Ἐμένα μὲ προσβάλλει αὐτό!

Εἶδα αὐτὴν τὴν φωτογραφία (ξέρετε, ἀπὸ φωτομαγειρέματα)

(wonderjlawwall)

Καὶ θύμωσα! 

Ὄχι γιατὶ ἔχουν τοποθετήσει τὶς φᾶτσες τῶν πατριδοκαπήλων μέσα σὲ αὐτήν, ἀλλὰ διότι δίπλα στὶς φᾶτσες τους ἔχουν τοποθετήσει ἕνα ἱερότατον ἑλληνικόν πανάρχαιον σύμβολον.

Φθάνει πιὰ μὲ τὴν παραπληροφόρησι, τὴν ἀμορφωσιὰ καὶ τὴν καπήλευσι.

Ἐὰν ὁ Χίτλερ καπηλεύθηκε κάτι τόσο ὑγιὲς καὶ τὸ «μετάλλαξε» σὲ σύμβολο τοῦ φασισμοῦ του, δὲν μεταμορφώνει τὴν πανάρχαια τετραγάμμα σὲ φασιστικὸ σύμβολο. 

Ὁ Χίτλερ, καλῶς ἢ κακῶς, καταλήστεψε ἕνα σύμβολο, γιὰ τὸ ὁποῖον πολὺ πιθανὸν νὰ γνώριζε τὴν σημασία του. Ἀλλὰ ἐπίσης αὐτὸ δὲν κάνει τὸ σύμβολο φασιστικὴ σφραγίδα. 

Εἶμαι ἀπίστευτα θυμωμένη. 

Βαρέθηκα «δάσκαλοι» ἀπαίδευτοι καὶ ἀσυνείδητοι νὰ μὴν γνωρίζουν τὴν βασικὴ ἑρμηνεία τῆς τετραγάμμας. Κι ὅταν λέω βασική, ἐννοῶ νὰ μποροῦν νὰ διδάξουν πὼς ἡ τετραγάμμα προέρχεται ἀπὸ τὴν πανάρχαια ἱστορία μας, συνδέεται μὲ γνώσι ἐπιστημονικὴ καὶ τὴν συναντᾶμε σὲ κάθε βῆμα τῶν προγόνων μας. Μόνον αὐτὸ θὰ ἀρκοῦσε! Ἀλλὰ εἶναι τὸ ὁλίγιστοι κι αὐτοί, πού τέτοιους ἀπαιδεύτους μαθητὲς παράγουν. 

Μᾶς κάνει ἐντύπωσι ὅταν ἐπισκεπτόμαστε μουσεῖα ποὺ τὴν διακρίνουμε σὲ κάθε διακόσμησι, σὲ κάθε ἀποτύπωσι.   Καὶ δὲν ἀνοίγουμε τὸ ῥημαδοστόμα μας νὰ ἐκφέρουμε τὶς ἀπορίες μας. Νὰ τὶς μοιραστοῦμε. Νὰ τὶς κοινοποιήσουμε. Νὰ ἀναζητήσουμε καὶ νὰ μάθουμε τὸ γιατί εἶναι κι ἐκεῖ. Τί σημαίνει; Τί συμβολίζει; Γιατί τὴν ἔχωσαν ὁπουδήποτε ἢθελαν κάτι σοβαρό νά παρουσιάσουν; Τόσο ἀδαεῖς γίναμε πλέον;

Δὲν μᾶς προβληματίζει ποὺ ἡ τετραγάμμα παρουσιάζεται ἐκεῖ ὅπου ὑπάρχει λαμπρὸς πολιτισμός. Μᾶς ἀρκεῖ νὰ τὴν χαρίσουμε στὸν κάθε ἀνεγκέφαλο καὶ νὰ ἀποποιηθοῦμε τὴν εὐθύνη ποὺ μᾶς πέφτει. 

Τέτοιοι γίναμε. 

Ἴσως νὰ κριθῶ ὡς ὑπερβολική μὲ τὴν ἀγανάκτησι ποὺ αἰσθάνθηκα. 

Διόλου δὲν μὲ ἐνδιαφέρει. 

Ἔτσι κι ἀλλοιῶς, αὐτὸς ποὺ δημιούργησε τὴν σύνθεσι σίγουρα δὲν γνωρίζει τί δημιούργησε. 

Ὄχι νὰ μᾶς παρουσιάζῃ τὸ κάθε καρατζαπαίρνικο κατασκεύασμα ὡς τμῆμα τῆς φωτεινῆς ἑλληνικῆς σκέψεως. Αὑτὸ μᾶς ἔλειπε! Οἱ κωλοτοῦμπες, «ὑπερπατριῶτες» νὰ παρουσιάζονται ὡς φωστῆρες καὶ ὁδηγοί! 

Μὴν… Ἀφῆστε…

Διότι αὐτὸ δημιούργησε ὁ συνθέτης τελικῶς. Ἀντὶ νὰ γελοιοποιήσῃ αὐτοὺς τοὺς γελοίους, γελοιοποίησε ἀκόμη μίαν φορὰ κάτι ποὺ ἀγνοεῖ. 

Λυπᾶμαι. 

Κι ὅλοι χαζεύουν καὶ χασκογελοῦν! 

Μακάρι καὶ νὰ ξέραμε τὶ μᾶς γίνεται… Ἀλλὰ ποῦ;

Φιλονόη.

Υ.Γ. Ἀμόρφωτοι, ἀπαίδευτοι καὶ ἠλίθιοι! Αὐτὸ εἴμαστε! Τέτοιοι καταντήσαμε!  Καὶ μάλλιστα χαιρόμαστε γιὰ αὐτό! Τόσα καταλαβαίνουμε! Κρίμα!

(Visited 28 times, 1 visits today)




7 thoughts on “Ἐμένα μὲ προσβάλλει αὐτό!

  1. Εάν η τετραγάμμα ήταν σύμβολο εβραικό χριστιανικό όπως πχ η πεντάλφα ή το αστέρι του Δαυίδ άραγε θα το παραποιούσαν με τον ίδιο τρόπο ;

    • Για την ακρίβεια το πεντάγραμμον ή πεντάλφα δεν είναι εβραϊκό σύμβολο. Είναι μια υλοποίησις της χρυσής τομής του Πυθαγόρα. Χρησιμοποιήθηκε τόσο από τους Σουμερίους, τους Βαβυλωνίους αλλά και από τον ίδιο τον χριστιανισμός. Ουδεμία σχέσιν έχουν οι Εβραίοι με το σύμβολο αυτό.

      Το ίδιο βέβαια αποκρουστική είναι η υιοθέτησις του μαιάνδρου από την Χρυσή Αυγή, σε συνδυασμό με Ναζιστικό φόντο. Αυτό και εάν είναι προσβλητικό για την Ελλάδα. Ευτυχώς όμως ο μαίανδρος είναι τόσο άρρηκτα συνδεδεμένος με τον Ελληνισμό που δεν μπορεί κανένας να τον αμαυρώσει.

      Επιτέλους κάποιοι πρέπει να αφήσουν τα Ελληνικά σύμβολα στην ησυχία τους. Εάν δεν έχουν αίγλη από μόνοι τους, ας προσπαθήσουν να αποκτήσουν, όχι όμως ταυτιζόμενοι με Ελληνικά και πανάρχαια σύμβολα.

  2. .0 Αδόλφος Χίτλερ οικειοποιήθηκε την περίφημη “τετραγάμμα”, την κοσμούσα το ιμάτιο της Αθηνάς του Παρθενώνος, ένα από τα κατ’ εξοχήν ωραιότερα σύμβολα των Ελλήνων και του έδωσε μιαρή χροιά ονομάζοντας το “σβάστικα” και κάνοντας το σύμβολο του ναζισμού.

    πηγη

  3. Αὐτόματη εἰδοποίηση σύνδεσης: Ὄχι ἁπλῶς δὲν νίκησες τὸν ναζισμό… | Φιλονόη καὶ Φίλοι...

Leave a Reply