Μήπως οἱ βαρδαρσκανοί εἶναι τελικῶς Ἕλληνες;

Ἀπὸ ἀρχαιοτάτων ἐτῶν ἡ Μακεδονία ἀναφέρεται ὡς χῶρος ποὺ ἐντός του διαβιοῦσαν Ἕλληνες Μακεδνοί. Δῆλα δὴ ψηλοί, «μακρουλοί», ὑπέρ-μεγέθεις.
Τὸ θέμα τῆς βαρδαρσκανῆς παρανοίας προέκυψε μόλις τὰ τελευταῖα ἑκατὸ χρόνια, κατὰ προτροπὴ δακτύλων ξένων δυνάμεων. (Αὐτὸ δύναται νὰ τὸ ἐλέγξῃ ὅποιος πράγματι ἐπιθυμεῖ νὰ ἀνασκαλέψῃ τὴν ἱστορία.) Ἀποτέλεσμα αὐτῶν τῶν δακτύλων εἶναι καὶ ἡ βαρδάρσκα ἀλλὰ καὶ ἡ βουλγαρία. Φαινόμενα ποὺ οὐδέποτε εἶχαν ἐθνικὴ καταγωγὴ καὶ θέσι στὴν χερσόνησο τοῦ Αἵμου, ἀλλὰ στηρίζονται καὶ χρηματοδοτοῦνται ἀπὸ κάθε καρυδιᾶς καρύδι.

Γιὰ ἐμέναν πλέον δὲν ὑφίσταται θέμα σκοπίων. Ἔχει κλείσει πρὸ πολλοῦ. Ἐκτὸς ἐὰν θέλουν νὰ σκοποῦν, δῆλα δὴ νὰ γυλάγουν σύνορα Ἑλλήνων. Οὐσιαστικῶς νὰ παραμείνουν στὸν  ῥόλο ποὺ τοὺς εἶχε ἀνατεθῇ, λόγῳ γεωγραφικῆς θέσεως. Σὲ κάθε ἄλλην περίπτωσιν συζητᾶμε, ὄχι μαζύ τους φυσικά, ἀλλὰ μόνον ἀναμεταξύ μας, γιὰ καλαμπούρι. Διότι οὐδεὶς σοβαρὸς ἄνθρωπος, ἀπὸ κάθε μεριὰ τοῦ πλανήτου, θὰ μποροῦσε νὰ πάρῃ σοβαρὰ τὶς παπαρο-ὑστερίες των.

Φιλονόη.

 α΄

Ῥέ Σκοπιανοί μήπως οἱ κάτοικοί σας εἶναι Ἕλληνες καί δέν τό ξέρετε;

Διαβάστε τί ἐδημοσιεύθη τὸ 1926 ἀπὸ τὴν Κοινωνία τῶν Ἐθνῶν:
Σύμφωνα μὲ τὴν Κοινωνία τῶν Ἐθνῶν, τὸ 1926, στὴν Μακεδονία τοῦ Αἰγαίου τὸ 1913 ζοῦσαν:

  • Ἕλληνες 1.341.000,
  • Τοῦρκοι 2.000, 
  • Βουλγαρίζοντες  77.000,
  • ἄλλοι (ὅπως Ἑβραῖοι) 91.000.

Δηλαδὴ μᾶλλον θὰ εἶσθε μέσα στοὺς βουλγαρίζοντες, περὶ τοὺς 10.000. Ἂν τὲ καὶ νὰ βάλουμε 20.000 σκοπιανούς.
Νὰ κι ὁ χάρτης τῆς τότε Μακεδονίας. 

Μήπως πρέπει νά μᾶς δώσετε τά μέρη αὐτά ῥέ σκοπιανοί;

β΄

Ῥέ σκοπιανοί γιατί ἡ πόλις λέγεται Θεσσαλο-Νίκη (Θεσσαλοῦ-Νίκη ἢ καὶ …victory!) κι ὄχι Θεσσαλο- Pobeda πού εἶναι ἡ νίκη στήν γλῶσσα σας; Ποιός ἄλλος γνωρίζει ῥέ ὅτι Pobeda θά πῆ Νίκη στήν γλῶσσα σας; Μόνον ἐσεῖς τὸ γνωρίζετε αὐτό.
Ἄκου Θεσσαλοπομπέντα Ἡ Θεσσαλονίκη. Γιὰ τὰ πανηγύρια…

Γιατί ἡ παλαιά πρωτεύουσα τῆς Μακεδονίας ἐλέγετο Αἰγαί; (<–Αἴγα=κατσίκα, Αἰγαὶ<—κατσίκαι!) κι ὄχι Kozi (Κozi = κατσίκες στὰ σκοπιανά);
Ὡς πρωτεύουσα ὅλοι ἐγνώριζαν τό Κοζί κι ὄχι τίς Αἰγές;
Δείξατέ μας ἕναν ἱστορικὸ ποὺ νὰ ἀποκαλῇ τὶς Αἰγὲς Kozi.

γ’

Ῥὲ σκοπιανοί, εἶσθε κι ἐσεῖς χριστιανοί ὀρθόδοξοι κι ἔχετε τό εὐαγγέλιον; Γιατί τό εὐαγγέλιον στίς Πράξεις (17:01) λέει:

«1 Ὅταν ὁ Παῦλος ὁ Σίλας καὶ οἱ σύντροφοί του εἶχαν περάσει ἀπὸ τὴν Ἀμφίπολι…
….μερικοὶ ἀπὸ τοὺς ἑβραίους ἐπείσθησαν καὶ προσεχώρησαν, ὅπως ἔκανε ἕνας μεγάλος ἀριθμὸς θεοσεβῶν Ἑλλήνων κι ἀρκετὲς ἐξέχουσες γυναῖκες».

Γιατί λοιπόν διαβάζουμε γιά Ἕλληνες κι ὄχι γιά σκοπιανούς; Ἀφοῦ τὸ εὐαγγέλιόν σας τὸ γράφει. Γράμματα δέν ξέρετε;

Καὶ πιὸ κάτω πάλι ἀναφέρεται:

«10 Ἀπὸ τὴν στιγμὴ ποὺ ἦταν νύκτα, ἔστειλαν τοὺς πιστοὺς μακρυά, ὁ Παῦλος κι ὁ Σίλας.
Ὡς ἐκ τούτου πολλοὶ ἀπὸ αὐτοὺς ἐπίστευσαν, ὅπως ἔκανε ἐπίσης μία σειρὰ ἀπὸ σημαντικὲς Ἑλληνίδες καὶ πολλοὶ Ἕλληνες ἄνδρες.».

Δέν συνήντησε σκοπιανούς ὁ Παῦλος;
Ἕλληνες κι Ἑλληνίδες συνήντησε.
Τὸ εὐαγγέλιόν σας τὸ γράφει.

περιοδικὸ ἀναζήτησις

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply