Ἡ Ἀσιατικὴ Ἑλλάς, ἡ Δαρδανία, οἱ λαθροέποικοι καὶ τὸ δημόσιον χρέος.

Τὸ παρακάτω κείμενον εἶναι ἐξαιρετικότατο! Πλῆρες! Προσωπικῶς τὸ ῥούφηξα! Συνιστῶ ἀνεπιφύλακτα τὴν ἀνάγνωσί του καὶ τὴν φύλαξί του σὲ κάποιο ἀρχεῖο. Θὰ χρειασθῇ!
 
Η ΑΣΙΑΤΙΚΗ ΕΛΛΑΣ
Ἐὰν εἴχομεν ὡς πολιτεία Ἑλληνικὴ καὶ Ἕλληνες πολῖται ὀλίγον φιλότιμον, τότε δὲν θἀ ἀποκαλούσαμεν «Τουρκίαν» τὸ κράτος, ὅπου ἐπικυρίαρχοι εἶναι οἱ ἀλλοτριωμένοι εἰς …«τούρκους» γόνοι ἐκμουσουλμανισθέντων καί, δῆ, ἐκ τῶν παιδομαζωμάτων Μικρασιατῶν, Ἑλλαδιτῶν, Ἀλαβανῶν καὶ Βακτρίων (Ἀφγανῶν) προερχόμενοι, ἀλλά, ἤ Ἰωνίαν, ἤ Καραμανίαν (κατὰ τοὺς Πέρσας), ἤ Μικρασίαν, ἢ Ἀσιατικὴν Ἑλλάδα. Καὶ οὐδέποτε …«Τουρκίαν»…
Ὅμως, μετὰ τὴν Λωζάννην τῷ 1922 καί, ἐν ὄψει, μετ’ αὐτήν, τῶν συνεχιζομένων κακουργιῶν τῶν τουρανιζόντων κτηνανθρώπων καὶ τῶν διαρκῶν εἰς βάρος μας προκλήσεων, ἐπιτρέψαμεν εἰς τὸ ὀντάριον ἐκεῖον, τὸν ἑβραϊκῆς καταγωγῆς Νταοῦντ-Νταούντογλου, ὑπουργὸν Ἐξωτερικῶν τῆς στρατιωτικῆς συμμορίας τῆς ἰθυνούσης τὸ ἐν λόγῳ κράτος, νὰ ἔλθῃ ἐν Ἀθήναις καὶ νὰ ζητήσῃ τὴν παροχὴν «γῆς καὶ ὕδατος» (ὅρα «ΑΟΖ») ἀπὸ τὴν Ἑλληνικὴν κυβέρνησιν! Ἐζήτησεν οὔτος ἐπίσης καὶ τὴν ἀπάρνησιν τοῦ δικαιώματος ἡμῶν ἀνακηρύξεως ἡμετέρας Ἀποκλειστικῆς Οἰκονομικῆς Ζώνης, μετὰ τὰ πελάγη τοῦ Αἰγαίου καὶ τοῦ Κρητικοῦ, ὡς καὶ τὴν Μεσόγειον. Εἴδομεν ἐκ τούτου, ἐπὶ μίαν εἰσέτι φοράν, εἰς τὸ πρόσωπον τούτου τοῦ ποταποῦ ὑποκειμένου τὸ ἐπίπεδον τοῦ …«ἐξανθρωπισμοῦ» τῶν ἐχομένων των ἐνστίκτων καὶ τῶν κτηνωδῶν συμπεριφορῶν τῆς «τουρκικῆς» ἰθυνούσης τάξεως, τῶν νῦν φορέων τῶν …«ἀξιῶν» τῆς κινεζο-τουρκικῆς ληστρικῆς ὀρδῆς!. Τῆς ὁποίας θεματοφύλαξ ἀνεδείχθη ὁ ἀλβανικῆς καταγωγῆς, γεννηθεὶς εἰς Βαλτονέρι Ἡμαθίας, μουσουλμᾶνος – γενίτσαρος Μουσταφᾶ Κεμάλ!...
Ἡ Ἀσιατικὴ Ἑλλάς-Μικρασία τῶν Ἐθνοτήτων.
Θὰ ἔπρεπε, ὅμως ἤδη, ἀναθεωροῦντες τὴν μέχρι τοῦδε τακτικήν μας ἔναντι τῶν «τούρκων», νὰ ἐθέταμεν εἰς τοὺς ἀρμοδίους διεθνεῖς φορεῖς Ζήτημα Προστασίας τῶν ἐν Μικρασίᾳ πεντήκοντα τριῶν (53) Ἐθνοτήτων. Πασῶν τούτων. Πέραν δῆλα δὴ τῆς ὀψίμως εἰσβαλούσης εἰς αὐτὴν κινεζικῆς ληστρικῆς ὀρδῆς τῶν «τούρκων» τὸν
11ον αἰῶνα μ.Ά.Τ., ἐκείνων τῶν περὶ τὰς πεντήκοντα τρεῖς (53) ἐθνοτήτων, τῶν βιουσῶν εἰς τὴν Γῆν αὐτήν, ἰθαγενῶν, εἰς τὴν γῆν αὐτὴν λαοτήτων-ἐθνοτήτων. Ἦτοι τῶν Ἑλληνογενῶν μουσουλμάνων Ποντίων-Ἰώνων-Κρητῶν-Βλάχων (Βαλααδῶν-ὑπὲρ τὰ 5.000.000 σήμερον), τῶν Καρῶν νεοπλατωνικῶν Ἀλευϊδῶν (ὑπὲρ τὰ 12.000.000 σήμερον), τῶν Ἀλβανῶν (ὑπὲρ τὰ 4.000.000 σήμερον), τῶν -Ἰουρούκων – Φρυγῶν, τῶν Λαζῶν-Λυδῶν, τῶν Χαλδαίων, τῶν Ἀσσυρίων, τῶν Κούρδων (περὶ τὰ 30.000.000 σήμερον) τῶν Ἀρμενίων, τῶν Κιρκασίων, τῶν Ἐρυθίνων καὶ ἄλλων πολλῶν. Ἀλλά, σὺν τούτῳ καὶ τὸ Ζήτημα τῆς Συγχρήσεως τῶν Δαρδανελλίων ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα, τὴν Βουλγαρίαν, τὴν Ῥουμανίαν, τὴν Ῥωσσίαν, τὴν Οὐκρανίαν, τὴν Γεωργίαν καὶ τὴν «Τουρκιὰν» (ὄχι «Τουρκίαν»).

Ἡ Δαρδανία καὶ ἡ «Ἕνωσις τῆς Βαρδαρίας».
Ἐὰν εἴχομεν ὀλίγον φιλότιμον δὲν θὰ ἀποδεχόμεθα τὴν συμπερίληψιν εἰς τὴν «σύμβασιν» τῆς καλουμένης «Ἐνδιαμέσου Συμφωνίας» τῶν ὅρων «Πρώην Γουγκοσλαυϊκὴ Δημοκρατία τῆς Μακεδονίας»(!!!) καὶ δῆ τῶν ὅρων «Δημοκρατία» καὶ «Μακεδονία». Διότι τὸ τοιοῦτον ἔκτρωμα «κράτους», τὸ ὁποῖον ἐσκάρωσεν ὁ μισέλλην πολωνο-ἑβραῖος Ἰωσὴφ Μπρός, ὁ Ψευδο-Τ.Ι.Τ.Ο., ὁ πολιτογραφηθεὶς ἀρχικῶς «κροάτης» καὶ ἐπέκεινα, ὡς καιροσκόπος καὶ ὡς ἐντεταλμένος τοῦ Διεθνοῦς Συνεδρίου τῶν Ἀκατονομάστων, καταστὰς καὶ δικτάτωρ τῆς Νοτιοσλαυΐας, οὔτε Δημοκρατία ὑπῆρξεν ποτέ, ἀλλὰ δικτατορία, οὔτε βεβαίως «Μακεδονία`». Ἀλλὰ εἶναι μία ὑπὲρ τὴν Παιονίαν καὶ Πελαγονίαν περιοχὴ τῆς Δαρδανίας τῶν Πελασγῶν Φρυγῶν, οἱ ὀποῖοι ἐφθέγγοντο περλασγιστὶ καὶ οὐχὶ …βουλγαριστί… Ἤγουν κεῖται ἄνωθεν τῆς ἱστορικῆς Μακεδονίας (Πιερία-Ἡμαθία-Πέλλα)… Καὶ νῦν κατοικεῖται ἀπὸ Βλάχους (ἧτοι τοὺς ἀκραιφνεῖς τούτους Ἕλληνας, ἐξ ὧν γνωστώτεροι παγκοσμίως ἦσαν οἱ πρωτοπόροι εὐρωπαῖοι κινηματογραφιστοὶ ἀφοὶ Μανιάκα, καθὼς κι ἄλλοι πολλοί), ἀπὸ Ἰλλυριοὺς (Ἀλβανούς), ἀπὸ Σέρβους, ἀπὸ Αἰγυπτίους (Γύφτους), ἀπὸ Ἀθιγγάνους-Ἰνδοὺς (τριγλώσσους, ὡς ῥωμοφώνους, τουρκοφώνους, βουλγαροφώνους) καὶ ἀπὸ Βουλγάρους.
Ὡς ὄνομα τοῦ θνησιγενοῦς κρατιδίου τῶν «Σκοπίων», ἡ ἐπικυρίαρχος τούτου βουλγαρικῆς καταγωγῆς συμμορία, ἐπιδιώκει νὰ ἀποσπάσῃ ἐκ μέρους μας τὴν ἀποδοχὴν τῆς κιβδήλου ὀνομασίας τούτου ὡς …«Δημοκρατία τῆς Μακεδονίας»!!! Δὲν …ἐπιμένουν εἰς τοῦτον μόνον αὐτοί, ἀλλὰ κυρίως τὰ γνωστὰ ἐκεῖνα μισελληνικὰ σκοτεινὰ πρόσωπα τῆς διεθνοῦς σπείρας τῶν ἀποσταθεροποιητῶν τῆς παγκοσμίου κοινότητος… Ἡμεῖς, κατ’ ἐσχάτην παραχώρησιν, θὰ ἠδυνάμεθα νὰ ἀποκαλοῦμεν τὸ τοιοῦτον κρατίδιον, τὸ ὁποῖον κρατοῦν ἐν ζωῇ οἱ Ἀμερικανο-ἑβραῖοι, «Ἕνωσιν τῆς Βαρδαρίας» (ἄλλως γνωστὴν καὶ ὡς …Πρώην «Γιουγκοσλαυϊκὴ» Δικτατορία τῆς Βαρδαρίας…) Ἔστῳ, λοιπόν, «Ἕνωσις τῆς Βαρδαρίας»…. Ἀπαραιτήτως τὸ ὄνομα «Ἕνωσις»….

Ἀπογραφὴ κι ἐπανεγκατάστασις

Πρὸς τῆς τοιαύτης ὅμως ἀπὸ ἐμᾶς ἀναγνωρίσεως, θὰ πρέπη νὰ δηλώσουν οἱ ἰθύνοντες αὐτὴν τὴν «Ἕνωσιν τῆς Βαρδαρίας» ὅτι θὰ σεβασθοῦν ὅλα τὰ δικαιώματα τῶν ἐγκαταβιουσῶν εἰς τὸ κρατίδιον αὐτὸ ἐθνοτήτων. Ὅτι θὰ πραγματοποιήσουν μίαν ὄντως ἀπογραφὴν τοῦ πληθυσμοῦ της. Καὶ ὅτι οἱ ὑπέρ, κατὰ τὸν πληρώσαντα ἀκριβῶς τὴν φιλαληθείαν του Βλάχον Κυριακὸν Γρηγορίου (Κῦρο Γκληγόρωφ), τὰς 400.000 Ἕλληνες (Βλάχοι) κατ’ οὐδὲν θὰ κωλύονται εἰς τὴν ἄσκησιν τῶν δικαιωμάτων των… Ἐνᾦ οἱ ἀπόγονοι τῶν ἑκατοντάδων χιλιάδων Ἡρακλειωτῶν-Μοναστηριωτῶν, θὰ δύνανται νὰ διεκδικήσουν τὰς περιουσίας τῶν προγόνων των, τὰς ὁποίας ὑφήρπαξον τῷ 1931 οἱ διῶκται των …«ἀδελφοὶ» μας Σέρβοι, ἀλλὰ καὶ τὸ δικαίωμα τῆς εἰς τὴν πόλιν καὶ τῆς περιοχῆς τῆς ἱστορικῆς Ἡρακελίας (Μοναστήριον-Βιτόλια) ἐγκαταστάσεώς των…

Ἡ Ἐθνικὴ Στρατηγικὴ 

Ἀπαιτεῖται ἡ ἄσκησις πραγματικῆς ἐθνικῆς πολιτικῆς, ἴνα ἐπιβιώσωμεν. Πρὸς τοῦτον ἀναγκαῖοι εἰς τὰ Ὑπουργεία Ἐξωτερικῶν, Ἐθνικῆς Ἀμύνης, Ἐθνικῆς Παιδείας καὶ Ἐσωτερικῶν νὰ τοποθετηθοῦν παράγοντες γνῶσται τῆς Ἑλληνικῆς Ἱστορίας, τῆς Καθ΄ Ὅλου Ἑλληνικῆς Γλώσσης καὶ τῶν θεμάτων τῶν Διεθνῶν, ὡς καὶ τῶν Ἐσωτερικῶν κι Ἐξωτερικῶν μας Ζητημάτων. Ἴσως θὰ ἀπαιτεῖτο ἡ σύστασις μίας Σχολῆς Παραγωγῆς Πολιτικῶν Στελεχῶν. Διότι ὅταν οἱ διεθνεῖς κατεργαρέοι, ὡς οἱ σκοπιανοί καὶ οἱ «τοῦρκοι», εὑρίσκονται, κατὰ τὰς ἐν Ἑλλάδι ἐπαφάς των, ἐνώπιον ἀμηχάνων ἐγχωρίων πολιτικάντηδων, ἐστερημένων γνώσεων τοῦ ἀντικειμένου των ὑπ΄ αὐτοὺς ὑπουργικῶν καθηκόντων, τότε θὰ ἀπειλεῖται διαρκῶς ὁ κίνδυνος ἀπωλείας ἔτι περαιτέρῳ ἐθνικῆς κυριαρχίας, διὰ τὴν ὑπηρεσιακὴν ἀνεπάρκειαν καὶ τὸ ἔλλειμμα ἐθνικῆς φιλοτιμίας τῶν ἡμετέρων διαχειριστῶν τῶν ἐθνικῶν μας ὑποθέσεων. Καὶ τοῦτον τὸ εἴδομεν εἰς τὸ ζήτημα τῶν ἐν Ἑλλάδι λαθροεποίκων μουσουλμάνων, ἀλλὰ καὶ τὸ ζήτημα τῆς ΑΟΖ τῆς Πατρῖδος μας, ἐκ τῆς ὁποίας, ὁ θρασύς, ὁ «σαρώσας»  τὴν Θρᾴκην ἑβραιότουρκος Ἀχμὲτ Νατοῦντ («Δαυΐδ»!)-Νταούτογλου, ὁ ἀποδοκιμασθεὶς ἀπὸ Ἕλληνας καὶ Πομάκους εἰς Ἔχινον, ἐζήτησεν νὰ ἐξαιρέσωμεν τμῆμα τῆς νῦν Ἐπικρατείας μας, τὴν νῆσον τοῦ Καστελλοῤῥίζου, ἀπὸ οἱανδήποτε πρᾶξιν μας ἀνακηρύξεως τῆς τοιούτης Ἀποκλειστικῆς Οἰκονομικῆς μας Ζώνης. Καὶ τὸ βλέπομεν εἰς τὸν ἀτερμονα ἐπίσης …«διάλογον] περὶ τοῦ …«ὀνόματος» τοῦ σκοπιανοῦ κρατιδίου, ἐνᾦ ὀφείλομεν νὰ καταγγείλωμεν τὴν ὡς ἄνω …«Ἐνδιάμεσον Συμφωνίαν» τοῦ 1995 καὶ νὰ διακόψωμενν πάσαν, μὲ τὴν ἰθύνουσαν τὰ Σκόπια βουλγαρικὴν συμμορίαν, «συνομιλίαν»…

Ἡ Ἐθνικὴ Ἐπιβίωσις

Ἄλλως, τὰ ἀνωτέρῳ καὶ  τὸ …ἕρπον καρκίνωμα τῶν λαθροἐποίκων, ἰδίᾳ τῶν ἐκ τούτων μουσουλμάνων, τὸ βαῖνον διογκούμενον, ἀφοῦ αἱ σπεῖραι τῶν ἐγχωρίων «προοδευτικῶν» τοῦ ὁλοκληρωτισμοῦ δὲν …ἐπιτρέπουν τὰς ἀπελάσεις τῶν τοιούτων ἐπιβουλέων τῆς Ἑλληνικῆς Γῆς, ἀλλὰ καὶ τὰ προβλήματα μὲ …βουλγάρους εἰς βοῤῥὰν καὶ «τούρκους» εἰς τὴν ἀνατολήν, καθὼς καὶ τὸ μέγα ζήτημα τῆς ἐπιβαρύνσεως τοῦ Δημοσίου μὲ ἕνα δυσβάστακτον χρέος, ἀποτελοῦν μείζονας ἐξωτερικοὺς κινδύνους. Κινδύνους ἐθνικῆς ἐπιβιώσεως καὶ κοινωνικῆς, πολιτιστικῆς καὶ οἰκονομικῆς ἀναδράσεως συνιστοῦν ἐπίσης ἡ παράλειψις ἐπιτελέσεως τοῦ Χρέους τῆς Ἀποκαταστάσεως τῆς Πατρογονικῆς ἡμῶν Θρησκείας τῶν Ὀλυμπίων, ἡ παραμέλησις τῆς Ἀνακατασκευῆς τῶν Ἐθνικῶν μας πρό-ἑβραιοχριστιανικῶν Μνημείων καὶ Οἰκισμῶν, τὰ ὁποία κατέστρεψαν μισέλληνες τοῦ στυγεροῦ ἑβραιοχριστιανισμοῦ, ἡ μετατόπισις εἰς τὸν χρόνον τῆς Διαλύσεως τοῦ «καραμανλικοῦ» Ἀστικοῦ Καρκίνου τοῦ ἀτυχοῦς Ἄστεως τῶν Ἀθηνῶν, ἡ ἀπροθυμία καὶ τῆς βιαίας, εἰσέτι, ἐκδιώξεως ἐξ αὐτοῦ τῶν εἰς αὐτὸ συνῳθουμένων τῶν 4.500.000 πρῴην ἀγροτῶν (γεωργῶν, κτηνοτρόφων καὶ λοιπῶν) καὶ  τοῦ ἐπανεποικισμοῦ δι’ αὐτῶν τῆς ὑπαίθρου τῶν ἀκριτικῶν μας χερσαίων καὶ νησιωτικῶν περιοχῶν, ἡ ἀναποφασιστικότης καταργήσεως τῶν ψευδοπανεπιστημίων, τὰ ὁποία παράγουν ἀστικὰ κοινωνικὰ παράσιτα κ.λ.π… Ἐὰν ἐξακολουθήσωμεν ἀδρανοῦντες, τότε, ἐὰν δὲν ἀφυπνισθῶμεν καὶ δράσωμεν ἐγκαίρως, θὰ ἀντιμετωπίσωμεν καταστάσεις ἐθνικῆς ἐπιβιώσεως.
Ἐν Θεσσαλονίκῃ τῇ 10ηΜαρτίου 2011  μ.Ά.Τ.

ΔΙΑ ΤΟΝ Ε.Θ.Ο.Σ. «ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ»
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ-ΓΟΥΣΙΟΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

πηγή μήνυμα 

Σημείωσις ἐπὶ τῆς οὐσίας

Τὸ ἄνωθεν κείμενον, κατ’ ἐμέ, ΔΕΝ εἶναι καὶ θρησκευτικόν. Εἶναι κείμενον ἑνὸς ἀνθρώπου ποὺ πονᾶ γιὰ τὸν τόπο του. Οἱ προσωπικές του θρησκειακὲς ἐπιλογὲς εἶναι ὄχι μόνον ἀπολύτως σεβαστές, ἀλλὰ καὶ μὴ ἐπιδεχόμενες κριτικῆς.

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply