Πόσο κόστισε τό βίντεο τῆς ντροπῆς μέ guest star τήν Κεφαλογιάννη;

Εὐτυχῶς πού τούς ψηφίζετε γιά νά τρῶνε εἰς ὑγείαν τῶν κορόϊδων καί νά σκορποῦν τά χρήματα τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ γιά τήν δική τους εὐχαρίστησι. Αἶσχος.

Ἐμεῖς πεινᾶμε καί τό σούργελο τρώει μέ δεκαεπτά μασσέλες.

Δεῖτε πόσο κόστισε τό περιβόητο βιντεάκι πού εἴχαμε γράψει σέ προηγούμενο ἄρθρο μας καί πῶς ξεκοκκαλίζει ἡ ὑπουργάρα (καί ὄχι μόνο) τά λεφτά πού μᾶς κλέβει τό κράτος.

Προσοχή μή πάθετε κανένα ἔμφραγμα διότι δέν ὑπάρχουν νοσοκομεῖα. Ἀλλοίμονο σέ ὅποιον περάσει τό κατώφλι τους. 

Τά σούργελα, βεβαίως, βεβαίως, θά πηγαίνουν σέ λίγο στό ἐξωτερικό γιά σοβαρές θεραπεῖες. Πληρώνουν τά κορόϊδα.

Μινώταυρος

Πανάκριβη Dolce Vita για το Video – Ντροπή!

Τριήμερο 5,6 και 7 Νοεμβρίου… Η Ελλάδα καίγεται! Τα νέα μέτρα τελειώνουν τον Έλληνα πολίτη…

Σε μία γωνιά του Λονδίνου και συγκεκριμένα στο συνεδριακό κέντρο Εxcel βρίσκεται σε εξέλιξη μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τουρισμού παγκοσμίως, η Word Travel Market.

Το κόστος της συμμετοχής της χώρας μας στην έκθεση αγγίζει το 1.000.000 ευρώ!

Αυτό που ενόχλησε άπαντες στο Μαξίμου ήταν το «τραγικό» κλιπ καθώς και η συμμετοχή της «σταρ» Όλγας σε αυτό.

Στο βίντεο εμφανίζεται όμως η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία δείχνει να απολαμβάνει το θέαμα και τραβά φωτογραφίες με το iphone της. Όταν κάνεις διακοπές στο London με τα λεφτά των Ελλήνων, γιατί να μην είσαι κεφάτη;

Το ποσό που δαπανήθηκε για το βίντεο κλιπ (περίπου 75.000 ευρώ) φαντάζει σαν ψίχουλα μπροστά στο 1.000.000 ευρώ που το υπουργείο αποφάσισε να διαθέσει για να διαφημιστεί το «ανύπαρκτο» ελληνικό προϊόν…

Σύμφωνα με τα Παραπολιτικά για την ενοικίαση του χώρου (819 τ.μ) δαπανήθηκαν 390.459,33 ευρώ, ενώ το κόστος για την κατασκευή, τη διακόσμηση και τον εξοπλισμό του περιπτέρου ξεπέρασε τα 270.000 ευρώ.

Για τις διαφημιστικές ενέργειες χρειάστηκαν περίπου 72.000 ευρώ. Για την έρευνα πουν διενεργήθηκε για την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας στη χώρα μας και είχε ως δείγμα 366 Βρετανούς απαιτήθηκαν 12.500 ευρώ.

Το Coctail Party και ο Έλληνας φορολογούμενος

Λίγο μετά τα γυρίσματα του διαφημιστικού στις όχθες του Τάμεση διοργανώθηκε ένα παρτάκι για τους καλούς φίλους…

Αναρωτιέστε ποιος το πλήρωσε; Μα ο Έλληνας φορολογούμενος φυσικά! Ποιος άλλος;

Έχουμε και λέμε: 59.250 ευρώ για το πάρτι στο ΟΧΟ Tower Restaurant για περίπου διακόσια άτομα και όσους άλλους παρευρέθηκαν στην εκδήλωση. Εκτός από αυτά καταβλήθηκαν 15.000 ευρώ για την παράθεση του Cocktail Party, δηλαδή περίπου 75 ευρώ ανά άτομο.

Για την ιστορία το βίντεο το εξαφάνισαν παρόλο που η πρόθεση του υπουργείου ήταν να προωθηθεί στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης…

Μάλλον κάποιοι θα ένιωσαν ιδιαίτερη ντροπή για το αποτέλεσμα…

Αυτό το ντροπιαστικό βίντεο το βρήκαμε ξανά και σας το παρουσιάζουμε!

Ιδού τα κατορθώματα της Όλγας μας…

 

πηγή

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply