Καταγγελία τρελλή!
Δὲν θὰ τῆς ἔδιδα καμμίαν σημασία ἐὰν δὲν εἶχε προηγηθεῖ ἡ ἐπίθεσις κάποιων ἄλλων «σεκιουριτάδων» κατὰ πολιτῶν στὴν Χαλκιδικὴ πρὸ ἡμερῶν.
Ἔτσι κι ἀλλοιῶς, ποιός νόμος ἐφαρμόζεται γιά νά ἐφαρμοσθῆ αὐτός πού ὑπαγορεύει τήν ἐλευθέρα διακίνησιν;
Ποιό Σύνταγμα κι ἀπό ποιούς γίνεται σεβαστό, γιά νά σεβασθῇ ὁ μπρατσωμένος ἀνόητος, καθῶς καὶ τὰ ἀφεντικά του, πώς ἡ αὐτοδιαχείρισις τυγχάνει ἀκόμη νά εἶναι δικαίωμά μας;
Ποιά πολιτεία ὑπάρχει; Τήν συναντήσατε κάπου; Διότι ἐγὼ ἀπὸ τὴν ὥρα ποὺ γεννήθηκα, τὸ μόνον ποὺ θυμᾶμαι εἶναι ἡ καταπάτησις τῶν δικαιωμάτων μου!
Τώρα μάλιστα…
Τώρα ποὺ ἔχουν καταλάβει πώς λαμβάνουν ὅλοι τήν ἄγουσα;
Τώρα θὰ ξεσαλώσουν! Θὰ ἁρπάξουν ἀκόμη καὶ τὴν σκόνη μας!
Ἤ τοὐλάχιστον θὰ τὸ προσπαθήσουν μὲ ὅλες τους τὶς δυνάμεις!
Η αυθάδεια και η αμετροέπεια των πολυεθνικών και η φοβική ανοησία των ιθαγενών
Κράτος εν κράτει.
Η αυθάδεια και η αμετροέπεια των πολυεθνικών και η φοβική ανοησία των ιθαγενών:
Είναι πολύ πιθανό να δείτε στην είδοδο των μεγαλομπακάλικων υπάλληλους με “αποκριάτικη” στολή αστυνομικού οργάνου. Μιλιτέρ αρβύλες. πουλάδες, σήματα, κονκάρδες με φτερά και πούπουλα, τζόκευ, ασύρματους και στη θέση του όπλου, κανένας φακός με τριανταδύο λέντ …κλπ… Ίσως πει κάποιος πως και η δουλειά του σεκιουριτά, δουλειά είναι, όπως κι αυτή του “καλησπεράκια” στα νυχτομάγαζα.
Και πάμε σε πραγματικό περιστατικό:
Μπαίνοντας στο μεγαλομπακάλικο με τον αθλητικό σάκο στην πλάτη:
Σεκιουριτάς: Παρακαλώ αφήστε την τσάντα σας στο ντουλαπάκι της ρεσεψιόν.
Πελάτης: Για ποιό λόγο παρακαλώ;
Σεκ: Είναι ο κανονισμός λειτουργίας του καταστήματος.
Πελ: Δεν ισχύουν οι νόμοι του κράτους στο κατάστημα;
Σεκ: Δεν μπορείτε να περάσετε με την τσάντα σας κύριε.
Πελ: Και ποιός θα μ΄εμποδίσει εσείς; Θα καλέσω την αστυνομία.
Σεκ: Λοιπόν, περάστε, αλλά θα πρέπει να ψάξουμε την τσάντα κατά την έξοδο.
Πελ: Δεν θα ψάξετε τίποτα, θα καλέσω την αστυνομία αν αγγίξετε την τσάντα ή εμένα.
Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πολλά, θα σταθώ σε κάποια.
Πρώτον, ποίος τους έδωσε την άδεια και το δικαίωμα να ορίζουν κανόνες αυθαίρετα λες και ο χώρος αφορά άλλο κράτος;
Ποιός τους έδωσε το δικαίωμα να καταργούν το “τεκμήριον της αθοώτητας” στοχοποιόντας ως κλέφτη τον κάθε που φέρει σάκο.
Με τι θράσος ζητούν να ψάξουν τσάντες και άλλα προσωπικά αντικείμενα;
Με ποιό δικαίωμα ένας πολίτης (σεκιουριτάς) ζητά να ελέγξει έναν άλλο πολίτη;
Το θλιβερό είναι πως οι περισσότεροι πελάτες δέχονται τους όρους του μπακάλικου δηλώνοντας έτσι την υποτακτικότητα στην οποία τους έχουν εκπαιδεύσει, ανοίγοντας έτσι το δρόμο σε κάθε μορφή εξουσίας, ακόμα και τις ιμιτασιόν.
Η φωτογραφία αφορά την είσοδο τεχνικού πολυκαταστήματος οι οποίοι σου ζητούν κατά την έξοδο ν΄ανοίξεις το αυτοκίνητό σου για να ψάξουν για κλοπιμαία, μιας που είσαι γι αυτούς εκ προϊμίου ύποπτος κλοπής.
Εξευτελιστικό και – πέρα για πέρα – παράνομο.
Υσ: Αν μας περνάνε εκτός από ανόητους – που πληρώνουμε τα ίδια προϊόντα ακριβότερα ακόμα κι απ’ το Βέλγιο – και μαλάκες, ας τα μαζέψουν και στην ευχή της Μπουτσουάνα (που ήταν κι αποικία τους).
Αναγνώστης (πηγή)
Σχετικὰ γιὰ τὰ ἐπεισόδια στὴν Χαλκιδικὴ μπορεῖτε νὰ διαβάσετε ἐδῶ:
Ἀπό πότε τά δάση μας εἶναι ἰδιωτικός χῶρος;
Ἀποποίηση εὐθύνης
Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.