Ἡ διαφήμισις τοῦ Medi@ M@rkt ποὺ προσβάλλει τοὺς Ἕλληνες.

Η διαφήμιση του πολυκαταστήματος Medi@ M@rkt δεν έχει καμία σχέση με τους Έλληνες και την Ελληνική νοοτροπία.

Η επιλογή του Ολλανδοεβραίου ψιλόλιγνου νεαρού στο ρόλο του “Τζάπα”, της κοντόχονδρης μογγολογερμανίδας στον ρόλο της “μητέρας” και των σεναρίων τα οποία υπηρετούν, ουδεμία σχέση έχουν τόσο με τα χαρακτηριστικά των Ελλήνων, όσο και με την Ελληνική νοοτροπία και συμπεριφορά. Προσομοιάζει περισσότερο με εκείνη των άστεγων Γερμανών με μία μικρή δόση Χριστοφορ@κου.

Επειδή προσπαθούν να θίξουν την αξιοπρέπεια των Ελλήνων πρέπει να τιμωρηθούν, μέχρις ότου αλλάξουν την νοοτροπία της διαφημιστικής τους καμπάνιας.!!!

Ἰωάννης Δέμος

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

3 thoughts on “Ἡ διαφήμισις τοῦ Medi@ M@rkt ποὺ προσβάλλει τοὺς Ἕλληνες.

  1. Ναί, ἀλλὰ οἱ προσβαλλόμενοι Ἕλληνες συρρέουν καθημερινῶς καὶ τὰ “ἀκουμπᾶνε” κανονικῶς εἰς τὸ ἐν λόγῳ κατάστημα.
    Ποῖον προσβάλλει τελικῶς (ἄν προσβάλλει) ἡ διαφήμισις;

Leave a Reply