το κατάλληλο budget για επενδύσεις στην παιδεία;
  • Οι άλλες χώρες, με εκπαιδευτικά συστήματα πιο ώριμα και προηγμένα, είναι οπισθοδρομικές και δεν εφαρμόζουν τα φρου φρου και αρώματα και τα μεγαλοπιάσματα τα δικά μας τα μεταμοντέρνα;

Έγινε επίσης “εκτενής συζήτηση και για το τι σημαίνει σήμερα να είσαι εκπαιδευτικός, καθώςόπως δήλωσαν οι εκπρόσωποι του υπουργείου Παιδείας, ο δάσκαλος και ο καθηγητής έχουν χάσει σήμερα τον έλεγχο στη διδασκαλία τους”. Για άλλη μία φορά κατά την προσφιλή συκοφαντική τακτική του Υπουργείου ήρθαν οι εκπρόσωποι του να μας πούνε εάν έχουμε ή όχι έλεγχο της διδασκαλίας και το τί είναι δάσκαλος. Να τους υπενθυμίσουμε πως παρά τις συνεχείς τους προσπάθειες να διαλύσουν τα σχολεία και τις τάξεις οι εκπαιδευτικοί εξακολουθούμε να μαθαίνουμε στα παιδιά γράμματα. Από ανθρώπους που έχουν δει την τάξη σε φωτογραφίες δεν δεχόμαστε διαπιστώσεις, κριτική και συμβουλές.Πόσο μάλλον όταν νομίζουν πως σπαταλώντας αφειδώς χρήματα και μετατρέποντας την εκπαίδευση σε διαρκές video game θα αποκτήσουμε και «μικρές ιδιοφυίες».

Οι εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις γίνονται με μυστικές συμφωνίες στο Μαξίμου, με συμμετοχή επιχειρηματιών και αποκλειστικά αμερικανών συμβούλων. Η πολιτική ηγεσία της Ελλάδας αντιδρά σαν τους ιθαγενείς που χαίρονται με τις χάντρες και τα καθρεφτάκια που τους δίνουνε. «Είσαστε πολυ μπροστά», τους λέει ο Αμερικάνος. Παγόνι οι δικοί μας. Καλό θα ήταν οι Αμερικάνοι σύμβουλοι να ασχοληθούν με τα χάλια της χώρας τους κάποια στιγμή, για τα οποία ευθύνονται οι πολιτικές που προωθούν και εδώ.

Δεν είμαστε για πούλημα και δεν καταπίνουμε χωρίς να σκεφτούμε τα «εκσυγχρονιστικά» σχέδια, που οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια σε παθητικούς και αγράμματους πολίτες. Και σε τελική ανάλυση ας μας πούνε επιτέλους στο Υπουργείο αυτή την ψηφιακή τάξη σε λυόμενα και τριτοκοσμικά σχολεία την οραματίζονται; Και πόσους μαθητές θα έχει μέσα; Πεντακόσιους;

Άλλα είναι τα προβλήματα της παιδείας. Τα ξέρουν.Τα αγνοούν και όχι μόνο αυτό, αλλά φορτώνουν την ήδη σοβαρή κατάσταση και με καινούργια θέματα. Όταν τελειώσει αυτός ο παραλογισμός μέσα στον οποίο ζούμε το τοπίο θα θυμίζει βομβαρδισμένες συνοικίες της Βαγδάτης και εμείς θα γυρνάμε στα χαλάσματα με τους μαθητές μας σαν τρελοί.

Ελένη Παπαδοπούλου

Υ.Γ. Διαβάστε το άρθρο στο Βήμα. Είναι πραγματικά πολύ διαφωτιστικό για το τί μέλλει γενέσθαι και για τον τρόπο που κυβερνάται η χώρα, μάλλον για το ποιός κυβερνάει αυτό τον τόπο.

ΤΕΥΧΗ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ : “ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ”

ΔΙΕΘΝΕΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΚΑΡΤΕΛ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟΙΚΙΩΝ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΑΛΟΓΩΝ

ΑΝΑΔΟΧΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
“ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ” 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Το έργο αφορά στη διαγραφή της μνήμης του Ελληνικού λαού.
Η διαγραφή θα γίνει κυρίως μέσω των παρακάτω αξόνων, αλλά και με όσους πιθανώς να ζητηθούν αργότερα και δεν περιλαμβάνονται στην παρούσα σύμβαση. Για αυτούς, θα συμφωνηθεί ιδιωτικά πρόσθετο εργολαβικό αντάλλαγμα. Οι άξονες αυτοί είναι:
Αλλοίωση των βιβλίων που διδάσκονται στα σχολεία, προβολή κουλτούρας ξένης προς τον Ελληνικό λαό.  Αλλαγή των βιβλίων ιστορίας με νέα βιβλία, που θα αναφέρουν ιστορικά γεγονότα λίγο διαφορετικά από ότι σήμερα. Τελικός σκοπός είναι η αλλαγή της ιστορίας της Ελλάδας ώστε οι μελλοντικοί “Ελληνες” να μην ξέρουν τι να πιστέψουν, να μην πιστεύουν τίποτα και να αφανιστούν ολοκληρωτικά, μέσω αφομοίωσης, ομογενοποίησης και διαίρεσης σε ομάδες άλλες από την Εθνική. (Ενδεικτικά μόνο αναφέρονται οι ποδοσφαιρικές, οι κοματικές, κ.λ.π.)
Το έργο θα υποστηριχθεί από αλλαγή του συστήματος παιδείας. Η αλλαγή του εκπαιδευτικού συστήματος δεν περιλαμβάνεται στην παρούσα σύμβαση. Η προβολή ανηθικότητας, λαγνείας, φόβου, αίσχους και εν γένει ρηχότητας συμπεριλαμβάνονται στο εργολαβικό αντικείμενο της παρούσας.
ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
Δεκτοί γίνονται όλοι οι οργανισμοί τηλεπροβολής, πολυμέσων, εκδοτικοί οίκοι καταχωριμένοι στο αρχείο πιστών στη νέα τάξη που τηρείται κεντρικά. Δεν γίνονται δεκτοί επιστήμονες που διαχειρίζονται χρήματα από δικά μας ευρωπαϊκά ταμεία.
ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΟ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ
Οι ενδιαφερόμενοι, εφόσον πληρούν τα τυπικά προσόντα, θα προσφέρουν:
1. Ενα κατ΄αποκοπή τίμημα για τη συμμετοχή τους στη διαδικασία και την ταλαιπωρία που υφίστανται για να φέρουν εις πέρας όλα αυτά.
2. Μηνιαίες πληρωμές  μέσω άλλων συμβάσεων τηλεοπτικής προβολής από τα τραπεζικά ιδρύματα και τις υπόλοιπες εταιρίες των ομίλων.

3. Συμφωνία “μπόνους” για επι μέρους στόχους.

ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ
ΑΓΝΩΣΤΟΣ (Αλλα δεν είναι πρόβλημα, δείτε αμέσως παρακάτω).

ΠΗΓΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
Φορολόγιση των Ελληνων αποίκων.

ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Προκαταβολή: 90%
Εκδοση νέων βιβλίων για όλες τις τάξεις του δημοτικού: 10%
ΙΣΧΥΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ
Ο ανάδοχος θα πρέπει να αλλάζει τα βιβλία ιστορίας συνεχώς, και να βομβαρδίζει με όλα τα μέσα (ενδεικτικά μόνο αναφέρονται οι τηλεοπτικοί σταθμοί, οι εταιρίες ραδιοφωνίας, περιοδικός τύπος κ.λ.π.) με ανθελληνικά μηνύματα με συνεχώς αύξουσα ένταση τον Ελληνικό λαό, μέχρι να ξεχάσει ο Ελληνικός λαός ποιος είναι.
ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ
Η επέκταση της σύμβασης μέχρι να ξεχάσει ολόκληρος ο υπόλοιπος κόσμος τον Ελληνικό λαό, θα αποτελέσει αντικείμενο νέας σύμβασης.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Εμπνευσμένο από το βιβλίο του γέλιου και της λήθης του Μίλαν ΚούντεραΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑΣ

Το διαγωνισμό θα κερδίσει ο ΣΚΑΙ. Οι υπόλοιποι μην απογοητεύεστε, έχει για όλους.

Θαλαμοφύλαξ

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply