Ἡ μεγάλη ἀπάτη τῆς 17ης Νοεμβρίου.

αὐτό τό μηχανοκίνητον πόσους ἔφαγε;

Σήμερα δὲν θὰ μετρήσω τοὺς νεκροὺς ποὺ οὐδέποτε ὑπῆρξαν ἐντὸς τοῦ Πολυτεχνείου.

Οὔτε θὰ ἀσχοληθῶ μὲ τὰ ψεύδη τῶν μὲν καὶ τὶς σιωπὲς τῶν ΔΕΝ!

Θὰ θέσω μόνον μερικὰ ἐρωτήματα.

Ξεκινῶ ἀπὸ τοὺς ἀνηθίκους διδασκάλους, ποὺ ἐχθὲς μπῆκαν στὶς τάξεις τους καὶ δίδαξαν στὰ παιδιὰ ἕνα ἀπίστευτο ψέμμα. Μίλησαν στὰ παιδιά, μὲ πόνο ψυχῆς ὁμολογῶ, γιὰ τοὺς νεκροὺς φοιτητές. Τοὺς ἀμέτρητους! Τοὺς …..

Οὐδεῖς ἐξ αὐτῶν ἒκανε τὸν κόπο νὰ διαβάσῃ τὸ ἁπλούστερον. Τὸ πόρισμα Τσεβᾶ. Οὐδεῖς. 

Κι ὡς ἀνεγκέφαλοι παπαγάλοι παπαγαλίζουν αὐτὰ ποὺ τοὺς ὑπαγόρευσαν. 

Ψεῦτες, ἀνίκανοι, ἀνήθικοι, ὁλίγιστοι καὶ ἂξιοι τῆς κάθε πικρῆς καὶ μαύρης Μοίρας ποὺ τοὺς ἔχει γραφτεῖ. Τὴν ἀξίζουν ἔως τελευταίας λεπτομερείας! Εἶμαι ἀπολύτως βεβαία.

Ἄλλο ἐρώτημα. 

Ἐὰν δεκτῶ τὴν ἀμορφοσιά τους, ποὺ δὲν τὴν δέχομαι, διότι δὲν ἔχουν τὸ δικαίωμα νὰ διδάσκουν παιδιά ἐὰν εἶναι ἀμόρφωτοι, θὰ ἐρωτήσω τὸ πολὺ ἁπλό: 

Πῶς ἀνέχονται νὰ ἐορτάζουν κάτι ποὺ οὐδόλως ἀνταποκρίνεται στὰ σημερινά δεδομένα; Πῶς ἀνέχονται, αὐτοί, οἱ δάσκαλοι τῆς κακιᾶς ὥρας, νά ἐορτάζουν δίχως καμμίαν διαμαρτυρία, δίχως ἀντίστασι, δίχως ἀντίδρασι, κάτι ποὺ (ἐάν ἴσχυε) καταπατήθηκε ἀπὸ τοὺς ὑποτιθεμένους πρωτεργᾶτες του. 

Ἀλλὰ ξέχασα… Ποῦ καιρός γιά σκέψεις καί προβληματισμούς; Πονάει τσέπη τώρα… Τρέχουν! Χάνουν κεκτημένα δεκαετιῶν. Αὐτὰ ποὺ ἕνας ἄλλος δικτάτωρ, ὁ μπάρμπα Γιάννης, τοὺς παρεχώρησε. Ἀλλὰ τί λέω; Κι αὐτὸ τὸ ἀγνοοῦν τὰ νούμερα. 

(Χαιρετῶ μόνον τὴν φίλη μου τὴν Μάρω ποὺ ὡς δασκάλα ἀπεφάσισε νὰ ἀπέχῃ ἀπὸ αὐτὴν τὴν κρεπάλη. Εἶναι περισσότερο συνειδητοποιημένη ἀπὸ ὅλους ἐμᾶς καὶ μπράβο της!)

Ἄλλο ἐρώτημα.  

Αὐτὴ ἡ χἌννα, ἡ ὑπουργός ἀπαιδείας, τί ἀκριβῶς ὑπονοεῖ μέ τήν μετατροπή τῆς 17ης Νοεβρίου σέ ἀργία; Μήπως πώς εἶναι ἀντίστοιχη τῆς 28ης Ὀκτωβρίου; Ἢ μήπως τῆς 25ης Μαρτίου; Ἔτσι νομίζει; Μήπως πιστεύῃ πώς μέ ἐτοῦτες τίς ἀποφάσεις της θά ἀφαιρέσῃ ἀπό τήν μνήμη μας τίς πραγματικά ἡρωϊκές στιγμές τῆς ἱστορίας μας; Μήπως τοῦ χρόνου σκοπεύει νά ὀργανώσῃ καί παρελάσεις; Μήπως θά λάβῃ καί τήν θέσι τοῦ Παπούλια, διότι αὐτός μᾶς τελείωσε; Καί δέν βρέθηκε ΕΝΑΣ ἀπό ὅλους αὐτούς τούς πατριδοκαπήλους «πατριῶτες» ποὺ ἀπαρτίζουν σήμερα τὴν κυβέρνησι ῥεντίκολο, νά τῆς δώσῃ μία κλωτσιά; Ποῦ πῆγαν καλέ οἱ κορῶνες σας; Ποῦ οἱ διαφωνίες σας; Οἱ καταγγελίες σας; Πιάσατε καρέκλα καί βγάλατε τόν σκασμό; Ἀλήθεια, ποιός θεωρεῖται αὐτήν τήν στιγμή πιό προσκυνημένος; 

Ἔχω κι ἄλλα ἐρωτήματα. Ἔχω καὶ θυμό. Ἔχω κι ἀγανάκτησι. Ἔχω καὶ νεῦρα. Καὶ ἐπαναλαμβάνω. 

Ὅταν κάποιοι θὰ εἶναι ἀνάποδα καὶ θὰ ἀναζητοῦν τὰ κομμάτια τους, ἂς μὴν ἀναρωτιοῦνται γιὰ τὸ πῶς βρέθηκαν ἐκεῖ. Θὰ ξέρουν. Σήμερα ἔβαλαν τὴν ὁριστική τους ὑπογραφή γιὰ τὴν καταδίκη τους. Τὴν δική τους ὑπογραφή. Ὄχι τὴν δική μας. Ἡ δική μας δὲν χρειάζεται. Ἐμεῖς ἁπλῶς θὰ προστρέξουμε πρὸ κειμένου νὰ Τελειώσουν ὅλα καθῶς πρέπει.

Φιλονόη.

φωτογραφία

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

14 thoughts on “Ἡ μεγάλη ἀπάτη τῆς 17ης Νοεμβρίου.

  1. ἲσως ἐπειδή τό χἈννα … βγαίνει ἀπό τό …. ΧαϊβΑΝΑ … καί εὐελπιστεῖ νά γίνουμε ὄλοι τό ἲδιο μέ λόγου της … σάν τήν ἀλεποῦ πού ἔκοψε τήν οὐρά της …

    • Δὲν εἶναι χἌννα, εἶναι Ἄννα. Ἐὰν ὑπῆρχε σύμφωνον πρὸ τοῦ Α τοῦτο θὰ ἐδασύνετο ἐνῶ ἐντιθέτως ψιλοῦται καὶ τοῦτο διότι Ἄννα ἦτο παλαιοτάτη νύμφη τῶν ὑδάτων ἡ λατρεία τῆς ὁποίας ἐκπεσοῦσα σὺν τῶ χρόνῳ διτηρήθη’μόνον εἰς τὴν Ρώμην ὅπου ἀπεκαλεῖτο Ἄννα Περέννα.

      • Εἶναι χἌννα Νικόλαε. Ἐκ τῆς Χανούκα, τῆς ἐορτῆς τῶν ὁμοφύλων της.

  2. Ένα άλλο ψέμα είναι ότι η γενιά του πολυτεχνείου δεν εξαργύρωσε τον «αγώνα» της.

    Πέρα από τους γνωστούς πολιτικούς του πολυτεχνείου, που είναι απλώς η κορυφή του παγοβούνου, υπήρξε μια στρατιά ολόκληρη εκπαιδευτικών και λοιπών πτυχιούχων της ιδίας γενιάς, οι οποίοι δημιούργησαν τους σημερινούς γενιστάρους, με εμάς να αποτελούμε την πρώτη παραγωγική γενιτσαρική φουρνιά.

    Είναι οι ίδιοι εκπαιδευτικοί που με ζήλο ισοπέδωσαν όλους τους μαθητές, σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα χωρίς αξιολογήσεις και με απέχθεια προς την ικανότητα. Σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα χωρίς βαθμούς και χωρίς κίνητρα και κυρίως σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα χωρίς γλώσσα.

    Είναι η ίδια γενιά που κατέλαβε κάθε στασίδι του δημοσίου, που καλλιέργησε το ρουσφετιλίκι της πρασίνου κλαδικής, είναι η ίδια γενιά που έφαγε με χρυσά κουτάλια και έπινε στην υγεία των κορόιδων στην «χρυσή» δεκαετία του ΠΑΣΟΚ.

    Όχι, είναι παραμύθι (και όχι μύθος) ότι δεν εξαργύρωσε η γενιά του πολυτεχνείου τον όποιον αγώνα της. Όλοι μαζί τα έφαγαν, όλοι μαζί, άλλος περισσότερο και άλλος λιγότερο, μας έφτασαν σ΄αυτό το χάλι του οικονομικού μαρασμού και της πνευματικής αναπηρίας.
    Είναι όλοι ένοχοι, ένας προς έναν.

  3. Σὺν τοῖς ἄλλοις ἡ μεγάλη ἀπάτη τοῦ Πολυτεχνίου ἔγκειται εἰς τὸ ὅτι ἀνέτρεψε μίαν μεταβατικὴν ὑπηρεσιακὴν κυβέρνησιν ὑπὸ τὸν Σπυρίδωνα Μαρκεζίνην μὲ προοπτικὴν ἐκλογῶν τὸν ἐρχόμενον Φεβρουάριον, καὶ καμμίαν χούνταν.. Ἤδη ΟΛΟΙ οἱ παράγοντες τῆς ἐπταετίας εἶχον ἀποσυρθῆ οἴκαδε (Παττακόςμ Μακαρέζος, Λαδᾶς κλπ. πλὴν τοῦ Παπαδοπούλου ὅστις μὲ τὸ δημοψήφισμα τοῦ Ὀκτωβρίου εἶχε ἐκλεγεῖ πρόεδρος τῆς Δημοκτατίας). Αὐτὴν λοιπὸν τὴν ὑπηρεσιακὴν κυβέρνησιν ἦλθε νὰ ἀνατρέψῃ ἡ 17η Νοεμβρίου μὲ ἀποτέλεσμα νὰ φέρῃ μίαν ἄλλην Χούνταν πολὺ χειροτέραν τῆς ἀπελθούσης πρώτης καὶ ἡ ὁποία βλακωδῶς ἤνοιξε τὸν δρόμον τῆς Κυπριακῆς τραγωδίας τὰς συνεπείας τῆς ὁποίας πληρώνει ἡ Ἑλλάς μέχρι σήμερον.
    Καὶ κάτι ἄλλο. Εἰς τὸ Πολυτεχνεῖον ὑπάρχουν κάποιοι συγκεκριμένοι νεκροὶ τοὺς ὁποιους οὐδεὶς ἐνθυμεῖται ἄν καὶ τὰ ὀνόματά των ἀναγράφονται εἰς στήλην εὑρισκομένην πλησίον τῆς κεφάλας τοῦ Σβορώνου. Πρόκειται περὶ τῶν 17 φοιτητῶν μετὰ τῆς πρυτάνεως τοὺς ὁποίους ἐδολοφόνησαν οἱ Γερμανοὶ κατὰ τὴν διάρκειαν τῆς κατοχῆς καὶ τοὺς ὁποίους ΟΥΔΕΙΣ ΕΝΘΥΜΕΙΤΑΙ καὶ οὐδεὶς ἀποτίει τὸν ἐλάχιστον φόρον τιμῆς ἐκ τοῦ πλήθους τῶν δακρυβρέκτων μαϊμουδιζόντων τῶν σπευδόντων νὰ καταθέσουν στεφάνους εἰς τοὺς ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ νεκρούς τῆς 17ης Νοεμβρίου.
    Ρὲ παιδιὰ πόσαι ἡμέραι χωρίζουν τὴν ΕΠΕΤΕΙΟΝ τοῦ ΑΡΚΑΔΙΟΥ ἀπὸ τὴν “επέτειον” τοῦ Πολυτεχνίου; Ἕξ. Ποῖος κερατᾶς ἐξ ἡμῶν σκέπτεται νὰ ρίψῃ κάπου εἰς τὸ ὕπαιθρον ἔνα φῦλλον δάφνης πρὸς τιμὴν τῶν ἡρωϊκῶν νεκρῶν τοῦ Ἀρκαδίου;Καὶ τὸσος θόρυβος διὰ τὸ ΤΙΠΟΤΑ τῆς 17ης Νοεμβρίου!!!
    Τὸ σημερινὸν κατάντημα τῆς Ἑλλάδος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟΝ γεγονός.

    • Ὑπάρχει μία συγκεκριμένη μέθοδος προσηλυτισμού σε ιδεοληπτικές θρησκείες ή σε θρησκειοληπτικές ιδεολογίες. Είναι η μέθοδος της διαδόσεως της εντυπώσεως των διωγμών. Μέθοδος δηλαδή επικοινωνιακής φύσεως κατά την οποία μία ομάς δήθεν διωκομένων, διατρανώνει τα όποια γεγονότα προκειμένου να ερεθίσει το συναίσθημα της φιλανθρωπίας των ουδετέρων. Και ως γνωστόν αυτή η μέθοδος έχει συγκεκριμένη πρέλευσι εδώ και αιώνες.
      Μάλιστα δε κατά την θεολογική εσχατολογία του έθνους που φημίζεται για την διάδωσι των ιδεών του μέσω των διωγμών, όλα τα άλλα έθνη θα τιμωρηθούν για όσα δεινά προκάλεσαν στο διωκόμενο έθνος, κατά το τέλος του κόσμου, το Ε.Ε. 6000.

      Αυτός είναι ο λόγος που ελέγχονται όλα τα ΜΜΕ από συγκεκριμένες ομάδες. Δεν έχει σημασία το μέγεθος ενός διωγμού. Σημασία έχει το εμφανιζόμενο μέγεθος του. Σημασία δεν έχει το γεγονός, σημασία έχει η φήμη.

      Υπό αυτήν την οπτική, τόσο ο Μεταξάς όσο και ο Παπαδόπουλος, προσέφεραν τα μάλα στο υποτιθέμενο λαϊκό κίνημα της αντιδημοκρατικής ερυθράς αριστεράς, αφού έδωσαν τα κατάλληλα ερεθίσματα για να γίνει αυτό που εκλαϊκευμένα λέμε «η τρίχα τριχιά». Γιαυτό και οι οπαδοί της συγκεκριμένης ιδεολογίας, αποφεύγουν την αναφορά σε αριθμούς, όπως ο διάβολος το λιβάνι. Διότι οι αριθμοί λένε την αλήθεια και καταρρίπτουν την παραμυθολογία. Ποτέ όμως κανένας δεν θα εστιάσει στους αριθμούς, ουδείς θα απαντήσει ποτέ το ερώτημα «πόσοι πήγαν στα ξερονήσια;».

      Από την εποχή των Φαραώ ακόμη μέχρι και σήμερα η μεθοδολογία είναι η ίδια: προκαλώ τους διωγμούς, εναντιώνομαι στο σύστημα, προκαλώ έμφραγμα στην ορθή λειτουργία ενός συστήματος και μετά διεκδικώ εξουσία υπό τον μανδύα του καημένου και του αδικημένου. Και δυστυχώς η δημοκρατία είναι το καλύτερο περιβάλλον για την λειτουργία αυτής της προπαγάνδας, πόσο δε μάλλον η σημερινή τηλεοπτική δημοκρατία.

      Η μέθοδος εφαρμόστηκε από τους Εβραίους, τους Χριστιανούς, τους Μάρτυρες του Ιεχωβά (προσεκτικά επιλεγμένος ο όρος “Μάρτυς”), κομμουνιστές κ.α. και αφορά την διεκδίκηση του δικαιώματος αρνήσεως της κραταιάς εξουσίας. Απεναντίας εμείς οι Έλληνες της Ιωνίας ουδέποτε επικαλεστήκαμε τους διωγμούς, διότι είμαστε δημιουργικός λαός και δεν μας ενδιαφέρει να χτίσουμε την νέα μας ύπαρξι πάνω σε συντρίμμια. Θέλουμε την αναγνώριση της γενοκτονίας αλλά μέχρι τότε συνεχίζουμε κανονικά την ζωή μας.
      Είναι βαθύτατα φιλοσοφικό το θέμα και φυσικά δεν είναι Ελληνικού τύπου η προπαγάνδα του πολυτεχνείου.

      • Πολὺ σωστὴ ἡ ἱστορικὴ αὐτὴ ἀναγωγὴ Στράβων. Πρακτικὴ παναρχαία, διαρκῶς ἐπαναλαμβανομένη καὶ πάντοτε ἀποτελεσματική. Ἐντυπωσιακὸν δὲ ἐν προκειμένω εἶναι ὅτι κατὰ τὴν ἄσκησιν τῆς πρακτικῆς αὐτῆς τὸ ΤΙΠΟΤΑ εἶναι ἠχηρότερον τοῦ ΚΑΤΙ.

      • Αὐτό εἶναι ἰδιαιτέρως ἀνησυχητικό Νικόλαε διότι εἶναι μαθηματικό μοντέλο, γνωστό ἀπό τὴν ἐποχήν τοῦ Ἀρχιμήδου καὶ τοῦ Ζήνωνος, τοῦ Ἡρακλείτου καὶ τοῦ Παρμενίδου καὶ ἀφορά τὴν ῥοή τῶν γεγονότων, τῶν δεδομένων, τῶν στιγμῶν. Ἕχει νὰ κάνει ἐν ὁλίγοις μὲ τὸν ἀπειροστικό λογισμό.

        Ἀφού δηλαδή μετατρέψουμε ἕναν βράχο σὲ σκόνη καὶ ρίξουμε τὴν σκόνη σὲ ἕναν ποταμό, δὲν μπορούμε νὰ ἐπανασυνθέσουμε τον βράχο. Εἶναι η διάβρωσι τῆς σταγόνας.

        Εἶναι λοιπόν ἀνησυχητικό διότι τὸ φρόνημα τῶν Ἑλλήνων μετατοπίζεται κατὰ ἕνα ἀπειροελάχιστο διάστημα τὴν φορά, ὄπως ἀκριβὼς μπορεῖ νὰ μετατοπίσει ἕνας σώφρωνιστήρ (φρονιμίτης) μία ὁλόκληρη σειρά γερῶν ὀδόντων.
        Σὲ κάθε στοιχειώδη μετατόπισιν, τὸ σῶμα τῶν Ἑλλήνων νομίζει ότι ἔχει βρεθεῖ σὲ κατάστασιν ἰσορροπίας. Όμως τὸ αἴτιον τῆς μετατοπίσεως ἐξακολουθεί νὰ ὠθεῖ τὶς καταστάσεις ξανά καὶ ξανά.
        Αὐτός εἶναι ὁ τρόπος λειτουργίας κάθε δόγματος. Στὴν κοινωνική μηχανική θὰ λέγαμε ὅτι δόγμα εἶναι ἕνας μηχανισμός, ἀσκῶν διαρκῶς σταθερά δύναμιν (διανυσματικό μέγεθος) ἐπὶ τοῦ κοινωνικοῦ σώματος.

        Εἶναι λοιπόν μαθηματικῶς βέβαιον ὅτι τελικῶς αἱ δογματικαί αὗται δυνάμεις θὰ ἐπιτύχουν τὸν σκοπόν τῶν σὲ βάθος χρόνου.

        Αὐτός εἶναι καὶ ὁ λόγος ποὺ παρότι ἐπικαλούνται τὴν λαϊκήν κυριαρχίαν, αἱ δομαί τῶν δογμάτων οὔτε εἶναι, οὔτε καὶ ἐπιτρέπεται να ἐλεγθούν ἀπό τὸν λαόν. Διότι τὰ δόγματα φοβούνται τὸν λαόν ποὺ ὑποτίθεται ὁτι ἐκφράζουν. Εἶναι μεν λαϊκά ὡς πρὸν τὴν ἐπιχειρηματολογίαν, ἀλλά ἀριστοκρατικά ὡς πρός τὰς ἐσωτερικάς δομάς.
        Συνεπῶς εἶναι λαϊκιστικά και ὑποκριτικά δόμγατα. Γιαυτό καὶ δὲν ἐκτίθενται ἀλλά προσέχουν κάθε τῶν λέξι, κάθε έννοια, κάθε κίνησιν, ὥστε νὰ μὴν ἀποκαλυφθεῖ ἡ ὑποκρισία τῶν.

        Δὲν ἐνδιαφέρονται γιὰ τὶς λύσεις τῶν προβλημάτων τοῦ λαοῦ, ἀπλῶς ἐνδιαφέρονται νὰ διατηροῦν πάντα σταθεράν την πίεσιν, τόσον ὡς πρὸς τὸ μέτρον, ὅσον καὶ ὡς πρὸς τὴν διεύθυνσιν, γιαυτό και ἀποφεύγουν τὸν ἐμφανή συσχετισμό τῶν μὲ τὴν ἐξουσίαν, ἀλλα ἐπιδιώκουν τὴν ἀντίδρασιν καὶ τὴν ἀντιπολίτευσιν.

        Τὸ ἐν Ἑλλάδι πολιτικό σύστημα εἶναι κομμουνιστοκεντρικόν, μὲ τὸ ΠΑΣΟΚ νὰ ἀποτελεί τὸν ιδανικόν ξενιστή τῆς κομμουνιστικῆς ἐσχατολογίας.

  4. ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΜΕΣΗΛΙΚΑ ΠΑΠΑΓΑΛΕ Η 17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ
    Φωτογραφία στο διαδίκτυο :
    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS_3-CB90PtCmXso52xK_yi7vAZe6Z_jWElCNJatB2mutg5Q9xbhA

    From HEIL GAP (or mind the GAP)
    Μεσήλικα παπαγάλε , κάθομαι τώρα και αναρωτιέμαι, γιατί άραγε να έχεις τέτοιο τεράστιο μένος για την γενιά του Πολυτεχνείου ; αλλά να …… μετά το σκέπτομαι ……. καταλήγω ….. :
    Διότι προφανώς θα φοβήθηκες να κατέβεις και εσύ EKEI , ( παρόλο που ήσουν είκοσι χρονών – άρα ανήκεις ( ; ) στη γενιά του πολυτεχνείου που κατηγορείς ).
    ( εκτός και δεν το έχεις καταλάβει ακόμη , οπότε …… είναι καλός γιατρός )
    ( α, ναι ….. έμενες μακριά ; λεωφορεία των « κτελ» υπήρχαν από τότε θαρρώ ! )

    Δεν γνωρίζω εάν αντιλήφτηκες , ότι προσπάθησες σήμερα να μας αποπροσανατολίσεις με κάτι @ρλούμπες μεγατόνων , του τύπου :
    Ότι η γενιά του πολυτεχνείου έφαγε , κατέστρεψε , αριστεροί , δεξιοί , η καλή μας η Χουντίτσα και ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ ΣΟΥ .
    Προφανώς προσπαθείς να μας περάσεις συνειρμικά το ψευδές μήνυμα σου , έτσι για να είσαι και εσύ ( in ) ,( δηλαδή μέσα στο πνεύμα της εποχής ), που ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ , αλλά ρε φίλε , σημειολογικά μάλλον ατύχησες :
    Διότι μεσήλικα παπαγάλε , άσχετα με το τι νομίζεις εσύ , ε , ….. δεν είσαι ο Ουμπέρτο Έκο (Umberto Eco) , …… παλιό-παπαγάλε

    Φωτογραφία στο διαδίκτυο :
    http://kanali.files.wordpress.com/2009/11/08_polytexneio_pylh.jpg

    Και να που τολμά σήμερα , 17 Νοεμβρίου , να έρχεται και αυτός ο οχετός του διαδικτύου που ονομάζεται olympia.gr, να μας πει με περίσσιο θράσος , ότι συμφωνά με το πόρισμα του εισαγγελέα ,« στο πολυτεχνείο δεν υπήρξαν νεκροί ».
    Μα τι λέτε ρε @λητηρ@δες ; Δεν υπήρχαν νεκροί ;

    Φωτογραφία στο διαδίκτυο :
    17-Νοεμβριου-1973-πολυτεχνειο-ΤΑ-ΝΕΑ-πρωτοσελιδο

    http://spiritkeepwalking.blog.com/files/2010/11/17-%CE%9D%CE%BF%CE%B5%CE%BC%CE%B2%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%85-1973-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CE%BF-%CE%A4%CE%91-%CE%9D%CE%95%CE%91-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%BF%CF%83%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%B4%CE%BF.jpg

    Άντε λοιπόν ΝουΔουλες , αφού τώρα χωθήκατε πλέον για τα καλά εις την συγκυβέρνηση των Banksters, άντε ξεπουλήστε κανένα κομμάτι Ελλάδας σε ΚΑΛΥΤΕΡΗ τιμή , διότι ως φαίνεται , το μπατσοκ δεν ξέρει να πουλά τόσο καλά όσο εσείς , οι Ελλαδέμπορες , τα εφεδρικά τσιρακια της λέσχης bilderberg .

    Αυτό όμως που προσπαθείτε όλοι σας σήμερα να μας πείσετε, είναι ακριβώς αυτό που θέλει και ο κάθε παπαδημ-ι-ος , « δηλαδή να μην υπάρχει πλέον ίχνος μνήμης από την αντίσταση των τότε παιδιών στην εξουσία των χουντικών !
    ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΑ ΟΛΑ :
    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ !
    ΣΒΗΣΤΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΣΑΣ !
    ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ !

    Φωτογραφία στο διαδίκτυο :
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΡΧΕΤΑΙ :

    http://mypanathinaikos.files.wordpress.com/2011/11/377526_2631930516006_1187682761_33166910_1614000924_n.jpg?w=300

    Και επειδή « μη φίλε μου » συνήθως το παίζεις έξυπνο-παπαγάλος , ο HEIL GAP (or mind the GAP) θα σου πει μερικά μυστικά :

    1)ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ αυτοί που ήταν κλεισμένοι μέσα στο πολυτεχνείο !

    2)Και δεν ήταν ολόκληρη η γενιά του πολυτεχνείου που γινόταν ” βουλευταδες “, χρηματιζόταν , καταργούσε την δημοκρατία , εισήγαγε λαθρομετανάστες και αφελλήνιζε την παιδεία – την γλώσσα-την βιομηχανία – έκαιγε καταστήματα – δάση – ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΕΞ ΑΥΤΩΝ .

    3)δεν με νοιάζει τι έγραφε η τάδε φυλλάδα , στις επετείους του πολυτεχνείου , (δηλαδή κατόπιν εορτής) και ποιοι καπηλευτήκαν το πολυτεχνείο , όπως ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ και αυτοί που εφεύρισκαν ιστορίες περί ileanas κλπ ( διότι κανένας από τους παλιούς όσους και αν ρωτήσετε δεν την γνώριζε την συγκεκριμένη αυτή περίεργη ιστορία , η οποία βγήκε προσφάτως στο διαδίκτυο από τους χουντικούς) ( μπορεί δε να είναι δε και τόσο αληθής , όσο αληθής απεδείχθη και η έλευση της Eurigentfort εις την χώρα μας )

    ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ Η ΑΝΤΙ-ΧΟΥΝΤΙΚΗ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ( αυτή και μόνο )

    4) μην μπερδεύετε τον κόσμο και εμπλέκεται έτσι γενικά και αόριστα , όλη την αριστερά , ούτε όλους τους έντιμους πατριώτες δημοκράτες που πολέμησαν την χούντα, πατριώτες οιουδήποτε πολιτικού χρώματος και ακόμη και τους αγνούς ιδεολόγους του αντί-εξουσιαστικού χώρου εκείνης της εποχής , (ΟΧΙ τους σημερινούς έμμισθους αλβανούς του Soros και της «τρομοκρατικής» υπηρεσίας ) και με όλους αυτούς , να φτιάχνετε ένα χαρμάνι εις το όποιο αποδίδετε όλα τα δεινά της πατρίδας , και επιτέλους ήρθε η ώρα να μάθετε, ότι ΜΟΝΟ το τότε ΚΚΕ μέσω των ραδιοσταθμών των Τιράνων –Αλβανίας , μιλούσε εκείνες τις ήμερες , για την εξέγερση κάποιων ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΩΝ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ (ώστε να είναι διακριτοί από την αστυνομία ) .

    ΩΣΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΓΙΝΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ;

    5)στο πολυτεχνείο όντως πήραν μέρος λίγα σχετικά άτομα και αυτά ήταν φοιτητές και μαθητές από Αθηνά – Πάτρα – Ιωάννινα , και φυσικά ο τότε καλλιτεχνικός κόσμος ο οποίος ήταν μιας τελείως διαφορετικής πάστας , άλλης παιδείας και κοινωνικής αποδοχής , από τους σημερινούς αναδυομένους ήρωες των reality show , ναι όντως ολίγοι εν σχέση με τον πληθυσμό της χώρας , αλλά ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΡΚΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ 7 % ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ !

    ΑΡΓΟΤΕΡΑ , ΑΠΑΝΤΕΣ ΚΑΠΗΛΕΥΤΗΚΑΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ

    HEIL GAP (or mind the GAP)
    Φωτογραφία στο διαδίκτυο :
    http://www.vrahokipos.net/old/images/history/gr/polytexneio/erm05.gif

    Υ.Γ.1.
    Στην Ολυμπία λοιπόν , όλοι , και …… αναμείνατε στο ακουστικό σας μήπως και μιλήσει εκείνο το παχουλό ανιψάκι , μαζί με τους υπόλοιπους θεούς των κακομοίρηδων !
    Απλώς εμείς έχουμε καταλάβει ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ η νέα τάξη πραγμάτων!
    Φωτογραφία στο διαδίκτυο :
    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS6DYa60bO0xf-j7PP8ZuSb1Htp0hJfeF8CLXjYzqnqDKyoxjl2pyiv5Wj4

    Υ.Γ.2.
    Που καρδία που ανδρεία που ομορφιά για το πολυτεχνείο.
    Μια ευκαιρία σας δόθηκε τότε να γίνεται άντρες , και , εσείς κρυφτήκατε !

    Υ.Γ.3.
    Και να βρεις άλλο ψευδώνυμο , βλ@ξ , ακούς εκεί ( mind the gap )

    Φωτογραφία στο διαδίκτυο :
    http://www.vrahokipos.net/old/images/history/gr/polytexneio/007.jpg

    HEIL GAP ( or mind the GAP)
    Φιλμάκι :

    • Ἐὰν ἀναφέρεσαι σὲ ἐμένα, λὲς ἁπλῶς ἀρλοῦμπες.
      Οὔτε μεσήλιξ εἶμαι, οὔτε θὰ μποροῦσα νὰ εἶμαι ἐκεῖ, λόγῳ …ἡλικίας καὶ λόγῳ κάτι ἄλλου (ποὺ δὲν χρειάζεται νὰ τὸ γνωρίζῃς.)
      Αὐτὰ γιὰ ἀρχή.
      Πρῶτον λοιπόν.
      Αὐτὰ ποὺ μᾶς παρουσιάζεις (φωτογραφίες κλπ κλπ κλπ) εἶναι πασίγνωστα.
      Θὰ σὲ ῥωτήσω ἀρλουμποπαπάρη νὰ μοῦ πῇς ἔςτῳ κι ἕνα ὄνομα νεκροῦ ΕΝΤΟΣ τοῦ Πολυτεχνείου. Διότι ἐὰν τὸ γνωρίζῃς θὰ τὸ μάθω κι ἐγὼ καὶ θὰ εἶμαι εὐγνώμων.
      Ἔως τότε, πᾶρε τὶς ἀρλοῦμπες σου καὶ τὸ κουβαδάκι σου καὶ τρέχα σὲ ἄλλην παραλία νὰ παίξῃς. Ἀρλουμπονούμερο.
      Δεύτερον.
      Εἶσαι τόσο γεμᾶτος παρωπίδες ποὺ ἀδυνατεῖς νὰ ἀντιληφθῇς τὰ αὐτονόητα.
      Δῆλα δή, κατ’ ἐσέ πάντα, ὁ ἀντίλογος καὶ ἡ ἀμφισβήτησις θὰ πρέπῃ νὰ ἐκπροσωπῇ κάποιον κομματικὸ μηχανισμό.
      Δὲν σοῦ πέρασε κἂν ἀπὸ τὸν ἀνύπαρκτό σου νοῦ πὼς ὑπάρχουν ἄνθρωποι ποὺ ἀναζητοῦν τὴν ἀλήθεια καὶ δὲν ἀναμασοῦν ὅσα τοὺς ὑπαγορεύουν κάτι νεοταξίτες. Δύσκολο γιὰ ἐσένα, μιὰ κι ἀπὸ ὅσο φαίνεται ἀπὸ τὰ γραφόμενά σου, παπαγαλάκι τῆς συμφορᾶς εἶσαι.
      Τρίτον, πρὶν ἀρχίσῃς νὰ παπαγαλίζῃς ὅσα σοῦ ἔμαθαν στὸ σχολεῖο οἱ διάφοροι ἐργοδότες σου, ἀναζήτησε τὸ ποιοὶ, πόσοι καὶ ποῦ ἦταν μπλεγμένοι σὲ ὅλην αὐτὴν τὴν ἱστορία. Ποιοὶ κέρδισαν καὶ ποιοὶ ἔχασαν. Ποιοὶ πλήσωσαν καὶ ποιοὶ ἀκόμη ἀπολαμβάνουν.
      Κι ἐὰν καταφέρῃς νὰ κάνῃς τὶς προσθαφαιρέσεις, τότε ἔλα νὰ ξανασυζητήσουμε. (Ποὺ δὲν τὸ βλέπω, διότι ἔτσι ὅπως τὸ ξεκίνησες δηλώνεις πασιφανῶς τὴν ἀδυναμία σου γιὰ διάλογο.) Φέρε ἀποδείξεις, τεκμήρια, καταγραφὲς καὶ τότε θὰ σοῦ ζητήσω συγγνώμη δημοσίως. Ἔως τότε, ἄει στὰ κομμάτια σου ἀρλουμποπαπαγᾶλε νεοταξίτη.

      Υ.Γ. Αὐτό τό μηχανοκίνητο πόσους πάτησε; Γιατί οὐδεῖς ἐκ τῶν συγγενῶν τῶν πολτοποιημένων δὲν ἀξίωσε σύνταξι κι ἀποζημίωσι; Πῶς τοὺς ἔλεγαν; Εἶχαν ὀνόματα ἢ ἦταν σὰν κι ἐσένα ἀρλουμποδιασκορπιστές; Δῆλα δή ΤΙΠΟΤΑ;

    • Πολὺ μένος ἔχεις φίλε. Κάθησε, ἠρέμισε καὶ ξαναγρᾶψε ἀπὸ τὴν ἀρχὴ, ἀλλὰ ὄχι σχοινοτενῶς διότι μακρὰ κείμενα κουράζουν.
      Ἐντάξει;

Leave a Reply