Νὰ καὶ κάποιοι ἐκπαιδευτικοὶ ποὺ ἀντέδρασαν!

Μόνον γι τν ντιμή τους ντίδρασιν πέναντι στ ασχίστου εδους σχέδια τν Δραγώνα Φραγκουδάκη, ξίζουν πολλ πολλ συγχαρητήρια.
Ἐὰν φυσικ προσθέσουμε κα τ γενικότερα δεδομένα, ατ ποχουν φαρμοστε στν χώρα μας συστηματικς τς τελευταες δεκαετίες, τότε ντίδρασίας τους χρήζει διπλν συγχαρητηρίων. 
Ετυχς! π τέλους! Κάποιοι παψαν ν παπαγαλίζουν σα τ σύστημα τοπιβάλλει! 

Εγε!

Φιλονόη.

Υ.Γ. Δραγώνα, επούση, Φραγκουδάκη.. Τρες πληγές! Τρία πρόσωπα ποφείλουμε λοι μας νποδομήσουμε κα στ παιδιά μας λλδίως στος λλους κπαιδευτικος πο τς χουν περ πολλο!

 “Εις το επανιδείν” κυρία Δραγώνα και Φραγκουδάκη! Αντιδράσεις εκπαιδευτικών σε εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη

 Τον μπελά τους βρήκαν χθες (5/4/2012) οι κυρίες Θάλεια Δραγώνα και Άννα Φραγκουδάκη από εκπαιδευτικούς στη Θεσσαλονίκη , όπου πήγαν να παρουσιάσουν το πρόγραμμά τους για την «εκπαίδευση των μουσουλμανοπαίδων» της Θράκης
(μια διαφορετική ερμηνεία του προγράμματος είναι η Τουρκοποίηση των Πομάκων και των Ρομά της Θράκης).
Μάλιστα αν και η παρουσίαση προέτρεπε σε «διάλογο»
(ονομάζεται “εκδήλωση διαπολιτισμικού διαλόγου”), δείτε την σχετική αφίσα και πρόσκληση:

 η συζήτηση που ακολούθησε άρχισε να εκνευρίζει τους διοργανωτές που απαγόρευσαν τον άμεσο διάλογο και έσπευσαν να επικαλεστούν την έλλειψη χρόνου για «να τελειώνουν»!

Όταν μάλιστα τους ζητήθηκε να τοποθετηθούν σχετικά με τις δύο αναπάντητες ερωτήσεις που έγιναν στη Βουλή σχετικά με τα κονδύλια (δεκάδες εκατομμύρια ευρώ) του “προγράμματος εκπαίδευσης μουσουλμανοπαίδων” που έχουν δαπανηθεί κατά το δοκούν ΕΞΟΡΓΙΣΤΗΚΑΝ και είπαν ότι δεν επιτρέπουν κανένα σχόλιο ή υπονοούμενο για τα οικονομικά! (δείτε την αντίδραση του κυρίου που κουνάει απειλητικά το δάκτυλο στο σημείο αυτό)

 Τον λόγο έλαβε αρχικά μια καθηγήτρια που ρώτησε αν στο πρόγραμμα των κυριών Δραγώνα και Φραγκουδάκη εφαρμόζεται η διάταξη του Συντάγματος που προβλέπει ότι “το σχολείο πρέπει να καλλιεργεί την εθνική (Ελληνική) συνείδηση”:

Ακολούθως το λόγο έλαβε εκπαιδευτικός που δίδαξε στα Πομακοχώρια και κατέθεσε την προσωπική του μαρτυρία:

·         Ότι οι Πομάκοι μαθητές έχουν ως μητρική γλώσσα τα Πομακικά, και όταν έρχονται στο μειονοτικό σχολείο (Δημοτικό) ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ από την πρώτη στιγμή να ακούνε τον δάσκαλο να τους μιλάει σε μια άγνωστη σε αυτούς γλώσσα, την τουρκική.

·         Ότι παρά το 15ετές πρόγραμμα και τα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ που έχουν δαπανηθεί, όπως διαπίστωσε ο ίδιος η ελληνομάθεια των Πομάκων έχει ελάχιστα βελτιωθεί

·         Ζήτησε να του επιβεβαιώσουν ότι ακόμη και το μοναδικό βιβλίο που περιείχε τις μόλις 2(δύο) Πομακικές λέξεις ΑΛΛΑΞΕ (σε σύνολο 40 βιβλίων που εξέδωσαν οι κυρίες Δραγώνα-Φραγκουδάκη που δεν περιείχαν το παραμικρό για τους Πομάκους), και ακόμη και οι δύο αυτές λέξεις την επόμενη χρονιά τροποποιήθηκαν ή εξαλείφθηκαν (δείτε σχετικά εδώ).

·         Ρώτησε γιατί περιορίζονται στο να μαθαίνουν σε χριστιανούς δασκάλους της Θράκης τα Τουρκικά ως μέσο επικοινωνίας με τους μαθητές και δεν τους μαθαίνουν αντίστοιχα Πομακικά ή Ρομά. Πως θα αισθανθεί ο Πομάκος μαθητής ακούγοντάς τον χριστιανό δάσκαλο να του μιλάει στα τουρκικά προσβάλλοντας έτσι την ιδιαίτερη πολιτιστική Πομακική του ταυτότητα και βίαια ταυτίζοντάς την με την Τουρκική; Επίσης τις ρώτησε γιατί δεν συνεργάζονται με Πομακικούς συλλόγους για να εκδώσουν αντίστοιχα βιβλία και αναγνωστικά στα Πομακικά:

Τον λόγο ακολούθως πήρε μια δασκάλα που είπε ότι και στο σχολείο της που βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη έχει αρκετούς μαθητές, που χρειάζονται επίσης στήριξη και για τους οποίους –σε αντίθεση με τους μουσουλμάνους- δεν έχουν γίνει ούτε προγράμματα ούτε έχουν δαπανηθεί ευρωπαϊκά και κρατικά κονδύλια.

Εκνευρισμένη κάποια στιγμή η κυρία Φραγκουδάκη αφού κατηγόρησε επανειλημμένα τους «πατριώτες» για κάθε κακό που συμβαίνει στη Θράκη και στην Ιστορία, «αναρωτήθηκε» γιατί πέρα από κάποιους Πομάκους που αυτοπροσδιορίζονται ως Πομάκοι, γιατί οι υπόλοιποι φοβούνται να αυτοπροσδιοριστούν για να εισπράξει από το ακροατήριο την απάντηση ότι είναι τέτοιος ο φασισμός, οι απειλές και οι αντιδημοκρατικές τακτικές του Τουρκικού Προξενείου που θυροκολλεί έξω από τζαμιά τα ονόματα των Πομάκων που τολμούν να συμμετέχουν στους Πομακικούς Συλλόγους.

Μια άλλη εκπαιδευτικός ρώτησε κατά πόσο είναι σκόπιμο να χαιρόμαστε για την μεγάλη εισαγωγή μουσουλμάνων στα Πανεπιστήμια (μέσω ποσόστωσης) αν το επίπεδό τους είναι τόσο χαμηλό που δεν θα μπορούν στη συνέχεια να αντεπεξέλθουν και συχνά εγκαταλείπουν τις Πανεπιστημιακές σπουδές τους. Άραγεαφού κάνει τόση καλή δουλειά το πρόγραμμα των κυρίων Δραγώνα και Φραγκουδάκη σε τι εξυπηρετεί η «ποσόστωση» για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια και γιατί αποτυγχάνουν στην συνέχεια και εγκαταλείπουν το Πανεπιστήμιο;!!

Ευχαριστούμε το Ιστολόγιο στο οποίο διαβάσαμε για την πραγματοποίηση της εκδήλωσης και έτσι μπορέσαμε να σας μεταφέρουμε τι ειπώθηκε. Συγχαίρουμε τους εκπαιδευτικούς που τοποθετήθηκαν,

όσο για τις κυρίες Δραγώνα και Φραγκουδάκη: …

Εις το επανιδείν!!

Αν και μετά το σημερινό, δεν βλέπουμε να ξαναέρχεστε σύντομα στη Θεσσαλονίκη!

Σχετικά με το πρόγραμμα των κυρίων Δραγώνα και Φραγκουδάκη δείτε σχετικά:

·         Το εκτουρκιστήριο πρόγραμμα «Φραγκουδάκη-Δραγώνα»

·         Α. Φραγκουδάκη-Θ. Δραγώνα, Χ. Νικοπούλου-Ε. Νικόπουλος: Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων;

·         Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων ή Πρόγραμμα ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ;

·         ΚΟΣΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΩΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΑΙΔΩΝ (νέα ερώτηση στη Βουλή)

·         Η Θ. Δραγώνα ενέκρινε προγράμματα στα οποία συμμετείχε και η ιδία

Δείτε και την 2η ερώτηση στη Βουλή για το θέμα και τις “μη απαντήσεις” για το κόστος του προγράμματος και για τα πολυδάπανα ταξίδια στην Αμερική και στον Καναδά :

 

(ντιπληροφόρησις)

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply