Ἔρχεται ἡ ἀνάπτυξις ἀλλά γιά τήν Κίνα

Γιατί πῆγε λέτε ὁ Ἀντωνάκης ὁ ἀνοικτομάτης στήν Κίνα; Γιά νά φέρῃ ἐπενδύσεις; Μᾶλλον ἔσκυψε στά τέσσερα, ὅπως συνηθίζει ἀκόμα καί στούς Κινέζους.

Μινώταυρος

ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΠΡΙΜΟΔΟΤΟΥΝ ΤΟΥΝ ΚΙΝΕΖΟΥΣ !!!
ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΑΜΑΡΑ…

Ο υπουργός Ναυτιλίας Κωστής Μουσουρούλης δήλωσε το Σάββατο από την Κίνα ότι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν πρόσφατα υπογράψει συμβάσεις για την αγορά 142 νέων πλοίων από κινεζικές εταιρείες της ναυπηγικής βιομηχανίας.
Οι εντολές, οι οποίες υπογράφηκαν τον Απρίλιο, αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 60 % των πρόσφατων παγκόσμιων παραγγελιών των Ελλήνων εφοπλιστών, δήλωσε ο Έλληνας αξιωματούχος.
Η ναυτιλιακή βιομηχανία, περιλαμβανομένης και της ναυπηγικής, είναι ένας από τους πιο σημαντικούς τομείς για την οικονομική και εμπορική συνεργασία μεταξύ των δύο χωρών.
Κατά την επόμενη δεκαετία, η Κίνα θα παραμείνει ένας σημαντικός παγκόσμιος εξαγωγέας και θα γίνει ένας όλο και πιο σημαντικός εισαγωγέας, σύμφωνα με τον υπουργό.
Οι νέες παραγγελίες είναι η επένδυση των Ελλήνων εφοπλιστών για το μέλλον, είπε Μουσουρούλης.
Ο Wang Qi, γενικός διευθυντής της Waigaoqiao Shipbuilding Co Ltd στην Σαγκάη, δήλωσε ότι η Ελλάδα έχει καταστεί ένας σημαντικός πελάτης των επιχειρήσεων της ναυπηγικής βιομηχανίας της Κίνας.
Ως μία από τις μεγάλες ναυπηγικές εταιρείες της Κίνας, η Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding Co Ltd έχει κατασκευαστεί συνολικά 67πλοία των Ελλήνων εφοπλιστών, τα τελευταία χρόνια, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 30 % της παραγωγής της εταιρείας, δήλωσε ο Wang.

πηγή

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply