Ἑλληνικὴ γλῶσσα καὶ φυσιοκρατικὴ ἀντίληψις.

Ἑλληνικὴ γλῶσσα καὶ φυσιοκρατικὴ ἀντίληψις.

1. Τὸ θεμέλιο τοῦ Ἀρχαίου Ἑλληνικοῦ Πολιτισμοῦ ἦταν ἡ Φυσιοκρατικὴ Ἀντίληψις.
2. Ἡ ἀπόκτησις τῆς Φυσιοκρατικῆς Ἀντιλήψεως ἐπετυγχάνετο ἀπὸ ὅλους μέσῳ τῆς γνώσεως τῆς ἐτυμολογίας τῶν λέξεων τῆς Ἀρχαίας Ἑλληνικῆς Γλώσσης.
3. Οἱ λέξεις τῆς Ἀρχαίας Ἑλληνικῆς Γλώσσης δὲν σημειώνουν μόνο, ὅπως κάνουν ὅλες οἱ λέξεις ὅλων τῶν γλωσσῶν συμπεριλαμβανομένων τῶν Νέων Ἑλληνικῶν.
Οἱ Λέξεις τῆς Ἀρχαίας Ἑλληνικῆς Γλώσσης σημαίνουν, δηλαδὴ σοῦ λὲν τὸ φυσιοκρατικὸ περιεχόμενο τῆς λέξεως ἤ/καὶ σὲ προκαλοῦν νὰ τὸ μάθῃς.
4. Ἡ Φυσιοκρατικὴ Ἀντίληψιςη εἶναι ἡ βάσις, τὸ θεμέλιο τῆς Ἐπιστημονικῆς Σκέψεωςς, κατ’ ἀρχὴν τῆς Μηχανιστικῆς ποὺ εἶναι ἡ βάσις τῆς Ἀναλυτικῆς Κριτικῆς Σκέψεως καὶ μετὰ τῆς Οὐσιαστικῆς μὲ τὴν συστηματικὴ γνώσιη τῆς Γεωμετρίας, τῆς Φυσικῆς καὶ τῶν Μαθηματικῶν ἡ ὁποία ἐπιτρέπει τὴν ἀνέλιξι τῆς Συνθετικῆς, Ἐρευνητικῆς καὶ Ἐφευρετικῆς Σκέψεως.

Οἱ γυναῖκες στὴν Ἀρχαία Ἑλλάδα ἦσαν ἐπιφορτισμένες μὲ τὴν ἀνάπτυξι τῆς Φυσιοκρατικῆς Ἀντιλήψεως στὰ παιδιά τους. Ἑπομένως ἐγνώριζαν τὴν ἐτυμολογία τῶν Ἀρχαίων Ἑλληνικῶν Λέξεων, διέθεταν οἱ ἴδιες Φυσιοκρατικὴ Ἀντίληψι καὶ Ἀναλυτικὴ Κριτικὴ Σκέψι, εἶχαν τοὐλάχιστον Μηχανιστικὴ Ἐπιστημονικὴ Σκέψι καὶ πολλὲς ἀπὸ αὐτὲς εἶχαν Οὐσιαστικὴ Ἐπιστημονικὴ Σκέψι.

Δίδω λίγα παραδείγματα του πῶς ἡ γνῶσις τῆς ἐτυμολογίας τῶν λέξεων ὁδηγοῦσε στὴν ἀπόκτησι τῆς Φυσιοκρατικῆς Ἀντιλήψεως.

1. Ἡ λέξις πυραμίς.
Πυραμὶς = Πῦρ + ἀμίς =ἐνέργεια + δοχεῖο = ἐνέργεια + συλλέκτης = Συλλέκτης Ἐνεργείας. Αὐτόματα ἡ ἴδια ἡ λέξις προκαλοῦσε τὶς ἐρωτήσεις: ΤΙ εἶναι ἐνέργεια; ΤΙ εἶναι συλλέκτης; ΠΩΣ καὶ ΓΙΑΤΙ γίνεται αὐτό;

2 Ἡ λέξις ὀστεομάχιον (στομάχι).
Ὀστεομάχιον = τὸ ὄργανο τοῦ σώματος ποὺ μπορεῖ νὰ μάχεται ἀκόμη καὶ ὀστᾶ. Αὐτόματα ἡ ἴδια ἡ λέξις προκαλοῦσε τὶς ἐρωτήσεις: ΠΩΣ καὶ ΓΙΑΤΙ γίνεται αὐτό;

3. Ἡ λέξις ἐξέλιξις.
Ἐξέλιξις = ἐκ τῆς ἕλικος. Αὐτόματα ἡ ἴδια ἡ λέξις προκαλοῦσε τὶς ἐρωτήσεις: ΠΟΙΑΣ ἕλικος; ΠΩΣ καὶ ΓΙΑΤΙ γίνεται αὐτό;

Κλπ., κλπ., κλπ.

Οἱ ἀπαντήσεις στὶς ἐρωτήσεις διεμόρφωναν τὴν Φυσιοκρατικὴ Ἀντίληψι τοῦ ἐρωτοῦντος… Ἔτσι στὴν ἡλικία [4. Ἡ λέξις ἡλικία.  Ἡλικία. Ἥλιος + κίω = ἥλιος + γυρίζω γύρω ἀπὸ = ἥλιος + περιστρέφομαι. Ἤτοι ὅταν ῥωτᾶς τί ἡλικία εἶσαι, οὐσιαστικὰ ῥωτᾶς πόσες περιστροφὲς γύρω ἀπὸ τὸν ἥλιο ἔχεις κάνει. Αὐτόματα ἡ ἴδια ἡ λέξις προκαλοῦσε τὶς ἐρωτήσεις: ΠΟΙΑΣ περιστροφῆς; ΠΩΣ καὶ ΓΙΑΤΙ γίνεται αὐτό;] ἴσως τῶν 15 ἐτῶν, τὰ παιδιὰ εἶχαν ἤδη ἀποκτήσει Φυσιοκρατικὴ Ἀντίληψι καὶ μία ἰσχυροτάτη ἀνάγκη νὰ γνωρίζουν καθὼς καὶ μία στάσι ζωῆς ποὺ ὁδηγοῦσε στὴν ἀπόκτησι τῆς ἐπιστημονικῆς σκέψεως…

Τὸ θάψιμο καὶ ἡ δολοφονία τοῦ Ἑλληνικοῦ Πολιτισμοῦ δὲν περιορίσθη μόνο στὶς πόλεις, στὰ ἀρχιτεκτονικὰ ἔργα, στὰ πολιτιστικὰ ἔργα (θέατρα), στὰ τεχνικὰ ἔργα, στὰ μνημεῖα κλπ., οὔτε στὴν ἀσυλλήπτου μεγέθους διαχρονικὴ γενοκτονία τῶν Ἑλλήνων ποὺ συνεχίζεται σήμερα, οὔτε στὴν Ἑλληνικὴ Γραμματεία…
Τὸ θάψιμο καὶ ἡ δολοφονία τοῦ Ἑλληνικοῦ Πολιτισμοῦ καθὼς καὶ ἡ γενοκτονία τῶν Ἑλλήνων ἦταν καὶ εἶναι διαχρονικῶς, ἡ πρώτη προτεραιότης τῆς Συμμορίας.

Γιάννης Κατσούλης

φωτογραφία

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply