Εἴμαστε ὅ,τι βλέπουμε;

Το επίπεδο μιας κοινωνίας, διαφαίνεται στο επίπεδο των τηλεοπτικών διαφημίσεων … οι διαφημιστές έπειτα από πολυδάπανες και πολύχρονες έρευνες για κάθε διαφήμιση που βγάζουν στον “αέρα”, γνωρίζουν πολύ καλά να προσαρμόζουν στην ψυχοσύνθεση του target group τους, το Μήνυμα που θέλουν να επικοινωνήσουν.
Αυτά είναι γνωστά…

Αυτό που όμως δεν είναι τόσο γνωστό, είναι ότι πολύ σημαντικές έρευνες έχουν χρηματοδοτηθεί παγκοσμίως από Μ.Κ.Ο. (Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις), κοινώς από κρατικά “μαύρα” κονδύλια, όχι για να προσαρμόσουν την διαφήμιση στην ψυχοσύνθεση του κοινού του, αλλά για να ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΟΥΝ την ψύχοσύνθεση του κοινού τους, μέσω ενός διαφημιστικού video.

Είμαστε ότι βλέπουμε.
Με αυτά που μας προβάλλουν, αν δεν είμαστε ήδη λοβοτομημένοι, ετοιμαζόμαστε οσονούπω για λοβοτομή.
Κλείστε τα μάτια σας.
Και ανοίξτε το Μάτι σας.

Αυτό γνωρίζει καλύτερα …

Νικόλας Παναγοδημητρόπουλος

φωτογραφία

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply