Τὸ ἔξυπνο πείραμα μίας δασκάλας ποὺ ἔγινε σέ ἑλληνικό σχολεῖο!



Δεν ξέρω αν όντως αληθεύει η παρακάτω ιστορία.
Θέλω πολύ να είναι αλήθεια.
Γιατι δίνει ελπίδα πολύ και την χρειαζόμαστε άμεσα. Ελπίδα πως υπάρχουν ακόμα Ελληνες,που «φυλάγουν Θερμοπύλες» (ειδικά σε τέτοιου είδους ευαίσθητα πόστα, όπως αυτό των εκπαιδευτικών, που θεωρούν αυτό που κάνουν ως λειτούργημα και υψίστη ευθύνη απέναντι στο αδιαμόρφωτο παιδί που έχουν στα χέρια τους κι όχι μια εργασία 8ώρου άνευ ευθύνης!!)

Εάν όπως είπα, αληθεύει, όποια κι αν είναι η δασκάλα αυτή… εύγε!!!

Σεμέλη
………………………………….. 

Τὸ ἔξυπνο πείραμα μίας δασκάλας

Σήμερα στό σχολεῖο ἔπρεπε νά καλύψω τό κενό ἑνός συναδέλφου ποὺ ἔλειπε. Ἔμεινα λοιπόν στήν τάξη καί πρότεινα στούς μαθητές μου νά παίξουμε ἕνα παιχνίδι. Τούς ζήτησα νά φαντασθοῦν πὼς εἴμαστε κάτοικοι τῆς Σμύρνης καί μαθαίνουμε ὅτι αὔριο θά κάψουν οἱ Τοῦρκοι τά πάντα καί θά μᾶς ἀναγκάσουν νά φύγουμε ἀπό τά σπίτια μας. Σκεφτεῖτε, λοιπόν, εἶπα στά παιδιά μου, ἕνα μόνο ἀντικείμενο ποῦ θά παίρνατε γιά πάντα μαζί σας ἀπό τό σπίτι σας καί γράψτε τό μέ τό ὄνομά σας σέ ἕνα χαρτί..

Γεμίσαμε λοιπόν ἕνα κουτί μέ 22 χαρτάκια. Στήν συνέχεια τούς εἶπα ὅτι οἱ ἀρχαῖοι φιλόσοφοι ἔλεγαν πῶς εἴμαστε ὅ,τι εἶναι καί οἱ ἐπιθυμίες – ἀνάγκες μας. Ἄρα ὅ,τι γράψατε στό χαρτί αὐτό εἶστε. Κοιτάχτηκαν μεταξύ τους αἰφνιδιασμένα. Χώρισα, λοιπόν, τρεῖς ὁμάδες καί τίς ἔγραψα στόν πινάκα.

Στήν πρώτη τά ὑλικά. Ἄν ἔχετε γράψει ἀντικείμενα γιά νά πάρετε μαζί σας ἀπό τό σπίτι ποῦ θά χάσετε γιά πάντα σκεφτεῖτε, τούς εἶπα, πῶς ὅταν πεθαίνουμε δὲν μᾶς χρησιμεύουν σέ τίποτα. Ἄρα εἴμαστε ἕνα τίποτα.

Στὴν δευτέρα ὁμάδα ἔβαλα μία σημαία καί ἀντικείμενα ἐθνικά καί ὅσοι τά προτίμησαν εἶναι γνήσιοι Ἕλληνες καί στήν τρίτη Σταυρό καί εἰκόνες Ἁγίων καί ἄρα ἐπιλογή χριστιανῶν Τά παιδιά ἀνήσυχα μοῦ ζήτησαν νά ξαναπάρουν πίσω τά χαρτάκια γιά νά συμπληρώσουν κάτι. Ναί ἀγαπητοί μου. Ἄρχισαν νά καταλαβαίνουν τὴν λάθος ἐπιλογή..

Ἀφοῦ ἀρνήθηκα μέ γλυκό τρόπο νά δώσω πίσω τά χαρτάκια, τούς ὑπενθύμησα πὼς…. ὁ ὀδοντίατρος μπορεῖ νά μᾶς πονέσῃ ἀλλά φροντίζει τά δόντια μας. Ἔτσι καί ἡ δασκάλα τούς μπορεῖ νά τούς πονέσῃ μέ αὐτό τό παιχνίδι, μά ὁ δρόμος ποῦ θά μᾶς ὁδηγήση στό νά βρουμε ποιοί εἴμαστε καί νά διορθωθοῦμε ὁπου χρειάζεται, εἶναι δύσκολος.

Τά μικρά μου ἀγγελούδια τό δέχτηκαν καί συνέχισαν.

Διάβαζα μεγαλόφωνα τί ἔγραψε κάθε παιδί ὀνομαστικά καί ἕνα-ἕνα σηκωνόταν καί μόνο του ἔγραφε στόν πινάκα σέ ποιάν ὁμάδα ἄνηκε.

Στό τέλος, λοιπόν, διαπιστώσαμε ὅτι ἀπό τούς 22 μόνον 7 ἔγραψαν ὅτι θά ἔπαιρναν ἕνα ἀντικείμενο ἑλληνικό ἤ χριστιανικό. Καί ἡ μικρή Ἕλλη σήκωσε τό χέρι της καί μοῦ εἶπε. Καλά λέει ὁ μπαμπάς μου κυρία ὅτι εἴμαστε μέσα στήν κρίση γιατί εἴμαστε ὑπερκαταναλωτές. Χαμογέλασα ἁπλᾶ καί κυρίως ἀνακουφίσθηκα ποῦ εἴχαμε φθάση στήν αὐτογνωσία.

Μοῦ ζήτησαν νά τό ξαναπαίξουμε αὐτό τό παιχνίδι καί ἀφοῦ τά κύτταξα τρυφερά τους εἶπα: αὐτή ἦταν μία πρόβα. Ἄν πότε αὐτό συμβῇ στήν πραγματικότητα ἐσεῖς θά εἶσθε ἕτοιμοι γιά τό σωστό, γιατί θά ξέρετε ποιοί εἴστε Ἕλληνες.

Ὁδηγῆστε τά παιδιά μας στόν δρόμο τῆς αὐτογνωσίας. Εἶναι τό κλειδί γιά τήν ἀναγέννηση τῆς Ἑλλάδος.

πηγὴ

 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

2 thoughts on “Τὸ ἔξυπνο πείραμα μίας δασκάλας ποὺ ἔγινε σέ ἑλληνικό σχολεῖο!

Leave a Reply