Ἠλίθιοι ἢ τουρκόσποροι;

Τὸ ζήτημα τῆς τουρκικῆς σημαίας στὸ φεστιβὰλ Ναυπλίου, ἦταν κάτι ποὺ μᾶς ἀπῃσχόλησε πάρα πολύ. Μᾶς ἐνοχλεῖ ὡς λαό ἡ ἀνύψωσις ἑνὸς συμβόλου ποὺ θυμίζει ἐποχὲς σκλαβιᾶς, σὲ ἕνα σύμβολο τοῦ Ἑλληνισμοῦ, ὅπως εἶναι τὸ Παλαμήδι. 

Ἔως τῆς στιγμῆς ποὺ θὰ ξεκινοῦσαν οἱ ἐκδηλώσεις, εἴχαμε λάβει διαβεβαιώσεις γιὰ τὴν μή τέλεσι τοῦ συγκεκριμένου. Καὶ πράγματι δὲν ἀνυψώθῃ ἡ τουρκικὴ σημαία στὸ Παλαμήδι. Κατάφεραν ὄμως κάποιοι καὶ «πέρασαν» τὶς εἰκόνες τους ἐμμέσως…. 

Ἀντὶ λοιπὸν τουρκικῆς σημαίας, εἴδαμε ἄλλα «θαυμαστὰ» ἔργα. Εἴδαμε τὸν Παρθενώνα (ποὺ ἴσως ὅμως νὰ εἶναι καὶ τὸ μαυσωλεῖον τοῦ Κεμάλ, ἀλλὰ οἱ κίονες εἶναι ἑλληνικότατοι) μὲ τὸ κεφάλι τοῦ Κεμᾶλ καὶ τὴν τουρκικὴ σημαία νὰ παρουσιάζονται σὲ σελίδα τοῦ λευκώματος ποὺ μοιράστηκε σὲ ὅσους συμμετεῖχαν στὴν ἐν λόγῳ ἐορτή. 

Κι ἐρωτῶ ἐκ νέου:

Ἐὰν δήμαρχε ἔχῃς τόσο μεγάλη τουρκολαγνεία, γιατί δὲν μᾶς ἀδειάζεις τὴν γωνιά; Ἡ Ἄγκυρα ἀπέναντι εἶναι. Θὰ σὲ δεκτοῦν μὲ ἀνοικτὲς ἀγκάλες.  Ἐδῶ δὲν σὲ παίρνει. 

Νὰ σοῦ πῶ δήμαρχε «ντροπή σου»; Θὰ καταλάβῃς μήπως σὲ τί ἀναφέρομαι; Νὰ σοῦ πῶ δήμαρχε «ἰδοῦ ἡ ἔξοδος»; Μήπως θὰ καταφέρῃς νὰ τὴν βρῇς; Ἢ νὰ σοῦ πῶ πὼς σᾶς βαρεθήκαμε καὶ ἔφθασε ἡ ὥρα νὰ μᾶς ἀδειάσετε τὴν γωνιά; 

Τὸ παρακάτω δήμαρχε, μαζὶ μὲ τὴν φωτογραφία, θὰ σταλῇ σὲ ὅσους γνωρίζω. Ξέρουν αὐτοὶ τί θὰ τὸ κάνουν. Ἐσὺ δὲν γνωρίζω ποῦ θὰ κρυφτῇς μετά ἀπὸ τὸ φτύσιμο ποὺ θὰ πέσῃ.

Φιλονόη.

Υ.Γ.1. Δὲν μοῦ λές δήμαρχε, τὸ ὄνομα σου εἶναι Ἀναγνωσταρᾶς; Σοβαρολογεῖς;

Υ.Γ.2. Σὲ κάθε περίπτωσι, εἶτε τὸ ἕνα εἶτε τὸ ἄλλο, (μαυσωλεῖον ἢ Περθενῶν) δήμαρχε πρέπει νὰ περάσῃς ταχίστως ἀπὸ ληξιαρχεῖο μεριά… Ξέρεις ποῦ; Ἐκεῖ  ποὺ ἀλλάζουν ὀνόματα…

ΑΙΣΧΟΣ! Δήμαρχε τα ξεπουλήσαμε όλα στο Φεστιβάλ Ναυπλίου;;;

Μοίρασαν ημερολόγιο που δείχνει τον Παρθενώνα με τούρκικη σημαία υπό το βλέμμα του Κεμάλ Ατατούρκ
Πάλι καλά που αντιδράσαμε και δεν ύψωσαν τούρκικες σημαίες 

Αίσχος κ. Αναγνωσταρά!
Το φεστιβάλ Ναυπλίου που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα ξεσήκωσε αντιδράσεις σε όλη την Ελλάδα. Οι διοργανωτές του έδειξαν από την αρχή τα φιλοτουρκικά σχέδιά τους με πρώτο και καλύτερο τον δήμαρχο Ναυπλιέων Παναγιώτη Αναγνωσταρά.
Στην αρχή επιχείρησαν να κλείσουν χορηγία από την τούρκικη πρεσβεία ενώ είχαν πρόθεση να υψώσουν τη σημαία της Τουρκίας στην πόλη του Ναυπλίου καθώς το φεστιβάλ ήταν αφιερωμένο στους Τούρκους καλλιτέχνες.
Εκατοντάδες δημοσιογραφικά μέσα ξεσηκώθηκαν εναντίον τους και τελικά δεν είδαμε τη σημαία με την ημισέληνο να κυματίζει, όμως η ξεφτίλα συνεχίστηκε…
Ο Παναγιώτης Αναγνωσταράς έβγαλε ανακοίνωση μετά το πέρας του φεστιβάλ στην οποία έκανε λόγο για υπερπατριώτες, για εθνικιστικό παραλήρημα και  για ακραίους χαρακτήρες ντυμένους με εθνικιστικό περίβλημα που μπορούν να καταστούν επικίνδυνοι…

Επίσης διατυμπάνιζε πως δεν αναρτήθηκαν σημαίες στο Μπούρτζι και στο Παλαμήδι, δεν εξέθεσε την Πατρίδα και δεν προκάλεσε κανέναν…

Σχετικά με τις δηλώσεις του δημάρχου, ο οποίος έγινε έξαλλος με τα δημοσιεύματα καθώς δεν ήθελε να αντιδράσει ο κόσμος, ιδιαίτερα οι δεξιοί, μιας και στις επόμενες βουλευτικές εκλογές έχει βλέψεις για υποψήφιος βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία, δεν έχουμε να γράψουμε άλλα λόγια παρά μόνο να παραθέσουμε την παρακάτω εικόνα.

Κάντε κλικ στη φωτογραφία για να μεγαλώσει

Η φωτογραφία που βλέπετε και τη δανειστήκαμε από την έγκυρη εφημερίδα Αργολική Ανάπτυξη, δεν είναι φωτομοντάζ αλλά πίνακας ζωγραφικής της Τουρκάλας ζωγράφου που φιλοξένησε ο Δήμος Ναυπλιέων για το φεστιβάλ.

Σε αυτό τον πίνακα βλέπουμε τον Παρθενώνα, το σύμβολο της Αρχαίας Ελλάδας και του πολιτισμού της, να έχει πάνω του την τούρκικη σημαία και από κάτω πλήθος Τούρκων. Στον ουρανό είναι φανερός ο ήλιος, στον οποίο διακρίνεται η μορφή του μεγαλύτερου χασάπη του Ελληνισμού και ήρωα των Τούρκων, Κεμάλ Ατατούρκ.

Αυτός ο πίνακας βρισκόταν μέσα στο ημερολόγιο που μοιράσθηκε δωρεάν σε όσους παρευρέθηκαν στο φεστιβάλ. Αν αυτό δεν είναι πρόκληση κύριε Δήμαρχε τότε τι είναι; Δηλαδή αν δεν είχαν ξεσηκωθεί όλοι εναντίον σας από την αρχή τι άλλο θα βλέπαμε στην πόλη του Ναυπλίου;;;

Γράψαμε από την αρχή πως πάνω από τα συμφέροντα είναι η Πατρίδα και γι’ αυτό δεν κάναμε πίσω καθώς ήταν σίγουρο πως θα βρίσκατε τρόπο να προκαλέσετε την κοινή γνώμη.

Πλέον όλοι έχουν καταλάβει πως ο κ. Αναγνωσταράς είναι λάτρης του οθωμανικού….(πολιτισμού) και πως σε αυτά που γράφαμε μέρες προτού αρχίσει το τούρκικο φεστιβάλ Ναυπλίου θα πέφταμε μέσα. Τώρα δήμαρχε ότι και να γράψεις για υπερπατριώτες και για επικύνδινους εθνικιστές δεν ξεγελάς κανέναν.

Ημερολόγια που δείχνουν τον Παρθενώνα με τούρκικη σημαία και τον Κεμάλ στα δεξιά του μοιράστηκαν στο φεστιβάλ του δήμου στον οποίο ηγείσαι… Μετά μην απορείς γιατί στρέφονται όλοι εναντίον σου και ψάξε τρόπους να μαζέψεις τα ασυμμάζευτα…

Ιάσονας Μουσταΐρα ἀπὸ παρατηρητή 

* Εὐχαριστῶ τὸν φίλο Ζήση ποὺ μοῦ τὸ γνωστοποίησε.

Μαυσωλεῖον Κεμᾶλ:

ἀπόἐδῶ
καὶ Παρθενών, ἀναπαράστασις ἀπὸ ἐδῶ:
καὶ ἡ πραγματικότης τοῦ Παρθενῶνος ἀπὸ ἐδῶ:
Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

5 thoughts on “Ἠλίθιοι ἢ τουρκόσποροι;

  1. Ἐν προκειμένῳ δὲν ὑπάρχει θέμα ἐρωτηματικοῦ. Εἶναι καὶ ἠλίθιοι καὶ τουρκόσποροι! Διότι ποῖοι ἐψήφισαν τὸν ἐντιμώτατον κ. Δήμαρχον; Οἱ Ναυπλιῶται. Ἕστω. Μετὰ τὰ καραγκιοζηλίκια αὐτὰ ἠγέρθησαν οἱ ψηφίσαντες νὰ γιαουρτώσουν ὁμοθυμαδὸν τὸν κύριον αὐτὸν καὶ νὰ τὸν κρημνήσουν πάραυτα ἐκ τοῦ ἀξιώματός του; Μᾶλλον ὄχι!. Ἐπιπλέον, ὅσοι ἐκ τῶν παρευρεθέντων εἰς τὰς ἐκδηλώσεις ἔλαβον τὰ ὡραῖα αὐτὰ τουρκικὰ φυλλάδια – τὸ περιεχόμενον τῶν ὁποίων εἰρήσθω ἐν παρόδῳ ἔχει συμβολικὸν χαρακτῆρα διότι τὸ Ναύπλιον διὰ τοὺς γνωστοὺς ἱστορικοὺς λόγους τοὺς ‘πονάει’ καὶ τοὺς τσούζει, τοὺς Μεμέτιδες – ἐβούτηξαν τοὺς διανέμοντας αὐτὰ διὰ νὰ τοὺς τὰ χώσουν ἐκεῖ ὅπου πρέπει; Ὄοοοοοχι! Μᾶλλον θὰ ἐχαχάνιζαν ὅταν τὰ εἶδαν! Ὅμως, ὑπάρχει καὶ προηγούμενον ὁμοίου συμβολικοῦ χαρακτῆρος μὲ μίαν ἄλλην ἑλληνικὴν πόλιν εἰς τὸ ἄκουσμα καὶ μόνον τοῦ ὀνόματος τῆς ὁποίας, τὰ Μεμέτια βγάζουν φλύκταινας μεγέθους περιπτέρου. Πρόκειται περὶ τῆς Ἱερᾶς πόλεως τοῦ Μεσολογγίου ὅπου πρὸ διετίας τὸ τουρκικὸν ἐκεῖνον κακέκτυπον ὁμοίωμα ἑλληνικῆς τριήρους κατὰ τὸν πλοῦν του (ἐσύρετο διὰ ρυμουλκοῦ) εἰς Μασσαλίαν διὰ τὸν ἑορτασμὸν τῆς ἱδρύσεώς της ἀπὸ τοὺς Φωκαεῖς (ἄλλη ξεφτίλα αὐτή ἀλλὰ οἱ Μασσαλιῶται ὡς καὶ οἱ Ἕλληνες καὶ Ἀρμένιοι κάτοικοι ἔδωσαν τὴν σωστὴν ἀπάντησιν) ἐλλιμενίσθη ἐπὶ διήμερον εἰς τὸ Μεσσολόγιον χωρὶς κανεὶς νὰ ἀπαγορεύσῃ τοῦτο. Καὶ ὄχι μόνον αὐτὸ. Δὲν εὑρέθη οὔτε ἕνα παλληκάρι, ΟΥΤΕ ΕΝΑ, ἀπὸ ὅλους τοὺς Μεσολογγίτας νὰ τοῦ ρίψη μία μολότωφ ὥστε νὰ καταλάβουν ἀκόμη μίαν φορὰν τὰ Μεμέτια ὅτι ἐκεῖ εἶναι Μεσολόγγι, ἡ πόλις τῶν ὁλοκαυτωμάτων. Μούγγα!! Καὶ τὸ λυπηρότερον εἶναι ὅτι ἐλάχιστοι ἰστότοποι ἐστιγμάτισαν τὸ γεγονὸς καὶ ἀπὸ τοὺς ἄλλους μόνον ὁ βουλευτὴς Βελόπουλος μετὰ μανίας μάλιστα καὶ ὁ γράφων ἀπὸ τὰς στήλας τοῦ περιοδικοῦ ΕΛΛΗΝΟΡΑΜΑ. Ἄν ὑπάρχουν καὶ ἄλλοι καὶ δὲν τὸ γνωρίζω, Εὖγε τους! Ὑπάρχουν καὶ ἄλλα ὡραῖα παρόμοια, ἀλλὰ ἀρκεῖ μέχρις ἐδῶ. Ἴσως μίαν ἄλλη φορὰν. Ἰδοῦ ἡ βαθυτάτη νόσος ἀπὸ τὴν ὁποίαν πάσχει ἡ Ἑλλὰς πρᾶγμα τὸ ὁποῖον φέρει τὸν γράφοντα ὅταν άκούει τὴν λέξιν ‘μνημόνιον’ εἰς ἀκατανίκητον ἐπιθυμίαν νὰ γιαουρτώσῃ τὸν προφέροντα αὐτήν. Διότι τὸ μνημόνιον εἶναι τὸ σύμπτωμα, ὁ βαρύτατος βήχας ἔστω, ὑποκάτω τοῦ ὁποίου εὑρίσκεται ὁ καρκίνος. Ἀφήνομεν λοιπὸν τὸν καρκίνον νὰ ἁλωνίζῃ ἀνενόχλητος καὶ ἀσχολούμεθα μὲ τὸν βῆχα! Τέλος, σχετικῶς μὲ τὴν ὡραῖαν ἀνακοίνωσιν περὶ τοῦ περιεχομένου τῶν τουρκικῶν φυλλαδίων ἔχω νὰ παρατηρήσω ὅτι ὁ Παρθενὼν δὲν εἶναι σύμβολον τῆς Ἀρχαίας Ἑλλάδος καὶ τοῦ πολιτισμοῦ, ἀλλὰ σύμβολον τῆς Ἑλλάδος (ἄνευ ‘ἀρχαίας’ καὶ ἄλλων τοιούτων) καὶ τοῦ Ἑλληνικοῦ πολιτισμοῦ. Κατὰ τὰ ἄλλα χίλια εὖγε εἰς τὸν Ἰάσονα Μουσταΐραν καὶ τὴν Φιλονόην διὰ τὴν ἐπαναδημοσίευσιν.
    ΥΓ. Τὰ κόκκαλα κάποιων ἄλλων Ἀναγνωσταράδων θὰ τρίζουν εἰς τοὺς τάφους των. Τοὺς βλέπω νὰ βρυκολακιάζουν, καὶ ποιὸς τὸν σώζει τὸν κ. Δήμαρχον!

  2. Ἀναλόγως καιρικῶν συνθηκῶν καί ἐδάφους οι ……σπόροι εὐδοκιμοῦν καρπίζουνε καί αὐγατίζουνε, γἤ………… σαπίζουνε

  3. οι προδοτες εκτελουνται οταν η χωρα βρισκεται σε πολεμο…και η Ελλαδα αυτη τη στιγμη βρισκεται σε πολεμο…στο 1 μετρο λοιπον,γιατι απ’τα 3 μετρα μπορει να αστοχησουμε….!

Leave a Reply