Ὁ Τσᾶβες, ὁ καρκίνος καὶ οἱ «περίεργοι» θάνατοι ὅσων δὲν… συμβαδίζουν μὲ τὴν Νέα Τάξη Πραγμάτων!

Το σχόλιό μου στο παρακάτω άρθρο που θα διαβάσετε, προέρχεται από τον Ηenry Kissinger, το ερπετό της ΝΤΠ εκείνο, που έχει στην ντουλάπα του κρυμμένους τους περισσότερους «σκελετούς»της γης..
Κι αν το λέει αυτός αυτό, εγώ γιατί να το αμφισβητήσω;;

Σεμέλη

Ο Τσάβες, ο καρκίνος και οι περίεργοι θάνατοι όσων δεν… συμβαδίζουν με την Νέα Τάξη Πραγμάτων

Περνώντας από την Περσία ο Μάρκο Πόλο το 1273 δεν μπορούσε παρά να συναντήσει το φρούριο και την κοιλάδα του Αλαμούτ, έδρα του φοβερού Γέροντα του Βουνού και των Ασσασίνων του. Εκεί εργάστηκε ως ιεροκήρυκας ο Σαμπάχ, ο περίφημος «Γηραιός Άνθρωπος» ή «Ηγεμών των Ορέων»  και απέκτησε πολλούς οπαδούς με τη βοήθεια των οποίων κατέλαβε το περσικό φρούριο Alamut (βορειοδυτικό Ιράν) ή αλλιώς «Φωλεά των Γυπών».

Το όνομα Ασσασίνοι αποτελεί μέχρι σήμερα στις περισσότερες δυτικοευρωπαϊκές γλώσσες συνώνυμο της έννοιας «δολοφόνος». Στην πραγματικότητα οι Ασσασίνοι ήταν κάτι περισσότερο: ένα μυστικιστικό ισλαμικό τάγμα που έδρασε στη Μέση Ανατολή την περίοδο μεταξύ του 11ου και του 13ου αιώνα και στόχος του οποίου ήταν η επιβολή μέσω του τρόμου που προκαλούσαν τα μέλη του, δολοφονώντας δημόσια αλλόδοξους (σουνίτες) ή αλλόθρησκους (χριστιανούς σταυροφόρους) ηγέτες της περιοχής.
Οι Ασσασίνοι πίστευαν ότι με αυτό τον τρόπο αποσταθεροποιούσαν τα καθεστώτα της Μέσης Ανατολής διευκολύνοντας την επικράτηση του τάγματός τους. Υπ’ αυτή την έννοια όμως η συμμετοχή τους σ’ αυτό δεν αποτελούσε παρά μία τελετουργική προετοιμασία για το θάνατό τους, αφού ο δημόσιος χαρακτήρας των δολοφονικών τους ενεργειών είχε ως φυσική κατάληξη το θάνατο και των ιδίων.

Ενώ όμως το τάγμα των Ασσασίνων ήταν γνωστό για τους ηγέτες της Μέσης Ανατολής, για ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού της Ευρώπης αποτελούσε έναν θρύλο, μία “σκοτεινή ομάδα” που λειτουργούσε με μυστηριώδεις τρόπους. Και ενώ οι τρόποι τους και η μεθοδολογία τους, συμπεριλαμβανομένου και του εθισμού τους στο χασίς ήταν απλοί και εξηγήσιμοι, είχαν προσλάβει μυθικές διαστάσεις. Και πολύ άνετα κάποιος θα κατέτασσε στην κατηγορία των “συνομωσιολόγων” όποιον προσπαθούσε να εξηγήσει το πώς και το γιατί έκαναν το τι έκαναν.

Οι δε σκοποί τους συγκεκριμένοι. Η επιβολή, διά της δολοφονίας προσωπικοτήτων της δικής τους άποψης για την επικυριαρχία του Ισλάμ.
Από τότε μέχρι σήμερα, έχουν περάσει πολλά χρόνια. Όμως η δυναμική της δολοφονίας κάποιου πολιτικού παράγοντα που αντιτίθεται στα σχέδια μιας συγκεκριμένης ομάδας, ενός ίσως χαρισματικού ηγέτη πάντα παραμένει η ίδια.

Η περίπτωση της Κίρσνερ

Μετά την δημοσιοποίηση του ότι η Πρόεδρος της Αργεντινής Κίρσνερ πάσχει από καρκίνο, ο πρόσφατα εκλιπών Ούγκο Τσάβες αναρωτήθηκε εάν οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν αναπτύξει κάποιου είδους τεχνολογία η οποία τους επιτρέπει να προκαλούν την ανάπτυξη της επάρατου αυτής αρρώστιας σε όποιον αποτελεί εμπόδιο στα σχέδιά τους.

Μια απορία που μπορεί να χαρακτηριστεί ως εύλογη καθώς εκτός από τον ίδιο και την Πρόεδρο της Αργεντινής με καρκίνο έχουν διαγνωστεί και οι Φερνάντο Λούγο πρόεδρος της Παραγουάης, η Ντίλμα Ρούσεφ της Βραζιλίας καθώς και ο προκάτοχός της Ινάσιο Λούλα. Η δε ανάπτυξη του καρκίνου είναι γνωστό πως επηρεάζεται από εξωγενείς παράγοντες.

Πληγείς τότε και ο ίδιος από καρκίνο, ο πρόεδρος της Βενεζουέλας προέβη στις δηλώσεις αυτές μιλώντας σε στρατιωτική βάση της χώρας του. Διευκρίνισε ότι δεν κάνει κάποια αβασάνιστη καταγγελία αλλά ότι «σκέφτεται φωναχτά», έχοντας προφανώς στο μυαλό του ότι  Ο κ. Τσάβες χαρακτήρισε πολύ παράξενο το γεγονός επισημαίνοντας ότι τα περιστατικά καρκινοπαθειών στους ηγέτες της Λατινικής Αμερικής δύσκολα μπορούν να εξηγηθούν «με τους νόμους των πιθανοτήτων».

«Δεν θα ήταν παράξενο να έχουν (σσ: οι ΗΠΑ) αναπτύξει μια τεχνολογία ώστε να προκαλούν καρκίνο χωρίς κανείς να το ξέρει;», διερωτήθηκε ο Τσάβες. Και, μεταξύ σοβαρού και αστείου, πρόσθεσε ότι στο εξής θα προσέχει ιδιαίτερα τον Εβο Μοράλες και τον Ράφαελ Κορία (προέδρους Βολιβίας και Εκουαδόρ αντίστοιχα) μήπως κι αυτοί πάθουν τα ίδια.

Η αντίδραση των ΗΠΑ

Από την πλευρά τους οι ΗΠΑ χαρακτήρισαν φρικτές” και “καταδικαστέες” τις δηλώσεις του προέδρου της Βενεζουέλας, Ούγκο Τσάβες, ο οποίος άφησε να εννοηθεί ότι υπάρχει μια αμερικανική “τεχνολογία” που προκαλεί καρκίνο, μία ημέρα αφότου ανακοινώθηκε ότι η πρόεδρος της Αργεντινής θα υποβληθεί σε επέμβαση για την αφαίρεση όγκου.
“Όσον αφορά τις δηλώσεις του Ούγκο Τσάβες, θα πως απλώς ότι είναι φρικτές και καταδικαστέες”, είπε η εκπρόσωπος του State Department, Βικτόρια Νούλαντ, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε.
Όσο όμως και αν το χαρακτηρίζουν… φρικιαστικό οι ΗΠΑ, η αλήθεια είναι ότι διαθέτουν “προϊστορία”.

Τα πειράματα στην Γουατεμάλα

Την διετία 1946-48 ενώ στην Ευρώπη οι νικητές δίκαζαν τους Γερμανούς ηττημένους του πολέμου, οι Αμερικανοί έκαναν πειράματα στην Γουατεμάλα. Περίπου 1.500 άνθρωποι μολύνθηκαν εν αγνοία τους με σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα, όπως η σύφιλη και η βλεννόρροια, στο πλαίσιο των πειραμάτων, προκειμένου να δοκιμαστεί η αποτελεσματικότητα της πενικιλίνης.

Οι ερευνητές, όπως αποδεικνύεται, είχαν επιλέξει ως πειραματόζωα για τα 17 είδη ιατρικών πειραμάτων άτομα από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
Τα πειράματα που έγιναν σε ανθρώπους στη Γουατεμάλα αποκαλύφθηκαν μετά την εύρεση των αρχείων του γιατρού που ήταν υπεύθυνος για αυτά. Ο γιατρός Τζον Κάτλερ πέθανε το 2003.
Η υπουργός Εξωτερικών των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, όταν αποκαλύφθηκαν τα παραπάνω, Χίλαρι Κλίντον, ζήτησε συγγνώμη από τη Γουατεμάλα , ενώ ο πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα τηλεφώνησε για τον ίδιο λόγο στον ομόλογό του Αλβάρο Κολόμ και του εξέφρασε τη βαθειά του λύπη.

Ο Αραφάτ, ο Χριστόδουλος και πόσοι άλλοι!Οι Λατινοαμερικάνοι ηγέτες όμως δεν είναι οι μοναδικοί που πλήττονται από τέτοιες περίεργες περιπτώσεις ξαφνικών καρκίνων! Και σε άλλα μέρη του κόσμου, άτομα που βρίσκονται να υψώνουν τους εαυτούς τους ως εμπόδια στα σχέδια της Νέας Τάξης πλήττονται από ξαφνικές και θανατηφόρες ασθένειες.
Όπως παραδείγματος χάριν η περίπτωση του Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου που κινούταν σε εντελώς διαφορετικό μονοπάτι από αυτό του σημερινού Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου.

Ο προϊστάμενος της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Αθηνών Φίλιππος Κουτσάφτης μετά από ερώτημα του βουλευτή Νίκου Νικολόπουλου με έγγραφό του αναφέρει ότι δεν υπήρξε έγγραφη παραγγελία για τη διενέργεια ιατροδικαστικής διερεύνησης στη σορό του μακαριστού αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, συνεπώς τα ακριβή αιτία του θανάτου του δεν είναι γνωστά!

Μάλιστα φίλος του μακαριστού Αρχιεπισκόπου επικαλούμενος μαρτυρία του πρώην θεράποντος ιατρού του μεγάλου ιεράρχη, γιατρού Φώλια, τόνισε ότι “μου είχε πει ο γιατρός του ότι δύο καρκίνοι δεν δικαιολογούνται. Στο Αρεταίειο όπως έλεγε και ο Χριστόδουλος είχε υποστεί αλλεπάλληλες ακτινοβολίες. Μετά τον πήγαν στην Αμερική, τον άνοιξαν και δεν του έκαναν μεταμόσχευση. Και εκεί κάτι έγινε”.
Χαρακτηριστική είναι και η περίπτωση του θανάτου του Αραφάτ, ο οποίος ακόμη ερευνάται μετά τις αποδείξεις που βρέθηκαν για την ύπαρξη δηλητηριωδών ουσιών στην σορό του.

Δημήτρης  Παπαγεωργίου

elora.gr

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

4 thoughts on “Ὁ Τσᾶβες, ὁ καρκίνος καὶ οἱ «περίεργοι» θάνατοι ὅσων δὲν… συμβαδίζουν μὲ τὴν Νέα Τάξη Πραγμάτων!

  1. Τὸ ἄρθρον ἐν πολλοῖς εἶναι ὁρθὸν καὶ ἀκριβὲς. Θεωρῶ ὅμως σκόπιμον νὰ παρέμβω εἰς τὰ περὶ Ἀσασίνων διότι ἡ δρᾶσις τῆς περιέργου αὐτῆς κοινότητος, ἤ μᾶλλον ἡ αἰτία διὰ τὴν ὁποίαν προέβαινον εἰς δολοφονίας, δὲν ἦτο αὐτὴ ὅπως περιγράφεται εἰς τὸ κείμενον. Ἁπλῶς ζῶντες εἰς τὴν ἀπρόσιτον περιοχήν των οἱ καλοὶ αὐτοὶ ἄνθρωποι εἶχον ὡς ἀποκλειστικὸν ἐπάγγελμα τὰ δολοφονίας ὑπὲρ τρίτων ἐπὶ πληρωμῇ. Ἀνελάμβανον δηλαδή, κατὰ τὴν σημερινὴν ὁρολογίαν, συμβόλαια θανάτου. Τὸ δὲ σύστημα ἐλειτούργει ὡς ἀκολούθως. Εὕρισκον ἀνθρώπους πτωχούς, δυστυχεῖς μὴ ἔχοντας εἰς τὸν ἥλιον μοῖραν, τοὺς ἀπήγαγον καὶ τοὺς ἀναισθητοποιοῦσαν διὰ τῆς χορηγήσεως ἰσχυρῶν δόσεων χασίς (ἐξ οὗ καὶ ἡ ὀνομασία των ‘Ἀσασίνοι’, Χασισένιοι δηλαδή). Ὅταν αὐτοὶ συνήρχοντο εὑρίσκοντο εἰς κήπους παραμυθένιους ὅπου ὑπῆρχον γάργαρα ὕδατα, ἄφθονα πιλάφια, καὶ πλῆθος ὡραιοτάτων νεαρῶν γυναικῶν, τὰ οὐρί. Καὶ ἐρωτῶντες τὰ οὐρὶ ποῦ εὑρίσκονται, ἐλάμβανον τὴν ἀπάντησιν «εἰς τὸν Παράδεισον». Μετὰ παραμονὴν μερικῶν ἡμερῶν εἰς τὸν «Παράδεισον», τὰ οὐρὶ τοὺς ἐπότιζαν καὶ πάλι χασίς, ἐπιπτον εἰς λήθαργον διὰ νὰ ἀφυπνησθοῦν καὶ πάλιν εἰς τὴν ἀθλίαν πραγματικότητα τῆς παναθλίας ζωῆς των. Εἶχον ὅμως ὀνειρευθεῖ τὸν Παράδεισον καὶ διὰ νὰ τὸν ἀποκτήσουν ἦσαν διατεθημένοι νὰ πράξουν τὰ πάντα. Ὅταν λοιπὸν ἡ κοινότης-συμμορία τῶν Χασισένιων ἤ Ἀσασίνων ἀνελάμβανε κάποιο συμβόλαιον θανάτου, ἀνελάμβαναν οἱ Χοτζάδες ἐπὶ τῆ ὑποσχέσει τῆς κληρονομίας τοῦ Παραδείσου νὰ ἀναθέσουν τὸ ἔργον τοῦτο εἰς κάποιον ἀπὸ τοὺς δυστυχεῖς ἐκείνους ἐν ὀνόματι τοῦ Ἀλάχ πάντοτε. Ἐκεῖνοι τότε, ἔχοντες γνωρίσει τὶ ζωὴ τοὺς περιμένει μετὰ θάνατον καὶ ἀδιαφοροῦντες διὰ τὴν ἐπίγειον ζωήν των οὐδέποτε ἀπετύγχανον.
    Ἐκ τῆς τακτικῆς των αὐτῆς, εἰς τὰς Εὐρωπαϊκὰς γλώσσας ἡ λέξις Ἀσασῖνος (ἀσάσιν ἀγγλιστί, ἀσασὲν γαλλιστί, ἀσασίνο ἰταλλιστὶ κλπ.,) σημαίνει δολοφόνος ὡς καὶ τὸ παράγωγον ἀσασινέϊσιον ἀγγλιστί, κλπ., σημαίνει τὴν δολοφονίαν.
    Ἡ κοινότης αὐτὴ ἐπιβιώνει μέχρι σήμερον ὁ δὲ ἡγέτης των ὅστις τότε ἐκαλεῖτο Γέρος τοῦ Βουνοῦ σήμερον φέρει τὸν τίτλον τοῦ Ἀγᾶ Χάν.
    Δὲν γνωρίζω ἄν οἱ σημερινοὶ ἐξ Ἐσπερίας Ἀσασῖνοι χρησιμοποιοῦν τὰς αὐτὰ μεθόδους. Αλλὰ καὶ ἄν πάλι τοῦτο συμβαίνει, οὐδόλως ἐκπλήττομαι.

Leave a Reply